Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) j0zsef


j0zsef
tag

Riszpekt.

I will not buy this record, it is scratched!

(#2) kona005


kona005
senior tag

Én nem tudom, vigyázni kell ezekkel az új füvekkel, csomóan kórházba mennek miattuk... Nekem jó az eredeti ;]

(#3) kayman válasza kona005 (#2) üzenetére


kayman
senior tag

:C

HyperTransport az úr!

(#4) Goblin12


Goblin12
őstag

hogy a zölden szerint is tel zöldek :R

(#5) alevan


alevan
őstag

Nem tudom, de fű terén azért én az igazi jamaikaira szavazok. A szimulált szerintem nem éri el ama hatékonyságot.

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#6) HussarF

A Crysis 3 nV TWIMTBP-es játék, akkor hogyhogy nem annak a szimulációját viszi az nV? Vagy talán úgy jobb a kérdés, hogy abban akkor miért nem olyan technológia van, amit az nV támogat/fejleszt? Az AMD visz egy TWIMTBP-es játékban lévő technológiát?

(#7) Abu85 válasza HussarF (#6) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Egyrészt a Crysis 3 Gaming Evolved játék: [link]. Másrészt a mass grass a Crytek fejlesztése. Az AMD csak ezen a vonalon haladna tovább. Az NVIDIA egy másik koncepciót fejleszt. Ez is jó lesz egy csomó helyre.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#8) eclipse006


eclipse006
őstag

A címet elolvasva először arra gondoltam, hogy az Nvidia valami olyan szimulátort tervez, amivel imitálni tudja a betépést. :DDD

https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu

(#9) Crytek válasza HussarF (#6) üzenetére


Crytek
veterán

Nem is más cégek lennének ha valamibe egyezne a meglátásuk.
Ha az nvidiának csődközeli helyzetet jelentene egy dolog akkor se csinálna használna amd által is használt megoldást CSAKAZÉRTSE.

Next PC Upgrade: 2022

(#10) r4z válasza eclipse006 (#8) üzenetére


r4z
nagyúr

Oculus Rifttel párosítva még létjogosultsága is lenne :D

I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.

(#11) tothmaxy182


tothmaxy182
őstag

Pofásan néz ki, de én legjobban a folyadékok természetes viselkedését látnám már viszont szívesen a játékokban (techdemót már láttam róla).

Minden szavam magánvélemény!

(#12) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Én tartalmas játékokat látnék szívesen :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#13) HussarF válasza Abu85 (#7) üzenetére

Valóban. Amit én néztem listát, az a 3d Vision enabled gmes volt, ami nem ugyanaz.

(#14) bbTamas77


bbTamas77
aktív tag

Nemsokára bekövetkezhet a valós élményt garantáló fűnyíró szimulátorok forradalma.

(#15) Bici válasza bbTamas77 (#14) üzenetére


Bici
félisten

kecske szimulátor 2.0

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#16) #22145024


#22145024
törölt tag

" iparági álláspontok"
Ez most komoly?! Ki a túrót érdekel egy nyamvadt szénaboglya renderingje? Ez kb olyan, mintha rendkívüli ENSZ közgyűlést hívnának össze, mivel a bakkancsos szöcskék kitinpáncéljának szikes talajon való leképezése okán pattanásig feszült volna a nemzetközi helyzet. :P

(#17) Televan74


Televan74
nagyúr

A szomszéd fűje mindig zöldebb. -egy AMD felhasználó ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#18) Sir Ny válasza Crytek (#9) üzenetére


Sir Ny
senior tag

"Ha az nvidiának csődközeli helyzetet jelentene egy dolog akkor se csinálna használna amd által is használt megoldást CSAKAZÉRTSE."

ezzel szemben az AMD csodkozeli helyzetben van es nem csinalja ugy ahogy az nv CSAKAZERTSE?

-

(#19) szacsee


szacsee
nagyúr

Jöhetnek a fűnyíró szimulátorok. :)

(#20) mekker válasza Crytek (#9) üzenetére


mekker
őstag

Egyesek mindenben támadási felületet látnak...Ha van egy adott probléma, azt húszféle módon is meg lehet oldani. Nyilván mindenkinek megvan a saját gondolatmenete. Ha meg ugyanazt a megoldást használnák, az meg lopás lenne gondolom.

Nem kell ezt elbagatellizálni, a talaj nagyon fontos látványelem a legtöbb játékban, legyen az Formula-1, FPS vagy akár egy MMORPG.

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#21) Raysen623


Raysen623
addikt

Az NV újabb csodálatos, de igazából semmire nem jó DEMO-ját látták....megvalósulás tervezett ideje: sohanapján. Csak megcsináltuk, hogy mutassunk valamit, de konkrétum nem lesz belőle semmi, csakúgy mint eddig....a lényeg: a hülye júzer vegye meg a kártyáinkat :DDD Ezután már nem csak a tengert számoltatjuk a város alatt, hanem a füvet is.... ;]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#22) akela91


akela91
addikt

Észrevétel/Javaslat

A cikkekben jó lenne, ha meg lenne oldva a full screen lehetőség youtube videóknál. (allowfullscreen kéne beszúrni az <iframe>-be, és ennyi)

(#23) Peak válasza Raysen623 (#21) üzenetére


Peak
addikt

igazán mély, szakmailag a végtelenségig megalapozott hozzászólást láthattunk. köszönjük.

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#24) jedis


jedis
senior tag

(kézi)kaszálós szimulátor ! :D

Gyűjjön Józsibátyám ! B.sszunk le vagy fél hektárt ebédig e ( persze csak virtuálisan :Y :DD :DD ) !

Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !

(#25) #16939776 válasza jedis (#24) üzenetére


#16939776
törölt tag

Ha lehetne a usernek paraméterezni a viselkedését, akkor lehet hasznos, de csak hogy "benne legyen ez is" tök felesleges, csak illúzióromboló/zavaró.

Értem hogy valami exkluzívval lehet odaédesgetni/láncolni a vásárlót, de ez lenne az utolsó amit figyelembe vennék vásárlásnál.

/Zöld szemüveg/

[ Szerkesztve ]

(#26) eclipse006 válasza r4z (#10) üzenetére


eclipse006
őstag

Lehet, hogy azzal párosítva túl tenne a fű hatásán. ;]

https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu

(#27) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Sosem értettem miért van rengeteg ember oda ezért a fűért. Hát engem pl pont nem érdekel, hogy most merre hajlik az a fű, szerintem ez a ló túloldala, ha játszok valamivel nem a füvet fogom nézni...

Ha igazi füvet akarsz látni, akkor menj el kirándulni...

[ Szerkesztve ]

(#28) haddent


haddent
addikt

"A Turf effekt kétségtelenül nem alapoz annyira komplex szimulációra, mint amit a CryEngine mass grass, vagy az AMD GrassFX technikája használ, de nem győzzük hangsúlyozni, hogy koncepció szintjén is vannak eltérések, mivel az NVIDIA teljesen GPU-n belül futó rendszerben gondolkodott."

Ok. És? Most akkor megvédjük az nVidia -t, mert tulajdonképpen hozzájuk képest, csak gpu -s szimulációhoz képest nagyon fasza. Az már más kérdés, hogy a többiek 5 évvel előrébb vannak és APU -ban gondolkodnak.

Akkor ez kinek való? A másik megoldás szebb, a végfelhasználónak az számít.
Technológiailag nem előrelépés, lemaradott, ebből a szempontból sem jó.

Már megint mennek a saját fejük után de minek... :F

(#29) Csaber válasza KaiotEch (#27) üzenetére


Csaber
senior tag

Nem csak fű lehet szerintem hanem, akármilyen fűre hasonlító növény , és ha éppen teszem azt farmer szimulátort tolsz és aratsz csak a búzában lehet " gyönyörködni " mert szép traktort/kombájnt nem láttam még :DDD .Lövöldözős játékban multiban meg ez lenen az első amit kikapcsolnék mert, különben nem venném észre a fűben kempelőt .

(#30) Crytek válasza haddent (#28) üzenetére


Crytek
veterán

" hogy a többiek 5 évvel előrébb vannak és APU -ban gondolkodnak"

Igen mert annyi világmegváltó dolog van amihez APU kell ,hogy ihaj.
AMD eltunyult nagyon lassan az igp párharcot is elveszíti egy szaros intellel szemben aki pár éve még azt se tudta mi az az értelmes igp.

AMD előrébb lehet 5000 évvel is ha semmire nem megy vele. :W

Next PC Upgrade: 2022

(#31) Abu85 válasza haddent (#28) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Pont azért történik a kutatás több irányban, mert nincs egyértelműen előnyös rendszer. Valahova ez, valahova amaz jó. Esetleg kombinálni is lehet a koncepciókat. Ez szerintem jó dolog, mert több alternatíva lesz a piacon. Ezek teljesítményben sem hasonlók, tehát az alapján is lehet dönteni, hogy mennyi időegység használható erre a feldolgozásból.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#32) mekker válasza KaiotEch (#27) üzenetére


mekker
őstag

Meglepődnél, de egy játékban a kép legalább harmadát, vagy felét a talaj tölti ki. Nem arra gondolj, hogy az egész "padlót" fél méter magas fűszálak növik be, hanem hogy legyen normális aljnövényzet és közbe ne zabálja az erőforrásokat.

[ Szerkesztve ]

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#33) KaiotEch válasza mekker (#32) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

El tudom képzelni pl egy űrszimulátornál :D

(#34) stratova válasza Plazmacucci (#12) üzenetére


stratova
veterán

Kecske szimulátor Turf effekttel?:DDD

(#35) Paul119 válasza Bici (#15) üzenetére


Paul119
addikt

Kavics szimulátor :D

Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik

(#36) stratova válasza Paul119 (#35) üzenetére


stratova
veterán

Hmm vagy egy jó folyadékszimulációs rendszerhez lehetne vitorlás és "kacsázó" szimulátort készíteni. A kenyérszimulátor után szerintem már semmi sem (l)ehetetlen :DDD

(#37) Cathulhu


Cathulhu
addikt

Lehet titeket nem erdekel, de en mint megrogzott RPG-s, nekem kell szep fu meg szep haj meg szep bunda meg VR meg ...
:P

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#38) Bici válasza Cathulhu (#37) üzenetére


Bici
félisten

Menj el kirándulni vaddisznó párzási időszakban bármely hazai nagyobb erdőbe, és meg lesz minden élmény, amire vágysz: jó grafika, durva ellenfelek (vaddisznók, vadászok, veszett kutyák, Bp. közeli erdőkben csövesek is), tökéletesen élethű fű, haj, szőr, alacsony gépigény. Mindezt mikrolag nélkül, végtelen fps-sel. Különböző élmény javító "heal potion"-öket is lehet venni az erdőszéli ABC-ben a boszorkánál meggy, barack, szilva ízben.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#39) VoidXs


VoidXs
nagyúr

"az AMD és az NVIDIA is kutatja a fű szimulálásának lehetőségét"

Hatalmas parti mehet mindkét laborban :D

W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?

(#40) #65675776 válasza Bici (#38) üzenetére


#65675776
törölt tag

Akkor ugye Te még mindig a Pong-gal játszol PC-n is?

(#41) Cathulhu válasza Bici (#38) üzenetére


Cathulhu
addikt

Nincs se respawn, se load. Hardcore karaktereket meg nem inditok, ahoz koca jatekos vagyok :D

A heling potionok amiket felsoroltal raadasul eleg durva laggot okoznak, nem csak mikrot. Tul sokat iszol, akkor tobb oras is lehet ket ping kozott az ido :/

[ Szerkesztve ]

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#42) Paul119 válasza stratova (#36) üzenetére


Paul119
addikt

Kenyér szimulator. .istenem :DD

Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik

(#43) Luck Dragon

Az új Crysis-be szívesen látnám :D

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#44) #97716736 válasza Bici (#15) üzenetére


#97716736
törölt tag

Alig várom :))

(#45) blaca83


blaca83
őstag

A fejlesztésnek örül az ember természetesen, de mostanában azt tapasztalom, hogy a kiadott programok nagy része "csilli-villi" de tartalomra, játszhatóságra meg egy nagy kalap k@ki. :(((

A marketingben is a látványt nyomják ezerrel a nagy bevétel reményében és amikor a kezedbe kapod és kipróbálod akkor jön a "pofára esés". :B

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#46) Crytek válasza Luck Dragon (#43) üzenetére


Crytek
veterán

Egy új Crysisba én bármit néznék már csak semmi hír felőle hogy akarnak-e új részt :(

Next PC Upgrade: 2022

(#47) afrojack1


afrojack1
senior tag

A műsort támogatta az Nvidia, mert a dílerünk nevét nem írhattuk rá! :DDD :C

SC: Herczku_Death

(#48) Alchemist


Alchemist
addikt

Látványra eléggé gumifű...

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#49) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Örülök az ilyen témájú írásoknak, ugyanis szemben az itt, eddigi hozzászólók többségével én úgy gondolom, hogy a jó vegetáció is kritikus fontosságú lehet egy játékban. Az igaz, hogy egy autós játékban kisebb szerepe van, mint egy akció vagy szerepjáték esetében, de ha adott a technológia, akkor nem értem, hogy egyeseknek miért fáj, ha a játékok ezen a területen is fejlődnek. Még szerencse, hogy a fejlesztők nem őket veszik alapul, mert akkor még mindig a Pong-nál tartanánk.

A Turf szerintem fantasztikusan néz ki, számomra ez az eddigi információk alapján jobban tetszik, mint a GrassFX.

Szerintem egy játéknál pont az a nagyon ciki, ha az aljnövényzet és egyéb nagyobb növények nem reagálnak semmit a játékosra, vagyis ha nincs ütközésdetektálás. Ha figyelembe vesszük, hogy 2008-ban egy autós játéknál már implementáltak ütközésdetektálást a fűre, akkor úgy gondolom, hogy 2014-ben és utána nagyon gáz, ha valamilyen játékban ez kimarad. Ha a Synetic 2008-ban meg tudta csinálni egy autós játékban (vagy megemlíthetném még a Ubisoft Reflections stúdiót is, akik 2011-ben szintén raktak ütközésdetektálást a fűre a Driver: San Francisco-ba), akkor egy Tango Gameworks miért nem tudja egy 2014-es AAA játékban? Na, ez az, amit én Ultra gáznak tartok. Konkrétan a "The Evil Within"-ben az aljnövényzettől a hányinger kerülget, amikor először megláttam, nem hittem a szememnek, hogy 2014-ben hogyan lehet ilyen ronda vegetációt készíteni, amikor a játék jókora része erdőben játszódik. Ez kb. 10 éves lemaradás, amit a japánok előadtak, ja nem, valójában még több, mert 2004-ben több játékban láthattunk ennél szebb füvet.

Ma már pont, hogy egy Turf szint lenne az elvárható minimum a AAA projektekben, nem pedig egy 10+ éves lemaradásban lévő technikai katasztrófa.

A jó minőségű fű, illetve vegetáció sok játékban kritikus fontosságú lehet. Ott van példának a "The Vanishing Of Ethan Carter", amely olyan látványorgiát hozott a játékosoknak, amelyet a legtöbb, mai AAA nem tud. Ezt pedig nagy részben a kiváló vegetációval érték el. Két hét leforgása alatt 50.000 példányt adtak el belőle, pedig egy kis játékosréteg számára készítették azt a projektet, de sokkal többen ráharaptak, mert a grafika a legtöbb nagy nevet nevetség tárgyává teszi.

Tehát az kétségtelen, hogy egy olyan játékban, amely erdőben (is) játszódik, rendkívül fontos a minél jobb minőségű vegetáció készítése. 2008-ban a Ubisoft Montreal olyat alkotott, hogy az ember szája tátva maradt a gyönyörtől. Akkor 2012-ben és 2014-ben miért van az, hogy se az aljnövényzetre, se a bokrokra nincs ütközésdetektálás? Utóbbiakra volt már 2008-ban. Egy Far Cry 4-től a játékos teljes joggal várhatná el, hogy fizika szempontjából is fejlődött a vegetáció, közben egy fenét a 2. résztől csak visszafejlődés tapasztalható!
A FC4-ben tehát miért nincs Turf, amikor ez indokolt lenne? Ha a játék már úgyis Gameworks-ös, akkor nem lenne egyszerűbb egy nagy névvel élesben bemutatni az új technológiát? Mint például ahogy az AMD és a Nixxes tette ezt 2013 márciusában a TressFX-el.

Nagyon jó hír és mindenképp örvendetes, hogy a Turf is szabványos kódra épül, vagyis minden D3D11-et támogató GPU-n működőképes, így legalább lehet jövője. Működhet ez az effekt például TressFX mellett? Tehát a gyakorlatban lehetséges volna egy olyan játékot készíteni, ahol a főkaraktert haját TressFX, míg az aljnövényzetet Turf számolja? Lehet kombinálni a kettőt egy programban?

Van arról valami információ, hogy a jövőben milyen játékokba építik ezt be?

Crytek: A Crytek tervezgette a Crysis franchise folytatását, de semmi konkrét ötletünk sincs még, sőt az sem biztos, hogy egyáltalán FPS lesz. Jelenleg az a kérdés, hogy a Ryse PC verziója kihúzza-e őket a jelenlegi rossz anyagi helyzetből. Szerintem most a német csapat azon agyaljon, hogy hogyan maradhatnak életben. Szerintem most bőven el vannak foglalva, hogy segítsenek a Cloud Imperium Games-nek és a Warhorse Studios-nak. :)

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#50) bitblueduck


bitblueduck
senior tag

jöhet a GrassEffect játék. :DDD

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.