"Ha kamera, akkor JVC. Ezt mindenki tudja, ezen nincs mit reklámozni."
Nem értek egyet. Bár leírtam már. Egyébként nekem sem ez jut eszembe amikor kamerára gondolok, hanem a képminőség kérdése, amit csak (nagyon jó esetben RAW) sample fájlokkal tudok csak megítélni. Még akkor is, ha promóról beszélünk így az 100% profi utómunkázott. Mégis sokat tesz hozzá a kezdeti megítéléshez. Lásd az általad is említett GoPro-t. Hiába mindenki tudja, hogy a YT-on fellelhető hivatalos videók profi munkák amiknek még csak a közelébe sem lehet érni otthoni körülmények között, mégis eléri a célját.
"Ha nincs a gopro iszonyatjó marketingje, akkor az akciókameráról is mindenkinek a JVC jutna eszébe."
Hát pont erről van szó. Megfelelő marketing nélkül (mármint a konkurenciához mérve) nagy eséllyel más viszi el a piaci részesedés egy adott szeletét. Kevés céget tudok elképzelni, akinek ez lenne az érdeke, vagy a "megfelelő stratégia" része.
"Hány éve láttad utoljára a meg nem álló nyuszit a tévében? Mégis tudod ma is, hogy a duracell az jó... Na pont ilyen fontosak a reklámok..."
Hát pont erről van szó megint csak. Ezért hiányolom most is a jó promót, mert az, hogy egy 5 évvel ezelőtti reklám még élhet az idősebbek emlékezetében, de gondolni kell az egyre újabb generációkra is, akiknek adott esetben egy mostani megfelelő kampány lesz majd ugyanezen emlék, mint neked a meg nem álló nyuszi.