2012-ben nekem br. 270 eFt-ba kerül, mert egyedi engedélyes volt a modell (Suzuki Wagon R+). Egyedi engedély nélkül 40 ezerrel lett volna olcsóbb. Ez az összeg általában még mindig kevesebb annál, amennyivel a dízel autó drágább a benzinesnél. Ha pedig azt vesszük, hogy ezzel a benzines fogyasztás (üzemanyag költség) akár 30-50%-kal is csökkenhet, az már komolyan ráverhet a dízelre. Nekem ide-s-tova (130 ezer kilométer alatt) bő 1 millát már megspórolt. És úgy tudom, hogy az LPG káros anyag kibocsátása is jobb mind a benzinnél, mind a dízelnél, de jó volna, ha erről valaki megerősítene.
(#119) Rive
Mint írtam, az esővízzel lakást hűteni tényleg nem túl hatékony. De nem muszáj magát az esővizet felpumpálni, használhatsz hőcserélőn keresztül egy szekunder kört is a hűtéshez (tudom, újabb veszteség), viszont akkor nem dugít el semmi értékeset.