Még SE időkben nagyon korrekten tudtam gariztatni az akkori barátnőm készülékét két alkalommal is minden gond nélkül javították ill. cserélték.
Most a feleségem L készüléke 1 hetes volt amikor elvittük az USB töltő kábel miatt.. (kulsérelmi nyoma nincs, de belül szakadt lehet) már az első naptól észrevettük.
Gondoltam kicserélik T-Mobilban lett vásárolva.
Kicserélik igen, de a SONY kifejezett utasítása, hogy minden javításnál vagy garanciális ügyintézésnél mindent törölni kell azaz gyári állapotba kell hozni a telefont. Ez alől még a qrva usb kábel csere se lett volna kivétel.
A baj csak annyi evvel ,hogy egy belakott beálítgatott telefont egy kábel csere miatt akartak resetelni..
Inkább vettem 200 Ft-ért egy másik kábelt hozzá. Ami azóta is megbízhatóan működik.
D-day 2002-01-04 01:54