Hirdetés

2023. február 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Samus


Samus
addikt

Ebből nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Sony-nak semmi köze ehhez. Ott a 6 hónapos tartozékgarancia körül kezdett érdekes lenni. A tartozékokra egy év garancia van, legalábbis normál esetben. Egész véletlen a telefont nem egy sufniGSM-ben vételezted? A hivatalos ár alatt, vagy nullperces, vagy különbözeti adós, vagy tudom is én hogy hívják ezt mostanában.

A Sony-nak országszerte vannak szervizpontjai, ahol a készülékeket le lehet adni, érdemes lenne ott próbálkozni, persze csak ha hivatalos az a garancia, és nem a bolt vállalja rá.

Egyébként átérzem a helyzeted. Egy Nokia N82-m volt hasonló helyzetben, igen érdekes hibákat produkált, elég sűrű látogatója voltam a pécsi Nokia szervizpontnak.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#2) Szatyor95 válasza Samus (#1) üzenetére


Szatyor95
aktív tag

A telefon ugyan GSM boltból van, viszont egy elég jó üzletnek számít. Az ára természetesen nem annyi volt, mint a Sony Centerben lett volna, viszont ténylegesen újként vettem. A garanciáról annyit tudok, hogy állításuk szerint a Sony végzi a javítást (emlékeim szerint a garanciajegyen is az ő pecsétjüket láttam az első javítás után, de ezt nem mondom biztosra, míg nincs nálam a garilevél). A tartozék kicsit nekem is furcsa volt, de azt elkönyveltem annak, hogy ezért is olcsóbb. Meg igazából a füles az utolsó dolog, amit használtam a tartozékok közül, mivel egy Beyerdynamic fejhallgatót használok több mint 1 éve.

Nyugodj békében Integra!

(#3) mcsabee


mcsabee
senior tag

Korábban én is szívtam már Sony készülékkel, az egy Sony Ericsson W810i volt. A hibája annyi volt, hogy a hangszórója bekrepált, kétszer visszavitték gariba, mind a két esetben "megjavították", de az első esetben kb 3 napon belül, míg a második esetben már a kocsiba beülve egyből jelentkezett a hiba. Mikor a kocsiból kiszállva egyből visszavittem a készüléket, szóltak a bolt vezetőjének, hogy ez van, ő pedig egyből intézkedett, és lecserélték a készüléket egy vadonatújra. Nem tudom, ez vagy Euronics, vagy Electro World, vagy valami E betűvel kezdődő nagy üzletláncban volt.

Most jönne az, hogy azóta már volt ezer+1 készülékem, de ez nem igaz, mivel azóta is azt a cserekészüléket használom, ami tökéletesen működik, az akksija, ha keveset telefonálok akár 1 hetet is kibír, de 5 napot szinte minden körülmények között, pedig már 6 éves is elmúlt a kicsike.

Stay a while and listen...

(#4) atee


atee
őstag

Még SE időkben nagyon korrekten tudtam gariztatni az akkori barátnőm készülékét két alkalommal is minden gond nélkül javították ill. cserélték.
Most a feleségem L készüléke 1 hetes volt amikor elvittük az USB töltő kábel miatt.. (kulsérelmi nyoma nincs, de belül szakadt lehet) már az első naptól észrevettük.
Gondoltam kicserélik T-Mobilban lett vásárolva.
Kicserélik igen, de a SONY kifejezett utasítása, hogy minden javításnál vagy garanciális ügyintézésnél mindent törölni kell azaz gyári állapotba kell hozni a telefont. Ez alől még a qrva usb kábel csere se lett volna kivétel. :C
A baj csak annyi evvel ,hogy egy belakott beálítgatott telefont egy kábel csere miatt akartak resetelni..
Inkább vettem 200 Ft-ért egy másik kábelt hozzá. Ami azóta is megbízhatóan működik.

D-day 2002-01-04 01:54

(#5) Szatyor95


Szatyor95
aktív tag

(#3) mcsabee

Lehet megpróbálkozom hasonló módszerrel, mert ha megint szorul a csatlakozó, egyértelmű, hogy ki fog kopni újra. A W810i-hez pedig gratulálok, anno nekem is nagyon tetszett, de "csak" egy W800-ra alakított K750i-re futotta (bár az még mindig működik.

(#4) atee

Átérzem a helyzeted, mivel legutóbb pont emiatt kaptam vissza orosz nyelvű szoftverrel a telefont. :DDD Még jó, hogy nagyjából ki tudtam silabizálni, hogy mit is akar a rendszer.

Nyugodj békében Integra!

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.