Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#88) Cifu válasza bobalazs (#84) üzenetére


Cifu
nagyúr

Megbocsáss, de a jelek szerint nem csak a játékok sajtásosságaival nem vagy tisztában, de a korábbi hsz.-eket sem olvastad végig... :U

Le volt írva, hogy az AC Origins esetében a védelem a ludas a CPU igény miatt. Amúgy pedig sacc per kábé mindegyik AC egy hulladék módra leprogramozott játék, érdekes módon a The Witcher 3 is single player játék, grafikára is szép, mégis sokkal kisebb a hardware igénye - mert leprogramozták normálisan.

Le volt írva, hogy a World of Tanks például a mai napig kb. 2 szálon terhel, semmi értelme akár csak 4 magvas procit is tenni alá. Van egy pár millió felhasználója, például.

Az Armed Assault 3 ezzel az erővel ugyanúgy elő lehetne hozni, van kb. annyira releváns, mint az AC Origins. Rohadt nagy látótávolság, játéktér és fizika miatt bizony nagyon erőforrásigényes (is) lehet, beállításoktól függően. Az sem szereti annyira a sok szálat kihasználni.

De ezzel az erővel akkor akár elő lehetne venni a Star Citizent is (annak lesz ugye Single-player része is). Noha az is eléggé... hát nem jól van megírva.

Szóval nagyon nem értem, mi ez AC Origins körüli haccacáré. Egy rosszul megírt (vagy a védelem miatt extra erőforrásigénnyel bíró) játék nem sokat nyom latba egy tesztben... :U

Pláne egy magánember által elkészített tesztben. Ha nem tetszik az eredmény, fogod magad, rászánod az időt és az energiát, és csinálsz egy saját tesztet, és akkor boldog lehetsz.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.