Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#48) Hieronymus válasza Feketelaszlo (#46) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Jól lehet, az a német autógyártókat minősíti, hogy 40 éve sikertelenül próbálják lemásolni a japánok JIT módszereit,"

Általában nem lehet a német autógyártókat egy kalap alá rakni.

Ha megnézed, a BMW a mai napig egyedi autókat gyárt. A gyártás szempontjából teljesen lényegtelen, hogy mechanikus vagy motoros ablakemelőt kér a vásárló. Az az alkatrész kerül a szerelő kezébe, amit megrendeltek. Sőt az üzemekben gyártható autókat nem típus szerint csoportosítva gyártják, hanem szín szerint. Az automata festőrobotok "csak" 4 szín között tudnak gyorsan váltani. Ezért a ritkább színű autókat az éjszakai műszak gyártja. Ehhez és a megrendelés sorrendjéhez igazítják a gyártásba kerülés időpontját.
Ha egy jármű vagy alkatrész nem felel meg a minőségi előírásnak, kirakják a gyártásból. A jármű gyártása újra indul. A hibás vagy félkész autót majd később kijavítják ha lehet.

A kis autók gyártása nem a gyártók óhajából szorul vissza. A gyártók azt akarnak gyártani, amit megvesznek a vásárlók. A probléma inkább az EU környezetvédelmi előírásainak szigorodása. Ma már az 1 literes 3 hengeres motorok is egyre nehezebben teljesítik az előírásokat. A Mitsubishi be is szüntette ezen motorok felhasználását. Helyette 1.2 literes motorokat raknak a kis autókba.
A Mitsubishi Space Star forgalmazása tavaly 22 ezer eladott példánnyal zárult az ADAC szerint. Gondolom a 10 ezer euró alatti ára ellenére nem ráfizetés a gyártónak.

Kicsit ide tartozik. Az ADAC közzétette a tavalyi év statisztikáit, az előző év segítségnyújtásairól.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.