- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Austin F.: Intel Iris Xe driver frissítés
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja a trendeket...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- tildy: Új élet kezdődik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
Feketelaszlo #48 üzenetére
Arra az USA -ra gondolsz, ahol az 5L V8 nem nagy köbcenti?
Oda tényleg fölösleges a dízel. Már ha bírod etetni. Volt USA piacra gyártott Toyotám. 3L, V6 automata. 12 alatt nem fogyasztott. Mennyit szívhat egy 5L V8?
-
Somatom
veterán
Ó, ember! Szted én a dízelből kihozhatót írtam? A 2.0 benzinből sport(os) autókban használnak 300 LE -t. Ezeknek magasabb a fenntartási költségük és rövidebb az élettartamuk. Én a realitást írtam. Konkrétan a tizenéves, 2.0 dízel egyterűmet 130, 150, 170 LE verziókban gyártották. Ezzel bőven 300 ezer Km fölött van a futásteljesítmény. A tavalyi Galaxy hibrid 2.0 Atkinson motorja 150 LE. Ez a realitás. Ehhez jön 40 LE elektromos teljesítmény, de az csak gyorsításokban tud segíteni, stabil autópálya tempónál nem. Így a tesztek szerint pályán egy literrel többet eszik, mint a dízelem. Persze, csak optimális esetben, mert ha növeljük a tempót, vagy mögé akasztunk egy trélert, akkor tovább nő a különbség.
-
Somatom
veterán
válasz
Feketelaszlo #42 üzenetére
Nem azt írtam, hogy a benzinesnek nincs létjogosultsága. Kifejezetten utazóautókra írtam a villany dízel kombinációt. Ebben a Prius -ban tökéletes társítás a benzin villany.
-
Somatom
veterán
Mesélj még! Nagyobb nyomatékú, mint a benzines és kevesebbet fogyaszt. Kétliteres dízelből símán kihoznak 170 lóerőt. Kollégámnak van egy hat év körüli, B7 -es Passat kombija. 130 -as utazónál 4,7 literes átlaggal jár. Ezt jelenleg semmilyen más hajtású autóval nem tudod hozni.
-
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #38 üzenetére
Hát igen. A legjobb autó a céges autó.
-
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #36 üzenetére
Ilyen alkattészből kb. egálban van a dízel és a benzines.
-
Somatom
veterán
Az volt a mondás, hogy a benzines is ugyanolyan megbízhatatlan, mint a dízel. Ebből következik, hogy ha megbízhatatlan, akkor könnyen lerohad. Akkor pedig gyakran kéne lássuk az út szélén.
Az más téma, hogy az alapelmélet sántít. Ha utazáshoz jobb a benzines, akkor a hosszú távokon üzemelő autók (pl. kamionok) miért dízelek? A kollégáim is mind dízeleket használnak munkába járásra, ahogy én is. Sztem arra a dízel való, de jó lenne hibridben a villannyal kiváltani a városi használatot. -
Somatom
veterán
Gondolom úgy, hogy a modern Atkinson motort a Toyota hibridekben alkalmazták előszeretettel. A váltó nélküli hajtást a Ford a Toyotától licenszelte és gondolom, ilyen összefüggések miatt került Atkinson a Galaxy -kba. Csakhogy egy utazóautóban a benzinmotor nem optimális párosítás. Legalábbis úgy, hogy nevetséges a villanyos hatótáv.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
De, még ha kapna is! Vártam a Galaxy hibridet. Erre mi lett? Fityfasz akku, konnektorról nem tölthető és csak benzinessel társítható. Egy egyterű utazóautó. Ennek így mi értelme?
Útálom a SUV -okat. Az egyetlen, ami tetszik, az a T-Roc kabrió.De, az is csak 1,5TSI -vel kapható.
A bekárpitozott teherautók pedig nem hozzák a személyautó komfortot. -
Somatom
veterán
válasz
Donki Hóte #14 üzenetére
Igen, a dízel csak a városi, rövid távokra nem való. Arra meg ott a villany. Az a 90 Km -es hatótáv sztem bőven elég ahhoz, hogy a dízelt be se kelljen indítani a városban.
-
Somatom
veterán
Én a plus verziót hiányolom. Az lenne a nekem való bódé. De, valamiért azt a gyártók nem preferálják. Múltkor megszemléltem a cégnél parkoló autókat. Kb. 50 -ben volt 2 kisbusz, 2 Galaxy, 3 Espace, 1 Alhambra és sok kombi (E Merci, Passat, stb.). Limuzin, SUV elvétve. Látszik, hogy mi a praktikus utazóautó. Múltkor egy Bora -val jöttünk haza. A rolleremet kint kellett hagynom, mert nem fért be. Az enyémbe meg csak úgy belököm. Nem kell Tetriszezni, tök mindegy, hogy egy rollerrel több, vagy kevesebb.
-
Somatom
veterán
Az én batáromat egy 2 literes, 150 lovas tádé hajtja, meglepően dinamikusan. Nem érzem kompromisszumnak, viszont az autópályás fogyasztása legalább másfél literrel alacsonyabb egy azonos kategóriájú benzinesénél. Városban még nagyobb lenne a különbség, de azt most ne számoljuk, mert a Priusban arra való a villany. Szvsz a vegyes üzemmódhoz jobb párosítás lenne a dízel.
-
Somatom
veterán
Én is a plus -t választanám, ha lenne belőle, de ne legyünk telhetetlenek! Örüljünk, hogy nem SUV, Crossover, vagy más divatnevű tank, hanem rendes autó. Mondjuk, a koncepció nem teljesen világos. Miért nem dízel? A 90 Km -es villany hatótáv elég a városi ingázáshoz. A hosszabb túrákhoz viszont jobb lenne a dízel.
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest