Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

az a baj ezzel az autóval, hogy nagyjából már semmi típus-specifikus cucc nincs hozzá. ami "polcról levett" darab alkatrész, az oké, ami csak ebbe való, az nulla.

egyre nehezebb lábon tartani őket.

másrészről ez még gép, és az az érzés, hogy hogyan húz a sok köbcentis szívó hat henger, semelyik másik kategóriában nincs meg. a modern autók kisimogatott, agyonszabályzott karaktere közel nincs ehhez az érzéshez.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) Diabolis


Diabolis
tag

20 éves G Astrám van. Költök rá rendesen, a "van hangja de elmegy még" nálam sem játszik, ami alkatrész hangossá válik az azonnal csere.
De kíváncsiságból én is körbenéztem az új opelek között. Hát pammeg... 1.2, 1.4. Turbóval... Az én 1.6 motorom tud 101 pacit, az új 1.4 pedig 140-et.... Biztos nincs kihegyezve. Nem bízok abban, hogy ezek a varrógépek is úgy elmennek 250.000 kilométert, hogy el sem kell gondolkodnom egy motorgenerálon.
A minap majdnem sikerült nagyon jó áron vennem egy B Vectrát, 2.6V6 motorral. A szívem vérzett érte, motorikusan nagyon rendben volt, de a jobb hátsó ajtót kivéve minden elem rohadt... Hobbiautónak jó lett volna, kertesházba. De sajna a nagyfalu közepén lakok, így elengedtem. Pedig még az asszony is játszott a gondolattal. Ami nagy szó.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#3) strike-force


strike-force
őstag

az írás nagyon jó, más 2.0 T(F)SI motoros gép nem jöhet számításba? A3? A4?

más: a "a C-Vitaminoknak" megjegyzésen 1 percig agyaltam, míg leesett!!! :) :)

R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!

(#4) Napfénysüti válasza Diabolis (#2) üzenetére

Turbós 1.4-es 140 lóval még nem is kihegyezett motor. Nekem volt Honda Civic VTi-m szívó 1.6-tal ami 160 lovas volt. És úgy 250k km-rel mikor eladtam a blokk még köszönte szépen jól elvolt. Pedig előzésnél azért leforgattam sokszor 8000 fölé. De jó kis autó volt az csak kár hogy a japán autók ősellensége a rozsda rendesen megrágta (részben ezért is adtam túl rajta).

Amúgy ezzel a Civiccel egyszer pont úgy jártam mint a cikkíró a Vectrával: az egyik görgő tönkrement csak nálam a csapágya szorult meg valamiért és eltépte a hosszbordás szíjat ami ami miatt még a vezérlés is ugrott egyet (vaéahogy rácsavarodott a főtengelyre és az megállt). De ettől se lett semmi baja a motornak, helyrehozattam és ment vígan tovább.

Més que un club!

(#5) Warpig


Warpig
aktív tag

Volvó nem akadt fent a szűrőn?

Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.

(#6) Szada85 válasza strike-force (#3) üzenetére


Szada85
aktív tag

De, néztem A4-eket is, azokból még ott volt a 3.2V6 is esetleg, inkább talán az csiklandozott még, bár a relatíve szük motortér és a V6 párosítást ott is van, aki szidja, illetve korban az is pár évvel még idösebb, mint a Golfok.
B9-es A4-böl is volt pár találat, de azok annyira "mezítlábasok" voltak, hogy nem gyöztek meg. :)

(#7) Luck Dragon válasza Szada85 (#6) üzenetére

Akkor most kérdezhetem hogy ha most a Vectra ment, legalábbis az Opel topic bejegyzésed alapján. Akkor mi vagy mi is lesz helyette? Vagy még megy a kutatás?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#8) Szada85 válasza Luck Dragon (#7) üzenetére


Szada85
aktív tag

Már majdnem kész a következö bejegyzés, abból minden kiderül. :)

(#9) Luck Dragon válasza Szada85 (#8) üzenetére

Rendben van, bár van egy olyan érzésem , már nem opel lesz a következő. Inkább olyan aminek a végén ez olvasható :GTI.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10) Szada85 válasza Luck Dragon (#9) üzenetére


Szada85
aktív tag

Az a baj, hogy a fiatalabb Opelekböl (legalább az általam definiált ársávban) már nem nagyon létezik "izgalmas, fickós" verzió. Ugyan a bejegyzésben nem említettem, de elsönek megnézegettem az Opeleket, mik jöhetnének szóba, de sajnos csalódottan vettem tudomásul, hogy a fiatalabb Opelekböl kiveszett a tüz.
Nagyon ínycsiklandozó lett volna egy A Insignia OPC is, de a sárnehéz tömeg miatt se nem túl agilis ( a teljesítményéhez képest egyenesen "lomha"), sem pedig fogyasztásban nem barátságos, ráadásul a motorjával is elég sok nyüg tud lenni.
J-K Astrából volt 200 lovas turbós, de sok feelinget a tesztekben sem írnak róla.
Talán a B Insignia GSi az, ami még megmozgatna, az viszont árban a duplájába kerül egyelöre annak, amelyik tartományban én nézelödtem most.

(#11) bambano válasza Szada85 (#10) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

fickós insignia b gsi-t már egy éve nem árulnak.
olajkályha gsi-t igen.
astrából volt 280 lovas opc.
a magánvéleményem az, hogy az insignia feleslegesen nagy lett.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.