ha mar a vezetési élményt keresők-rol van szo, mennyit talaltal egy elsokerekes automata autoban?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
(#1) dellfanboy
ha mar a vezetési élményt keresők-rol van szo, mennyit talaltal egy elsokerekes automata autoban?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Szerintem tök jókat lehet menni egy ilyen autóval. Ezek nem a 80-as, 90-es évek bolygóműves váltói, a 230LE meg nem kevés egy ilyen kasztnihoz.
Itthon is van két hothatch, én nagyon szeretem őket.
En mar nagyon megbantam a manualis Mustangot miutan egy automatat hasznaltam 1 hetig. Mas elmeny, de meg tudja adni, ahogy az elol vagy hatul kapar sem feltetlenul fontos, attol fugg mit keres az ember.
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
Egyébként én sosem értettem azt, hogy miért csak egy hátsókerekes autót "lehet" élményautónak hívni, és miért köpködik az FWD-ket ilyen szempontból. Sokat még nem használtam RWD-t, ettöl függetlenül elhiszem, hogy annak is megvan az élménye, talán egyszer majd olyanom is lesz tartósabban, utána bövebben tudok nyilatkozni.
Értelemszerüen mindkét fajta másképp viselkedik, másfajta élményt ad, de egy kanyargós erdei úton a kotla 28 éves elsökerekes GSi-vel is tudok -számomra- élménydúsakat autózni.
Ilyen formán a GTI sem volt rossz, a sperr miatt szépen húzta ki magát a kanyarokból gázra, nem tolta az elejét bután, a váltót pedig manuál módba rakva nem is avatkozott bele minduntalan, hanem tette amit kell.
Viszont azt tartom, hogy a túlszervózott motorizált kormány, gáz és fékpedál sokat elvesz a vezetés "élményszerüségéböl".
downgradeltél egy gts vectrából.
mire számítottál?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Azért, mert sosem vezettek olyat, csak az izom, meg szupersportautó posztereiket nézegetik.
Nem hiába ilyen népszerű a hot hatch kategória a mai napig, a 90-es években meg miket szültek, hujuj ...
13 sort írtál egy olyan témáról, ahol a 13 sorba beleírtad, hogy nem tudsz róla nyilatkozni. Ez igazi szimattatyós bölcsészes megoldás
egyébként meg azért hátsókerekes az élményautó, mert az élményt a hátsókerék meghajtás adja. fronthajtású autóval nemigen fogod élvezni a csúszáshatáron túli műsorszámot, pedig ott válik el, hogy ki a pilóta. másképp fogalmazva: ott válik el a vigyorgás a 100 ezer önrésztől...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
+ #7 Bambano
Nekem a 3.5L V6 Mitsubishi Magna FWD automata keresztbe ment akkor is ha nem akartam. Meg kell tanulni vezetni is, mert az nem az, ha erőből eltolod a hátulját. Majd ha megtanulod iven kergetni akkor nem jelent problémát túl kormányzottá tenni bármilyen autót.
Na az az élmény autózás
[ Szerkesztve ]
Nagyon szép az új autód, használd egészséggel.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Bár a Bertone Turbóm nem volt sperres, ahhoz már sok volt a 240-250 ló előre. Megjött a töltés kanyarban, és elindult egyenesen az a sz*r. Visszaültem BMW-be, imádok vele autózni. Héten voltam a pilisben, a nyomorult kis 20d olyan szépen pörgött.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Milyen Bertone? Egyszer volt szerencsém vezetni egy Fiat X1/9 Bertone turbót (házi fejlesztés). Na, az elmebaj volt. Annál már csak az volt megdöbbentőbb, amikor driftelhettem egy púpos Wartburg -gal. A pálya mentén a közönség nem hitt a szemének, hogy füstöl a varnyú alatt a hátsó kerék. Egyszer megnyüstölnék egy S1 Quattrot, de valószínűleg ez örökre álom marad.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
opel astra g coupe bertone.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Hááát... Nem lehetett csúcsformában, amikor ezt rajzolta.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
hozott anyagból dolgozott, nem rajzolhatta át az egészet nulláról.
egyébként meg nincs vele semmi gond, a g astra olyan jól sikerült, hogy még a c mercire is ellopták a pofáját...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
A jól sikerült Opelről nekem más elképzeléseim vannak. Pl. a GT, a Manta, a Diplomat V8, vagy a Lotus Omega. Ez az Astra olyan kommersz maradt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
máris kérdésként merült fel, hogy akkor miért lopták el a mercire a dizájnját...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Melyik c mercire? A bertone lokharitoja mondjuk fenyeveket javit az alap g astran
[ Szerkesztve ]
Szerencsere nekem opc-sitve volt kivulrol . Ha mar g astra, az egyetlen turheto formaju a coupe, de azert nem egy orgia
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Elnézést, TLDR, majd elolvasom végig, de had kérdezzek egyet: vettél még egy GTI-t, vagy ez az, amit már el is adtál?
rip and tear, until it is done
emlékeim szerint gts-t adott el, nem gti-t.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nem tudom. Nekem az ilyen verdák kívül esnek az érdeklődési körömön, csak a Bertone -ra figyeltem fel. De, elég furán hangzik, hogy vki design -t lop az Opeltól.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Igen, ez az, amit tavaly év végén vettem, és pár hete adtam el, csak a bejegyzések vannak csúszásban az élethez képest.
Néhány hozzászólással elöttem be is linkelték az "okokat".
Még nem érkezett meg a válasz, de én kíváncsian várom. Ha tippelhetek, akkor a G Astra 98-as mivoltából a 203-asra lophatták el a dizájnját, csak éppen nem találok semmi hasonlót, ha kinézek, mert épp áll itt egy.
Szerintem a w204 első lámpájára gondolt.
Lenyegtelen melyik, mert arra plane nem hasonlit. Szerintem.
Pedig a lámpa formája is hasonló meg a hűtőmasz folytatásaként a domborítás a motorháztetőn.
DRM is theft
Nekem sem jutott eddig eszembe, elég erős túlzás.
Nem tudom eldönteni, hogy ti most vicceltek, vagy nem. A halvany szikrajat sem tudtam volna felfedezni benne egy G Astranak, amiben semmi dizajnelem nincs kb. Plane az elso lampa. De kivancsiva tett, mire gondolt a kolto.
[ Szerkesztve ]
Ez annyiban hasonlít, hogy mindkettő piros autó jobb első lámpája.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Köszönöm, tehát semmi köze hozzá.
Ez a motorháztető ív a W202-esen is ott van, a 201-ről nem is beszélve, amikor a G Astra még kósza gondolat sem volt.
egyáltalán nem vicceltem, a w204 első lámpája élőben kiköpött g astra.
fényképen nem adja ki annyira.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
bejegyzés #GTI - mit is vettem.