Képek alapján bejövös.
Musthave kategória nálam
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Képek alapján bejövös.
Musthave kategória nálam
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Osztom.
Én is!
Remélem azért több fajta egység lesz benne, mint az első részben.
(Ami meg sem közelítette a TA-ban lévő változatosságot, és hangulatban ezért nem tudta számomra felülmúlni azt.)
Itt majd a meglévő egységeket is lehet fejleszteni. Szóval ha nem is lesz több, akkor is lehet majd sokkal változatosabb.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Várom én is, de az nem fér a fejembe, hogy xboxon hogy fog az ember vele játszani?
"Revenge is a dish best served cold." - old Klingon proverb
Nagyon várom már a második részt, ha minden jól sikerül nagy kedvencem lesz. Az első rész sajna nekem mióta váltottam vista x64-ről win7 x64-re kilépked.
azért moddokkal rengeteg új egység lehet benne
#7 nálam csak akkor lép ki ha nem használom a Core Maximizer-t amit meg több mag miatt megéri mellé használni.
amúgy így képeken már szebb mint 1-2 videón volt.
Okos Vok.
nagyon "sűrű" ez nekem
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Nem néz ki rosszul.
Egy jó gépész csak egy lyukat ismer, a többi furat.
Érdekes, hogy a C&C4-et kb ugyanilyen grafikával mindenki fújozza, ezt meg mindenki várja.
***
Naggyon bejövős, csak az eddigiek alapján a gépem lesz hozzá harmatgyenge, pedig nem rossz vas ez
szerk: ollie azért, mert a C&C-től C&C-t várna el az ember, a tradíció követését, a legenda folytatását. A SC-től meg ugyan ezt, csak a SC teljesíti is
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Vistán nem volt vele semmi gond csak a gépigényen, most meg indításnál kilépked, de majd utána olvasok a topikjában, mert így a Forged Alliance is csak a polcon porosodik.
(#11) ollie Nekem annak is lesz helye a gépen a kedvenc játékok között.
Már én is nagyon várom. Az első rész is meg a kiegészítő is nagyon jó volt. Az első részben szerintem elég sok egység volt, én megelégednék annyival is, csak az egységlimitet ne korlátozzák, maradjon meg az 1000. A grafikája is jó, az első részben sem volt sok időm az egységeket közelről nézegetni.
nekem tökéletesen megy win7 64en is.
apropó: valaki tud egy linket, hogy honnan érhető el a /LARGEADRESSAWARE exe a SupComhoz?
másodikat pedig várom, remélhetőleg marad olyan amilyen volt (leszámítva a gyenge memóriakihasználást ugye).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Kösz, jó tudni! Akkor megpróbálom megint, nem értem akkor mi lehetet, ami kidobált az asztalra indításnál egyből.
Ez egyértelműen MUST HAVE! Csak azt nem értem miért kellett a grafikát ilyen wowlike-ra csinálni, vagy hogy hívjam ezt. A Cybran-ek még ok, de az Aion-ok kész gayfest, hogy fogom így terjeszteni az igét? rossz rájuk nézni....
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
Azért a dinoszaurusz-robot is eléggé gay...
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Forged Alliance-el sincs semmi probléma win7 64biten...
Persze a procim kicsit kevés egy 8 fős 500-as egységlimitű giga csatához
[ Szerkesztve ]
Még az egyet se játszottam, pedig érdekelt, itt az ideje, hogy elkezdjem, még a 2 megjelenése előtt.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
Ne aggódj, nem láttam még olyan gépet amit a Forged ne tudna megenni, igaz i7-es konfighoz még nem volt szerencsém...
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
i7 4 ghz-n 50-70% os proci terheltségek (majd lecsökken 40-50-ra) 4 gép ellen 1000 limit akad mint a huzat a bár lehet ide kéne már az amit (#17) proci985 írt LARGEADRESSAWARE mivel 1,8-1,9 GB memóriát eszik meg.
Okos Vok.
Brackmann berágna hogy szidod a kis kedvencét
MI ez a largeaddressware dolog amúgy?
[ Szerkesztve ]
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
utánnanéztem a problémának közben az első résszel kapcsolatban. a Supreme Commander nem 64bites, a Forged Alliance viszont már igen. az alapjátékhoz "patch"itt. leírás hozzá itt az első hozzászólásban. tehát az SCFAval semmit nem kell csinálni 64 bit alatt. 32bites operációs rendszer alatt viszont memlimites lesz.
ami Neked kell, az a processzor optimalizáló, leírás itt. röviden és tömören: négy fő szála van a proginak (összességében 17), amiknek nem egyenletes a terhelésbeli eloszlása (érdeklődőknek le van írva a linknél, viszonylag bonyolultabb a dolog).
a megoldás a Core Maximizer, elérhetőség itt. tehát Neked ez a file kell. q66al érezhetően gyorsult a program.
szerk: a Largeadressaware arra kell, hogy a program észrevegye, hogy 32bit fölötti címtartományt is címezhet. ez a gyakorlatban valahol 2.5 giga környékén van, amiből ~1670mega a rendszermemória, a többi a video és az egyéb hozzárendelt dolgok. ha a programnak több memória kell, akkor nemes egyszerűséggel kilép. remekül reprodukálható a dolog bármelyik 80x80as pályán 7 AIvel 10 perc alatt high beállításokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
a Core Maximaliser az megy de az fa akkor is kiakad vmiért 1,8-1,9 Gb memóriánál és ekkor vissza esik a proci használata. 64 bites win 7-en.
Okos Vok.
A bolygó felszín itt is olyan unalmas semmilyennek tűnik, mint az első részben....
Egyébként én nem tudtam értékelni az első részt....
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
Hát a képek furák. Elsőre elég ratyi. Hol van pédául az irányító pult meg ezek? Ennyi egységet, hogy lehet egyszerre vezérelni?
Elbambulhattak a fejlesztők. Ez látszik alap fényerőn is.
Valószínűleg a képek kedvéért kikapcsolták ideiglenesen az UI-t.
A másodikra meg a válasz, hogy ha belejössz, elég könnyen
AMD-re is van ilyen okosság, vagy csak Intelhez jók ezek a tuningolók?
szerintem működik AMDhez is (ahogy olvastam, ment). a Windows szálkezelését birizgálja, a procinak ehhez köze nincs.
tegnap tesztelgettem picit maximizert, Dark Void (40x40), 7 db Sorian AIvel. vidkari terhelés 70% körül (3870 ref fölött 3%al, 1280x1024, 0xAA minden más max), proc terhelés 50-60% körül, viszont valamivel javult a program reagálása... értsd, amíg nem volt 3500 egység a pályán (30perces norush véletlenül aktív maradt, 25 perc körül a 7AI egységlimit környékére futott), addig egészen jól ment minden. utánna is.
Vistán mintha picit jobb lett volna, még megpróbálom kompatibilis módba is, hátha alapon.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Sajna nincs változás. Ketten is próbáltuk (a másik gépben egy PhenomII 955 van) és marad Amd-nél az egymagos számolás Mindegy talán majd a köv. résznél nem csak Intelen fog futni több szálon...
vistán/ win 7-en rendszergazdaként kell futtatni a Core Maximizer majd beállítani melyik magokat használhatja és nem bezárni még a játék megy AMD-s gépen is teszteltük anno és jó volt rajta.
Okos Vok.
Köszi. Erről a rendszergazdás futtatásról mindig elfeledkezek. Így mindjárt más, valóban látszik, hogy nem egy magon próbál megküzdeni a feladattal.
Remélem ez a több processzoros támogatás már alapból benne lesz a 2. részben
nagyon úgy néz ki, hogy kissé átdolgozzák a játékot.
olyanokat rebesgetnek, hogy nem lesznek se modok, se mapeditor, a mapméretet pedig eléggé levágják (ld Isis video, hogy pontosan mennyire is). ha meg összemegy a játék, nem lesz gáz a skálázódással sem aztán remélhetőleg ebből nem lesz sokminden igaz.
egyébként az első rész is támogat négy magot, más kérdés, hogy a threadek eloszlása annyira nem jó alapból.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Jól gondolom hogy 64 bites Vista-n csak a core maximizer kell?
Meg max az a patch ami a videó memória félrecímzését megszünteti?
[ Szerkesztve ]
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
igen, 64biten elég a maximizer.
az melyik patch volt? én .599et használok.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Én is felraktam újra az első részt miközben várom a másodikat. Felraktam a supcom patch 3189 to 3217-et meg hozzá a supcomhun 1.4-et, de sajnos pár óra játék után kilép hibaüzivel. 40x40-es pálya 4AI és 1000 az egységkorlát. Olyan mintha a rengeteg (kb.5x800) egység fektetné meg, mert addig simán fut.
alapjáték, memlimites 32 biten. ha 64biten vagy, akkor rakd fel a 26ban linkelt 3gb enablert, illetve a Forged Alliancet, abban már alapból javították.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Win7 x64 használok, arra raktam fel az első részt. A játék szinte alap grafikai beállítással fut, csak a felbontás van fullhd-ban. Sok egységnél 3-4ezer, kivágott az asztalra, odáig simán játszható volt. G15-ön ahogy figyeltem, a memória fogyott el a játék alatt, 9x%-os használatnál lépkedett ki mindig. Tegnap leszedtem hozzá a core maximizert, 40x40-es pályán 2TechnikaiMI és 1000-es egységkorlát mellett nem volt semmi gond. Megnézem amit linkeltél 3GB enablert, mert ez biztos, hogy kell hozzá. A Forged Alliancét még nem raktam fel, egyenlőre ennek örültem, hogy hiba nélkül működik végre.
Köszönöm a segítséged!