Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) nakos1212


nakos1212
senior tag

Raádásul ezek a játékok durva függőséget tudnak okozni, az a probléma, hogy ha az egyiket megunják, mennek a máasikra.

(#2) Dany007


Dany007
veterán

Hát igen, ez várható volt.
Ne higgyük azt, hogy ezt azért találták ki nekünk, mert így olcsóbban játszhatunk. :)
Csak így kevésbé tűnik fel. Nyilván ha egy adott játékért 9$-t kérnének az átlagos pár $ helyett, senki nem venné meg, vagy legalábbis nagyon kevesen.
Viszont így még az is letölti aki amúgy meg se akarja venni. Majd aztán rákattan az addiktív játékra és a végén szép apránként kifizeti többszörösét egy amúgy normál módon fizetős játéknak.
Ki van ez találva kérem. :)

(#3) Ghoosty


Ghoosty
őstag

Én játszottam egy csomó ilyen játékkal, de egyszerűen pont azért lehet fizetni, hogy könnyebb legyen a játék. Én meg talán inkább azért fizetnék, hogy nehezebb legyen. Mikor néha napján fel is merül benne, hogy áh veszek valamit, akkor mindig kiderül, hogy amiért érdemes is pénzt kiadni, azért már kis túlzással egy AAA kategóriás játékot vehetnék. Pl. 1000 arany egy új fejlesztés amit megvennék és 100 arany kerül 3 dollárba. Gyakorlatilag amit vennék, az 6-7k HUF. Annyit meg nem ér.
Az eredménye az, hogy eddig egy petákot sem adtam ki.

(#4) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Szerintem is undorító ez a módszer. Inkább legyen fizetős egy x összegért, de az után ne legyen korlátozva! Vagy ami rosszabb hogy P2W lesz belőle, mert fizetés nélkül egyszerűen képtelenség benne érvényesülni. Elég gáz, ha ez a jövő. Mondjuk mobilon nem játszok.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#5) D1Rect


D1Rect
félisten

Belevertél 9 dollárt 40 perc alatt és ezért a játék a hibás? :U

(#6) sto1911 válasza D1Rect (#5) üzenetére


sto1911
veterán

Mondjuk ugy, hogy megoldottam a teszt kedveert :)

(#7) sz.balazs.95


sz.balazs.95
veterán

A legnagyobb baj ezekkel, hogy mindegyik egy „bejáratott” sablonra épül, tökéletesen 0 egyediséggel.
A Frozen Free Fall pl. szó szerint ugyan ez, csak ugye Frozen témával, meg van még több tízezer erre épülő.
Vagy lehetne mondani a több százezer endless run játékot, ami hasonló kategória.
Mondjuk ott a Temple Run első része oké, mert ott nincs IAP, csak aranyat lehet venni, aki nagyon nem akar játszani, hogy megszerezze maga - de az meg minek játszik akkor?

Szóval így az egyedi játékok száma a nulla felé közelít - mobil fronton legalábbis mindenképpen.
Most már csak a Humble Indie Bundle mobilja megjelent átiratai képzik jóformán a minőségi játszást mobilon.

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#8) D1Rect válasza sto1911 (#6) üzenetére


D1Rect
félisten

Azért ez sok mindent megmagyaráz, ha a valódi pénzedet kellene az előrehaladásra fordítani valószínűleg inkább megpróbálod még párszor.

Nem gondolom, hogy ekkora népszerűségre tett volna szert, ha az első órában bele kell tolni ~10 dollárt.

(#9) Dany007 válasza Ghoosty (#3) üzenetére


Dany007
veterán

Nekem meg pont az tűnt fel egy csomó játéknál, hogy egy idő után egyszerűen nem lehet továbbvinni a fizetős extrák nélkül... Tehát kijátszani nagy v.színűséggel nemfogod tudni fizetés nélkül.

(#10) #56230144


#56230144
törölt tag

Azért pc játékoknál szerencsére a free to play tényleg free to play-t jelent, jó van pár olyan játék (Pl APB reloaded) aminél nem, de Dota2, pl ténylegesen free.

(#11) Cyberpunk válasza #56230144 (#10) üzenetére


Cyberpunk
félisten

Így van, amíg csak max a karakterünk kinézetét tudjuk pénzért variálgatni, tehát nincs a pénzes játékosnak nagyobb előnye abból, hogy ő fizet mindenért, és így gyorsabban fejlődik, vagy netán-tán erősebb lesz e miatt. Addig nem probléma ez.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#12) sto1911 válasza D1Rect (#8) üzenetére


sto1911
veterán

Termeszetesen nem reprezentativ felmeresrol van szo, ez csak szamomra volt egy valos teszt, hogy milyen hamar milyen sok lovet el lehet verni ezekkel, kb. ugy, hogy eszre sem veszi az ember.

A masodik feleben mar nem fizettem egy vasat sem, ugy viszont nem is lehet haladni, legalabbis e rovidke teszt alapjan -> egybol pay to winne alakult a szorakozas.

Az meg kulonosen aljas huzas a keszitoktol, hogy az elso 2 alkalommal a folytatas 1-1 dollar, a harmadik alkalommal mar 2 - tovabb nem jutottam, mert igy mar nyertem. Es a legtobb ember, aki hajlando penzt aldozni ra mar ugy fog gondolkodni, hogy ha mar beletett 2-t. akkor nehogy mar karba vesszen, es mar kattint is a vasarlasra...

Aki valoban tizezreket kifizet ilyen baromsagokra, az meg is erdemli (mikozben van minden stilusbol valoban free jatek).

(#13) nakos1212 válasza sz.balazs.95 (#7) üzenetére


nakos1212
senior tag

és a Dark Orbit Seafight Farmerama Clash pf Clans Skyrama játékokra is igaz.
Sablonosak, és durva függést okoznak .

(#14) D1Rect válasza sto1911 (#12) üzenetére


D1Rect
félisten

Úgy vélem ez a "teszt" nem tükrözi az "általános candycrush" használatot.

(#15) sto1911 válasza D1Rect (#14) üzenetére


sto1911
veterán

Inkabb az lett (volna) a celja, hogy mennyi penzt milyen hamar bele lehet olni ezekbe a sz@rokba.

(#16) banhammer


banhammer
veterán

Amikor meglatom egy jateknal a Google Play-en, hogy alkalmazason beluli vasarlas akkor azonnal el is felejtem a jatekot, hogy letezik.
Foleg akkor ha meg az alapjatekert is fizetni kell.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#17) twollah1976


twollah1976
őstag

Én úgy vagyok vele, hogy amint meglátom, hogy egy játék Free-to-play azonnal hagyom a francba.
Inkább kiadok pénzt a játékért, mint apránként próbáljanak kihúzni a pénztárcámból minnél több pénzt.

Összeesküvés-elmélet ide vagy oda, bőven elképzelhető, hogy a Free-to-play játékok direkt úgy vannak megcsinálva, hogy egy idő után az ember kénytelen fizetni ha tovább szeretne játszani a játékkal.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.