Vagyonadó? WTF?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
FRENK1988
veterán
Azért súlyos hogy az első az Omega és nincs benne A8, Q7, Pajero, stb
[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Bameg tulaj jobban jár, ha baltával felaprítja és viszi a roncstelepre. Opel omega, 2 év alatt elviszi az árát az adó. Benzinnel fél év?
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
tibi666
senior tag
én még ki sem számoltam, hogy a lagunára mennyi lesz.
szerencsére nem vág földhöz a dolog, csak annyi a problémám, hogyha nem lenne pénzem, én akkor is erős autót vennék, de régebbit. 170-180 lóerő alatt öregurasak az autók (nem a corsa méretűek persze), el nem tudnám képzelni, hogy olyannal járjak. és így is fizetni kéne az adót.
Kickass
őstag
A8 Q7 Pajero nem ez az arkategoria
ezek regi nagykobcentis sok kw-s joszagok amikre sajnos ervenyes a 'luxus' ado, de cserebe ertekuk legalabb mar nincs
a te altalad emlitett autokat megvasarolni se olyan olyan egyszeru egy atlagkeresetu magyar szamara, igy aki megveszi nagy valoszinuseggel fent is tudja tartani, meg az itteni top10 autok arai beka segge alatt vannak, de benzin es egyeb koltsegekre rajon a 'luxus' ado igy ellehetetlenitve ezeknek a regi monstumoknak a tulajait (akik egyebkent lehet csak olcson akartak egy nagy kenyelmes autot)
[ Szerkesztve ]
#53246592
törölt tag
Igazából nem is olyan rosszak ezek, legalábbis amelyiknek van müszakija vagy egy évig és tényleg használható állapotban van. Egy új autónak az amortizációja sokkal nagyobb lehet mint ezeknek a vételára + "vagyonadója".
Ez szép, de akkor már egy ilyen idős, de vagyonadó mentes jobb választás.
#53246592
törölt tag
Luxuskategóriás autót nem igazán azért szokás venni mert húde megéri. Pl. egy BMW rajongónak, akinek van fizetése de nincs autója még, szerintem az az 528-as kimondottan jó vétel lehet - feltéve hogy nincs nagy baja az autónak.
[ Szerkesztve ]
Nyilván, de mindenképp csak második autónak.
Mindennapi használatra én biztos nem vennék.
Túl sok idő-energia-pénz igényes egy 25 éves luxusautó.
<NewL>
addikt
háhá mind benzines?
berci : persze az egy örök autó. annyit eszik ,hogy a váltásra való pénzt elviszi
[ Szerkesztve ]
There's an app for that
Metalfan
senior tag
Kellene a vagyonadónál egy másik kitétel is, pl 10 évnél fiatalabb autókra szabják ki, vagy valami hasonló jó lenne, mert ez így tényleg igazságtalan egy pöttyet.
Bár ami a - többé-kevésbé reálisnak mondható - álmaim autóját illeti, az már bőven vagyonadós kategória a teljesítménye alapján Ford Mustang GT, vagy az ebből épített Saleen S281...
sbazsi
veterán
ha az volt a cél, hogy csökkenjen az ilyen autók száma, akkor jó ez így. a 15 éves autók között nem luxus egy 2-3 literes változat? ebben a korosztályban is vannak 1-2 literes motorral szerelt változatok.
bejegyzés TOP 10 eladhatatlan autó