sosem értettem ezt az adapterezős dolgot. funkció, és fényvesztés mindenképpen van, nem?
ráadásul pont a sony vázakra van a legtöbb zeiss, meg kínai nagyfényerejű varázslat.
/// DS918plus + Chromecast 1/2/Ultra
(#1) próbakocka
sosem értettem ezt az adapterezős dolgot. funkció, és fényvesztés mindenképpen van, nem?
ráadásul pont a sony vázakra van a legtöbb zeiss, meg kínai nagyfényerejű varázslat.
/// DS918plus + Chromecast 1/2/Ultra
Fényvesztés nincs, a lencsés átalkítókban lenne csak de azok tényleg nem jók semmire.
(#3) E.Kaufmann válasza próbakocka (#1) üzenetére
Kívülállóként nézve a franc vesz új vázhoz új optikákat. Nem foglalkoztam ezekkel, de mikor rendelnem kellett valakinek egy belépőszintűbb optikát akciósan 300akárhány ezerért, háát. húzós hobbi. El tudom képzelni, hogy ár érték arányban jobb egy másik gyártó váza, esetleg többet is tud, de nem fogja az illető az új vázért kivágni a régi bőröndjét.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Micsoda Photoshop Artista kép van a hírbe rakva!
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Igazából nem tudom eldönteni, hogy a mondatod első vagy második felét cáfoljam.
A FullFrame SLR -> non FullFrame MILC átalakítók (mint pl. a Metabones Speed Booster sorozat) esetében nő a fényerő és nő a felbontás. Hogy semmire sem jók? A gagyi utánzatok valóban nem jók.
Szerintem a Canon FD -> EOS adapterrel kevered, az tényleg közelíti az értelmetlenséget, ott azért kellett lencse, hogy legyen végtelen.
A FullFrame SLR -> FullFrame MILC értelmetlen lencsésben, mert a bázistávolság különbség mindig lehetővé teszi a tisztán mechanikus illesztést.
[ Szerkesztve ]
Alapvetően nem cserélgeti az ember a vázakat csak úgy. Aki berendezkedett egy bajonettre, az arra vesz optikát vagy kamerát. Használt objektívek meg nem nagyon vesztenek az árukból, az újakat kell megfizetni, de nagyon.