Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Necc
addikt
Ugyanazt mondod te is el amit én, csak... másképp és szerintem félrevezeted magad.
Ezzel az új rendszerrel is ugyanúgy hardcore mód tudod kovácsolni a karaktered, mint a régi rendszerben, és ahogy említettem a szabad kezed itt kötetlenebb. Nem kell azon görcsölnöd, hogymit használj hogy megfelelő legyen a szintlépésed, csak játszál.
Helyette viszont azon kell rágódnod, hogy hogyan fogod elosztani a perkjeidet, és itt köszönt vissza az a korlát, ami a régi rendszerben is megvolt - csak értelemszerűen másképp.
-
GypsFulvus2
őstag
Egyetértek. Aki csak suhogtatni szeret, azt biztosan kielégíti ez a faék bonyolultságú "fejlődési rendszer", de engem nem.
A TES-nél mindig kritikus pont volt ez. Ha korábban kitalált rendszert használnának (pl. AD&D vagy DSA) azért ugye licenszdíjat kellene fizetni. Meg nem is igazán illenek ezek egy real-time, és nem pedig körökre osztott harcot alkalmazó rendszerbe. Így megalkották a sajátjukat, ami olyan lett amilyen. Szerintem nem ördögtől való a használati intenzitás alapon történő szintlépés gondolata, de a gyakorlati kivitelezés tényleg sok kívánnivalót hagyott maga után. Amúgy alighanem a Daggerfall-nak volt a legjobb rendszere a passzív és aktív skillekkel. Aki a Morrowindet bonyolultnak tartja, az próbálja ki azt, és megtudja, hol lakik az Úristen
Ott pl. az hogy egy hárpia megtámadott vagy nem, attól függött, hogy a hárpia-nyelv skilled eléggé magas-e, amit a rendszer lecsekkolt, mikor beléptél a területére. Volt vagy 36 skill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Bundle topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- LEGO klub
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple MacBook
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB AIGO B352A Chieftec 400W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Doxa férfi óra - 166.90.101.20 - D-Sport férfi karóra
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Ott pl. az hogy egy hárpia megtámadott vagy nem, attól függött, hogy a hárpia-nyelv skilled eléggé magas-e, amit a rendszer lecsekkolt, mikor beléptél a területére. Volt vagy 36 skill.
