Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Necc

    addikt

    válasz Huma #94 üzenetére

    Ugyanazt mondod te is el amit én, csak... másképp és szerintem félrevezeted magad.

    Ezzel az új rendszerrel is ugyanúgy hardcore mód tudod kovácsolni a karaktered, mint a régi rendszerben, és ahogy említettem a szabad kezed itt kötetlenebb. Nem kell azon görcsölnöd, hogymit használj hogy megfelelő legyen a szintlépésed, csak játszál.

    Helyette viszont azon kell rágódnod, hogy hogyan fogod elosztani a perkjeidet, és itt köszönt vissza az a korlát, ami a régi rendszerben is megvolt - csak értelemszerűen másképp.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Huma #94 üzenetére

    Egyetértek. Aki csak suhogtatni szeret, azt biztosan kielégíti ez a faék bonyolultságú "fejlődési rendszer", de engem nem.
    A TES-nél mindig kritikus pont volt ez. Ha korábban kitalált rendszert használnának (pl. AD&D vagy DSA) azért ugye licenszdíjat kellene fizetni. Meg nem is igazán illenek ezek egy real-time, és nem pedig körökre osztott harcot alkalmazó rendszerbe. Így megalkották a sajátjukat, ami olyan lett amilyen. Szerintem nem ördögtől való a használati intenzitás alapon történő szintlépés gondolata, de a gyakorlati kivitelezés tényleg sok kívánnivalót hagyott maga után. Amúgy alighanem a Daggerfall-nak volt a legjobb rendszere a passzív és aktív skillekkel. Aki a Morrowindet bonyolultnak tartja, az próbálja ki azt, és megtudja, hol lakik az Úristen :D Ott pl. az hogy egy hárpia megtámadott vagy nem, attól függött, hogy a hárpia-nyelv skilled eléggé magas-e, amit a rendszer lecsekkolt, mikor beléptél a területére. Volt vagy 36 skill.

Új hozzászólás Aktív témák