Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) jUUh


jUUh
addikt

Szerintem ez egy teljesen korrekt ajánlat, ár-érték arányban adja. Szívesen vennék szerintem sokan, de nincs...

Samsung Galaxy S23+

(#2) Tschubi


Tschubi
tag

E-megy. :))
A nem érintős középső konzolért és a könyöklő hiányáért kár, de amúgy tényleg rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#3) beef


beef
őstag

Kíváncsi lennék arra a 80 ezerbe fájó szervizre, hogy mit cserélnek egy e-autón?

(#4) Bog válasza beef (#3) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Digitális pecsétet a digitális szervizkönyvben :D

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#5) LamerGyuri


LamerGyuri
senior tag

Új, automata, tempomat és könyöklő nélkül. De van mobilapplikáció és sárga cérna. Ez ám a feljődés. 2021.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#6) Bog válasza LamerGyuri (#5) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Tempomat opció (de városba minek?), könyöklő vásárolható utólag. Automatának meg nem nevezném, mert nincs benne váltó, ahogyan az egyébként is meglehetősen ritka az e-autókban.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#7) .Szaki.


.Szaki.
addikt

Tökéletes városi kisautó, immáron tisztességesebb hatótávval.

(#8) waccamár válasza LamerGyuri (#5) üzenetére


waccamár
senior tag

Idézek a cikkből: "Ez egy városi autó." Ezért nincs tempomat.

(#9) waccamár válasza Bog (#6) üzenetére


waccamár
senior tag

lassan ki kell találni egy új szót akkor addig, amíg nem terjednek el még jobban az elektromos autók és nem lesz evidens, hogy ebben nem kell váltani :) Váltókart is előválasztókarnak hívják hivatalosan, de az marad úgyis váltó szintén mindenkinek :)
Talán, Váltótlan autó? :D
Nekem priusom van, ott ugyan ez a helyzet, hivatalosan automata, de ugye nincs minek váltani, eCVT "váltó" van benne.

(#10) Bog válasza waccamár (#9) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

A menetválasztó kar úgy néz ki, mint egy váltó

Direkt így fogalmaztam, hogy ne legyen ebből félreértés, de azt tényleg nem akarom magyarázni minden egyes villanyautós anyagban, hogy ez műszaki értelemben nem egy váltó, maximum úgy néz ki. Ami annyiban nem baj talán, hogy azoknak is egyértelmű a használata, akik nem ültek mindenféle e-autókban, főleg carsharing szempontok alapján ez baromira számít is, mert ha 10 percnyi bérlési idő arra megy el, hogy mit kell nyomni, hogy menjen előre a cucc, akkor nyilván jobb, ha kap a júzer egy PRND felosztást, oszt jóvan. A B meg ott van a tulajoknak :D

[ Szerkesztve ]

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#11) LamerGyuri válasza Bog (#6) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Nem csak a belvárosi araszolgatásból áll egy városi közlekedés; oda meg ráadásul illene a távolságtartó is.
Külterületen 60-70, lakóparkban (néhány bizony nem 2 háztömbből áll) 30-20. Sokkal kényelmesebb rábökni, hogy most ennyi, aztán hátradőlni és...bazz, bevertem a kezem, nincs könyöklő ;]
A legrosszabb hatásfoka a usernek van; folyton összevissza nyomkodja a pedálokat, energiát pazarolva. ;)

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#12) juuzer


juuzer
addikt

Szerintem korrekt kis autó lett, nekem különösen tetszik, hogy analóg órákat kapunk, nem egy hatalmas kijelzőt, ami sötétben kiégeti a szemedet.

Vamos a la playa.

(#13) gusthy


gusthy
veterán

Ami a városi autó vs. tempomat kérdést illeti, a dugóban araszolásnál az adaptív tempomat irtó kényelmes ám. De az tény, hogy az extra általában.

(#14) Noukoum


Noukoum
veterán

Mivel egy kvótaautóról van szó ezért teljesen felesleges más villanyautókkal összehasonlítani.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#15) waccamár válasza Bog (#10) üzenetére


waccamár
senior tag

múltkor kipróbáltam a bubi mercijét, mert még sosem vezettem mercit. Na ott tényleg elment 15 perc arra, hogy mi hogy működik :D Aztán nagy csalódás volt amúgy ahhoz képest, amire számítottam, de az más kérdés :D

(#16) Bog válasza LamerGyuri (#11) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Hát izé, simán eljárok 10-11 kWh/100km-es hatásfokkal, de a nejem is ennyit hoz anélkül, hogy különösebben odafigyelne. Ez egy e-autó, itt kissé másképp skálázódik a hatásfok, mert ha túl nehéz a jobb lábad, akkor a feleslegesen ellőtt elektronok egy része legalább visszajön, amikor lassítasz. A városi araszolásos tempomathoz kéne egy adaptív megoldás is, azt viszont nem ebben a 4-5 milliós kategóriában várom el. Aki meg fix 70-nel akarja csapatni az Árpád-hídon, az rendelhet bele tempomatot, szóval ezt a kritikát tényleg nem értem, az alapmodellben nincs, ha kell, akkor kérsz bele, ennyi. A könyöklő meg egy 20-30 ezres extra tétel, végtelen számú opció van a neten, pohártartóba rakható és felcsavarható is, pont olyan dolgokon akadsz fent, amik megoldhatók és amúgy nem létszükséglet egyik sem. Engem tényleg jobban zavart, hogy nincs szőnyeg, nincs kapaszkodó, nincs rendes burkolat a csomagtérben, nincs tükör egyik napellenzőben sem, a beépített audio elég satnya, az övcsat meg odaverődik a burkolatlan B oszlophoz. De még mindig ott tartunk, hogy ennyiért ugye...

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#17) Bog válasza Noukoum (#14) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Minden villanyautó valahol kvótaautó... a szabályozás lökdösi a gyártókat erre a területre, csak nem mindenki akar azonnal túladni a teljes készleten, akár bukóval is.

Viszont pont azon lamentáltunk Szentkutival, hogy lehet csillió dollárt beletolni új platform és infotainment, meg menő karosszéria fejlesztésébe, de talán mégiscsak gazdaságosabb egy tökre meglévő, nagy példányszámban gyártott modellbe valahogyan belegyömöszölni az akkupakkot, hogy normális árfekvésű eredmény szülessen. Lásd még Kia e-Niro.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#18) .Szaki. válasza Bog (#17) üzenetére


.Szaki.
addikt

Mondjuk az infotaiment-be tolják is a csillió dollárt, számomra elképesztő, hogy egy olyan csoport hogy a francba tud ilyen selejtes rendszereket kiadni az autóiba, akinek az eddigi rendszereiről ódákat zengtek eddig a tesztelők. A Superb, Octavia, Passat, Golf rendszerét is a legjobbak közé sorolták, most meg 4-ből 3 tesztautóban vacakol valami, és gyanítom az Octavia is csak azért volt jó, mert alig volt náluk és nem volt ideje "kibontakozni". A Formentor, az I.D.3, a Leon, mindnek volt valami nyűgje.

(#19) Bog válasza .Szaki. (#18) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Ez van akkor, ha egy autógyártó azt gondolja, hogy pusztán X ezer fejlesztő alkalmazása megoldja az IT jellegű kérdéseket. Hát egy francot. De a VW-csoportnál legalább mintha próbálkoznának, előbb-utóbb összeáll a csapat és a platform, de a Stellantis az kívülről nézve még nagyobb káosz, mert ott a tényleg faramuci logikájú és bugos Pug-Citroen rendszerhez érkezett az Opel konzervatívabb, kevésbé látványos, de legalább működő felülete megfejelve a Fiat alapszintű bigyóival, na, aztán ebből rakjál össze valamit, ami nem okoz agybajt... És a végén majd egy csomó gyártó bekopog a Google ajtaján, hogy srácok, ez az Android Car végül is nem is olyan rossz, ahogyan azt a Volvo is csinálta.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#20) Noukoum válasza Bog (#17) üzenetére


Noukoum
veterán

Az a különbség hogy ezt az autót nem lehet megvásárolni, a többit meg meglehet. A vásárlónak ez a fontos. Az meg hogy mi a nyereséges vagy a gazdaságosabb az már az autógyártók dolga.

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#21) .Szaki. válasza Bog (#19) üzenetére


.Szaki.
addikt

Valószínűsíthető, hogy az lesz a vége egyébként, hogy a legtöbben az Android Car felé fogják venni az irányt. Ha jól emlékszem nem csak a Volvo tette ezt, hanem a Ford is ebbe az irányba halad. Viszont én a Volvo-t és a Polestar-t egy lapon említem, hiszen ugyanaz a tulajdonosuk (Geely) és pont Karotta töltött fel egy videót egy Polestarról, amin már Android Car van, sokat dicsérte, de tagadhatatlanul bétás volt még az is. Persze nyilván idő kell ezeknek a technológiáknak a kiforrásához, számomra csak az érthetetlen, hogy akár egy VW-csoport, akár a Stellantison (akit inkább hagyjunk, mert iszonyat mérges vagyok rájuk, hogy mit művelnek a Jeep modelljeivel jelenleg) belül a Peugeot, miért a felhasználókat teszik ki béta-tesztelőnek, akik kiadtak nem kevés pénzt ezekért az autókért.

(#22) .Szaki. válasza Noukoum (#20) üzenetére


.Szaki.
addikt

(#23) moleculez


moleculez
veterán

Én BP-en GreenGoval csapattam tavaly nyáron kb 2 hétig, ami a testvérmodel eUP. Nagyon rendben volt, mint egy dodzsem. Pedig Angliában élek, és vezetek (másik oldalon minden), de ebbe csak beültem, és semmi dráma, nehézség.

Városi rohangálós kocsinak nem is kell több. Mi négyen használtuk, hátul 2 gyerekkel, simán jó volt azokra a fél órás utakra.
Magamnak vennék is egyet, csak nem tudom itthon tölteni, így meg nem buli.

[ Szerkesztve ]

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#24) Noukoum válasza .Szaki. (#22) üzenetére


Noukoum
veterán

Ez nem a citigo :)
A citigo 6.5 millió forintról indult, most az e-up! 8.8m-ról.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#25) .Szaki. válasza Noukoum (#24) üzenetére


.Szaki.
addikt

Igen, az világos, de még mindig az egyik legolcsóbb (lehet nem is egyik, hanem A legolcsóbb) új elektromos autó. A fél mérettel nagyobb Zoe 10,6m Forintról indul, így én a Citigo eltűnését és a szögre megegyező, de 2,3m Forinttal többe kerültő e-Up!-ot egy áremelkedésként könyvelem el, ami reális is, ha figyelembe veszem azt, hogy a belsőégésű autók is - ha nem is ekkora mértékben - de jelentősen drágultak.

(#26) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Kar hogy csak kvota auto, az utodja meg miniautokent ugyanugy extrem draga, mint ahogy az also-kozep modellek 10 felett indulo arcedulaja. Amugy ez tipikusan masodik, varosi "bevasarlo" autonak van predesztinalva. Az hogy 130 a vegsebessege, mar szinte alkalmatlanna teszi autopalyazasra. Ott azert nem art ha van nemi tartalek a normal utazosebessegen felul, bizonyos kozlekedesi szituaciok eseten.

Ha hiszunk abban hogy az akkuk folyamatosan eso ara elobb vagy utobb tukrozodik majd listaarakban is, talan 5 ev mulva visszaterhet az eredeti arszintjere, egy kicsit egzotikusabb next gen WV bogar formajaban. A Fiat megmutatta, hogy a retro milyen kelendo.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#27) Noukoum válasza .Szaki. (#25) üzenetére


Noukoum
veterán

Nyilván a citigora gondoltam hiszen az a tesztelt autó.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#28) beef válasza Tigerclaw (#26) üzenetére


beef
őstag

Autópályán 130 alatt is van azért élet, az nem a kötelező minimum sebesség.
Természetesen nem arra való, hogy 100km-eket ott utazzon az ember. Mint ahogy írtad is ez egy városi autó, de ide is tervezték. Ott meg soha nem lesz szükség a végsebességre.

(#29) Bog válasza beef (#28) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Pláne, mert hazai viszonylatban ez a kis bigyó leginkább az M0-ra mászik fel. De le lehet menni vele a Balatonra is, azt a 100-120 kilométert meg simán hozza a pályán és én is számos villanyautóval gurulgattam már a külsőben 110-zel, az amúgy meglepően stresszmentes, mert kb nem kell megelőzni senkit, mégis odaérsz, maximum 5 perccel később, ójaj. :K

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#30) Tigerclaw válasza Bog (#29) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Addig nincs gond, amig a sajat tempodban tudsz menni. Akkor van ha rakenyszeritenek valamilyen olyan manoverre amihez jo lenne nemi extra gyorsulas, vagy ideiglenesen nemi extra sebesseg. Azert az sem idealis ha a kulso savban tul lassan mennek, foleg ha csak ket sav van, mert akkor a fosodor folyamatosan a belso savban van es akkor jon hogy a gyorsabbak meg csalingaznak, meg ledudaljak a belso savban levoket, stb.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#31) .Szaki. válasza Noukoum (#27) üzenetére


.Szaki.
addikt

Értem. Mi a különbség a két autó közt? Én úgy láttam semmi, és még 8,8 millióért is a legolcsóbb új elektromos, tehát a teszt releváns, csak azt kell az olvasónak figyelembe venni, hogy bizony 2,3 millióval már többe kerül. Ebből én továbbra is azt vonom le, hogy az autó kapható. :)

De mindegy, nem kötözködés, csak másképp fogjuk fel a dolgokat. :)

(#32) Bog válasza Tigerclaw (#30) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Minél lassabban megyek, annál inkább tudok a saját tempómban menni :D
De akárhogy is, ha én elszüttyögök a külsőben 110-zel és van egy busz előttem 100-zal, akkor azért be merek menni a belsőbe, hogy 130-ra gyorsulva megelőzzem úgy, hogy ne tartsak fel különböző fittipaldikat. És nem okoz pöcs-csökkenést, ha ezt nem azonnal teszem meg, hanem mondjuk bruttó másfél perccel később azért, hogy tényleg beférjek a belsőbe és ne is tartsak fel senkit. Szerintem ez simán egy kis odafigyelés és vérmérséklet kérdése, ha versenyezni akarok, akkor elmegyek gokartozni.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#33) nexus6


nexus6
aktív tag

nagyon korrekt cikk lett, én is néztem-nézem most is. nagyon skoda párti vagyok (fabia volt 3 is a családban, meg cégnél megyek octaviával), és ez talán jobban is tetszik mint az up. sajnos én nagyon ritkán használnám és ezért jobban jövök ki egy alacsonyabb bekerülési értékű kis használt autóval. az ilyen elektromos autókat szerintem mindig hosszabb idő távon kell értelmezni, mivel a magasabb bekerülési érték (alacsonyabb az értékvesztésük is) és alacsonyabb fenntartási költségek (benzin-villany, karbantartási költség) kiegyenlítik egymást normál használat esetén. kaptam most pont hirdetést hogy a palota skodánál van 10 darab ilyen autó, de már 8,3 millió (sajnos az euro is más mint 2019-ben)... így meghagyom másnak, pedig nagyon szeretnék egy ilyet :)

Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)

(#34) Luck Dragon

Igazi cuki rohangálos városi cirkáló , nagyon tetszik.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#35) HThomas


HThomas
senior tag

Nincs benne tempomat, parkradar, könnyűfém felni... kézzel állítható tükrök... értem én, hogy alapfelszereltség, de azért 2021-ben ezek picit fájnak egy új autóban... mondjátok, hogy legalább az ablakemelő elektromos :)

(#36) moleculez válasza HThomas (#35) üzenetére


moleculez
veterán

Mire elkezdenek ezek hiányozni, már vége is az utadnak :DDD Parkradart azt adom, akármilyen kicsi az autó, van, hogy benézi az ember. Főleg ha van valmilyen mozgásérzékelő (?) (Moving Object Detection az én Nissanomban), mentett már macskát, kutyát nálam ;)

[ Szerkesztve ]

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#37) Hunter2 válasza HThomas (#35) üzenetére


Hunter2
addikt

A style felszereltségben ezek mind vannak. Nekem a 1.5M-es állami támogatással 5.3M volt.
Pont ma láttam hogy ag egyik kereskedés hirdeti hogy va nekik 10db eladó 8.5M-ért.

A parkradar nagyon hasznos , mondom ezt 1 év használat után. azt hogy a 11kwh-hogy hozta össze azt nem tudom, nekem hasonló csak nyáron sikerült. A téli hideg nagyon megdobja a fogyasztást.

[ Szerkesztve ]

(#38) .Szaki. válasza moleculez (#36) üzenetére


.Szaki.
addikt

Én a kamerát például jobban szeretem a radarnál, és egy belvárosi parkolásnál egyáltalán nem hátrány. :)

(#39) HThomas válasza Hunter2 (#37) üzenetére


HThomas
senior tag

Az korrekt teljesen. Csak azt nem értem, hogy az alap miért ennyire fapad... ha ennyire spórolni akarnék, akkor már inkább használt, de normális felszereltséggel.

Parkradar vagy kamera szerintem is must have. Néha nézem az utcán milyen parkolásokat adnak elő régebbi kocsikkal, amikben még láthatóan nincs... a hideg ráz néha amikor utcán kell hagynom a sajátomat...

#36 moleculez: igen, a tempomat nélkül tudnék élni, főleg, ha nem adaptív...

(#40) moleculez válasza .Szaki. (#38) üzenetére


moleculez
veterán

Nekem egy Nissan Pulsarom van Tekna felszereltség (akkori fulk extra), 360 kamera + radar, el vagyok kapatva rendesen :DDD Aztán amikor át kell ülni vmi gyengébb képességű autóba, reflexből nézek a... radiora... klímára... bármi ami ott van ahol nekem a kijelző :DDD
Pedig fapados manuálison tanultam vezetni. Azóta sem volt se manuálisom, se fapados...

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#41) Hunter2 válasza HThomas (#39) üzenetére


Hunter2
addikt

Hasznalt villanyautót ekkora hatótávval nem kapsz , maximim drágábban mi t ez volt állami támogatással.
A parkolásról meg annyit hogy az utcán látok egy csomó autót amiben van parkradar/tolató kamera és ugyanolyan szarúl parkolnak vele mintha semmi nem lenne benne.

(#42) .Szaki. válasza moleculez (#40) üzenetére


.Szaki.
addikt

Ismerős, nekem ugyanez a szitu van! :C

(#43) Williamgrant válasza moleculez (#40) üzenetére


Williamgrant
veterán

Úgy tartom karban magam, hogy rendszeresen elviszem a párom sx4-esét tankolni, mosni. :D

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#44) BatchMan


BatchMan
senior tag

[link] 10 db eladó...

(#45) tasiadam


tasiadam
veterán

Es hany videken lako szamara lenne ez az auto opcio, pl aki napi 50km-t ingazik, mint pl muterom. 25 evesen ilyen autot akarok magamnak BP-re. (GreenGO-bol kiindulva) van benne jo hang, furge, egyszeru vele parkolni, eleg arra, hogy BP-n belul eljussak barhova. Es nem kicsi lenne erre az igeny, de nem kapni....

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#46) Bog válasza Hunter2 (#37) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Hát az van, hogy kamera, meg elöl-hátul radar van az eddigi autómban, ami jóval nagyobb + lépcsőshátú és igen, hozzászoktam, én is a klímapanelre nézek by default tolatáskor, aztán megfordulok és jobban látok hátra, mint kamerával. Ez a kocsi baromi kicsi. Ugyanaz a feeling, mint a bakancs Micránkban volt. Azt sem vertük oda sehová.
De értem, hogy hozzá lehet szokni a radarhoz, persze. Ettől függetlenül tökre nem hiányzik, a Stlye csomag többi eleme pedig pláne nem.
11 kWh/100km elég gyakori, de a minap elvitte Autoroom Legendd egy órás forgatásra a Citigót és ő is 10,8-at hozott vele össze, pedig rohadtul nem figyelt oda, hogy spórolgasson a naftával. Ha fűtök, akkor több, nyilván.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#47) Hunter2 válasza Bog (#46) üzenetére


Hunter2
addikt


Nekem ilyen adatokat sikerült összehozni. Jól látszik rajtuk hogy ahogy hidegebb lesz a fogyasztás úgy növekszik. Az utolsó kép egy Pécs-Bp-Pécs túra , mondjuk ott a fűtéssel spóroltam viszont 90% autópálya 110km/h volt.

[ Szerkesztve ]

(#48) suste válasza Hunter2 (#47) üzenetére


suste
veterán

Ezek a különbségek a vezetési különbségekből jönnek szerintem.
Akik régebben normális oktatóval tanultak, azokba beleverték, hogy a kanyarba motorfékkel és visszaváltva érkezel nem fékkel. Meg messzebb nézel mint az autó orra, és nem nyomod a gázt a pirosnál vagy ha lassítanak előtted....
Ez benzin/dízelnél is nagyon sokat számít fogyasztásban, csak azt hamar letudod a kúton.
Nálunk is asszony mindegyik autóval legalább +1 literrel jár átlagban :(.
De fék használaton is meglátszik, pl Nissan Navaránkon amit 0km-esen vettünk, 150.000-nél cseréltem betétet, pedig ott van súly, és a szervízben mondták, hogy átlagban 20-30K körül szokták cseréltetni mások.
Még nincsen sajnos elektromosunk, de nagyon kiváncsi leszek normál vezetéssel mit tudok majd kihozni belőle.....

(#49) Hunter2 válasza suste (#48) üzenetére


Hunter2
addikt

B-ben használom, a lehető legritkábban használom a fék pedált akkor is úgy hogy még a vissza termelés működjön. Mondjuk én rövid távokat megyek és akkor fullon megy a fűtés, mire felfűtené az autót addigra oda is érek ahová indultam, ez megdobja a fogyasztást.
Nyáron a klíma sokkal kevésbé emeli meg a fogyasztást mint télen a fűtés.

(#50) Bog válasza Hunter2 (#49) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Rövid távra benyomom az ülésfűtést, hosszabb távra pedig előre felfűtöm az autót az app segítségével. De jövő hét kedden jön az első komolyabb próbatétel: Bp-Tapolca, nem az M7-esen :D

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.