Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) l.skywalker


l.skywalker
félisten

Felháborító minőségű, slendrián munka ez a teszt. Utána sem nézet a kedves író a játék lényegének, de még amit beírt azt is valszeg a Redditről ollózta össze. Köszönjük, hogy így félre lesznek tájékoztatva az olvasók.

Ez egy vicc.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2) ldave válasza l.skywalker (#1) üzenetére


ldave
félisten

Azért Grath mestert ilyesmivel vádolni szerintem kicsit erős, mivel én nem játszottam a játékkal, így sokat nem tudok hozzátenni, de amit ír problémákat, azt már mástól is hallottam.

Bevallom, amikor jöttek az első videók és előzetesek a játékról, sajnáltam, hogy nem lesz PS4-re, a Rare közel áll a szívemhez, de a végeredményt látva, végülis megvagyok nélküle.

A Slime draws near! Command?

(#3) l.skywalker válasza ldave (#2) üzenetére


l.skywalker
félisten

Lehet, hogy erős, de a cikk alapján Grath mester a játékkal 4 órát játszott. Na jó, lehet, hogy 6-ot. Ennyi idő alatt a játék lényege és az aktuálisan fontos problémái sem derülnek ki. Kell a kritika, a jól megfogalmazott kritika, de a tartalomhiány-on túl az összes állítását meg tudom cáfolni, ha becsatlakozik hozzám és a társaimhoz bármikor. Konkrétan nem értette meg a játék lényegét, csak ennyi a probléma és nem több.

Az pedig, hogy a játéknak a jelenlegi hibáit nem emelte ki, mint a csatlakozási problémákat, a matchmaking részét, a spawning részt vagy azt, hogy konkrétan ha solo-ban kezdek neki egy etap-nak akkor nem tud hozzám becsatlakozni senki, pedig a solo-ban és duo-ban is 2 személyes hajóval indulok neki az már csak egy vicc.

Nem érdekel, hogy itt nem divat másokat kritizálni, ez akkor is egy összecsapott teszt volt nulla utánajárással.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#4) noisia válasza l.skywalker (#1) üzenetére


noisia
aktív tag

Akkor oszd meg velünk légy szíves, te hogyan látod.
Mert kb minden úgy van, ahogy leírta.
Alá tudom támasztani...

a SoT egy hulladék

[ Szerkesztve ]

" ..a p3'n1szem benne volt a Rekordok könyvében..aztán a könyvtáros mondta, hogy azonnal vegyem ki.."

(#5) l.skywalker válasza noisia (#4) üzenetére


l.skywalker
félisten

Amikor csak akarod. GT az aláírásomba amikor ráérsz elmehetünk játszani. Hanyas szinten vagy?

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#6) bunfi válasza l.skywalker (#1) üzenetére


bunfi
őstag

Mi a játék lényege? Ugyanaz, mint a PUBG. Csináld meg a játékélmény magadnak, helyettünk, ahogy a fejlesztők mondanák, ha lenne elég gerincük hozzá.

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#7) janeszgol válasza l.skywalker (#5) üzenetére


janeszgol
félisten

De azoknak is irj, akik meg nem jatszanak vele. Miert adjon ki az ember tobb ezer forintot? En is olvastam velemenyeket, kovettem a jatekot. 10-bol 9 szerint unalmas szr. Akkor? :R

(#8) SP4C3 válasza bunfi (#6) üzenetére


SP4C3
veterán

Fúúú köszi mindenkinek, pedig szemeztem a játékkal, de megerősítettétek, hogy ez is hulladék.

-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com

(#9) l.skywalker válasza bunfi (#6) üzenetére


l.skywalker
félisten

Persze, nem lesz mindenkinek ugyanaz az élmény. De a környezetemben 2 féle játékos létezik:
1. Aki megmondja próba nélkül egy játékról, hogy az sz&r vagy sem
2. Aki ugyan kipróbálja, de fél óra után közli, hogy szar

Na az ilyen játékosoknak sosem való az open world, grindelős és hosszútávon fejlődős játék. Ezeknek a Fortnite a jó. Leugrik, gyüjt, lő és 15 perc alatt meg is van.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#10) Wesder válasza l.skywalker (#9) üzenetére


Wesder
félisten

A Fortnite is hosszútávon fejlődős grindelős játèk. Igen? :U Amire te gondolsz az a Fortnite Battle Royale. A kettő nem ugyan az.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#11) SP4C3 válasza Wesder (#10) üzenetére


SP4C3
veterán

Legyünk őszinték... Ha egy átlagos játékosnak azt mondod Fortnite, akkor vajon a zombis "szekcióra" fog-e asszociálni, vagy milliószor népszerűbb battle royale módra? Nem kérdés...

-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com

(#12) l.skywalker válasza janeszgol (#7) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nem kell érte többezret kiadni.

- havi 2500 forintért már játszható GamePass keretében
- van 14 napos trial is a GP-hez

Ha meg reklám kell, akkor nálam ez volt a vonzó:

Három társaságnál lehet küldetéseket teljesíteni. Minden küldetéssel nő a Reputation, de akkor is szerezhető náluk jó pont, ha találunk a szigeteken hajózva olyan gyűjthető dolgokat amik a társaságok profiljába vág (ugye azokon a szigetekn amiken Grath elmondása szerint nincs semmi) A maximum amit el lehet érni 50-es szint/társaság és 5-ös szintenként (legalábbis 15-ig így volt) új rangot kapunk, amivel már erősebb/összetettebb küldletéseket lehet csinálni. Ha mindhárom társaságnál elértük az 50-es szintet, akkor megkapjuk a Legendary Pirate rangot amivel megnyílik előttünk egy titkos rejtekhely a térképen, ahol újabb küldetéseket kapunk és elérhetjük a Legendary Captain rangot.

Az ellenfelek, ahogy Grath is írta valóban csak a csontvázak, de azok közül is többféle van.

Ordinary Skeleton: a leggyengébb. Viselhet kardot vagy lőfegyvert ugyanazokat mint mi vagy pedig fegyer nélkül is tud támadni.

Gold Skeleton: arannyal borított nagyon ellenálló és sokkal erősebb csontik. Kard nem fog rajtuk, csak lőfegyver. Ha vízbe állnak vagy ha vizet locsolunk rájuk, akkor berozsdásodnak egy időre és lelassulnak.

Green Skeleton: hínárral vannak borítva, ha vízben állnak vagy ha esik az eső akkor gyógyítja őket a növény. Napon, szárazföldön kiszáradnak és könnyebben legyőzhetőek.

Skeleton Captain: ezek a csontvázak kvázi a Boss-ok. Az adott küldetéseknél és a Fort-oknál (Raid) kell őket legyőzni. Sokkal erősebbek és ellenállóbbak.

Shadow Skeleton: sötétben (akár borult időben is) a testükön nem fog a golyó sem a kard. Vagy meg kell várni míg világos lesz vagy lámpával megvilágítva egy rövid ideig sebezhetőek.

Ahogy egyre nő a küldetések szintje ezek a fent felsorolt csontvázak egyre gyorsabban mozognak és lőnek pontosabban. A játékban egy idő után lehetetlen az, hogy valaki solo-ban csinálja.

A három társaság fő profilja:
Golden Hoarders: kincseket, kincsesládákat vesznek be pénzért/reputation-ért cserébe
Merchant Alliance: élőállatot, lőporos hordót és bizonyos termékekkel teli ládát vesznek be pénzért/reputation-ért cserébe
Order of Souls: a legyőzött főellenségek különböző színű és értékű koponyáit veszik be szintén pénzért és reputation-ért cserébe

Ezek a fent felsorotl termékek, ahogy már írtam megtalálhatóak csak úgy a térképen is küldetéseken kívül. Ha Grath több időt töltött volna el a játékban, akkor észrevette volna, hogy vannak pontok a víz felett amik felett madarak köröznke. Ott elsüllyedt hajóroncs van amikben a felsoroltak közül bármit lehet találni és elvinni valamelyik Outpostra beváltani. Anélkül, hogy harcolni kéne vagy pedig akár órákat hajózni.

Ami a harcolást illeti. Grath leírása szerint csak "csapkodni és védekezni tudunk". Érdekes módon azok a játékosok akik eltöltöttek már benne több időt rájöttek, hogy 3 különböző lőfegyver van (pisztoly, sörétes, távcsöves), a kardal pedig a szimpla vágáson és a védekezésen kívűl lehet charge vagy ha úgy tetszik heavy ütést is bevinni, ami nem mellesleg több módon jól felhasználható része a játéknak. Ezen kívűl szerintem a játéknak az egy pozitív része is lehet egy nézőpont szerint, hogy nincs benne 72 féle fegyer amiből van egy ami op a többit pedig csak azok használják akiknek van némi igényességük (lásd Destiny2 - MIDA). Itt ugyanazokkal a feltételekkel indul mindenki. Csak a crew mérete befolyásolja valakinek a sikerességét és a játékban eltöltött órák száma. Minnél több harcban veszünk részt annál jobban tanuljuk ki a megfelelő mozgást és a játék sajátosságait sem lehet pár óra után kiismerni.

Nem azért mert én játszom vele és mert nekem tetszik, hanem akár egy filmnél vagy egy könyvnél amelyik elüt az éppen aktuális divatttól, ebben is az a jó, hogy némileg realisztikusabb élményt nyújt, egyedi világot teremt anélkül, hogy cserébe valótlan tartalmat és túlzott reklámot adjon el.

Én már az Alpha alatt játszottam és akkor is ugyanazt mondtam mint most, hogy ez a játék nem fog sokmindenkinek tetszeni, így a tartalomhiányos kritikát én is meg tudom erősíteni, hogy még van mit belerakni.

De az összes többi állítást amit megfogalmazott az író az csak sima copy-paste Reddit sírás. Azok mondják ezt, akik nem játszottak a játékkal 2 óránál többet, akiknek fáj az, ha egy játék nem a mostani megszokott "könnyedséget" kínálja kezdéskor ill. képtelen elvonatkoztatni attól, amit manapság a gamerek igényére szabnak a kiadók.

De semmi esetre sem mondanám azt, hogy akinek tetszik az csak egy "réteg" még ha ezt nem is negatív értelemben értette az író.

Szerk: és a végére. Nem tudok mindent felsorolni amit tapasztalok a játékban, ergo ez nem is az én tisztem lenne, másképp pedig nincs is kedvem hozzá. Akinek van kedve bármikor csatlakozhat hozzám. Xbox GT: DreYnreh - és mindent megmutatok neki.

[ Szerkesztve ]

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#13) l.skywalker válasza Wesder (#10) üzenetére


l.skywalker
félisten

Jogos arra gondoltam :)

Habár szerinte a Save the Wordl-öt inkább V-Bucks farmolásra használja mindenki :D Én legalábbis.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#14) s:zozo válasza ldave (#2) üzenetére


s:zozo
aktív tag

Grath? Arról a régi gamer újságíróról van szó aki pl. az IDDQD-ban is halható?

(#15) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Még csak most olvasom, de jó az úgy, hogy "kilukad"? Nem elipszilonos jé az?

(#14) s:zozo Igen

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#16) SP4C3 válasza .LnB (#15) üzenetére


SP4C3
veterán

Évekkel ezelőtt már szólt magyar tanárnő középiskolában (M.O.-on ez talán a kilencedik megfelelője), hogy olyan hírt hallott, hogy helyesnek fogják csúfolni a "kilukad, luk, lukas" szavakat. Meg olyat is hallott, hogy tökmindegy lesz, hogy hogyan írod a "JÉ" betűt, tehát lehet gója-gólya... Utóbbi nehezen hiszem el, pedig van benne logika.

-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com

(#17) szzoo válasza l.skywalker (#3) üzenetére


szzoo
tag

"a tartalomhiány-on túl az összes állítását meg tudom cáfolni"
A kritika szinte teljes egészében a tartalomhiányról és a hiányzó funkciókról szól. Mi az amit cáfolnál?

Azzal, hogy újabb hibákat soroltál fel, nem húztad ki a kritika méregfogát. Sok tesztben nincs szó nálatok a kezdeti technikai hibákról. Más tesztek sem a teljességre törekednek, hanem a lényegre.

Grath játék és konzol fanboy (xbox is!). A játéknak minden esélye megvolt, hogy pozitív kritikát kapjon. Szerintem az sem megoldás, ha mindenki becsatlakozik hozzád. Amit adnál guide, narráció, anekdoták vagy mittudomén mi hiányzik a játékból. Ha a játék nem rezonál a játékosokkal, akkor nem a játékosokat kellene megnevelni. El kell fogadni, hogy rétegjáték és nem pozitív az általános megítélése, vagy a játékot kellene fogyaszthatóvá tenni.

(#18) l.skywalker


l.skywalker
félisten

És, hogy ne csak habzó szájjal védjem a portát, vannak olyan részei a játéknak amikkel nagyon nem vagyok elégedett:

Kapcsolódási problémák
Vagy alig tudok belépni vagy ha bent vagyok van, hogy azt látom, hogy elborul a hajóm és menthetetlenül süllyedni kezd. De ilyenkor a szerver összes hajójával ez történik rendszerint. Egyéb esetben csak simán kiléptet.

Belépés utáni csapatba állás hiánya
Szerintem ez a legidegesítőbb és egyben legérthetetlenebb része a játékna. Ugye 2 féle hajó létezik:

Galleon: maximum 4 személyes
Sloop: maximum 2 személyes

Az első problémám: hacsak nem solo-ban indulok neki, akkor minden esetben rak mellém random játékosokat. Ha Sloop-ot választok és nem solo-t, akkor kapok egy randomot. Ha Galleon-t, akkor berak egy meglévő hármas csapatba negyediknek. Ha négyen megyünk és valakit kidob a rendszer, akkor ha nem elég gyors, simán berak mellénk egy randomot a negyedik ember pedig hoppon marad. Ilyenkor vagy megvárja amíg végzünk az aktuális küldetéssel, elmegyünk egy Outpost-ra, kipakolunk és kilépünk a lobby-ba - vagy feladjuk a küldetést és instant kilépünk a lobby-ba.

A másik probléma: ha solo-ban indulok neki akkor ugye egy 2 személyes hajót kapok, amit egyedül használok. Ha találkozok a vizen egy szimpatikus kalózzal vagy csak egy barátom később jönne játszani, egyszerűen nem tud mellém becsatlakozni. Ez nonszensz, hogy mindig ki kell lépkedni.

Spawning
Kezdéskor egy Outpost kocsmájába rak le minket a játék, ahol a hajónk is horgonyoz. Amíg megvan a hajónk, addig van egy fix spawn pont, mindig oda jutunk vissza a "másvilágról". De ha a hajónk elveszett, akkor a halálunkhoz közel egy szigetre rak le minket a játék a hajónkkal együtt. Ha nem halunk meg, de a hajónk elsülyed, akkor egy lebegő sellő jelzi fáklyával a süllyedés helyét és oda tudunk menni hozzá, hogy újra a hajón legyünk, de akkor is random, hogy hova rak le éppen minket hajóstul együtt. A leleményesebb kalózai ezt úgy oldották meg, hogy:
- ha üldözi őket egy hajó, akkor az egyikük kiugrik, fel a másik hajóra, leb&ssza a horgonyt és kiugrik a hajóbol, be a vízbe, ott megjelenik neki a sellő és visszateleportálja a saját menekülőben lévő hajójára.
- ha valakik megtámadnak egy hajót, akkor előbb levágják a legénységet, majd az egyikük elkezdi kipakolni az értékes dolgokat a másik pedig csak várja a hajón, hogy oda spawn-oljanak a halott tulajdonosok és minden gond nélkül vágja le őket.

Cheaterek
Mint sok játékban itt is elég hamar megjelentek a különböző okosítások. Mivel PC-s játék is egyben így ugye ez mondhatnánk, hogy a platform sajátossága, de közben Cross Play van. Nos ez Xbox-os oldalról nézve elég vicces, amikor jön egy hajó - a végtelenítetten és gyorsan lövő ágyújukkal seperc alatt ementálit csinálnak a hajóból, lemegyünk, hogy befoltozzuk a csónakot - mire ők átjönnek és sem a kard sem a golyó nem fog rajtuk addig gyilkolnak amíg nem váltunk és megyünk egy másik szerverre

+1 dolog a pozitív oldalra is ami a tesztből kimaradt:
A zenéje azon túl, hogy szerintem hihetetlen jó annyira jól meg van csinálva, hogy 2 féle hangszere van mindenkinek és ha valaki elkezd játszani az egyiken és a másik játékosok becsatlakoznak, akkor felosztja a rendszer, hogy van aki a szólamot van aki a kísérőt játsza. Lehet, hogy nekem van viráglelkem de ez eszméletlenül tetszik :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#19) l.skywalker válasza szzoo (#17) üzenetére


l.skywalker
félisten

Attól függ kinél mit jelent a tartalomhiány. Nálam az, hogy csak 3 féle lőfegyver és 1 féle kard létezik nem tartalomhiány. Az, hogy "csak csontvázak vannak, némelyiken ruha lóg" nem tartalomhiány, mert a csontvázak sem csak úgy egy féle dolgot képviselnek, hanem ahogy leírtam van rendszerük.

Az, hogy nincs minden négyzetméteren ellenség, nálam nem tartalomhiány.

Amit Grath tartalomhiány címén hozott fel példaként, azok a dolgok a nem megfelelő tesztelés eredményei nála.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#20) Wesder válasza l.skywalker (#13) üzenetére


Wesder
félisten

Az csak egy plusz hogy kapsz belőle V-Bucks-ot. De alapesetben a BR ugye egy spin-offnak indult, csak sajnos túlnőtt az alapjátèkon.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#21) l.skywalker válasza Wesder (#20) üzenetére


l.skywalker
félisten

Igen. Nálam a BR után jött, így leginkább erre használom. Btw. van vége is a sztorinak?

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#22) Wesder válasza l.skywalker (#21) üzenetére


Wesder
félisten

Nem tudom, mèg csak Plankertonban vagyok. Elvileg a városok után az űrben is lesz zombi gyilok, de ez majd kiderül.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#23) bunfi válasza l.skywalker (#19) üzenetére


bunfi
őstag

Nálam azt, hogy odab@sznak egy sandboxot, évekkel ezelőtt túlhaladott, ma már nevetségesen minimális komplexitással és örülnek maguknak, hogy mennyire ügyes kisfiúk. Nagyon nagy divat lett ez manapság.

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#24) l.skywalker válasza Wesder (#22) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nincs mese. Nyomni kell :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#25) l.skywalker válasza bunfi (#23) üzenetére


l.skywalker
félisten

Mennyit játszottál a játékkal?

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#26) bunfi válasza l.skywalker (#25) üzenetére


bunfi
őstag

Ennyi erővel nem kellett volna szükségtelen kerülőt tenni, leírhattad volna, azt is ahová ki akarsz lyukadni ezzel a kérdéssel. Konkrétan: ha nem játszottál vele, akkor kussoljál.

[ Szerkesztve ]

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#27) pr3torian válasza l.skywalker (#1) üzenetére


pr3torian
csendes tag

Felháborító, hogy úgy kritizálsz valakinek a munkáját, hogy el sem olvastad előtte. Szerintem te bele sem olvastál a cikkbe, csak fröcsögsz. :O

♠Asus ROG Strix Z270F Gaming♠Intel i7-7700k@5.0GHz♠Corsair LPX 16GB 3200MHz♠EVGA GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING♠EVGA Supernova 750W G3♠EVGA CLC 280♠Aerocool Predator X3♠LG 34UC79G UltraWide™ 144Hz♠ Asus ROG Orion♠Logitech G910 Orion Spark♠Logitech G502 Proteus Core♠iPhone XS Max 64gb♠

(#28) l.skywalker válasza bunfi (#26) üzenetére


l.skywalker
félisten

Tőlem ez a stílus távol áll, bármennyire is megszokott errefelé. A mondandódból az jött le, hogy kipróbáltad és nagy csalódás volt neked a játék. A játék több annál, mint egy üres sandbox, de tény, hogy nem az a fajta, ami tele van színes cukorkákkal és szivárványokkal meg egyszarvúakkal.

A tartalom hiánya, hogy nincs vezető sztori, narratív iránymutató vagy egy központi fő ellenség vagy bármi valóban kevés. Én is érzem ezt, hogy a Legendary Pirat ill. a Legendary Captain rangot üldözni nem éppen a legtöbb. De ugyanakkor folyamatosan leköt amikor játszok és nem arra gondolok, hogy ezt most miért csinálom. Minden nap, minden belépéskor felfedezek új dolgokat és tanulok új dolgokat. Nézem a stream-eket is és azok a játékosok, akiket még Destiny2 alatt néztem, ahogy kimaxolják a játékot itt is itt vannak és hihetetlen mennyiségű játékidő után már úgy mozognak és csinálják a küldetéseket, ahogy én sosem fogom és ennek ellenére alig vannak még 30-30-30-as szinten.

Nem fogom reklámozni a játékot, mert nekem nem érdekem, de ez tipikusan az, amit próba nélkül, egy teszt elolvasása és némi videó/stream megnézése után az ember félresöpör, hogy kevés.

Van ezer ilyen játék, csak azoknak nem lett ekkora Hypa-ja. Ha csak a What Remains of Edit Finch-re gondolok vagy akár mondhatnám a Firewatch-ot vagy a Superhot-ot (tudom ezek más típusú játékok). De nemrég megjelent a Deep Rock Galactic. Én személy szerint a BR játékok közül a Darwin Projectet szeretem a legjobban, pedig arra is azt mondták, hogy hát, meg hű, meg izé - nem egy Fortnite.

Aki nem próbálja ki, annak ez a teszt nem adja át a valóságot. Ennyire akartam utalni a kérdéssel.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#29) l.skywalker válasza pr3torian (#27) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#30) .LnB válasza l.skywalker (#29) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Van ám szerkesztés gomb is!

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#31) Jeanne d'Arc válasza s:zozo (#14) üzenetére

Pcguru vagy Gamestar újságíró volt, nekem is rögtön ez uhrott be.

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#32) .LnB válasza Jeanne d'Arc (#31) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

PC GURU. Légyszi azért ne "gémsztárosozd" le így nyilvánosan! ;] :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#33) bunfi válasza l.skywalker (#28) üzenetére


bunfi
őstag

Nem próbáltam, mivel live service nem is tudnám még illegális módon sem, de a helyi rajongói klub már telenyálazta a Discordot, hogy mennyire frankó lesz. Lelkük rajta, nekem nem fáj, hogy "nekik ennyi játék is elég". Ami kevésbé tetszik, az a hype, ami körbeveszi ezt a jelenleg jó szívvel alfának nevezhető játékot.

Én személy szerint a BR játékokat egytől egyik rühellem, a lustaság és hozzá nem értés digitális kivetülései.

[ Szerkesztve ]

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#34) l.skywalker válasza .LnB (#30) üzenetére


l.skywalker
félisten

Igen van! :) :C

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#35) janeszgol válasza l.skywalker (#12) üzenetére


janeszgol
félisten

Koszonom szepen. Ez igy mar maskent mutatja a jatekot. Lehet tenyleg az a gond, hogy turelmetlenebbek lettek a gamerek. :R

(#36) marcarc


marcarc
senior tag

Én probáltam, kb 4-6 órát játszottam vele. Nekem speciel sivár játék, bár szemet gyönyöröködtető a grafika. Sok potenciál van a címben de 16-19e forintot jelen állapotában nem ér. A 14 napos ingyen gamepassal teljesen OK. :D

(#37) l.skywalker válasza janeszgol (#35) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nem és ez nagyon fontos. Nem azzal volt gondom, hogy kritizálja a játékot a teszt. Hanem hogy olyan dolgokat emel ki negatívnak, amik az én véleményem szerint nem azok. Ezer más problémája van és mint egy autómárka vagy akár egy üdítőital - ennek a játéknak is megvan a "rétege". Nem fog mindenkinek tetszeni, már csak a tematikája vagy a grafikája miatt sem. De szerintem havi 2500 forintot simán megér arra, hogy valaki 1 hónapig próbálja.

Látod, ahogy (#36) marcarc is írja. 14 napos trial-al kipróbálható.

[ Szerkesztve ]

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#38) szzoo válasza l.skywalker (#19) üzenetére


szzoo
tag

Nekem is az a tartalomhiány, ami általános kritikaként mindig megfogalmazódik.

Szerintem az a baj, hogy a játék semmilyen téren sem részletes és összetett. Ezért érzem azt, hogy (finoman szólva) nincs benne elég tartalom. Amilyen jó a világ, annyira ki kellett volna dolgozni a játékmenet legalább egyik részét. Csak a hajókázás, bandázás nem elég.

Például: A harc a játék fontos része. Ehhez a fegyverek száma elég lenne. A fegyverhasználat viszont igényelne pár réteget, hogy hosszútávon kihívást jelentsen. Vagy legyen több fegyver. Vagy, ha egyik sem, akkor legyenek változatos küldetések, ami elvonja a figyelmet a harcrendszerről. Vagy a küldetések legyenek szórakoztatóak. Vagy legalább legyen sok vicces időtöltő tevékenység... Ha egyik sem, akkor mondjon el egy csavaros sztorit.

És ez csak a minimum szint. Ezt sem teljesíti.

A harcrendszer alapszintű. A csontvázak típustól függetlenül nagyon hasonlóak. A küldetések ugyanazok "vedd fel, menj el érte, egyenként vidd a hajóra, add le". Mindegy, hogy ládát kell vinni, csirkét vagy mást. A küldetésekhez nincs történet, ami egyedivé tenné. Az ivás, zenélés, stb. 1-2 alkalom után nem vicces.

Arról nem is beszélve, hogy ma már jóval több elvárható lenne egy ilyen kaliberű játékban. Más fegyvertípus: csapdák vagy molotov-koktél... Néhány nagyon más ellenség: pl.: szellemek, ellenséges kalóz papagájok, bármi ami esetleg az égből támadna. Mini játékok és kihívások, amivel hosszabb távon el lehet cooperative hülyéskedni.

Összefoglalva jogosnak érzem a tesztet és ezért írtam. Nem téged akarlak meggyőzni.

(#39) szupermacs


szupermacs
veterán

Az egész játék egy vacak. Minden szavával egyetértek és sajnálom, hogy részben emiatt is aktiváltam be az 1 hónapos Game Passomat. Egy forintot nem ért, inkább várnom kellett volna a SoD2-re.
Amikor először beléptem nem értettem mi történik, mert nincs egy oktató mód vagy valami alap történetszál amin végigvezet a játék, hogy mi ez és mit kellene csinálnom és miért. A kilépés lehetőségét sikerült nagyon jól elrejteniük, a menü egy vacak.
Másodszori indításnál egy random 4 fős csapatban voltam, de mivel még mindig nem értettem a játékból semmit, így pár percen belül a raktérbe(?) zártak. Onnan kilépni csak akkor lehet ha elhagyod a játékot, vagy kiengednek a kint maradt játékosok. Utóbbit nem szándékoztak, így újra főmenü (amit megelőzött ismét az intro és egyéb baromságok).
Harmadszorra viszont már singleben kezdtem el kis hajóval. Az első szigetet megtaláltam, de egyfős legénységgel nagyon macera volt a térképet figyelni, irányítani a hajót és a vitorlákat is kezelni. Az egyik felvett kezdőküldiből az első kincset megtaláltam egy kisebb szigeten, ami gyerekjáték volt és már akkor nevetségesnek tartottam. A másodikhoz már nem volt kedvem. Kiléptem, letöröltem.
Az egész játék egy vicc. Aki meg a hivatalos fórumon le meri írni, azt élve megégetik a fanatikusok, akik szerint kreativitás kell hozzá és haverok. Én kreativitással és haverral inkább egy saját játékot csinálok ami a saját szájízünk.

(#21) l.skywalker: A Fortnite PvE szerintem nem a történetről szól. Múltkor emiatt panaszkodtam wesdernek játék közben. Nem akarja mesélni a történetet a játék. Igazából unalmas, csak a társaság jó és dumálni közben.

[ Szerkesztve ]

(#40) Fred23 válasza l.skywalker (#19) üzenetére


Fred23
nagyúr

Igaz ez a kinél mi, viszont nálam a felsoroltak többsége önmagában is kiveri a biztosítékot. :D Számomra az ACIV: Black Flag közelében sincs ez a játék sajnos. Nem akarok csak csontvázakkal harcolni, egy egész halom különféle fegyvert igénylek, kereskedést, nyersanyagokból építkezést, no meg több, részleteiben is fejleszthető hajót. A jövőben sem várható patch, amitől bevezetődik a hajók feljeszthetősége, átalakíthatósága?

Nekem ez így tartalomhiány tényleg, pedig imádom a kalózos játékokat.

(#41) l.skywalker válasza Fred23 (#40) üzenetére


l.skywalker
félisten

Kizárásos alapon (és az avatarod alapján) te a Skulls&Bones-t várod, és ez a játék sose érdekelt :D

Egyébként nekem valahogy nem függ össze a kalózos játék és a kereskedés.

Egyébként feltételezhetően rengeteg dologgal fogják feltölteni még a játékot és a community is nagyon sok kérést fogalmaz meg. Én személy szerint először szeretném ha lenne NPC crew, akiket lehet utasítani a horgonyra meg a vitorlákra stb.

De sokan kérik, hogy legyenek NPC tengeri hajók is, ahol ezek a csontvázkapitányok cruise-olnak és vadásszák a többi hajót. De volt már itt Megalodon-tól kezdve Moby Dick-en át minden.

[ Szerkesztve ]

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#42) Fred23 válasza l.skywalker (#41) üzenetére


Fred23
nagyúr

Igen, azt jobban várom, viszont ínséges időkben bármi új kalózos játékot hajlamos vagyok kipróbálni! :D

(#43) l.skywalker válasza Fred23 (#42) üzenetére


l.skywalker
félisten

Ez, ahogy látod eléggé elüt. Ahogy egy barátom mondta erre és a Fortnite-ra: ő már csak azért sem játszik ilyen játékokkal, mert neki ez a rajfzilmes megjelenés nem jön be.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#44) szupermacs válasza l.skywalker (#43) üzenetére


szupermacs
veterán

Wesder ezért nem tolta velem a Torchlight 2-t, pedig megkapta tőlem születésnapjára. :DDD

(#45) l.skywalker válasza szupermacs (#44) üzenetére


l.skywalker
félisten

Pedig az a Fortnite-hoz képest még elég realisztikus :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#46) szupermacs válasza l.skywalker (#45) üzenetére


szupermacs
veterán

Erről őt győzd meg! Megköszönném! :R :D

(#47) smkb


smkb
őstag

Vicces, hogy ehhez kepest a 64kbytos C64-es Pirates! is tele van tartalommal. Pedig ott az egész program kb 50kbytból gazdálkodott, ami itt kb egy betű texturája a menüben...

[ Szerkesztve ]

(#48) Johnny_vT válasza smkb (#47) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Épp ez jutott eszembe nekem is. Vagy a Pirates! remake 2004-ből. Szerintem megegyezhetünk abban, hogy ennél teljesebb, átfogóbb, minden részletet bemutató kalóz tematikájú játék(ok) azóta sem születtek. Felfedezés, hajózás, tengeri csata, szárazföldi összecsapások, hajó-menedzselés, kereskedés, legénység-menedzsment, külpolitikai kapcsolatok, udvarlás, kincskeresés, stb, stb, stb...

Ennek fényében tényleg siralmas a Sea of Thieves sajnos. Nagyon sajnálom, mert átkozottul vártam már :(

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#49) l.skywalker


l.skywalker
félisten

Én még egyszer sem unatkoztam ebben a játékban. Biztosan velem van a hiba, de megértem, ha másnak nem tetszik.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#50) sultansmith


sultansmith
senior tag

Milyen kár, hogy kihagytak ilyen nagy ziccereket, mint pl.: a keresedelem.

Nagyon közel voltam hozzá, hogy megvegyem megjelenéskor, de valahogy nem bírtam rá magam, úgy tűnik, hogy jól tettem.

Találkozunk pár patch és játékmód múlva egy leárazásnál... :D

Ugyanakkor nincs minden veszve, mert még lesz idén talán egy Skulls and Bones.

[ Szerkesztve ]

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.