Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

6 éve van jogsim. Eddig 1 csóresz macskát sikerült kivasalnom, azt is tavaly. :(
Ebben a hónapban vagy 4 állatot ütöttem el majdnem.
A macska a belső keréknyomban ült háttal, Mikor lassan kikerültem csak akkor nézet rám és futott el. :W
Valahogy nem bírnak magukkal most az állatok.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) Samus válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


Samus
addikt

Nekem 10 éve. Körülbelül 70k km van mögöttem, és lekopogom, eddig csak egy madarat kaptam el (be a lökhárító nyílásán). Három műszakban dolgozom, cidrizek rendesen mikor sötétben megyek. Főleg, mióta megálltam éjjel segíteni egy embernek, aki telibe kapott egy vaddisznót.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#3) twollah1976


twollah1976
őstag

Autouton vak sotetben 90 helyett 100-zal.
Gratula.

A Darvin-dijas ember meg megerdemelte volna, hogy elcsapjak.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#4) wody21 válasza twollah1976 (#3) üzenetére


wody21
tag

Off: autóút, mint magasrangú út a KRESZ-ben külön kategória. Lakott területen kívül autóúton 110-zel is lehet haladni személygépjárművel, amennyiben nem korlátozzák táblával. Amiről te beszélsz, illetve amiről szó volt, az csak simán közút, lakott területen kívül, és ott valóban 90 km/h a megengedett legnagyobb sebesség személygépjárművek esetében - ha már belevau, akkor lehetőleg szabatosan. ON

(#5) szipipeti válasza wody21 (#4) üzenetére


szipipeti
csendes tag

Az általad megjelölt sebesség ráadásul az elméleti maximum!
MINDIG úgy kell megválasztani a sebességet, hogy az általad belátott útszakaszon miden körülmények között biztonsággal meg tudj állni (elkerülve a balesetet).
Ha nem sikerül, akkor hívják relatív gyorshajtásnak...
Nem tudok olyan körülményt elképzelni, hogy a nappali - tiszta látási és tökéletes útviszonyok között megfelelő sebesség 1 az egyben tökéletes lenne éjszaka is...
Sokan nem figyelnek sajnos
Nekem 1 őz volt és 1 vaddisznó....
Mindkettő éjszaka...

[ Szerkesztve ]

(#6) twollah1976 válasza wody21 (#4) üzenetére


twollah1976
őstag

A hatos ut fo ut, 90-es sebesseghatarral.
A tobbi tenyles stimmel.

En fogalmaztam rosszul.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#7) Fecogame


Fecogame
veterán

Egyszer mikor éjszaka vezettem haza, elhagytam a település végét jelző táblát. Abban a pillanatban kapcsoltam is fel a reflektort, és pillantottam meg a kivilágítatlan gyalogost az úton.

Ha egy kicsit később kapcsolom fel, akkor valamelyikőnk balesetet szenvedett volna. És nem mentem gyorsan, 50km/h körül.

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#8) Ghoosty válasza Fecogame (#7) üzenetére


Ghoosty
őstag

Nekem is volt hasonló. Szintén 50 körüli tempó. Lakott terület. Kiszúrtam egy gyalogost, elkezdtem kikerülni. Még jó, hogy az a szokásom, hogy jó nagy helyet hagyok a kikerülésnek, mert már féktávon belül vettem észre, hogy nem egyedül van, hanem ketten vannak, ráadásul a fekete ruhás fekete sapkás ment az autókhoz közelebb. Ha csak éppen hagyok helyet, mint sok autós akkor tuti elsodrom.

(#9) Lord Myn válasza Samus (#2) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Nekem bő 21 éve és több, mint 500e km-t vezettem már, de se állatot, se embert nem ütöttem még el (pedig az utóbbihoz néha lenne kedvem ;] ). De ilyen necces szituációk már voltak többször is... :W

Na jó, az igazsághoz hozzá tartozik, hogy még kezdő vezető koromban egyszer zuhogó esőben, a tök sötétben beterítettem egy csajt vízzel az út szélén és csak az utánam kiáltott "k* anyád"-ból tudtam meg, hogy volt ott valaki...

"War does not determine who is right - only who is left."

(#10) N€T0X|N válasza Samus (#2) üzenetére


N€T0X|N
őstag

cidrizek rendesen mikor sötétben megyek

Azt nem értem, hogy akkor miért mész mégis százzal (most az "lényegtelen", hogy egyébként mennyire szabályos), pláne fáradtan?

Sent from my keyBoard

(#11) bambano válasza twollah1976 (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

országúton óra szerint 100-zal teljesen rendben van.
ha a félőrült részeggel is kikerülte a balesetet, akkor szabályos is volt minden szempontból.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#12) Samus válasza N€T0X|N (#10) üzenetére


Samus
addikt

Nem a sötéttől cidrizek, hanem a vadaktól. De ezt írtam is. Vettem prémium izzót (Osram Night Breaker), amit ajánlok is mindenkinek, aki sokat megy éjjel. Jól beállított lámpával nyertem 10 métert. Nappal menetfénnyel közlekedem, ha engedi az időjárás.

Sokan írtátok, hogy sok a 100. Ha nincs sehol senki, és belátható a dolog, akkor megyek ennyivel. Az említett incidens itt történt : [link], innen láttam, hogy valaki fékez, a képen jobbra van a buszváró, a következő táblánál volt az illető. Azért csalóka az a kereszteződés, mert az út magassága kb. Egy métert csökken innem odáig, így a fényszóró sem világítja úgy be. Nem vagyom hülye, volt eszem, mikor láttam, hogy sokáig fékez, elvettem a lábam a gázról, hetven körül értem oda.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#13) bambano válasza Samus (#12) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az osram night breakerért viszont jár a büntetés. mert kb. sz.rt sem érsz azzal, hogy te látsz, ha a szembejövőt meg retinán lőtte a halálcsillag, elvakult, és ezért belédrongyol.

a fényszóróba kizárólag gyártó által rendszeresített izzó rakható, bemérve, papírozva.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) Samus válasza bambano (#13) üzenetére


Samus
addikt

A Night Breaker széria hivatalosan használható közúton...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#15) twollah1976 válasza Samus (#14) üzenetére


twollah1976
őstag

Lehet, hogy ok az a pilacs, bar ha izombol szembe vilagitnak vele, te se latsz semmit.

Telen este, ejszaka mentem a 4-esen, jottek folyamatosan szembol, szinte semmit se lattam az utbol annyira vakitottak es ugy mondtak nekem, hogy hopsz most mentunk el egy biciklis mellett.

Az igen!
Meg szerencse, hogy nem "ugrott be" a kivilagitatlan bringas a szelvedon.

Ennel mar csak az a rosszabb amikor a ket lampa szerte-szejjel all.
Jott szembe velem az auto es az egyik lampa pont az en szemembe vilagitott, a masik meg valahova szinten a banatba.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#16) twollah1976


twollah1976
őstag

A kedvencem meg a korbenezes nelkul lelepek a jardarol a zebrara, mert JOGOM VAN HOZZA, HOGY LELEPJEK!

En meg felcsaphatom a jogositvanyom a sirjara.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#17) Samus válasza twollah1976 (#16) üzenetére


Samus
addikt

A KRESZ szerint joga vam hozzá. Neked pedig jogod van körültekintően megközelíteni a gyalogosátkelőt, olyan tempóval, hogy bármikor meg tudj állni. Falra inkább attól mászok, mikor ott beszélgetnek. Megállok, pár másodperc után dudálok, erre int, hogy menjek...'Nyád.

Az a baj, hogy az autósok agyon vannak szívatva világítás téren, a bringásoknak meg mindegy, mi van, ha pislákol. A következő meg az elektromos és kicsi robbanómotoros bicikli. Minimum KRESZ vizsgához kötném a használatát, mert előbbi hangtalanul suhan, utóbbi meg megy, mint a huzat, kerékpáros mércével.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#18) szipipeti válasza Samus (#17) üzenetére


szipipeti
csendes tag

MINDEN 300 W-ot meghaladó teljesítményű "delejeseszköz" IS engedély és a használatához KRESZ vizsga kellene,..
Sajnos nem láttam még rendőrt lereagálni ezeket...
De ne csodálkozzunk... a 400 ccm-es robogót sem veszik ki a forgalomból 27 LE-vel.. mert van szabályos "50"-es papírja...

[ Szerkesztve ]

(#19) bambano válasza Samus (#14) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az az izzó, amit vettél, konkrétan abban a kocsiban, amibe beleraktad, engedélyezett?
hozzá van igazítva a lámpaüveg és a fényszóró beállítása?
akkor minek vettél olyat?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20) twollah1976 válasza Samus (#17) üzenetére


twollah1976
őstag

Ezzel mind tisztaban vagyok, hogy mik az en kotelezettsegeim ha egy zebra fele kozelitek.

Hany olyat tapasztaltam, hogy zebran eloznek meg, mert nezd mar megallt a zebranal.

Ezen kivul a gyalogosnak ok, hogy joga van lelepni a zebrara, de ahhoz is joga van, hogy azt korultekintoen tegye meg, nem csak ugy birka modjara lelepunk aztan lesz ami lesz.
Egy gyalogos fel tudja merni:
- a zebra fele kozelito auto muszaki allapotat?
- a vezeto dontesi kepesseget?

Amikor gyalogoskent kozlekedek, eloszor az auto mozgasat nezem es csak akkor lepek le a jardarol a zebrara ha azt latom, hogy az auto allora fekezett es ha tobb savos a zebra akkor ovatosan lepek ki az allo auto mogul.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#21) dabadab válasza bambano (#19) üzenetére


dabadab
titán

"az az izzó, amit vettél, konkrétan abban a kocsiban, amibe beleraktad, engedélyezett?"

Igen, teljesen szabványos H4 v H7 izzóról van szó, teljesen szabványos teljesítménnyel, teljesen szabványos minden paramétere.

Köszönjük az újabb izomból elkövetett kommentelést. :)

DRM is theft

(#22) dabadab válasza twollah1976 (#20) üzenetére


dabadab
titán

Azt nem értem teljesen, hogy ha szerinted is egyes autósok a hunyók, akkor miért nem ezekre a szabálytalanul közlekedő hülyékre szólsz be a szabályosan közlekedő gyalogosok helyett? Az autóvezetéshez kell külön engedélyt szerezni meg szabályokból vizsgázni, nem a gyalogláshoz.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#23) bambano válasza dabadab (#21) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ha az az izzó minden paraméterében olyan, mint a többi, akkor minek fizeted ki a prémium felárat?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#24) twollah1976 válasza dabadab (#22) üzenetére


twollah1976
őstag

Hidd el bevezetnem a KRESZ vizsgat a gyaloglashoz is.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#25) ivana válasza N€T0X|N (#10) üzenetére


ivana
Ármester

A 6-os út elég jó, 100 (óra szerint) ott szvsz már egy mérsékelt tempó. Nappal sima 110-120.

(#17) Samus Szerintem sehol sem elég szigorú, autóból is baromi sok a félszemű, meg az össze-vissza világító darab.

Bringából meg a legjobban a kínai fényágyús idiótákat utálom, be kéne vezetni, hogy líthium aksis bringa lámpára kelljen E jelzés.

[ Szerkesztve ]

(#26) Samus válasza bambano (#23) üzenetére


Samus
addikt

A szabvány tág. A prémium izzók a határon táncolnak a fénykibocsátás téren, de nagyobb látótávolságot csak nagyobb teljesítményel lehet elérni, ugye. A sima izzók nincsenek túlhajtva, a szerényebb teljesítmény mellett lényegesen hosszabb élettartamot tudnak. Ki kell próbálni, enegem már a magasabb színhőmérséklet is meggyőzött, sötétben pedig azonnal észrevenni ha másik autóból ülsz be (asszonynak volt ugyolyan tipus, csak standard izzókkal). Alapvető, hogy ilyenkor fényszórót is kell(ene) beállítani. Olyan a vetítési kép, hogy késsel lehet vágni a határvonalakat.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#27) lomposfarkas válasza Samus (#17) üzenetére


lomposfarkas
tag

"az elektromos és kicsi robbanómotoros bicikli. Minimum KRESZ vizsgához kötném a használatát,"
Ráadásul azoknak a magyar törvény és az eu-s irányelv szerint segédmotoros kerékpárnak kellene lenniük (csak a rásegítős pedelec lehetne kerékpár), de valamiért a hatóságok tojnak rá. Biztos az importőr ner-lovag. A Rendőrség azért néha kiemel 1-1 robanómotorost, ha nincs rajta sapka.

(#28) Tikakukac válasza bambano (#23) üzenetére


Tikakukac
titán

Nem azt írta, hogy minden paramétere ugyanolyan, mint a többinek, hanem, hogy minden paramétere szabványos. Ami ugye nem automatice jelenti a plafonig kihasználást.
A halogénből adott színhőmérsékleten elérhető, az előírásokat maximálisan kihasználó fényforrások ezek. Ennek az okosságnak az árát fizeted ki a kasszánál. Plusz ugye élettartammal is fizetsz, hiszen az izzószálat jobban fogják hevíteni, hamarabb fog elégni. Viszont lesz annyi fény a verdából kifelé, mint egy jobban megkonstruált lámpatestű vrümm-vrümm esetében. Aki este sokat megy, főleg városon kívül, tud menteni lökhárítót-hűtőt-szélvédőt.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#29) bambano válasza Tikakukac (#28) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

érdekes módon a kolléga értette, hogy miről írok, lásd: "A prémium izzók a határon táncolnak a fénykibocsátás téren, de nagyobb látótávolságot csak nagyobb teljesítményel lehet elérni, ugye."

a nagyobb látótávolság és/vagy a nagyobb teljesítmény csak nagyobb vakítással érhető el. és ez a tény független attól, hogy az még szabványos-e vagy sem.

"Aki este sokat megy, főleg városon kívül, tud menteni lökhárítót-hűtőt-szélvédőt.": és a szembejövővel mi lesz?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#30) Tikakukac válasza bambano (#29) üzenetére


Tikakukac
titán

Értette vagy sem, amit írtál nem válasz semmire. Ez betonbiztos és betontény. Te szoktál mindig ezzel kardoskodni, ne most táncolj :NÚjabb értelmezési gond ez a teljesítmény, látótávolság dolog. Tompított 55W max lesz, nem több. Node az izzószálat ám lehet elég csúnyán pozicionálni. Meg tudod csinálni, hogy kicsi területet világítasz, mint a barom vagy elosztod az egészet egyenletesen. Esetleg fokozatosan teszed mindezt. Igazi fénypornó ez.

a nagyobb látótávolság és/vagy a nagyobb teljesítmény csak nagyobb vakítással érhető el. és ez a tény független attól, hogy az még szabványos-e vagy sem.

Részben igazad van. Ezért vannak maximális értékek halogénnel is meghatározva fényáramra, színhőmérsékletre és ég tudja még mire is. A gondolatmeneted alapján járjon mindenki szépen karbidlámpával.

és a szembejövővel mi lesz?

Semmi nem lesz. Pontosan úgy fog tenni, mint eddig is. Ahogyan oktatták, igyekszik a jobb szélére koncentrálni az útnak, ha a szintkülönbségek miatt erősebben vakítana egy fényszóró, lassítani is kissé. Majd miután elhaladtak egymás mellett mindenki örül, hogy a fényszórók tiszták voltak, a foncsor nem volt repedt meg kuka érett és a beállítás is megfelelő volt, főleg, ha cseréltek fényforrást a lámpatestben. Nem utolsó sorban terheléshez is utána lett tekerve a szintezés. Így maximálisan megtett mindenki mindent azért, hogy biztonságosan tudjon este is közlekedni.
Amúgy érzem, hogy melyik vágányra akarod az egészet terelni, de sajnos ezen gondolatok mentén gyertyákat rakjál a verdába, ne izzót. Na az sosem vakít senkit. Igaz, hogy 2 hét alatt az összes lengőkart meg szilentet kivered a kocsi alól, de ha neked így jó :B

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#31) bambano válasza Tikakukac (#30) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"Semmi nem lesz. Pontosan úgy fog tenni, mint eddig is.": értem, tehát odacsűri a fénykürtöt, hogy vegye már észre magát a szembejövő... mint eddig is...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#32) Tikakukac válasza bambano (#31) üzenetére


Tikakukac
titán

Ha lusta vagy állíttatni fényszórót mondjuk 2 évente vagy legalább izzocserénként, aztán terhelésre is kicsit utána menni, igen. Rám senki sem villogott még soha. Villogni a kancsal, égbe néző, kamu xenonos meg LED-es fosokra szoktak. Helyesen. Érdekességképpen: való életben láttál már ilyen emelt fényerő vs alap izzók tesztet? Nekem valahogy úgy tűnik elméletben komponáltál valamit csak. Messze nem akkora a diffi, hogy vallást építsünk rá. Jobb, de egy xenonhoz képest semmi. Na, ha valami vakít, na az igen. Ott gratisz van még csak igazán sok buktató.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#33) bambano válasza Tikakukac (#32) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"Ha lusta vagy állíttatni fényszórót": én? én nem szoktam saját magamat elvakítani. arra pedig, hogy aki szembe jön, szabványos izzót vett a kocsijába vagy gagyit, állíttatott-e fényszórót vagy se, kipukkadt-e három éve a hátsó rugója meg telója vagy nem, nem tudok hatással lenni.

"Érdekességképpen: való életben láttál már ilyen emelt fényerő vs alap izzók tesztet?": persze, rendszeresen vezetek sötétben.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#34) Tikakukac válasza bambano (#33) üzenetére


Tikakukac
titán

én? én nem szoktam saját magamat elvakítani.

Default értelmi szegény válasz activated. Mindenki másnak te vagy a potenciális vakító. Amennyire nonstop kitérsz az egyenes válaszok elől nálad lesz a sunyiság.

persze, rendszeresen vezetek sötétben.

Egyértelmű és érthető kérdésre sikerült fogyi választ adni. Más csinál ilyet még az avatarját is disznóperzselővel égeted fel, ilyenkor meg laza csuklóval dobod be. Ez nem szép :N

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#35) N€T0X|N válasza ivana (#25) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Azért is próbáltam jelezni, hogy nem a 100-zal van bajom, mert tudom milyen a 6-os és én se vagyok szívbajos az óra szerinti 90-et átlépni. Este tényleg inkább a vadakkal lehet probléma (és itt nem csak az állatokra gondolok).

Amúgy én is Night Breaker-ekkel szelem a sötétet és bár nem világmegváltás, de sima izzóhoz képest van előrelépés. Nem annyi, mint amit az ára sejtetni engedne (nem is beszélve az élettartamáról), de minden plusz számít egy gyárilag nem éppen acélos lámpatestben, ráadásul nem 80 centi magasról világítok, mint a ma divatos SUV-ok (vicces, amikor a mögöttem haladó előrébb és fényesebben világít, mint én). Soha nem villantott még rám senki.

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#36) N€T0X|N válasza Samus (#12) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Nem a sötéttől cidrizek, hanem a vadaktól.

Az világos, de pont ezért kérdeztem, hiszen írtad, hogy láttál is eseményt, amit nyilván nem kívánsz magadnak, így ebből kifolyólag a csökkentett tempó logikus volna para helyett.

Mondjuk ha 5 méterre ugrik ki valami, akkor éppenséggel majdnem mindegy, hogy 80 vagy 100 volt a tempó.

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#37) bambano válasza Tikakukac (#34) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

rendben van, írd meg a konkrét kérdéseidet és megválaszolom.
ha az a kérdésed, hogy szoktam-e nem gyári alkatrészt tenni a kocsiba, akkor a válaszom: nem.
ha az a kérdésed, hogy szoktam-e beállíttatni a fényszórót, akkor a válaszom az, hogy egyrészt az alap beállítását a szerviznek kellene elvégezni, amire tőlem megkapja az utasítást, másrészt automata magasságállító van benne, így a konkrét terheléshez való beállítását mindig megcsinálja saját maga. látom is, hogy működik.

nem szoktam elvakítani senkit. egyéb kérdés?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#38) Tikakukac válasza bambano (#37) üzenetére


Tikakukac
titán

Első kérdéseim akkor: mi az a gyári alkatrész? Ezeket az Opel gyár csinálja? Bemegyek Opelhez akkor kapok Opel izzót? Az autó tipusbizonyitványában izzó van deklarálva vagy csak foglalat?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#39) bambano válasza Tikakukac (#38) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a gyári alkatrészen van gm logó. nem az opel csinálja, de az opel előírásai szerint gyártják és az opel minőségellenőrzésén megy keresztül.

a típusbizonyítványban az izzó paraméterei és a kibocsátott fénypászma paraméterei vannak deklarálva.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#40) Tikakukac válasza bambano (#39) üzenetére


Tikakukac
titán

Akkor ha most hazamegyek a frissen kibontott eredeti, hologramos, GM zacsiból származó kulcslyuk-takarómat meglesni, ugye lesz rajta GM felirat? Ugye ha a köbö 2 láda eddig cserélt alkatrészt megnézem mindegyik GM logós lesz? Válaszolok is: nagy túróst.
Ahogyan az izzóban sem lesz. Főnök. Egy rakat alkatrész gyárilag beszerezhetetlen már egy fosos G Astra esetében is. Dobjam ki a kocsit akkor?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#41) bambano válasza Tikakukac (#40) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

szerintem gyári alkatrészt kell bele tenni. vagy lehet a gyári specifikációval egyező utángyártott alkatrészt, szerencsésebb esetben a gyári beszállító egyező saját termékét.

de itt arról van szó, hogy erősebbet rakott bele, mint ami belevaló. tehát próbálj meg ebbe az irányba kanyarodni. ha olyan izzót raktál bele, ami a fénykéve legtöbb helyén mérve még másfélszeres fényt produkál, akkor igen, dobd ki az autódat vagy a rendőr vegye le a rendszámodat.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#42) Tikakukac válasza bambano (#41) üzenetére


Tikakukac
titán

Ezért kerdeztem: láttál már te ilyet valóságban? Szerintem nem. Pontosan tudja a GE mit lehet és mit nem. Hidd el, jobban értenek hozzá, mint te vagy akár én. Nyugodtan jöhet a rendőr, egy ezrednyi is. Ez full legál és semmi extra nincs benne.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#43) dabadab válasza bambano (#41) üzenetére


dabadab
titán

Tök vicces az, amikor te is nyilvánvalóan tudod, hogy hülyeséget beszéltél, csak olyan vagy, mint a pitbull: ha belekap valamibe, akkor nem tudja elengedni. :)

Te is pontosan tudod, hogy az autódba nem csak Opel izzó jó, hanem annak a lámpája kötelezően olyan, hogy bármilyen szabványos izzó jó legyen bele. Azt is tudod, hogy a szóbanforgó izzó megfelel ezeknek a szabványoknak. Mivel elemi logikai műveleteket is el tudsz végezni, ezért pontosan érted, hogy ez azt jelenti, hogy annak az izzónak jónak kell lennie abba a lámpába.

Az, hogy pont ennek az ellenkezőjét akarod állítani, az ebből eredően neked se lehet túl hiteles.

DRM is theft

(#44) bambano válasza dabadab (#43) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a saját személyes ellenszenved nullát ér a #26-os válaszban leírtakkal szemben.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#45) N€T0X|N válasza bambano (#41) üzenetére


N€T0X|N
őstag

erősebbet rakott bele, mint ami belevaló

Nem. Kereskedelmi forgalomban kapható, utcán legálisan használható, E jeles, 55W-os, szabvány Hx foglalatú izzót rakott bele. Az emelt fényerőért cserébe élettartammal (és magasabb árral) fizet. Nem kellene összekeverni a 110W-os, kizárólag offroad célokra használható izzókkal (amit meggyőződésem, hogy vannak, akik mégis használnak, pedig az a foncsort, búrát is tönkreteszi, mert az tényleg nem belevaló).

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#46) t72killer válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Az emberek se, én nem értem, valahogy ebben a hónapban több balesetet láttam, mint egész életemben.
Áprilisban kb 3000km-t autóztam, de nem tudok hirtelen egy 100km-es szakaszt felidézni, amin ne láttam volna törött autót/álltam volna dugóban baleset miatt.

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#47) Samus válasza bambano (#41) üzenetére


Samus
addikt

Nem erősebb. Nagyobb fénykibocsátású. Teljesen szabvány, az utolsó betűig megfelel a rendeleteknek.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#48) dabadab válasza bambano (#44) üzenetére


dabadab
titán

És az hol mond ellent annak, amit leírtam?...

DRM is theft

(#49) ivana válasza bambano (#41) üzenetére


ivana
Ármester

Annyit csinálnak, hogy megemelik az izzószál hőmérsékletét (megfelelő kialakítás mellett), ezzel gyorsabban is ég ki, de nő a fényerő.

A rendőr meg elfogadja, mert egy teljesen szabályos izzó, megfelel minden követelménynek. Neked nem tiszted megítélni, hogy megfelel-e a szabványoknak, ezt az illetékes hatóság megtette és megfelel :U

[ Szerkesztve ]

(#50) ivana válasza ivana (#49) üzenetére


ivana
Ármester

[link] A Phoebus kartelt szeretik emlegetni az összeesküvés elmélet hívők a tervezett elavulás eredetére. Pedig egy jobb fényerejű, hatékonyabb izzó simán megérheti a fogyasztói oldalon is az élettartam csökkenést.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.