Értette vagy sem, amit írtál nem válasz semmire. Ez betonbiztos és betontény. Te szoktál mindig ezzel kardoskodni, ne most táncolj Újabb értelmezési gond ez a teljesítmény, látótávolság dolog. Tompított 55W max lesz, nem több. Node az izzószálat ám lehet elég csúnyán pozicionálni. Meg tudod csinálni, hogy kicsi területet világítasz, mint a barom vagy elosztod az egészet egyenletesen. Esetleg fokozatosan teszed mindezt. Igazi fénypornó ez.
a nagyobb látótávolság és/vagy a nagyobb teljesítmény csak nagyobb vakítással érhető el. és ez a tény független attól, hogy az még szabványos-e vagy sem.
Részben igazad van. Ezért vannak maximális értékek halogénnel is meghatározva fényáramra, színhőmérsékletre és ég tudja még mire is. A gondolatmeneted alapján járjon mindenki szépen karbidlámpával.
és a szembejövővel mi lesz?
Semmi nem lesz. Pontosan úgy fog tenni, mint eddig is. Ahogyan oktatták, igyekszik a jobb szélére koncentrálni az útnak, ha a szintkülönbségek miatt erősebben vakítana egy fényszóró, lassítani is kissé. Majd miután elhaladtak egymás mellett mindenki örül, hogy a fényszórók tiszták voltak, a foncsor nem volt repedt meg kuka érett és a beállítás is megfelelő volt, főleg, ha cseréltek fényforrást a lámpatestben. Nem utolsó sorban terheléshez is utána lett tekerve a szintezés. Így maximálisan megtett mindenki mindent azért, hogy biztonságosan tudjon este is közlekedni.
Amúgy érzem, hogy melyik vágányra akarod az egészet terelni, de sajnos ezen gondolatok mentén gyertyákat rakjál a verdába, ne izzót. Na az sosem vakít senkit. Igaz, hogy 2 hét alatt az összes lengőkart meg szilentet kivered a kocsi alól, de ha neked így jó
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.