Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30) wolfman válasza #72042496 (#26) üzenetére


wolfman
veterán

Pedig a Samsung szervizelési geciskedése évekre nyúlik vissza. Tesómank volt még anno az utolsó szériás projektoros tévékből egy. Keletkezett valami folt a képen. Jelezte nekik, elvitte, majd valami olyasmit mondtak, hogy ezeknek a készülékeknek ezekre a hibáira pont nem vonatozik a garanciájuk.

Ezután párjának volt egy kinyitható Samsung telefonja. Fél év után egyszer csak elkezdett bugosodni, majd már nem kapcsolt be. Samu szerviz, majd itt már nem emlékszem mire hivatkoztak, de szintén nem javították, mert felhasználó nem rendeltetés szerűen használta, ez külső behatás okán rossz stb. Ekkor megfogadta, hogy soha többé Samu.

Én megelégedéssel használom a 256Gb-os 840-es SSD-met, mert egyelőre nem fingott ki. Van egy Samsung HDTVm is gépre kötve, de erre már nincs gari. Feltételezem, ha elromlik úgy is kukába fog landolni, mert nem az szokott elromlani ezeken amit meg is lehet javítani olcsóba.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.