"marketingesül, felhasználóiul viszont három"
fejlesztőiül is lényegében 1 OS (mondjuk legyen 1.5, mert a Win8 és a WP8 között még nem teljes az átfedés)...
felhasználóiul meg nyilván 3... nem azért veszek tabletet, hogy telefonos OS-t (meg appokat) bámuljak nagy kijelzőn... vagy PC-n vagy TV-n...
"A nagyobb kijelzö hol jelent automatikusan nagyobb felbontást? A felbontásmizéria miért is nem gond Androidon, iOS-en?"
A) ha van egy felületed ami telefonokra (~4" kijelző) lett tervezve, akkor azon a gombok akkorák, hogy egy telefonon kényelmesen eltaláld az ujjaddal... ha ezt a felületet te kirakod egy ~10"-os táblagépre, akkor akkorák lesznek az érintőfelületek, hogy kényelmesen ököllel is kezelheted a gépet...
B) ha a felület nem egyszerűen felnagyítva van hanem "intelligensen" kitölti a rendelkezésre álló helyet, akkor vagy olyan lesz az élmény, mint nagyon sok fix felbontásra méretezett weboldal esetében, hogy a nagy mennyiségű szabad hely a képernyőn üresen fog pangani... vagy ha tényleg intelligensen tölti ki a helyet, egy telefon kijelzőjére akkor is nagyon kevés dolog fér ki, szóval akkor is nagyon szellős lesz a felület...
"Mekkora felbontással? A probléma nem fennállása a Modern UI esetében is biztos igaz? mert pl. zoomolni csak két méretre lehet, különben olyan hányadék a kinézete köztes állapotban, hogy borzalom"
Nem egészen tudom mire gondolsz, ugyanis ez a probléma nem áll fenn a Modern UI esetében... nagyrésze vektorgrafika, és (jó mondjuk ez a fejlesztőn múlik) a képek is több skálázott méretben szerepelnek az appokban, hogy bármilyen nagy felbontás mellett szépek legyenek...
[ Szerkesztve ]