Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Hunter2


Hunter2
addikt

Ha tiszta karc lett szervízelés közben akkor alapban nem kelllett volna átvenned.Gondolom a jegyzőkönyvön amivel átvették javításra nem volt feltüntetve hogy karcos.

(#3) .mf


.mf
veterán

Ha már így jártál, szerintem írd meg (vagy másold be) ide is (4. bekezdés aljánál van az emailcím): http://mobilarena.hu/hir/a_mobilarena_a_jobb_szervizhalozatert.html

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#4) Skynet258 válasza Zwiebel (#2) üzenetére


Skynet258
veterán

Az, ha fólia karcos, szerintem nem probléma, hisz úgyis leszedi az ember (és tesz fel másikat).
Egyébként nem kellett volna itt a szervizzel szórakozni, elég, ha feljössz ide a megfelelő topikba; mi elmondhattuk volna neked, hogyha kikapcsolod az automatikus képernyőforgatást és az etikett módot, akkor akár 3 napig is bírni fogja...

Ezzel a problémával mind szembesültünk már rég, és igen, valószínűleg szoftverhiba - mégpedig a fent említett szolgáltatások automatikus futtatása állandóan cseszteti a procit, ezért merül le hamar.
Én amióta kikapcsoltam a fenti dolgokat, 1 nap helyett hármat bír.
A fent linkelt fórumot változatlanul ajánlom átolvasásra ;)

https://geekpulse.hu

(#5) DaveJr


DaveJr
őstag

Igen arra figyelni kell hogy csak olyan állapotban szabad átvenni ahogy odaadtad. És ragaszkodni kell ahhoz h a szervíz lapra le legyen írva h sérülés mentesen vették át.
(most itt a fólia nem számít) Innentől kezdve ha mégis sérülten kapod vissza akkor lehet fogyasztóvédelemmel meg mi egy mással fenyegetőzni. Nem kiokításként mondom csak leírom hogy mások is tudják akik olvassák a cikked. Mellesleg szervízben dolgoztam:) Nálunk kötelező volt ráírni. De láttam már olyan helyet ahol le is fényképezték h milyen sérülések vannak.
Jogszabály létezik. De sajnos csak a vásárlást követő 3 napon belül lehet kérni a cserét. Utána csak a szervizeltetés van. Vagy mint az olyan dolgok h "ha 14 napon belül...." de ezeket a gyártók/szolgáltatók/kereskedők szabhatják meg és dönthetnek h alkalmazzák v nem.
Nem vagyok fogyasztó védelmis meg az ilyen jogszabályokban sem vagyok otthon. Szóval nem biztos h jól tudom a fent leírtakat.
Egy biztos. Érdemes lenne írni a fogyasztó védelemnek. Azt hiszem van is egy fórum ahol szabadon lehet kérdéseket feltenni és rövid időn belül válaszolnak is.
Próbálkozz és ne hagyd hogy magad átverni:)

[ Szerkesztve ]

Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.

(#6) R a y


R a y
senior tag

Invisible shieldet kell rá venni:) azzal nem lesz karcos:) Nekem ez van az iPhoneon már régota és valóban megéri a pénzét:) Egy kis demo ^^

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#8) eastsider


eastsider
nagyúr

tesómnak volt gariban egy K800-a vodánál, és a szervízben kicsit leharcolták az előlapját.
kapott új elő/hátlapot minden gond nélkül :)

(#10) tsaby76 válasza R a y (#6) üzenetére


tsaby76
aktív tag

Nekem sajnos nem jött be.Hiába a precíz felhelyezés, a hátlap csúnya lett majd elkezdte ledobni magát, levettem, de most már a szélső elemek is kezdenek leválni, a bekapcs gombnál már lóg, így leszedem lassan az egészet.Az előlapi még stabil, de egy brando vagy martin fields-hez képest nagyon ronda.Ami biztos, hogy jól védi a készüléket amíg a helyén van.Mindez 2,5 hónap tapasztalata.
A merülés nálam is nagyon erős, pedig alkalmazom az összes trükköt, viszont bekapcsolt giro-val nem rövidül látványosan az üzemidő, ami sajna alig 20-22óra, úgyhogy nekem is érik a szervíz látogatás.

[ Szerkesztve ]

(#11) rene0619


rene0619
aktív tag

Csak úgy hozzáteszem, hogy 15 szervizben töltött idő után sem köteles senki kicserélni a készüléket. Úgy szól a jogszasbály, hogy a szerviznek törekednie kell a 15 napon belüli javításra. Ha nem történik meg akkor 30 nap után is visszakaphatod és nem vagy jogosult a cserét kérni...

(#13) <NewL>


<NewL>
addikt

lehet nem is kell nekem omnia :N
köszi az irást:R

[ Szerkesztve ]

There's an app for that

(#15) Mappa


Mappa
addikt

faternak meg N73-nél(mnyuzik edisőn) van ugyanez ...már volt szoftver update 2x is 1 hétig tök jól ment aztán ismét jött a hiba "kikapcsol a telefon" aztán szervíz megint,1hét után vissza és most nem kapcsol ki a telefon (még), viszont fényképezés használat közben egy kicsit megrázóm a telefont kilép alapoldalra :D és ha vizszintesből függölegesbe állítom vagy fordítva szintén fényképezésnél ...akkor is kilép :DDD ....én csak nevetek már ezen mert vicc hogy egy olyan "csúcs" teló ilyeneket művel....totál üres az agya,pár fotó van rajta...egy két zene...de mivel céges mobájl ezért annyira őt sem zavarja..most azon filózik,hogy ha tudja lecserélheti N95 :F lecserélje ?

nem kötelező megadni

(#16) R a y válasza tsaby76 (#10) üzenetére


R a y
senior tag

Hmm, érdekes, nekem szeptember ota van fennt elől és hátul egyaránt. Semmi baja sincs hátul nagyon jól birja zsebben hordom. Sztem kevés anyagot tettél rá vagy nem tudom, de nekem bevált, elöl is tökéletesen illeszkedik és tapad rá, és sehol sem jött fel!

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#17) katt777 válasza Zwiebel (#12) üzenetére


katt777
félisten

Ez már rég nincs így, csak nem okozhatnak túlzott kényelmetlenséget. Egyébként ha 3-adszorra kell visszavinned egy adott hibával a készüléket, akkor ott rögtön cserélniük kell egy vadonat újra. Nézz ide be. A honlapomon pedig a Tesztek-nél találsz ügyintézés bemutatókat, illetve hasznos fogyasztóvédelmi linkeket.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#19) katt777 válasza Zwiebel (#12) üzenetére


katt777
félisten

Ez már rég nincs így, csak nem okozhatnak túlzott kényelmetlenséget, és törekedniük kell a mielőbbi javításra. Hja, EU! Egyébként ha 3-adszorra kell visszavinned egy adott hibával a készüléket, akkor ott rögtön cserélniük kell egy vadonat újra. Nézz ide be. A honlapomon pedig a Tesztek-nél találsz ügyintézés bemutatókat, illetve hasznos fogyasztóvédelmi linkeket.
Megj.: A VGA-mat 2 hónapja nem garizzák le, és egy RAM-hibás 7900GT-n lovagolok...

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#20) kovy79 válasza Skynet258 (#4) üzenetére


kovy79
őstag

Érdekes, nekem be van kapcsolva minden szolgáltatása, mégis 2-3 napig bírja (sokat beszélek rajta). Legalább most is tanultam.

Zwiebel, mikor meglett a telóm, nekem is gyanús volt, h kb fél-egy nap alatt lemerült.
Aztán véletlenül észrevettem, h egy hangfal/monitor mellé téve folyamatosan kommunikálni akart a hálózattal (ergó folyamatosan szívta az akksit).
Aztán beállítottam normálisan a gprs-t/frekvenciasávot és megoldódott a problémám. Gondolom az volt a gondja, h a céges számomon nincs előfizetve valami, amit a teló folyamatosan használni akart. (Bocsi a megfogalmazásért, de nem vagyok telefonguru)

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#22) Skynet258 válasza Zwiebel (#7) üzenetére


Skynet258
veterán

"A telefont nem azért vettem meg, hogy a funkcióit le kelljen tiltatnom. "

Nem, nem azért vetted meg, de ha a Samsung b*szik kiadni a ROM frissítést (amiben lehetőleg már orvosolni fogják a hibát), akkor az ember vagy magát szopatja, vagy tesz amit tud - ebben az esetben amit írtam.
Inkább ezt teszem, minthogy beadjam hetekre szervizbe, ahol ráadásul nem is tudnak vele mit csinálni javított firm hiányában - lásd a saját példád.
Néha nem árt mérlegelni, mennyire is akarjuk magunkat megszívatni :U
Mert akárhogy is nézem, jól nem jártál...

https://geekpulse.hu

(#24) Crusader01


Crusader01
tag

Ez az amiért a HTC jobb...fölmész az xda oldalára és naponta vannak új Rom-ok. Kezdetben a Diamonddal is sok probléma volt, de mára minden hiba javitva van, sokkal gyorsabb lett, és az akksival is kíméletesebb! Mondjuk ezért a Radio verziója is felelős!

(#25) katt777 válasza Zwiebel (#21) üzenetére


katt777
félisten

De, komolyan mondom. Ezért kell először a FVF-hez menni, aztán onnan reklamálni. Ha csak ártatlanul annyit mondasz, hogy "de hát a Fogyasztóvédelemnél azt mondták...", egészen meg tud változni a viselkedésük. Némelyik cégnél ez sem hat, akkor vagy per és KERMI vizsgálat (nem te fizeted, hanem a cég), de ha ezt hosszasnak tartod, akkor marad az ősi módszer. Hétfőn az első dolgot legyen utánanézni, de a honlapomról linkelt oldalakról addig is tájékozódhatsz.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#26) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Nem úgy van, h ráírják a garancialevélre, hogy ha 3x kell visszavinni, és akkor se jó, akkor CSERE????

Nekem T-s Nokiám van, és ez áll a garancialevélben!

(#27) katt777 válasza zolikaDB (#26) üzenetére


katt777
félisten

Ahol gyári garlevelet kapsz, ott ált. rajta van. De az én VGA-mhoz is csak annyi volt, hogy rendeltetésszerű használat esetén érvényes a garancia. Soxor azért adnak "helyi" gart, hogy megtévesszék a vásárlókat, és miközben te visszaveszel egy valójában garos cuccot, pénz kérjenek a javítással. Érdemes ennek is utána érdeklődni, mert ott b.sszák át az embert, ahol csak tudják.

Már mindenki megbocsásson, de amit a Vodafon művel itt, amióta csak létezik, csak a hülye vesz tőlük telefont (vagy bármit). :R Művel aljasságokat a többi cég is (T-Com, T-Mobile, Pannon, stb), de ezek mindent überelnek.

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#28) csaba307 válasza Skynet258 (#4) üzenetére


csaba307
csendes tag

Üdv!
nekem is van egy ilyen omniám, és nekem is 1 nap alatt lemerül!!Skynet!Eltudod mondani hogy hol lehet kikapcsólni az etikett módot és az automatikus képernyőforgatást?Még nem vagyok otthona telcsi menüjében, és ezért kérem a segítségedet hátha jó lesz igy is és nem kell szervízbe vinni!Segítségedet nagyon szépen köszönöm! :R

(#30) tsaby76 válasza R a y (#16) üzenetére


tsaby76
aktív tag

Én is érdekesnek találom, mert eddig csak a kinézetet illetően volt panasz a fóliára, én sem hallottam, hogy ledobta volna magát.Zsírtalanítás meg volt, anyag került rá bőven, hisz a csomagban lévő spray ráment, de a tartalékhoz nem kellett nyúlnom.Magáról az anyagról kezd eltűnni a ragadós felület.A hátlappal azt is megpróbáltam, hogy levettem, a levált részeket megtisztítottam, de ami egyszer elengedte magát az többé képtelen volt megtapadni.Egyébként lehet hogy elcsesztem valamit az első felrakáskor és azért lett ilyen.A következő tesztalany a martin fields lesz, és újra használatba veszem a golla desert tokomat. :)Egy próbánál többet nem ér, ugyanis 2garnitúra ivs legjobb esetben is 8800ft, egy komplett készülékház meg 12e, bár sose legyen rá szükség.

[ Szerkesztve ]

(#31) Skynet258 válasza csaba307 (#28) üzenetére


Skynet258
veterán

Beállítások--->rendszer--->mozgásérzékelő--->itt átváltasz manuálisra--->aztán udvariasság fül---> kiveszed a pipát.
Aztán, hogy azért megmaradjon valamilyen módon a képernyőforgatás, elmész a beállítások--->gombok részbe, ahol tetszőleges gombra ráteszed a <Kép elfordítása> funkciót.
Nekem ez az első opció, tehát a "Főmenü" gombja (jobb oldalon lévő felső gomb).
Ez így kényelmes is (néha zavart is az automata képforgatás), és 3 napig bírja.
Sok sikert ;)

https://geekpulse.hu

(#32) csaba307 válasza Skynet258 (#31) üzenetére


csaba307
csendes tag

Köszöm szépen, megcsináltam! :R :R Remélem már bírni fogja több napig, mert már idegesítő, hogy mindíg arra kell nap végén figyelni, hogy mikor merül le a telefon....!

(#33) 5xl válasza Skynet258 (#31) üzenetére


5xl
tag

etikett funkció micsoda?

maffiozo nick: morr

(#34) katt777 válasza csaba307 (#32) üzenetére


katt777
félisten

Az ilyen telefon búvárkodáshoz való. ;)

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#35) paramedic válasza zolikaDB (#26) üzenetére


paramedic
aktív tag

Az átvevőkben ez fel sem merült, nekem meg már a tököm tele van az egésszel... :(((

(#36) nuri


nuri
aktív tag

Frissítsétek a szoftvert, az enyém egy hétig kibírja bekapcsolt funkciókkal.

InvisShieldet hol lehet szerezni?

(#37) tsaby76 válasza nuri (#36) üzenetére


tsaby76
aktív tag

Bár lehetne, sajnos T-s a készülékem, és úgy tudom még nincs rá friss rom.A garit meg nem szeretném bukni.Egyébként lehetséges, hogy nálam az akksi is krepa, mert volt 3-4 olyan hét (miután az akksi túl volt a "beavatáson"), hogy elballagott teljes "díszkivilágítással", 4óra feletti beszédidővel, wlannal sms-ekkel 4napot, aztán egyik napról a másikra elment a kedve a nevetéstől :F
Itt: http://ivsnet.eu/ tudod megrendelni a motyót, de sok türelmet javaslok, mind a vásárláshoz, mind pedig a felrakáshoz.Van másik oldal is ahol árulják, de ott jóval drágább.Szerintem ennél többet nem ér, sőt nekem még ennyit sem.Egyedül a kijelző hajlamosabb a sérülésre, oda meg vannak sokkal esztétikusabb megoldások.Ha pedig ceruzát is használsz hozzá akkor mindenképp a brando vagy a martin fields fóliát javaslom.

[ Szerkesztve ]

(#38) gerii válasza nuri (#36) üzenetére


gerii
addikt

frissítenénk ha lenne mire :(
a garit meg nem akarom eljátszani, úh várnom kell a trémobilra hogy kiadja.

tsaby76:

nekem is volt hasonló élményem, csak az enyém új korában ment többet mint most. valami nagyon nem stimmel, és ha nem javít az új ROM sem, akkor csúnya dolgok következnek a tulajok részéről...

[ Szerkesztve ]

(#39) tsaby76 válasza gerii (#38) üzenetére


tsaby76
aktív tag

Nálam az első 5-6 töltés után jött ez a "csoda" ami sajna ha nem is 3napig, de 3hétig tartott.Azt mondják változtattak valamit az akksi elektronikán, lehet mi még a hibás szériából kaptunk.
Én addig fogom a szervízbe cimbálni amíg nem lesz jó.Ha meg nagyon megunom a dolgot, kap egy szervíz, vagy főzött romot.Eladni nem szeretném, mert az üzemidőt leszámítva hibátlan készülék.

[ Szerkesztve ]

(#40) Đ@n! válasza tsaby76 (#39) üzenetére


Đ@n!
tag

Hy ! A telemax az 1 nagy parsz szar ***** anya szervíz 3 hónapig semmit nem csináltak a KF600-ammal csak szétkarcolták az előlapját ... Szarnak bele h az embernek pénzébe került a telefon nekik nem érdekük semmi.... szakadna meg a köcsög mocskos q///anyuk.... költsék az anyuk sírjára amit a nem megjavított telefonokból zsebreraknak....
:((( :((( :((( :((( :(((

skillZ#Oc Team

(#41) tsaby76 válasza Đ@n! (#40) üzenetére


tsaby76
aktív tag

A T-elvileg helyben is szervizel, de lehetséges hogy ők is a telemax-hoz küldenek, csak azért gondolom, mert a pólusban volt akinek helyben orvosolták a problémát, bár kétkedem, amiatt, hogy egy garis javítást nem biztos hogy helyben megoldanak, márcsak a bevizsgálás és tesztelés miatt.Nekem többször volt szervizben t-s készülékem, egyet kivéve mindig gond nélkül megoldották a problémámat.Az az egy eset egy moto V300 volt, ami az 5. operáció után is kaki volt, de rá kellett jönnöm, hogy az gyárilag ilyen. :D

(#42) Skynet258 válasza 5xl (#33) üzenetére


Skynet258
veterán

Ha a telefon asztalon van mondjuk, és csörög (vagy bekapcsol az ébresztő), kijelzővel lefelé kell fordítani, és elnémul - a hívást nem bontja, csak nem ad ki hangot.
Ha visszafordítjuk, akkor újra lesz hangja.
Magyarán egy kényelmi funkció, ami jól jön, ha az embernek épp fontos dolga van, és nem akarja, hogy a telefon zavarja. Természetesen a giroszkóp segítségével teszi mindezt.

https://geekpulse.hu

(#43) ByB válasza R a y (#6) üzenetére


ByB
addikt

Demo miről, hogy tartós szatyrot lehetne csinálni belőle? :D A hónap lol videója címet abszolút megérdemli!

(#44) gerii válasza tsaby76 (#39) üzenetére


gerii
addikt

én is megvárom az új ROm-ot, de ha semmit nem javít akkor szervízROM lesz.
most kapcsoltam ki a kijelzőforgatást, holnap tesztelem meddig bírja így.

(#45) mesy


mesy
csendes tag

nekem is ez volt,egy nap alatt lemerült és egyáltalán nem is használtam a telot.de kb 2hét után rendbe jött,átlagos használat melett 3-4 napig is kibirta és szervizben nem volt

(#46) tsaby76 válasza gerii (#44) üzenetére


tsaby76
aktív tag

Nálam pl. a giro funkciók letiltása olyan 2-3óra plusz üzemidőt hozott, viszont most lettem figyelmes egy dologra: mostanában mindig töltővel töltöm, baromi gyorsan eléri a maximumot, ugye ilyenkor még párszol lehúz visszadug, amíg a led már a csatlakoztatáskor is zöld lesz, ezután még rá kellett tennem pár dolgot a gépről, így összeakasztottam usb-vel, és miután befejeztem a dolgomat, az usb-ről még órákig töltődött.A készenlétim annyit javult, hogy éjféltől 10-ig 100% maradt a töltöttség, szemben az eddigi 0-7óráig képes volt használat nélkül lemenni 60%-ra.Lehet, hogy az akksi és a töltő környékén lesz a gond.

(#47) tsaby76 válasza mesy (#45) üzenetére


tsaby76
aktív tag

Nálad mennyi ideje produkálja ezt a hosszabb üzemidőt?

(#48) zolikaDB válasza paramedic (#35) üzenetére


zolikaDB
veterán

Akkor nem tudom, nálatok mi újság. Itt Debrecenben tök rendesek a Nokia és T szervízben is. Forgács volt a hangszórómban, gariban kicserélték. A T szervízbe vittem öcsém telefonját, ott meg azt mondták, náluk is vihetem nyugodtan, ők is megcsinálják gariba...
Na, ez Debrecen, Nokia, T-mobile... Hogy mi van a Samsunggal, Pesten, a Vodánál, nem értem!

[ Szerkesztve ]

(#49) ZFD válasza zolikaDB (#48) üzenetére


ZFD
tag

Megmondom én, hogy nálunk mi van: Vodafone és Samsung! :O

TDU Nick: [HUN]ZFD

(#50) ZFD válasza nuri (#36) üzenetére


ZFD
tag

[link] Innét rendelj, 10x előbb kijön mint Mo.-ról! :K

TDU Nick: [HUN]ZFD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.