Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:51:48

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy Watch - Időtálló
Üdvözöllek a Samsung Galaxy Watch okosóra topikjában!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4301) Keraa válasza DonMaster (#4299) üzenetére


Keraa
aktív tag

Köszönöm DonMaster!
Igazad van, most néztem, hogy lehet válaszokat szerkeszteni is hozzá (üzenetekhez) nem csak a meglévőkből választani...(még csak ismerkedek az órával :DDD :B )

(#4302) Keraa válasza DonMaster (#4299) üzenetére


Keraa
aktív tag

Nekem van rajta fólia, igaz nem régóta használom, de sztm. hasznos! Én mindenre teszek inkább az sérüljön mint a kijelző!

[ Szerkesztve ]

(#4303) motown5l válasza Keraa (#4302) üzenetére


motown5l
senior tag

Köszönöm a választ. 1 hete vagyok tulaja az órának. Azért érdeklődők.

(#4304) Keraa


Keraa
aktív tag

Sziasztok! Az edzéseket, kerékpározás, futás stb. esetében
a samsung healt-tól van valami jobb ami szinkronizál az órával?

(#4305) KovyZoly


KovyZoly
tag

Sziasztok
Nyár óta van egy ilyen órám és tapasztalatok érdekelnének, hogy Samsung telefonon kívül más gyártók teljes támogatást élveznek az órával való kommunikációban, illetve szoftveres együttműködésben?
Van ugyan egy A70-es Galaxy-m, de egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, ezért lecserélném vmi jobbra. Viszont Samsung esetében ár alapján inkább az S9 v S9+ jöhet szóba, S10 nem. Elégedjek meg azzal, vagy szóba jöhetnek más gyártók készülékei is?

(#4306) sugarforce válasza KovyZoly (#4305) üzenetére


sugarforce
őstag

Én LG G6-tal használom, nem tapasztaltam eddig semmi negatívat, hogy nem samsung telóm van mellette.

(#4307) spm válasza KovyZoly (#4305) üzenetére


spm
tag

Szia! Nálam OnePlus 6T van mellé, minden tökéletes.

(#4308) KovyZoly


KovyZoly
tag

Szuper, nagyon köszönöm, akkor asszem meg is van az utód, bár még olvasgatok teszteket, egyelőre a Huawei Mate 20 Pro a befutó

(#4309) Keraa válasza KovyZoly (#4308) üzenetére


Keraa
aktív tag

5 napja használom sima Mate 20-al nincs gond vele.

(#4310) Ubul86 válasza KovyZoly (#4308) üzenetére


Ubul86
őstag

iphone -ra panaszkodnak csak, de ott is csak fejfájás jellegű, nem vészes, a legtöbb teszt ki is hangsúlyozza, ha megnézed őket

(#4311) HUTCHDB válasza Ubul86 (#4310) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

”csak fejfájás jellegű"
Ez mit jelentene?

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#4312) Shader


Shader
aktív tag

Frissített a Wearable, most újra megjelennek az órán a viberen kapott képek... :O

--- Sent from mobile device ---

(#4313) Caranita


Caranita
aktív tag

Sziasztok!

Reggel még felraktam az órát töltőre, és most rácsodálkoztam, hogy nincs rajtam.
Gondoltam megnézem, hogy tuti otthon van-e, vagy máshol hagytam el:D

Meglepett hogy a Wearable app totál inaktív, nem tudom az órakeresést futtatni, pedig az óra esimes, és állandó mobilnet van beállítva.

Ez így normális?

(#4314) csaba1203 válasza Shader (#4312) üzenetére


csaba1203
addikt

Már kétszer frissült egy héten belül de az óra szoftverét nem akarják frissíteni. :B

(#4315) csolaca68 válasza Shader (#4312) üzenetére


csolaca68
tag

Nekem még most sem jelennek meg a viberen küldött képek.

(#4316) KovyZoly válasza Ubul86 (#4310) üzenetére


KovyZoly
tag

Attól nem félek :D :D
1x elég volt

(#4317) kislaci


kislaci
senior tag

Srácok, ki lehet valahol kapcsolni, hogy a telefon ne jelezzen, hogybmegszakadtca kapcsolat az órával? Csak az óra rezgését szeretném, hogy visszajelezzen, a telefon maradjon kussban. Kösz

(#4318) hematoma1 válasza kislaci (#4317) üzenetére


hematoma1
aktív tag

A telefonon alkalmazások-Samsung Watch Plugin-értesitések-eszközleválasztás ki.Nálam így jó.

(#4319) nbwpv9


nbwpv9
csendes tag

Kedves Samsung óra tulajok!!
Lehet, hogy megvillant a fény az alagút végén és végre lehet magyarul diktálni a választ az üzenetekre az órán :DD
Ma reggel találtam egy fizetős app-ot "G-keyboard Pro" néven a Mobilteka-tól. Lényegében a google speech to text motorja fut a billentyűzeten, aminek van magyar nyelv supportja és MŰKÖDIK nekem. 1000 Ft a program de szerintem simán éri. A beviteli beállításokban tudod konfigolni a billentyűzetet.
Létezik, hogy az Apple-n kívül ez az első órás megoldás magyarul diktálásra az órán? :C

(#4320) bandi0000 válasza nbwpv9 (#4319) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Én ezzel pont úgy vagyok, hogy ki használja ezt? mármint menő, de pl mint a bixby is.. buszon eszembe se jutna hozzá beszélni mert rögtön mindenki engem nézne, ráadásul felének le se esne, hogy mit csinálok :D

Xbox One: bandymnc

(#4321) kislaci válasza hematoma1 (#4318) üzenetére


kislaci
senior tag

Köszi, kipróbálom

(#4322) nbwpv9 válasza bandi0000 (#4320) üzenetére


nbwpv9
csendes tag

Szerintem hasznos, nyilván nem ezzel beszélget az ember, de egy egy mondatos gyors válaszra tökéletes és gyorsabb mint telefont elővenni, bepötyögni. A buszon lehet furán néznek de minden máshol ahol nincsenek annyira egymás szájában az emberek szerintem nem gáz :)
Én nagyon vártam már ezt a funkciót és remélem másoknak is segítettem.

(#4323) kicsi007 válasza nbwpv9 (#4322) üzenetére


kicsi007
tag

Rendesen műxik, köszönöm!

Apple TV 4K/ Iphone 13 Pro Max/ Apple Watch NIKE S9/ Ipad AIR 4. Gen

(#4324) niklebi


niklebi
senior tag

A pénteki Wearable frissítés végleg betett a S.Pay fizetésnek. Miután települt nem működött rendesen egy két alkalmazás és semmilyen módon a távoli elérés. Mivel 99%-ban így használom nekem fontos, hagytam hogy újraindítsa az órát. Nem gondoltam, hogy ilyenkor törli az S.Pay-ben a megadott kártyát. Így hiába van fenn az órán nem lehet újra aktiválni a Curve kártyát. Hát eddig tartott az órás fizetés. Ez azért szemétség a Samsungtól, hogy az alkalmazásuk frissítéséhez állandóan újra kell indítani (visszaállítani) az órát (minden Wearable frissítés után), hogy az továbbra is úgy működjön ahogy kell.

[ Szerkesztve ]

(#4325) gaben1117 válasza niklebi (#4324) üzenetére


gaben1117
senior tag

Le lehet tiltani valahogy a frissítéseket?

(#4326) kislaci válasza niklebi (#4324) üzenetére


kislaci
senior tag

Nekem működik a fizetés, weareable app is frissül állandóan, órám nem nagyon indult újra mostanában.

(#4327) niklebi válasza gaben1117 (#4325) üzenetére


niklebi
senior tag

A play áruház beállításokban kell kikapcsolni az automatikus frissítéseket.

kislaci:
Nekem is működött az esimes órán, csak ahogy írtam is a távoli elérés nem ment miután pénteken frissült a Wearable. Ahhoz hogy működjön újra kell indítani az órát. Ilyenkor törlődik az S.Pay-ban a megadott kártya, újra meg nem lehet megadni, mert a Curve megtagadja az aktiválást. Na azóta S.Pay kakukk. Még próbálkozom, csak nem elérhető az S.Pay support.

(#4328) nylacika válasza niklebi (#4327) üzenetére


nylacika
aktív tag

Nekem is frissült és hibátlanul működik azóta is az óra és a Samsung Pay is.... Bár én úgy frissítettem az alkalmazást, hogy az óra ki volt kapcsolva...

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

(#4329) radar


radar
tag

Samsung pay hiba üzenetet kapok. Regisztráció megtagadva. Eddig müködöt miután nem frissitettem a Wearable alkalmazást.
Valakinek ötlete?

(#4330) niklebi válasza nylacika (#4328) üzenetére


niklebi
senior tag

Pénteken a frissítés után, délután még fizettem vele és meg volt a távoli elérés is. Este kikapcsoltam, és szombaton már nem működött együtt az óra és a telefon. BT. kapcsolat is 4-5 próbálkozás után kapcsolódott csak. Nem ment az időjárás, a megkeresés, nem jöttek az üzenetek. Ezért kellett újraindítani az órát. Addig volt egy órám amivel tudtam fizetni, meg telefonálni. Azért ennél több mindenre használtam úgy, hogy kb. 1 év alatt talán csak párszor hagyta el a lakást a telefon. Ha elmentem csak az órát használtam mindenre.

(#4331) niklebi válasza radar (#4329) üzenetére


niklebi
senior tag

Nem értem. Ha volt regisztrált kártyád az S.Pay-ban akkor milyen regisztrációt tagad meg. Ha nem frissítetted a Wearable alkalmazást akkor működnie kellene. A feletted lévő hozzászólásokban írtam le, hogy nekem miért nem működik már az S.Pay. Lehet, hogy náluk van valamilyen gond, mert nekem azt írja a support jelenleg nem elérhető. Várj egy kicsit hátha rendbe jön.

(#4332) radar


radar
tag

Frissitettem Wearable alkalmazást és azóta nem tudom regisztrálni a curve kártyám a samsung paybe. Mindegy várok, hátha megoldják.

(#4333) mati12 válasza radar (#4332) üzenetére


mati12
senior tag

Szerintem elég sokan várnak erre. :((

(#4334) niklebi válasza radar (#4332) üzenetére


niklebi
senior tag

Ha az óra újra indult a frissítés után, akkor törlődött a regisztrált kártya és azt már nem fogod tudni újra regisztrálni, mivel a Curve megtagadja a regisztrációt. Amíg én nem indítottam újra az órát addig látszott és működött az S.Pay-ban a regisztrált Curve kártya.

mati12:
Igen jó sokan ezért igényelték, de addigra bezárult a kiskapu. Remélhetőleg 2020-ban megoldják.

(#4335) IOX


IOX
tag

Sziasztok! Van valami jelzés beállítás lehetősége arra, hogy túl sokat vagyunk tétlenek? Pl sokat ülünk, kellene már valamennyit mozogni, vagy valami hasonló. Köszönöm

(#4336) niklebi válasza IOX (#4335) üzenetére


niklebi
senior tag

Igen van. Az S.Health-ban kell beállítani, de hogy az órán vagy a telefonon arra most hirtelen nem emlékszem.

(#4337) Shader


Shader
aktív tag

Szombaton szinte egész nap nem volt távoli elérésünk a 2 óránkon. Vasárnap (ma) kb. 1:00-kor magától helyreállt. Sokszor nem a Samu a ludas, hanem a Tkom. A voLTE és a mul5isim szolgáltatás egy új technológia, sokszor frissítgetik a hálózatot (Tkom support info). Távoli elérés nélkül szerintem az Spay nem is nagyon műkszik (cáfoljatok) + ugye egy nem támogatott régióban használjátok, szóval azért ez így nem lesz 100%-os. (Nem is tudom, hogy leszünk-e. Lehet előbb lesz OTP simple Tizenre....)

--- Sent from mobile device ---

(#4338) mati12


mati12
senior tag

Az esim nélküli verziókon is működik(működött) az Spay és nem kellett,hogy kapcsolatban legyen az óra a telefonnal. Az óra előre letárolt 10 db. "algoritmust" amiket a fizetésnél felismert a rendszer,ezek segítségével működött a fizetés az órával.
Arra meg hogy ismét működjön a Curve kártyás fizetés nem sok esélyt látok. Ez az egész egy biztonsági résnek volt köszönhető amit azóta befoltozott a kártyakibocsájtó cég.

(#4339) radar válasza mati12 (#4338) üzenetére


radar
tag

Ha ezt tudtam volna, hogy egy biztonsági résnek köszönhetően használhatuk ezt az órás fizetést.
Nem igényeltem volna meg ezt a foss kártyát.

[ Szerkesztve ]

(#4340) z67


z67
őstag

Szerintem a biztonsági rés és az adminisztrációs hiba nem ugyanazt takarja.

(#4341) mati12 válasza z67 (#4340) üzenetére


mati12
senior tag

Szerintem meg mindegy,hogy hogy nevezzük,biztonsági rés vagy adminisztrációs hiba, a lényeg,hogy valahogy átjutott a rendszeren az Spay fizetés lehetősége,olyan országokból is ahol ez nem volt elérhető. Ezt javították és nem hiszem,hogy ezt a hibát mégegyszer elkövetik.

(#4342) IOX


IOX
tag

Az létezhet, hogy iPhone SE-vel nem kapcsolódik? 2 telefonnal is próbáltuk.

(#4343) radar


radar
tag

Curve-kártyákat adtak ki olyan kártyaszámmal, amely hozzáadható a Google Pay és a Samsung Pay számára. Ez azonban egy átmeneti helyzet, és nem az Egyesült Királyságon kívüli ügyfelek nem tudják hamarosan hozzáadni kártyáikat.
Ez azt jelenti röviden és tömören, hogy aki használja jelenleg az továbbra is tudja használni, de új kártyát és már meglévő kártyát már nem lehet újra/regisztrálni!
Tipikus magyarországi mentalitás, ami egyszer jó volt és működött azt tönkre kell vágni! Nem hogy örülne a Samsung és a Google meg a Curve, hogy használják,még ezt is tönkre kell vágniuk! Köszönet mind3nak! :(((

(#4344) lucky07


lucky07
aktív tag

Sziasztok
Soha nem kértem az órát arra, hogy folyamatosan mérje a pulzusom. De mégis azt teszi
Arra lettem figyelmes, hogy állandóan villog a zöld érzékelő a karomon. Hol lehet leállítani vagy kikapcsolni?
Kezd nagyon megérni az eladásra pedig még csak másfél hónapos kb.
De meg van már az alternatíva a Huawei Watch 2 személyében.
Úgyhogy amint eladó jelzem!

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#4345) IOX válasza lucky07 (#4344) üzenetére


IOX
tag

Beállításokban a pulzus mérése pontosan állítható.

(#4346) lucky07 válasza IOX (#4345) üzenetére


lucky07
aktív tag

Rendben köszönöm
Merrefelé keressem pontosan?

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#4347) IOX


IOX
tag

új widget, pulzus, pulzusnál a kijelző alján, beállítások, soha

(#4348) csaba1203 válasza lucky07 (#4344) üzenetére


csaba1203
addikt

Huawei Watch 2 személyében..... :B

(#4349) niklebi válasza Shader (#4337) üzenetére


niklebi
senior tag

Akkor csak türelmesnek kellett volna lennem és még mindig tudnám használni az S.Pay-t.
De szerintem a Tkomnak ehhez semmi köze, mivel nekem már szombat délelőtt helyre állt a távoli elérés miután visszaállítottam az órát a frissítés után. Ha Tkomos lett volna akkor nekem is csak ma kezdett volna működni. A fizetés távoli elérés nélkül is tökéletesen működött, csak olyankor a vásárlás akkor jelent meg az alkalmazásban ha újra kapcsolódott.
Nem értem én ezeket a fizető alkalmazásokat gyártókat. Miért nem lehet mindenhol engedélyezni pl: G.Pay, vagy az S.Pay-t ahol elég fejlett a bankrendszer. Az A.Pay engedélyezése is csak akkor működött amikor megegyezett az OTP-vel. Minek ehhez megegyezni? Majd aki használni akarja talál rá megoldást. Lásd Curve vagy Revolut. Tudtommal sem a G.Pay sem az S.Pay nem akadályozza Magyarországon a használatát. A G.Pay-nek még magyar supportja is van. Amikor telepítettem a telefonra azonnal megjelent az áruházban regisztrált kártyám az alkalmazásban, és ez a Curve kártya volt. Érintéses fizetésre nem használhatom mert a Curve megtagadta, mert hivatalosan itt nincs engedélyezve. Kis hazánkban óriási probléma a sok készpénz, akkor miért nem lehet engedélyezni ezeket banki egyesség nélkül. Nálunk minden bank fejlesztgeti a saját kis kezdetleges alkalmazását, ahelyett, hogy használnák azokat amiket rendszeresen fejlesztenek és a fél világon lehet őket használni. Nekik ezek használata valamennyi pénzükbe kerülne, de nem kellene állandóan fejlesztgetni ami szerintem többe kerül nekik mintha ezeket engedélyeznék. Aki használni akarja letölti az áruházból, regisztrálja az ilyen olyan kártyáját, a banknak nem kerül semmibe, az user meg boldog.
Én is csak az órám miatt igényeltem a Curve kártyát, hogy avval tudjak fizetni, mivel nekem a kártya használatából semmi előnyöm nem származik. Jelenleg is teljesen ingyenes a számlám minden szempontból. Egyedül az SMS-kért kell fizetnem. Így csak a kényelem meg az egyszerűség miatt kellett.

[ Szerkesztve ]

(#4350) nylacika válasza niklebi (#4349) üzenetére


nylacika
aktív tag

Ezzel teljes mértékben egyetértek! Ez az ország mindenben a ló túlsó oldalán van. Nem voltak visszaélések, mégis szigorítjuk az online fizetést... Miért? Hogy szopassuk az embereket... Igazad van, az apple meg tudott egyezni... biztosan több felhasználója van itthon, mint a Samsungnak vagy a Google-nak...

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Black + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.