Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) Anulu79 válasza @rglaaf (#350) üzenetére


Anulu79
addikt

Esetleg kikapcsolni a gyorstöltést aztán be és egy restart aztán úgy kipróbálni, hogy működik-e.

(#352) asdf_


asdf_
veterán

Probald ki egy masik kabellel, nekem az S2 gyari kabele csak egy evet birt, pedig ki sem mozdult a lakasbol es sosem volt feltekerve. Amikor sokadjara 6-7-8 orak alatt toltotte fel a gepet, akkor kezdtem el nyomozni, hogy mi a szitu.

(#353) @rglaaf válasza Anulu79 (#351) üzenetére


@rglaaf
veterán

Sajnos igy sem jó de köszi a tanácsokat

asdf_ holnap samu szervíz közelében járok szerintem ott meg is nézetem mert nincs hozzá másik gyári töltő

PSN:BiZzare_0 ️

(#354) Luser2000


Luser2000
addikt

Sziasztok!

A TeleNOR-os készülék elfogadja a TeleKOM-os kártyát? (Független?)

Köszi, Balázs

Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

(#355) #65577472 válasza Luser2000 (#354) üzenetére


#65577472
törölt tag

Az a biztos, ha bemész egy Telenor üzletbe, egy kiállított darab tárcsázójába beütöd a *#2683662# kódot és ellenőrzöd, hogy van-e rajta SIM Lock.

(#356) Tomasewsky válasza Anulu79 (#273) üzenetére


Tomasewsky
csendes tag

Hali! Én ma vettem egyet a Vodánál. Semmiféle sistergést nem tapasztalok sehogyan sem. :))

(#357) Tomasewsky


Tomasewsky
csendes tag

valaki tudja, hogy a fotókon látható bisz-basz micsoda? A csomagolásban volt benne, olyan mint egy csipesz, és 5 db. mini gyufaszál.(IMG:/dl/upc/2018-01/15/234664_imdwgf7mbcmtwbgf_20180115_170434.thumb.jpg)(/IMG)[/L] jpg]

(#358) Anulu79 válasza Tomasewsky (#357) üzenetére


Anulu79
addikt

Az az 5 “gyufa“ póthegy a penhez a csipesz meg eszköz a cseréhez. :)

(#359) Tomasewsky válasza Anulu79 (#358) üzenetére


Tomasewsky
csendes tag

☺👍✋

(#360) anett1985


anett1985
csendes tag

Sziasztok!
Pár hete van wifis S3 tabletem. Az akksi ideje elég gyér, meg sem közelíti a gyári adatot. Olyan 4, nagyon maximum 5 órát bír ki, de ahhoz már 5% körülire merül, és a lehető legkisebb fényerő van beállítva. Ez nektek is ilyen vagy az enyém lehet rossz? Akksi használatnál nagyon kevés dolog van, összeadva csak 40%, nem kellene annyinak lenni, amennyi %-ot elhasznált? Chrome-ot használok rajta gyakran, meg néha TV GO-t vagy Plexet, illetve néha jegyzetelni szoktam vele. A Tab S8.4-em enél sokkal többet bírt, ez így elég nagy csalódás tekintve a vételárat.

(#361) Anulu79 válasza anett1985 (#360) üzenetére


Anulu79
addikt

Sokszor én is keveslem az üzemidőt. De mivel én csak otthon használom és nem is lógok rajta mindig így én már megszoktam. :)

(#362) bezz válasza Tomasewsky (#359) üzenetére


bezz
tag

Van a képernyőn két, kb 100 forintos nagyságú terület, ahova nem ír a toll.
álló képernyőnek a bal oldalán, fentről lefelé kb 1/3-nál és 2/3-nál.
Az az érdekes, hogy az ujjamat azt rendesen érzékeli azokon a területeken is, de a toll nem ír oda. Jegyzetelésnél egy kicsit zavaró.

Tapasztalt már ilyet valaki?
Ill. kipróbálnátok, hogy nálatok is van-e ilyen?

(#363) SharpSA válasza bezz (#362) üzenetére


SharpSA
veterán

Nincs ilyen, cseréltesd ki a készüléket vagy javíttasd, ha nincs semmi nem oda való erős mágnes vagy akármi, ami megzavarhatja a működést.

Mindenki a maga korlátja és lehetősége is egyben

(#364) bezz válasza anett1985 (#360) üzenetére


bezz
tag

Én nem használom folyamatosan, de azt én is keveslem, amit állásában, készenlétben is bír. Még úgy is gyorsan merül.

(#365) SharpSA válasza anett1985 (#360) üzenetére


SharpSA
veterán

A wifit én úgy állítottam be, hogy csak akkor működik, ha a képernyő be van kapcsolva. Ha állandóan működik a wifi, akkor valóban eléggé gyorsan fogy az akku töltöttsége. Az S2-nél ez nem volt probléma, bár abból nekem csak wifis volt.

Mindenki a maga korlátja és lehetősége is egyben

(#366) bezz válasza SharpSA (#363) üzenetére


bezz
tag

Hú bakker! Köszi!
Nem tudom mikorra jöttem volna rá...
Most kivettem a tokból és nincs gond. Ott van a kutya elvermelve.
Van két mágnes bevarrva a tokba, ami a kihajtható lábat rögzíti, hogy ne nyíljon ki, amikor nem kell. Azok fölött nem ír a toll.

(#367) SharpSA válasza bezz (#366) üzenetére


SharpSA
veterán

Nekem a gyári szintén mágneses tok van és azzal rendben működik.

Mindenki a maga korlátja és lehetősége is egyben

(#368) bezz válasza SharpSA (#367) üzenetére


bezz
tag

Ennek vagy erősebb, vagy nem jó helyen van, de ez van. Valamit majd kitalálok.

Amúgy ezt a WiFi állítást alig találtam meg. Azt hittem lassabban csatlakozik ébresztés után, de marha gyorsan rápattan erre az 5Gh-esre. Mondjuk az értesítések így nem jönnek rá készenlétben, de ez nem gond a telóra úgyis jönnek.

(#369) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Üdv

Tegnap vissza jött a szervizből a tablet kamerahiba illetve gyorstöltés miatt vittem be,a munkalapot nézegetve szinte az egész belét cserélték :K

PSN:BiZzare_0 ️

(#370) Anulu79 válasza @rglaaf (#369) üzenetére


Anulu79
addikt

Mik voltak a tünetek?

(#371) @rglaaf válasza Anulu79 (#370) üzenetére


@rglaaf
veterán

Semmi előjele nem volt a meghibásodásoknak,a szervizes tájékoztatott hogy a kamera hiba nem egyedi eset Tab S3 illetve Note 8 nál kicsit több a meghibásodás mint a régebbi tipusoknál.
Gyorstöltés hiba elég ritka leginkább a a kábel szokott lenni a probléma forrása de mivel nekem szinte mindent cseréltek plusz adtak egy vadi új töltőt igy jobban figyelek majd arra is, de egyébként a tartozékokra is van ugyan úgy garancia

PSN:BiZzare_0 ️

(#372) Anulu79 válasza @rglaaf (#371) üzenetére


Anulu79
addikt

A kamerának mi volt a baja? Én idáig abban azt vettem észre, hogy elég gyatra minőségű képeket készít.

(#373) @rglaaf válasza Anulu79 (#372) üzenetére


@rglaaf
veterán

Kamera hibával leállt ha inditani próbáltam, egyébként én open camera appot használom azzal kicsit jobb a helyzet

PSN:BiZzare_0 ️

(#374) bezz


bezz
tag

Kicsit chateltem a supporttal:

-----Hogyan vihetem ki a képet egyszerűen, TV-re, vagy kivetítőre pl. Ugyanis az S8-asom simán kiviszi egy USB-c---HDMI átalakítóval, de a TAB S3 nem. Nem értem miért, ill mi erre a megoldás, ha szeretné az ember így is használni.
10:57

Üdvözöljük a Samsung Live Chat szolgáltatásában.
10:57

Mónika vagyok, szíves türelmét kérem, máris olvasom az Ön által írott összefoglalót.
11:57

Köszönöm a türelmét.
11:57

Elkérném a Tab pontos típusát, hogy ellenőrizni tudjam a lehetőségeket.
11:58

--------Mire gondol? Galaxy TAB S3 LTE A széria számot már leírtam
11:59

Köszönöm a türelmét.
12:09

A készüléket tehét ugyanazzal a csatlakozóval használja és ugyanazon tévékészülékkel és nem ismeri fel.
12:09

Ez azelőtt müködött, vagy mióta tapasztalható?
12:10

A készülék támogatja az OTG funkciót, így igazából müködnie kellene. Amennyiben mégsem ismeri fel szükséges a Tab esetén egy gyári adatok visszaállítását elvégezni.
12:11

-------A tabnál soha nem működött sajnos, de szeretném annak a képét is időnként kirakni, akár tv-ra, akár kivetítőre, mert prezentációkat jobb lenne arról tartani és nem a telefonról, mert a tabnál a tollal rajzolni is lehet közbe
12:12

n
12:12

Amennyiben Önnek is megfelel lehetőségünk van ellenőrizni távoli segítséggel rácsatlakozásban is a jelenséget.
12:13

Ehhez a Smart Tutor alkalmazás letöltése a Tab-ra (a Play Áruházból vagy a Galaxy Appsból) és megfelelő internetkapcsolat szükséges (az esetleges többletköltség elkerülése végett a WiFi kapcsolatot javasoljuk).
12:14

Egy előre egyeztett időpontban vissza hívná Önt egy technikus kollégám és együtt ellenőriznék a jelenséget.
12:14

Szeretné igénybe venni ezt a szolgáltatásunkat?
12:17

------Nekem eddig annyit sikerült kiderítenem az ügyben, hogy az ugynevezett MHL kompatibilitással van ez összefüggésben. Csakhogy a Samsung oldalakon az S8-ról is azt olvastam, hogy nem MHL kompatibilis, annak a képét mégis ki tudom vinni egy HDMI átalakítóval kábelesen, de a tabét nem. Erre keresnék megoldást. Ezt egyébként fórumokon mások is írták, tehát nem az én készülékemen egyedi az eset, hanem mind ilyen valószínűleg.
12:21

Ennek érdekében, javasolnám a rácsatlakozást, hogy lehetőségünk legyen ellenőrizni a jelenséget.
12:22

Elkérnék egy telefonszámot és máris ellenőrzöm az elérhető időpontokat.
12:23

Elnézést, megjelenik Önnek amit írok?
12:25

Amennyiben nem szeretné chates szolgálatásunkat igénybevenni, lehetőség van telefonos ügyfélszolgálatunkkal felvenni a kapcsolatot az ingyenesen hívható 06-80-726-7864-es telefonszámon vagy a honapunkon található e-mailezési lehetőségen keresztűl.
12:27

------Persze látom amit ír, csak olyan kolléga nincs, aki tudja is miről írok?
12:29

Nagyon szívesen segítek Önnek, mivel a készülék MHL képes és mégsem csatlakozik két lehetőség van, az egyik, hogy elvégez Ön egy gyári adatok visszaállítását a készüléken, vagy egy technikus rácsatlakozik és ellenőrzi a Tab szoftverét.
12:31

Melyik lehetőséget választja Ön?
12:31

-----Ezt honnan veszi, hogy MHL képes a készülék? A Samsungos adatlapján is azt írják, hogy nem az. Bár mint írtam, az S8-ra is azt írják, az mégis működik így. természetesen visszaállítást nem szeretnék, csak a leges legvégső esetben. Inkább engedem a rácsatlakozást.
12:34

A holnapi napra tudnék időpontot rögzíteni, mikor felelne meg Önnek délelőtt vagy inkébb déluténi órákban?
12:36

----Délelőtt
12:36

A 10:00 megfelelne Önnek?
12:37

----Igen.
12:37

Egy telefonszámot kérnék még amin kereshetjük Önt.
12:37

-----Addig akkor letöltöm az alkalmazást
12:38

Rendben, meg is jelöltem Önnek a reggel időpontot.
12:38

-----Köszönöm! Minden jót!
12:39

További szép napot kívánok Önnek, viszontlátásra.
12:39

;]

(#375) Anulu79 válasza bezz (#374) üzenetére


Anulu79
addikt

Ez így elég érdekesen hangzik. Ha nem felejtem el akkor este én is kipróbálom, hogy nekem megy-e az MHL funkció. Gyári Samsung átalakítóm van erre.

(#376) bezz


bezz
tag

Úgy tűnik itt is olyan az időpont kérés mint az orvosnál.
Megbeszéljük, aztán meg úgy lesz, ahogy sikerül.
Még nem hívtak. :(((

(#377) bezz válasza Anulu79 (#375) üzenetére


bezz
tag

Te jutottál valamire?

(#378) Anulu79 válasza bezz (#377) üzenetére


Anulu79
addikt

Nem tudtam még megnézni. Nem találom az USB C átalakítót. :)

(#379) rep3at


rep3at
őstag

Hogy lehet ellenőrizni hogy aktív-e még az előfizetés rá (Telekom)? Ha letiltják akkor a SIM kártyán kívül használható marad?

Forward thinking. كرر

(#380) Anulu79 válasza rep3at (#379) üzenetére


Anulu79
addikt

Ha saját akkor szerintem az ügyfélszolgálat megmondja. :)

(#381) redbiro


redbiro
őstag

használja valaki a gyári billentyűzetes tokkal?
tapasztalatok?

it never gets easier, you just go faster

(#382) Anulu79 válasza redbiro (#381) üzenetére


Anulu79
addikt

Ez engem is érdekelt korábban. Bár az árából ítélve szerintem nem lehet túl elterjedt.

(#383) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Jött egy 335mb frissítés

PSN:BiZzare_0 ️

(#384) Anulu79 válasza @rglaaf (#383) üzenetére


Anulu79
addikt

Független vagy szolgáltatós?

(#385) @rglaaf válasza Anulu79 (#384) üzenetére


@rglaaf
veterán

Telenoros a szokásos biztonsági, teljesítmény, stb plusz samsung members cuccot is felrakta bár ahogy elnézem nem sok értelme van

PSN:BiZzare_0 ️

(#386) Anulu79 válasza @rglaaf (#385) üzenetére


Anulu79
addikt

Témázhatóság nem került bele?

(#387) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Sajnos nem pedig nagyon jó lenne

PSN:BiZzare_0 ️

(#388) Anulu79 válasza @rglaaf (#387) üzenetére


Anulu79
addikt

Fene a pofájukat. :DDD Anno nem tudtam amikor megvettem, hogy nincs ilyen lehetőség. Most a Nova Launcher van fent de kezdem unni már. :D

(#389) gabor_b


gabor_b
tag

Vodafonra is megjött a frissítés.

(#390) JozsBiker válasza gabor_b (#389) üzenetére


JozsBiker
aktív tag

Telekomra is.

(#391) SeatZola


SeatZola
őstag

Függetlenre is megjött.

Rappi

(#392) nyecsi44


nyecsi44
csendes tag

sziasztok, nekem karácsony óta van tab s3-om, és azóta vagy 20-szor magától, minden előjel nélkül újraindult, aztán nem müködik a wifi... kis pihentetés és pár ki be kapcsolgatás után észhez tér, de ez abszolut nem normális szerintem egy ilyen drága készüléknél. Sajnos csak most kaptam meg a jótállását, mert akitől kaptam most találta meg, igy viszem vissza.... kiváncsi leszek, hogy kicserélik e. Kiváncsi lennék, hogy másnak is volt e ilyen problémája.

[ Szerkesztve ]

(#393) Anulu79 válasza nyecsi44 (#392) üzenetére


Anulu79
addikt

Szerintem nem csere lesz hanem szervizelik majd.

(#394) nyecsi44 válasza Anulu79 (#393) üzenetére


nyecsi44
csendes tag

Abba biztos nem megyek bele, de majd megirom mi volt.

(#395) asdf_ válasza nyecsi44 (#394) üzenetére


asdf_
veterán

Az lenyegtelen, te mibe mesz bele, jog szerint amig tudnak javitani, es csere a javitashoz kepest jelentos jelentos tobbletkoltseggel jar, addig jogukban all javitani. Javitas, csere, penz vissza, ezek a jogaid, szigoruan ebben a sorrendben, es az egyikrol csak akkor ugrunk a masikra, ha az elotte levo nem teljesitheto.

(#396) Anulu79 válasza nyecsi44 (#394) üzenetére


Anulu79
addikt

Akkor vagy így használod tovább (ami szerintem nem éri meg) vagy pedig kénytelen leszel kivárni amíg elkészülnek vele. Nem tudom, hogy ilyen készüléknél is adnak-e valami csere darabot. Vagy ez csak telefonoknál van így? Szóval jobban jársz ha felkészülsz a szervizre és minden fontos dolgot lementesz a gépről.

(#397) @rglaaf válasza Anulu79 (#396) üzenetére


@rglaaf
veterán

Kérni kell és adnak készüléket nem biztos hogy tabot én egy s7 kaptam addig emeddig szervizbe volt az enyém,alaból úgy is 10napot mondank de mindenképp végig kell zongorázni a sorrendet

PSN:BiZzare_0 ️

(#398) nyecsi44


nyecsi44
csendes tag

Hát azt majd meglátjuk. Szerencsére nem ejtettek a fejemre és tudom a jogaimat, és az nem egészen úgy van ahogy leirták. De csak egy példa: a media markt üzletpolitikája az, hogy pénzt vissza nem adnak, max levásárolhatod ha már nem akarod a terméket. Én mégis kiharcoltam, hogy azonnal fizessék ki a termék árát. Nem lenne bajom a szervizzel, csak már nem egyszer jártam úgy, hogy hibás volt valami, visszavittem, ők el szervizbe, és visszakaptam ugyanolyan hibásan. Na, hát ezt most nem fogják eljátszani. De mint irtam, majd megirom mi volt :)

(#399) Anulu79 válasza nyecsi44 (#398) üzenetére


Anulu79
addikt

Ha hibásan kapod vissza akkor egyből meg kell reklamálni és ők kivizsgálják a dolgot. Én is jártam így már. Bár az igaz, hogy telefonnal. De ugyan ez volt. Szétcseszve kaptam vissza. Megreklamáltam, kivizsgálták, kijavították. Szerintem itt is ugyan ez a történet lenne. Mert hát a szóban forgó telefon is Samsung volt. :)

(#400) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Hogy eddig miért nem használtam a samsung browsert? Mennyivel gyorsabb mint a crome :K

PSN:BiZzare_0 ️

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.