Látod máris felsoroltál két olyan hibát amivel én szervizhez mentem volna. (Prémium garival házhoz jönnek)
Cseréltek aksit, töltőt, kábelt, alaplapot, kijelzőt 2x is. Ja, meg egyszer usb csatit (30pin-es rendszercsatlakozót)
Elég drága készülék ez ahhoz, hogy elnézzek akárcsak 1 hibáját is garancia időn belül. Sőt 5e-ért lecseréltettem a hátlapot, mert karcos lett. Ingyen cserélték egy szervíz alkalmával, de a hátlapot ki kellett fizetni.
Ezek a hibák 2db 8020 Note 10.1, és 1 db Note 10.1 2014 en jöttek elő, meg a mostani Tab S en. Ez már másnap megjárta a szervizt, ahol szó nélkül kicserélték egy újra. (Repedt volt a kávája, és nyekergett)
most meg az usb kábele halt meg. Filléres tétel, de kijönnek, és cserélik. Ha nekem kellene bevinnem bárhová, akkor inkább vennék 800Ft-ért szlovák szervizböl csomagpontra rendelve. A szervizes mindegyik hibárol tudott, mert nem nálam jött elő elösször.
Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél