Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-05-31 11:03:15

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy Note10 lite- van egy tollad?

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#501) golyós


golyós
őstag

A legújabb érdekesség: telefon előttem az asztalon , egyszercsak érkezik egy sms, hogy nem fogadott hívásom volt. 10 perc különbséggel kétszer is. Volt már ilyen , de akkor mozgásban voltam, épületen belül, azt hittem, hogy térerő gond volt, de most semmi. Megnéztem, 4es a térerő
Nem értem.

Tegnap internetes fizetésnél nem jött meg az sms a jóváhagyáshoz.
10 percen keresztűl próbálkoztam, új kód stb, de semmi. Újraindítottam a telefont és megjött egyszerre vagy 8 üzenet.
Agyvérzést kapok már ettől a telefontól.

[ Szerkesztve ]

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#502) rep3at válasza golyós (#497) üzenetére


rep3at
őstag

Általában a Samsung accban le van mentve minden lényeges beállítás, fotókat meg OneDrive. Az általad említett akkuidők hibára utalnak, eddig ez az egyik legjobb telóm ezen a téren, eddig kb. 100 volt..

Forward thinking. كرر

(#503) zitrone88 válasza golyós (#501) üzenetére


zitrone88
aktív tag

Eléggé szar elkülöníteni ezt az újvilági csevegés meg klasszikus sms-t egymástól, kollégának sem jön meg az sms, csak, ha klasszikusban küldöd, sehol egy beállítás, hogy most azon mi a f.szt kell csinálni, akkor, ha ki van nyomva a net, akkor szintén nem jön meg a csevegős sms, ez is csodálatos, kicsit jobban a szájba kéne rágni szerintem, hogy haver, figyelj, mert kell a net a tyúksz.ros sms-hez is... Ez nem csak a telefonnak a hibája, ez legalább felajánlotta, mikor a kolléga nem kapta meg az sms-t, hogy megpróbálom e klasszikusban. De az, hogy hogyan állítom vissza nem klasszikusra, az nincs meg.... Meg egyáltalán. Átérzem a gondod, de valahogy az egész telefonpiactól ugyanezt érzem, ez az agyf.sszal vegyes okádhatnék jellemző.
Még azt tudom javasolni, hogy egyesével tilts le alkalmazásokat, amiket FR után telepítettél fel használatra, és teszteld, hátha az egyik ragad be, és szívja az akksit.. Én ezzel próbálkoznék.

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#504) golyós válasza zitrone88 (#503) üzenetére


golyós
őstag

Facen a Samu csopiban egyöntetűen sim cserét javasolnak.
A csevegőt megnéztem, ki is van kapcsolva, messengernek se engedélyezem soha, hogy az kezelje az sms-t. A nettel nem lehet gond, non stop online vagyok.
Az alkalmazásokat végigböngészem, elvileg valami aksi csekoló is megmondja, hogy mi szívhatja az aksit.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#505) zocas84


zocas84
kezdő

Üdv! Nem tudom elvégezni a wipe cache törlést , nem jön be a menü sem , csak simán újraindul a telefon , néha indulás után bevillan egy felirat backup failed szöveggel. Mi lehet a gond?

(#506) zitrone88 válasza golyós (#504) üzenetére


zitrone88
aktív tag

Tééényleg, a sim. Full elfelejtettem, de igen, én is azt javaslom. Pedig aztán nekem is volt vele gondom, ráadásul zsinórban a harmadik sim vált be ennél a telónál, mikor megvettem... Úgyhogy ja. Sim.

Zocas: nem tudom. Hogy próbáltad? Mit csináltál előtte? Milyen rendszered van, és mióta? Mi az oka, hogy szeretnéd törölni? Tudomásod szerint utal e egy félbehagyott backupra a szöveg, vagy valamire, amiért belekezdhetett, új szoftver, factory reset beállítások menüből, esetleg arra még be tudtál lépni, bármi, vagy semmi előzménye?

[ Szerkesztve ]

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#507) golyós válasza zocas84 (#505) üzenetére


golyós
őstag

Ha már frissültél 11-re akkor nem fog menni a recovery a régi módszerrel.
Dugj be egy fülest vagy csak simán dugd össze laptopal , usb-c használatával a telót és úgy csináld a hangerő fel + power gombokat.
Yutubeon keress rá : samsung android 11 recovery

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#508) zocas84 válasza golyós (#507) üzenetére


zocas84
kezdő

Köszi, akkor ez lesz a gond .

(#509) golyós


golyós
őstag

Jön a futár a telefonért, megy szervízbe.
Napi 5-6 nemfogafott hívás után, mát ott tartunk, lecsatlakozott mindkét hálózatról, 40 perc után vettem észre, hogy nem vagyok elérhető.
Felűl az értesítési sávon vsak két áthúzott kör, és kiírta, hogy nincs hálózati kapcsolat egyik kártyán sem.
Volt Factory reset is, az aksi tivábbra is botrány, 1 napot nem bír ki az aksi, 3 óra SOT-al.
Ismerve a Samsung szervízét, semmi nem fog változni, így mehet a levesbe az egész, buktam egy csomó pénzt.
Kereshetek mást.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#510) zitrone88 válasza golyós (#509) üzenetére


zitrone88
aktív tag

azért simkártya cserét még próbálj meg, ha visszakapod, nagyon gyanús az nekem, akár mindkettőt is utálhatja valamiért.... de nagyjából minden tünetet megmagyarázna, nekem is történt ilyesmi

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#511) golyós válasza zitrone88 (#510) üzenetére


golyós
őstag

Igen, azt amíg szervizben lesz elintézem ( minimum 2 hétre számolok) .
Sajnálnám, mert a ok apró (számomra) hibája ellenére kedvelem, és végignéztem a kínálatot, nagyon meg lennék lőve. Egyszerűen nincs opció a cserére. P30 Pro már nem mai modell, de lehet az lesz ( New Edition) , Xiaomiért nem vagyok hajlandó annyi pénzt kiadni. Az új Huaweiek meg GMS nélküliek. Erősen korlátozott a választék, megfizethető kategóriában persze.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#512) zitrone88 válasza golyós (#511) üzenetére


zitrone88
aktív tag

ha a szerviz nem talál semmit, a sim kártyáknak meg kell oldania a merülés, és térerődobálás problémáját, 90%-ra mondom, és az sem kizárt, hogy még kifogsz olyan simkártyát, ami szintén nem jó, de még érdemes egy próbát tenni vele akkor is.

Jut eszembe még valami, korábban volt itt róla szó, hogy ki, hogyan lőtte be a két simkártyát, mert nálam is volt szarakodás, amit a simcsere nem oldott meg, de a beállítás igen. Jelenleg nálam így néz ki, és nem tapasztalok problémát: [kép]
Lehet másnál másként is zökkenőmentes, majd leírják :)

ui: egyébként szívből gyűlölöm, mikor egy bármilyen készülékkel b.szakodni kell, hogy normálisan méltóztasson működni, úgy, ahogy azt a teremtői elképzelték. Semmi mást nem várnék ezektől a szaroktól, minthogy azt a tudást biztosítsák magabiztosan, amit papíron tud. Régen ez így volt, pedig az android gyerekcipőben járt. Mégsem kellett könyörögni, ha le van írva, hogy dual sim, és mindkettővel lehet telefonálni, akkor mindkettővel lehetett telefonálni... Ez mára baromi könyörgős lett szerintem...

[ Szerkesztve ]

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#513) golyós válasza zitrone88 (#512) üzenetére


golyós
őstag

Igen, nekem is ez a vélemyényem, pláne, hogy nem egy feltörekvő márkáról beszélünk, és érthetetlen, hogy ha a 2017es kiadású Mate 10 pro-n simán megy minden akkor ezen miért okoz problémát.
A simes beállítás még akár jó is lehet, a 2-es sim a privátom, gyakorlatilag csak azért van meg mert nem akarom elveszteni 22 év után a számot.
Igazából havi 2 hívás jön rá. Ha visszajön a telo, kipróbálom, hogy a privátot kikapcsolom 2 napra, hogy így is jelentkezik-e a nem fogadott hívások és hálozat hiba.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#514) Muerte68 válasza golyós (#509) üzenetére


Muerte68
addikt

Szerintem simán a régi sim is csinálhatja nekem is volt ilyen elvileg ingyen cserélik javasolni is szokták legalább 2 évente
A tkom pld alapból küld újat készülék vásárlásnál

Láttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/

(#515) golyós válasza Muerte68 (#514) üzenetére


golyós
őstag

Ingyen csere van , csak a főkártya céges, aláírási címpéldány + meghatalmazás kell a cégtől, hogy cseréljék a kártyát. Ez folyamatban, szerintem a Samsung úgy sem csinál-cserél-javít semmit, mert szerintük nem lesz gond semmivel.
Mire visszajön a szervizből a telo, itt a kártya és mehet a próba.
Mindenesetre furcsa, hogy itthon nem tapasztalok semmi hibát, csak melóban. Tény, hogy hétvégén nem is csörög szinte, tehát nem is venném észre ha nem vagyok elérhető.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#516) Prizmo80


Prizmo80
újonc

Üdv mindenkinek! Nem találtam sehol megoldást az alábbi problémára, szóval itt is teszek egy próbát.... :)
kb 3 hónapja van meg a teló, és a legutóbbi, andriod 11-es frissítés óta a kamera 4K 30 fps felvétel közben szaggat, ha a videó stabilizáció is be van kapcsolva. A probléma gyári visszaállítás után is fennáll. Van, amikor a felvétel elején még jó, majd fokozatosan kezdi a szaggatást.
1080p-ben tökéletesen működik minden.

(#517) RandomName válasza Prizmo80 (#516) üzenetére


RandomName
aktív tag

Ha esetleg sd-re mentesz, akkor próbáld meg belső memóriára is. Előfordulhat, hogy lassú a kártya, és egy idő után elfogy a cash a fájlírásnál....
Más:
Jött ez az Android 11....
Nem olyan rossz, de pár esetben idegölő.
A Samsung Sound Assistant-ból kikerült a lebegőgomb? Azaz menet közben nem tudom a különböző appok hangerejét külön-külön módosítani, hanem mindig meg kell nyitni a Sound Assistant-t? Ez annyira azért nem életszerű....
Meg vannak még nekem nem tetsző bajok, de majd írom őket ahogy eszembe jut...
Amúgy az új pluginolható Game Launcher nem is lett rossz.... Bár az NPerf-nél jó lenne, ha a diagnosztikát át lehetne helyezni a kijelzőn.

[ Szerkesztve ]

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#518) istnag válasza RandomName (#517) üzenetére


istnag
addikt

engem a "buborék" értesítés/kezelés idegesít. Ha kikapcsolom nem jelzi, hogy hívnak Messengeren, ha bekapcsolom a status baron ott marad az értesítés, arról amit már elolvastam....

(#519) Prizmo80 válasza RandomName (#517) üzenetére


Prizmo80
újonc

Sajnos nem sd kártya a ludas, mivel belső tárhelyre mentek.
Bosszantó a dolog, mert így az általam legtöbbször hasznát mód lett használhatatlan.....

(#520) RandomName válasza Prizmo80 (#519) üzenetére


RandomName
aktív tag

Akkor bizony érdemes a Samsung Members alkalmazásban jelenteni.

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#521) orangutan4


orangutan4
tag

Hali, 4 hónapja van egy ilyen telóm. Azóta nem találok megoldást az akku instabil merülésére. Álltalában azt tapasztalom, hogy kevés használat ( 1-3 óra képernyőidő ) mellett is egyenesen esik az akku töltöttsége, és max egy napot bír. Illetve éjjel is merül 10-20% ot akár, úgy hogy energiatakarékosra vált, és wifin kívül mindent lekapcsol. Az akku görbe gyakorlatilag lineárisan fut le folyamatosan, függetlenül a körülményektől... Ha rámegyek egy 2 órás sávra amikor merült 10-20%-ot, úgy hogy nem volt bekapcsolva képernyő, akkor a fogyasztókhoz pl nem is ír semmit...
De ritkábban meg azt tapasztalom, hogy az akku görbéje majdnem vízszintes is tud lenni, és szinte nem merül.
Akku beállításokban már mindent próbáltam, visszaállítás, frissítés, appokat töröltem, mélyalvásba tettem már gyakorlatilag mindent, képernyő fix fényerő, sim csere...stb és érezhető különbséget így sem látok. Mintha maga a telefon rendszere nem lenne stabil. Néha újraindítás után jó egy fél napig, de néha meg akkor sem, de kb 7 ből 6 nap merül, és 1 nap meg szinte semmit. Van erre bármi megoldás. :F

(#522) kekedi válasza orangutan4 (#521) üzenetére


kekedi
senior tag

Valami ott tényleg nem oké.
Én egy factory resetet nyomnék, ha az nem történt meg még. (csak ments le mindent előtte). A szervizbe is ez lesz a legelső amit tenni fognak. (legalább is régen mindig ez volt a módi)
Esetleg előtte egy Gsam battery monitort rá engednék. Ott jobban kimutatja hogy melyik app a ludas.

(#523) golyós válasza orangutan4 (#521) üzenetére


golyós
őstag

Nem akarlak elkeseríteni, emiatt is van 3 hete szervízben a telefonom.
A több mint 3 éves Huawei Mate 10 lite , amióta ezt használom a cseréig, még 1x sem esett 40% alá pedig ugyan azt csinálom vele mint a Samuval.
4 óra kijelzőidő volt a plafon amit ki tudtam belőle hozni de akkor már 7%.on volt.
2 sim folyamatos hálozat dobálás, nem fogadott hívások az asztalra lerakva, stb.
Volt factory reset 3x, cache törlés , battery monitor, sehol semmi hiba.
Remélem jövőhéten már visszakapom, 1 hetet adok neki, ha nincs változás megy a levesbe , a legkevesebb ideig megtartott telefon címével.
5 hétig használtam.
Tetszik a Note, de ez egy vicc ha nem változik.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#524) RandomName válasza orangutan4 (#521) üzenetére


RandomName
aktív tag

Ez érdekes.
Memkari van benne? Nélküle is ilyen?
Azt lehet tudni mi az első pár alkalmazás ami vezeti a fogyasztáslistát és, hogy mennyivel?
Milyen gyakran indítod újra, és lehet közös idővonalat felállítani az újraindítás óta eltelt idő, és a fogyasztásnövekedés között?
FR, új FW volt?

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#525) orangutan4 válasza RandomName (#524) üzenetére


orangutan4
tag

Az android 11 érkezése után 1-2 napig kifejezetten jó volt, alig merült, utána újra kezdte a merülést. Akkor küldtem rá a visszaállítást, de nem javult semmit. Most feltettem a Gsam battery-t hátha látok valamit.
Memóriakártya nincs benne, és csak 1 sim van, amit 1 hónapja cseréltem. Az appoknál változó, hogy mi van elől, nincs benne különös. (max a CameraLightSensor ami kicsit sok, 4-10% között mozog egy nap, de erről olvastam hogy ilyen, a hagyományos fényérzékelő hiánya miatt) Amúgy böngésző, YouTube, skype 5-15% okkal vannak elöl. De sokszor úgy esik 2 órás sávban 10-15% ot, hogy 0 képernyőidő, 0 értesítés, és semmilyen fogyasztó appot nem listáz.
Hetente csinálok újraindítást, de nem látok összefüggést, utána is változó hogy milyen lesz.
Meg végignyomkodtam amit csak lehetett beállításokat, és kikapcsoltam minden felesleges háttér szemét adatküldést. :)
Most minimális nem gyári appal tesztelem, meg úgy hogy csak mobilnet, vagy csak wifi fusson 1 időben.
Van ismerősi körben akinek ilyen telefonja van, és ő is tapasztalt hasonlókat, de kicsit ritkábban.

ezen a képen pl bal oldalon jó volt, de töltés után meg látszik, hogy használattól függetlenül, egyenesen esik le. És összesen nem volt 2 óra képernyőidő sem.

[ Szerkesztve ]

(#526) rep3at


rep3at
őstag

Én is tapasztalok furcsa anomáliákat néha az akkuval de összességében a nagy kapacitás és a relatív gyors töltés ezt kompenzálja. Két napos üzemidőre nincs is szükségem, egyet ketyegjen el megbízhatóan.

Amúgy változatlanul elégedett vagyok vele, el sem gondolkoznék a leváltásán.

Forward thinking. كرر

(#527) orangutan4 válasza orangutan4 (#525) üzenetére


orangutan4
tag

Kivéve a telefon sim kártyáját, úgy néz ki, megszűnt a furcsa merülés. Lehet az hogy a sim a hibás megint (1 hónapja cseréltem, mert mobilnettel gondok voltak korábban) ? Vagy inkább a telefon antennájára gyanakodjak?
Amúgy mindig kb 1 pálcikát mutatott a telefon... (térerő itt pesten van normális elvileg). Illetve nem tudom, hogy ez hogyan működik, de most SIM nélkül is mutat térerőt a telefon, és max erősséget. De nem tudom, hogy ez az adat valós-e kártya nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#528) RandomName válasza orangutan4 (#527) üzenetére


RandomName
aktív tag

Másik slotban is csinálja?
Szerk. Amúgy ha valós az 1 pálcika, akkor nem kell csodálkozni a merülésen, főleg ha több adótorony gyenge jelét látod. Ilyenkor folyamatosan keresi a jobbat, és akár pár óra alatt lemerülhet a sok toronyváltástól.
Ha kiveszed a simet, akkor ugye nincs rajta a gyenge hálózaton, és nem keres. Azaz, ez csak tüneti kezelés ebben az esetben, nem bizonyítja se a sim, se a telefon hibáját.

[ Szerkesztve ]

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#529) orangutan4 válasza RandomName (#528) üzenetére


orangutan4
tag

igen, próbáltam, de ott sem volt más.

(#530) rep3at válasza orangutan4 (#527) üzenetére


rep3at
őstag

Én a SIMre gondolok, én sokáig használtam repülő módban összefüggően, nekem olyan nagy különbség nem tűnt fel, bár a térerőingadozás jelen van. Ha nincs repülő módban akkor is mutat, ez azért van mert tud így is segélyhívást indítani. Valószínűleg ilyenkor más frekvenciát használ mint egy normál SIM, mondjuk ebben nem vagyok biztos de ez tűnik logikusnak mert ott mindig nagy a térerőkijelzés.

Forward thinking. كرر

(#531) RandomName válasza rep3at (#530) üzenetére


RandomName
aktív tag

A segélyhívást minden szolgáltató köteles beengedni, sim authentikáció nélkül is. Ezért lehet eltérő térerő, mert sim nélkül egyszerűen a másik szolgáltató(k) tornyát is látja, nem csak a honosat, és az hozzád akkora jelszintet tud adni.

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#532) golyós


golyós
őstag

30+ nap, 3 email és 2 telefonos panasz után csak elkészült a telefon. Az A4-es papíron kinyomtatott hibalistából sikerült kiemelni a lényeget: " Lecsatlakozik a hálózatról. Nem csörög a készülék egyáltalán." :DDD
Termék állapota: használat jelei .
kíváncsi leszek, hogyan jön vissza, amikor elöl üvegfólia, hátul még a gyári fólia volt, kameravédő üveg is volt.
Szervízmunkák : garanciában alkatrész csere.
Ennyi, nem voltak bőbeszédűek :N
De sebaj, remélem a héten még elhozza a futár, már kezd idegasíteni, hogy NFC ( állandóan kint hagytam a bankkártyát megszokásból a kocsiban), toll nélkül kellett élnem.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#533) rep3at válasza golyós (#532) üzenetére


rep3at
őstag

A mostani garirendszerről sok mindent nem tudok, még az S7e idejében nagyon meg voltam velük elégedve, mondjuk arra még prémium gari volt.

Forward thinking. كرر

(#534) golyós válasza rep3at (#533) üzenetére


golyós
őstag

Ezelöttnsok-sok évvel volt utoljára Samsung gariztatásom ( még S3 ) de akkor botrány volt az egész, hülyének akartak nézni teljesen, elöttük prezentáltam a hibát 2x is az állítólagos javításuk után , helyben. Akkor még Budaörsön szervízeltek.
Huaweinek nagyon jó a szervíze, elvittük a bekapcsoló gombba épített újlenyomatolvasó halála miatt, 2 nap múlva hívtak, hogy kész, új aksi, új gomb.
A másik másfél éves telo kijelzője foltosodni kezdett, 5 óra múlva mehettem érte, kijelző+aksi+hátlap csere.

De vánja a fene, csak legyen jó végre.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#535) rep3at válasza golyós (#534) üzenetére


rep3at
őstag

Persze lehetnek rossz tapasztalatok is, nekem szerencsém volt. Ezzel meg pont megszívtam, nincs meg hozzá a garipapír meg a számla, így kénytelen vagyok egy hátlapi kamerával élni három helyett :(

Forward thinking. كرر

(#536) golyós


golyós
őstag

Így elsőren150%-os javulás, teljes belakás után.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#537) RandomName válasza golyós (#532) üzenetére


RandomName
aktív tag

Ha van mód a SES-re, akkor nincs szerintem értelme a futárnak. Jellemzően beviszed, kitalálják mi a baja, ha van alkatrész, akkor kb 2 óra alatt megcsinálják. Ha nincs, akkor rendelnek, majd felhívnak, és kb 2 óra alatt megcsinálják.
Nem kell elóre felspanolni magad, ("kíváncsi leszek, hogy jön vissza"*) mert közvetlenül a szervízessel tudsz egyeztetni.

*Ja, szerintem ilyesmi nem lesz rajta. Szétszedéshez útban van.

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#538) golyós válasza RandomName (#537) üzenetére


golyós
őstag

Emag vásárlás volt így ők intézték.
Levélben küldtek volna rendes garilevelet amit elfogad a SES, de nem akartam tovább húzni az időt, volt otthon csere telefon, ezért választottam ezt a megoldást.
Hétfőn este üzentek,hogy kész majd szerdán már hozta a futár.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#539) FroZone99


FroZone99
aktív tag

Hali! Függetlenre (XEH) megjött az ONE UI 3.1!

(#540) golyós válasza FroZone99 (#539) üzenetére


golyós
őstag

Nekem is megjött, nyomkodtam a Memberst és kiírta, hogy frissítés található. :K

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#541) FroZone99


FroZone99
aktív tag

Tud valaki olyan videó lejátszót amely letöltés nélkül játszaná le a One drivera feltöltött videót?

(#542) FroZone99 válasza FroZone99 (#541) üzenetére


FroZone99
aktív tag

Megtaláltam: Kodi Onedrive pluginnal! (segítséggel "Somatom")

[ Szerkesztve ]

(#543) kekedi


kekedi
senior tag

Sziasztok. Valaki használ működő call recordot? Létezik még ilyen egyáltalán?

(#544) zitrone88


zitrone88
aktív tag

Nektek csinál olyat a youtube, hogy undorítóan kifehéríti a képet, ha kétujjas (nagyító) mozdulattal kiteszitek nagyba a fullscreent? Costa ricás videóban 4k, hdr-rel csinálja, 1440p-ben nem. S10 Lite nem csinálja.
Valamint újabban az értesítések a legördülőben is balf.szul jelennek meg, félbevágva vízszintesen.. Rég csináltam factory resetet, de, ha valaki azután is találkozott ezekkel, neki nem állok.. :D

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#545) golyós válasza zitrone88 (#544) üzenetére


golyós
őstag

Értesítésekkel nálam semmi gond. Videot meg csak a Vanceden tudtam megnézni, ott semmi gond vele. Youtube alkalmazást letiltottam a reklámok miatt.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#546) kekedi válasza golyós (#545) üzenetére


kekedi
senior tag

Szintén. Értesítések rendben és vancedet használok én is.

(#547) zitrone88


zitrone88
aktív tag

köszönöm a válaszokat, kipróbáltam a vanced-et, és nekem azzal is csinálja 4k 60fps hdr-rel, úgyhogy akkor ráveszem magam a FR-re.. Jó ez a vanced, de nem merek bejelentkezni a profilommal, túl sok minden kötődik hozzá..

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#548) golyós válasza zitrone88 (#547) üzenetére


golyós
őstag

Egy google után már igazából mindegy :-)
Mióta kitalálták én csak ezt használom, nincs reklám, felbontást leveszem mobilneten minimálisra és háttérben mehet a zenehallgatás.
Küld el a linket, ránézek én is a pontos videóra .

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#549) zitrone88 válasza golyós (#548) üzenetére


zitrone88
aktív tag

[link] Imhol vagyon.
Amúgy azóta is meg vagy elégedve a gariztatás eredményével? :)

Ha válaszra sem méltatsz, legközelebb sem üzletelünk.

(#550) golyós válasza zitrone88 (#549) üzenetére


golyós
őstag

Megnéztem, Valóban megjelenik egy világos keret amikor kihúzom full képernyőre, de ez max 0,5 másodperc és eltünik, nem marad világos. Többször ki-be húztam, mindig ugyanez.

A gariztatással meg vagyok elégedve , a kezdeti első napos kijelzőidő mára "beállt" max 5 órára. Ezt már elfogadom, este 11 elött sosem kellett töltőre raknom.
Mostanában úgy töltöm, hogy rádugom laptopra és lassú töltéssel ( 6-7 óra) rggelig tölti.
A hálozati hülyeségek megszüntek.
Elvagyok most vele, biztos az én berögződésem, de Huawei után ez gyenge eresztés. Olyan mint Scenic után átülni a Lodgyba. Új de itt ki is merült az előnye.
Gyakorlatilag nincs más opció mint Samsung vagy Xiaomi. Ezekből is ami jó , annyit nem vagyok hajlandó kiadni egy telefonért.
Szeretem, bár amiért választottam ( S pen) azt alig használom.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.