Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1001) mr.tamasbiro válasza dzsi23 (#998) üzenetére


mr.tamasbiro
őstag

Nálam fent és anyósnál is.

(#1002) Prien válasza mr.tamasbiro (#997) üzenetére


Prien
addikt

Telepítsétek a NoLed alkalmazást a Play Áruházból, nagyon jól testre szabható!

A kevés is több a semminél.

(#1003) mAtech válasza dond (#999) üzenetére


mAtech
aktív tag

Köszi! Ott nem kerestem volna az tuti... Szokni kell még :)

dzsi23: Jah, nem való mindenkinek az tény. Feature phone a tuti.

[ Szerkesztve ]

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...

(#1004) mr.tamasbiro válasza Prien (#1002) üzenetére


mr.tamasbiro
őstag

Kell a fenének. Majd csak működik majd.

(#1005) dzsi23 válasza mr.tamasbiro (#1004) üzenetére


dzsi23
addikt

Majd működik. Majd, ha sikerült beállítanod. A sült galambra hiába vársz, nem fog magától "megjavulni". :N Legalább ezt próbáltad?

(#1006) mr.tamasbiro válasza dzsi23 (#1005) üzenetére


mr.tamasbiro
őstag

Már ott tartunk hogy maga a Samsung segítség is hívott kétszer de ők sem tudták megoldani.

(#1007) dzsi23 válasza mr.tamasbiro (#1006) üzenetére


dzsi23
addikt

Ki tudja, kik dolgoznak a Samsung ügyfélszolgálatán... továbbra is szkeptikus vagyok. Olyan nincs, hogy csak 2 telefonon nem működik, és mind a 2 pont nálad van (vagyis nálad és anyósodnál). De megkérdezem még egyszer, mert nem válaszoltál egyértelműen: megcsináltad, amit dond írt fentebb? Beállítások -> Képernyő lezárása -> Értesítések -> Be.

Nem tudom leellenőrizni, hogy pontosan így vannak-e az elnevezések (de nyilván így van, ha így írta), mert most a Xiaomi Mi A1-em van nálam használatban, ezen más az elérési út:
Beállítások -> Biztonság és hely -> A lezárási képernyő beállításai -> A lezárási képernyőn -> Az összes értesítés jelenjen meg

(#1008) mAtech válasza dzsi23 (#1005) üzenetére


mAtech
aktív tag

Igen. Miután neki válaszoltam és köszöntem meg a segítséget.

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...

(#1009) mr.tamasbiro válasza dzsi23 (#1007) üzenetére


mr.tamasbiro
őstag

Figyu,9 éve vagyok céges telefonnal androidos így van egy két dolog amit tudok ezen a fronton,így igen megcsináltam.
Szóval egyéb ötlet ha nincs akkor várok amíg kijavítják a frissítést.
De nem egy két posztban van ez így nem csak nálam van ez.
Köszönöm.

(#1010) Chimaera válasza mr.tamasbiro (#1009) üzenetére


Chimaera
újonc

Halihó! Nekem jól működtek az értesítések, de bűvöltem egy kicsit és talán van egy megoldási javaslatom: beállítások-->értesítési beáll.-->speciális (jobbra fent)-->rányomni a kívánt appra-->a "Be" illetve "alkalmazásikon-jelvények" pontot beállítani-->újraindítás
Nem garantálom a sikert, mivel nem tudtam megbízhatóan reprózni a problémát, de ha még nem lett kipróbálva akkor egy esélyt lehet neki adni.

(#1011) Gardoni


Gardoni
aktív tag

Még is csak megkapja a J5 2017 is az Andoid 9.0-t. A Samsung augusztusra ígéri! :)

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1012) mAtech válasza Gardoni (#1011) üzenetére


mAtech
aktív tag

Na ezt nem gondoltam volna... Fő a pesszimizmus :C

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...

(#1013) dzsi23 válasza mAtech (#1012) üzenetére


dzsi23
addikt

Várd ki azért... ;]

(#1014) mAtech válasza dzsi23 (#1013) üzenetére


mAtech
aktív tag

Naja. Mondani bármit lehet, a valóságot meg meglátjuk ;]
Bár nekem a 8 is jó...

Bár ez májusi cikk, de e szerint nem lesz.

[ Szerkesztve ]

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...

(#1015) Gardoni válasza mAtech (#1014) üzenetére


Gardoni
aktív tag

Samsung Members alkalmazásban jött közleményben. Igaz az is ott van hogy a frissítendő készülékek még változhatnak.

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1016) #12612096


#12612096
törölt tag

sziasztok!

hátha tudok segíteni.
nos ez kicsit bonyolult lesz

írom merre menjetek....ha nem jelenik meg az értesítés lezárt képernyőn

beállítások- alkalmazások - gmail- értesítések - kiválasztod az email címet email re nyomsz
majd ott fontosság abba belemész ott beállítod hogy kérsz előreugró ablakot
majd eggyel visszajössz és a zárolt képernyőre mész ott is beállítod hogy jelenjenek meg az értesítések

mondjuk nekem az utóbbinál ilyen nincs mert én eleve nem szoktam engedni hogy megjelenjen az értesítés.
hiszen ha megjelenne akkor mindenki idegenek is látnák hogy mi az email címem és hogy milyen
üzenet jött. szóval maradok privátban.

(#1017) Vyndree válasza mAtech (#1014) üzenetére


Vyndree
őstag

Andriod 9 várható megjelenése készülékenként:

(#1018) mAtech válasza Vyndree (#1017) üzenetére


mAtech
aktív tag

+ Gardoni :R
Úgy legyen.

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...

(#1019) HoTaZo


HoTaZo
őstag

Sziasztok!
Hogyan tudom megjeleníteni a használt telefonhálózatot az értesítő sávon?
Zárképernyőn megjelenik, de feloldás után is szeretném látni.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#1020) Gardoni válasza HoTaZo (#1019) üzenetére


Gardoni
aktív tag

Azt sehogy. :)

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1021) HoTaZo válasza Gardoni (#1020) üzenetére


HoTaZo
őstag

Kár, de akkor már értem, hogy miért nem találtam.
Köszi!

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#1022) pube111


pube111
senior tag

Csak egy kis érdekesség a lezárt képernyőn nem megjelenő értesítés problémára.
Decemberben vettem a telót, j5 2017. Első bekapcsoláskor frissített a droid 8-ra. Na ez volt a hiba.
Lezárt képernyőn értesítés nincs. Minden lehetséges beállítás a helyén van.
Elvittem samu szervizbe, gondoltam biztos én vagyok a hülye. 2 napig túrták, nem tudták beállítani. Frissítettek egy szoftvert, nem lett jobb.
Visszavittem a telenorhoz, átvették javításra. Kész lett, mentem érte, leteszteltem, nem lett jó. Ott is hagytam, játszanak vele tovább.
Az az alapvető baj, hogy a samsung sem tud downgrade-elni, nem regisztrálhat rá egy gmail fiókot a GDPR miatt, tehát nem is tudja tesztelni. Frissítik mindig ugyan azt a szoftvert, aztán többet nem tudnak tenni.
Botrányos, hogy beállítok valamit egy készüléken, és az nem csinálja. Remélem előbb utóbb kicserélik valami másra. Pl j4-re. Mert a j5 már nincs a telenornál.

(#1023) cikasz válasza Prien (#1002) üzenetére


cikasz
őstag

Szia.
A feleségemnek a cégese is ilyen telefon, letöltöttem ezt az alkalmazást , de nem történik semmi ugyanúgy sötét marad a képernyő. Még újra is indítottam hátha. 8.1.0 van fent.

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#1024) szemy94 válasza pube111 (#1022) üzenetére


szemy94
senior tag

Odin? :K

Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB

(#1025) .Sziszi. válasza pube111 (#1022) üzenetére


.Sziszi.
csendes tag

Akkor nagyjából egy cipőben járunk, egy az út is.
Odaát érdeklődtem hol tartasz, de itt most olvasom a fejleményeket.

[ Szerkesztve ]

(#1026) Gardoni


Gardoni
aktív tag

Telenor-ra kint van a 2018 decemberi frissítő csomag!

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1027) jociolaszi válasza Gardoni (#1026) üzenetére


jociolaszi
tag

köszi az infót

(#1028) pube111 válasza .Sziszi. (#1025) üzenetére


pube111
senior tag

Harmadszorra valahogy megoldotta a telenor. Visszakaptam, és most hibátlanul működik. Azt írták, hogy optimalizálták a beállításokat. Nem tudom, hogy kamu vagy nem, de most működik. Remélem így is marad. Többet nem frissítek főverziót.

(#1029) pube111 válasza szemy94 (#1024) üzenetére


pube111
senior tag

Megvolt többször is. A dowgrade t nem engedi.

(#1030) .Sziszi. válasza pube111 (#1028) üzenetére


.Sziszi.
csendes tag

Mondtam én, hogy egy cipőben járunk. :D

Csütörtökön visszakaptam a helyi szerviztől a telót.
Nem ígértek semmit, mondván, hogy a központi szerviz megint nem csinált vele semmit, csak ismét beállítások ellenőrzése, kalibrálás, legutolsó szoftver, ahogy korábban. A központi szervizlap is csont ugyanaz szövegben, csak a dátum más.
Azt mondták, ha ismét hibás, hívjam a központi szervizt és panaszkodjak ott is, vigyem vissza és felküldik nekik. Állítólag így nyomatékosabb, több a nyoma is.
Berakták a SIM-eket, amik jók voltak. Elhoztam, de nem reménykedtem.

Meglepődve tapasztaltam, hogy 10 perc elteltével még mindig okés volt, aztán később is, ahogy 3 nap elteltével is, pedig teszteltem rendesen, fel is pakoltam, be is állítottam mindent.
Eddig ötször kapott kalibrálást, legutolsó szoftvert, de csak most lett jó.
Szerintem ez már nem is az én telóm, legalábbis belül.

(#1031) Gardoni


Gardoni
aktív tag

A Telenor is bekapcsolja a VoLTE (4G)-t!

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1032) szemy94 válasza Gardoni (#1031) üzenetére


szemy94
senior tag

Nálam nem ez a telefon van, de a csaladban van, melyik szoftver verzió támogatja majd, csak a szolgáltatós? (Most lengyel ROM van rajta, de alapból Telenoros, csak hamarabb jött a lengyel, eddig értelme nem volt vissza a tenni a magyart)

[ Szerkesztve ]

Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB

(#1033) Atos23


Atos23
senior tag

Sziasztok!

Egy éve használok egy J5 2017-et, Németországban vásároltam a stuttgarti Media Marktban.

Már korábban is tapasztaltam, hogy időnként hiába dugom rá az eredeti töltőt, nem kezdett el tölteni.
Aztán elkezd tölteni néhány perc után. Gondoltam, kontakthiba, kipucoltam a töltőcsatlakozót a zsebpiszoktól, és tünetmentes volt 1-2 hónapig.

Tegnap este ismét nem töltött, zsebpiszok pucolás, majd töltés próbálás. Sem az eredeti, sem más telefon (minőségi, gyári) töltőkábelével nem indult meg a töltés.
Ekkor ráakasztottam egy feszültség és ampermérőt a töltőkábelre. És jött a meglepetés: a telefon felvesz 5 Volton kb. 0,7A áramot, csak nem jelzi ki a folyamatban lévő töltést sehogy. Kikapcsolt állapotban sem.
Gondoltam, rajtahagyom a kábelt, kb. 10 perc múlva a telefon kijelezte a töltést. Utána rendben feltöltődött. Szoftver, minden erdeti, nem rootolt, és rajta van a legújabb hivatalos automatikus frissítés.

Elviszem természetesen szervízbe.

- Találkoztatok már ilyen hibával? Típushiba? Mit cseréltek ki?
- Elvihetem magyarországi Samsung szervízbe, tartozékokkal együtt? Úgy gondolom, a töltőt, USB kábelét is leadom, mert egy éven belüli vásárlás. Átveszik a német Media Marktos számlával?
- Vannak újabban a különböző plázákban Samsung márkaboltok. (pl. Köki) Oda is leadhatom szervízre?

Köszi előre is! :R

(#1034) Gardoni válasza szemy94 (#1032) üzenetére


Gardoni
aktív tag

"A Telenor egy sikeres pilotprojekt keretében 3200 ügyfelével tesztelte a VoLTE működését. 2019. január 23-tól a szolgáltató 72 órán belül elérhetővé teszi a szolgáltatást a már most kompatibilis, Telenor-specifikus szoftverrel rendelkező okostelefont használó havidíjas előfizetők készülékén.

Ezt követően pedig a VoLTE-t támogató készülékek száma folyamatosan bővül, és a szolgáltatás fokozatosan elérhetővé válik a 4G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek részére."

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1035) szemy94 válasza Gardoni (#1034) üzenetére


szemy94
senior tag

Aha, utána láttam, kíváncsi leszek, nem hiszem, hogy 72 órán belül jönne a frissítés a J5-re meg a J6-ra, pedig külföldön megy.
De egyenlőre mindegy is, főleg, ha mindkét készüléken engedélyezve legyen, kell pár év szerintem, és alapértelmezetten bekapcsolva kell legyen, legalábbis körülöttem körülményes lenne, sok embernek van még 3G-s telefonja is.

[ Szerkesztve ]

Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB

(#1036) Gardoni válasza szemy94 (#1035) üzenetére


Gardoni
aktív tag

A 72 óra csak a szolgáltatásra vonatkozik, az elérhető telefonok listája pedig folyamatosan bővül.

SAMSUNG A34 5G - 128/8

(#1037) kefe13


kefe13
tag

Üdv. Történt kis baleset :D Gyári fedeles tokban hasra esett jégre, másfél méterről.Egy vékony csíkkal kezdte , egy nap után ... /az ott az akku ? :D /
Jól gondolom hogy kuka ?

[ Szerkesztve ]

(#1038) dzsi23 válasza kefe13 (#1037) üzenetére


dzsi23
addikt

Ha van valami fontos, mentsd le róla, amíg látsz rajta valamit, mert hamarosan sötét lesz az egész kijelző.
Ami szétfolyt benne, nem az akkuból jött, hanem magából a kijelzőből, mivel folyadékkristályos.
Ugyanígy jártam én is, és egyszerűen nem éri meg kicserélni a kijelzőt, mert marha drága a telefon árához képest. Akkor meg inkább veszek egy másik telefont, ez meg kuka. :W

(#1039) kefe13 válasza dzsi23 (#1038) üzenetére


kefe13
tag

Megtettem még tegnap, visszaállítottam gyárira, jól gondoltam hogy kuka, köszi.

(#1040) dzsi23 válasza kefe13 (#1039) üzenetére


dzsi23
addikt

Amúgy utángyártott kijelzőt lehet venni hazai boltból is 12-13 ezerért, de nem amoled, és szvsz. a megbízhatósága is kérdéses. Lehet vele próbálkozni, gondolkodtam rajta pár hete, de úgyis le volt járva az előfizum, szal hosszabbítással 19 ezerért elhoztam inkább egy Redmi 6-ot.

(#1041) kefe13 válasza dzsi23 (#1040) üzenetére


kefe13
tag

Ebayről 14 ért jönne egy spanyolból, gyári, éppen szétkaptam lejött szépen. Gondolkodom rajta én is :)

(#1042) HoTaZo


HoTaZo
őstag

Sziasztok!
Van egy ilyen, céges készülékem, mágneses csatlakozóval használom (főleg kamionban, nagyon hasznos), pár napja, csak úgy, jelez egyet, hogy csatlakozik a töltővel. Cserés a mágneses csati, nem is kérdéses.
De a kérdésem az, hogy ez a csatlakozgatódás okozhat-e gondot a készüléknek?

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#1043) kefe13 válasza HoTaZo (#1042) üzenetére


kefe13
tag

Szerintem nem. /sőt kíméli a csatit :) esetleg az iránytűt zavarja össze/

[ Szerkesztve ]

(#1044) HoTaZo válasza kefe13 (#1043) üzenetére


HoTaZo
őstag

Nem a mágneses csati okoz-e galibát (már évek óta használok más készülékekkel is gond nélkül), hanem ez, amivel jelenleg használom, kezdi megadni magát, de amint hazaérek kap újat, de addig is lehet-e baja, hogy hol megkapja a zaftot, hol nem. Mintha a gyerek azt a játékot tálalta volna ki, hogy hébe-hóba, ki-be dugdossa a töltőt. :)

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#1045) szita.erno


szita.erno
aktív tag

Üdv mindenkinek csatlakozom a fórumhoz :Y

'Tiszteld őseidet, mert rajtok keresztül nyertél életet és örököltél Istent és Hazát."

(#1046) szita.erno


szita.erno
aktív tag

Ezen a mobilon van always on display funkció?

'Tiszteld őseidet, mert rajtok keresztül nyertél életet és örököltél Istent és Hazát."

(#1047) jociolaszi válasza szita.erno (#1046) üzenetére


jociolaszi
tag

Nincs sajna!

(#1048) dzsi23 válasza szita.erno (#1046) üzenetére


dzsi23
addikt

Gyárilag nincs. 3rd party appal megoldható.

(#1049) szita.erno válasza dzsi23 (#1048) üzenetére


szita.erno
aktív tag

Ez pontosan mit jelent?Melyi appot kell letölteni. Be tudod linkelni. Köszi

'Tiszteld őseidet, mert rajtok keresztül nyertél életet és örököltél Istent és Hazát."

(#1050) Erwinke


Erwinke
aktív tag

Udv!

Ez mi lehet? Also resze egyaltalan nem megy, a felso megy ilyen foltos lett. Ez kijelzo cserevel orvosolhato? Vagy grafikus vezerlo gond lesz? Volt mar masnak is ilyen gondja?

Koszonom, szep napot!
Ervin

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.