Hm... Jól hangzik! Hajrá-hajrá!
A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!
Hm... Jól hangzik! Hajrá-hajrá!
A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!
(#2) Hieronymus
Talán lenne egy egyszerűbb, de látványosabb teszt módszer.
A magok számának csökkentésével, az FPS szám min/max/átlagos változása, érthető információt ad.
Arra azért vigyázni kell, hogy fix frekvencián működjön a processzor. Néhány mag használata esetében hamis eredmény jöhet ki, mivel a terhelésre emelkedhet a működési frekvencia. Kiderülhet, hogy kettő maggal jobban megy a játék, mint többel. Ami azért nem feltétlenül korrekt eredmény.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
(#3) dragon1993 válasza Hieronymus (#2) üzenetére
Bizonyos algoritmusoknál egyébként simán kijött már nekem, hogy kevesebb magon jobban teljesít.
érdekes lehet esetleg egy R és shiny alapú megközelítés is az adatok ábrázolásához, akkor lehet teljesen interaktív grafikonokat is csinálni, amit mindenki arra nagyít, amerre neki tetszik
A mérések célja a különböző alkalmazások erőforrás kihasználásának ábrázolása adott hardveren.
Második bekezdés. Nem egy adott alkalmazás FPS-ére vagyok kíváncsi különböző hardveres körülmények között. Nem azt szeretném kimérni, mikor lesz processzor limites a rendszerem. Kismillió teszt és elemzés van már erre szerte az interneten.
Pont arra vagyok kíváncsi, hogy mind operációs rendszer, mind alkalmazás szintjén hogyan gazdálkodnak a rendelkezésre álló erőforrásokkal.
fo_di:
Felmerült bennem is valamilyen interaktív formátum, még arra is sor kerülhet.
Az lenne az igazi, ha az adatokkal párhuzamosan megjelenne ahoz a pillanathoz tartozó képernyőkép is. Viszont nem biztos hogy ennyire foglalkozni szeretnék vele.
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
bejegyzés Számítógépünk titkos élete, avagy adatvizualizáció adatfetisisztáknak