Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

tehát az önvezető autó mégiscsak hibázhat?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) Dealer95 válasza bambano (#1) üzenetére


Dealer95
őstag

Hiba mindig lesz a rendszerben :)
De egyébként sokszor a gyalogosok rohangálnak össze-vissza át az úton :U

(#3) Slack


Slack
tag

Csak számomra tűnik ez iszonyat nagy marhaságnak? (Még ha megvalósítható akkor is.)
Ha egy másfél tonnás autó egy 80 kg -os emberrel ütközik, akkor tényleg számít bármit is, ha az autó egy picit puhább? (Gondolom vaj puhaságúra mégse lehet majd állítani.)
A kérdésem az lenne, hogy ugye adott 3 dolog: az autó tömege, az ember tömege és az ütközés sebessége. Lehet ezeket a tényezőket rugalmassággal "ellensúlyozni"? Mármint értelmes keretek közt...

(#4) Hunmugli válasza Dealer95 (#2) üzenetére


Hunmugli
aktív tag

Jaja, főleg külföldön, a fejletlenebb helyeken, ahol az autós kultúra még nem olyan fejlett, mint itt. A magyar helyzet ilyen szempontból nagyon jó, azt kell mondjam..

A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

(#5) Snoop-y válasza Slack (#3) üzenetére


Snoop-y
veterán

Will be like this:

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#6) Snoop-y válasza Dealer95 (#2) üzenetére


Snoop-y
veterán

Meg azok a rohadt savelhuzasok is. Azok is csak ugy a semmibol eled ugranak ;]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#7) borg25 válasza Slack (#3) üzenetére


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Jó kérdés, hogy mennyit számít, majd mikor egy adott sebesség felett az autó fékútja több mint a kocsi teljes hossza és ehhez nem is kell száguldani.

Én inkább azon gondolkodok, hogy egy ilyen intelligens merevítő rendszer és feszítőkábel majd mit fog csinálni mikor nem egy gyalogossal ütközik, hanem egy 20 tonnás kamionnal. Vagy majd azt is meg tudják oldani, hogy ebben az esetben is ugyanannyi energiát nyeljen el a karosszéria mint a mostani gépkocsiknál?

(#8) bambano válasza Slack (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"Csak számomra tűnik ez iszonyat nagy marhaságnak?": nem :)

"akkor tényleg számít bármit is, ha az autó egy picit puhább?": igen, számít. például a ragasztós cucc arra lenne jó, hogy az elgázolt ne essen vissza az autó elé, és ne menjen át rajta az autó.

az is számít, hogy mennyire puha a motorháztető, mert az sem mindegy, hogy amikor lefejeled, akkor alatta van x centi hely, és csak azt a relatíve vékony fémlemezt fejeled meg, ami el tud hajolni, vagy nincs alatta semennyi hely, és rögtön a v8-as bigblockot stukkolod meg.

tehát a problémák, amikre a megoldást keresik, valósak. ezek a megoldási ötletek ettől még hitványak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) bambano válasza borg25 (#7) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

pontosan azért van benne drót, hogy változtatni tudják a merevségét. ha kamionnal kekeckedsz, akkor kemény marad, ha puhatestűvel, akkor puhul.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#10) pomorski


pomorski
őstag

Parkolás során apró karosszériás sérüléseket szenvedett autó karosszériáját ezek után nem lesz majd egyszerű javíttatni. Ugye?

(#11) borg25 válasza pomorski (#10) üzenetére


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Jah, ha nem kapcsolod ki az automatikát vajon hogy reagálhat egy kalapácsra :D

(#12) pomorski válasza borg25 (#11) üzenetére


pomorski
őstag

Ez persze egy másik probléma. Én csak arra gondoltam, hogy az asszony áll be a garázsba, meghúzza az oldalát... Miféle karosszériás javítás kell majd ezek után?! Meg kik fogják ezt vállalni? Meg hogy?

(#13) bambano válasza pomorski (#12) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

úgy érted, hogy ki fog javítani egy olyan technológiát, ami a fő tartóelemekben már sok éve egyébként is benne van az autókban?

így :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) pomorski válasza bambano (#13) üzenetére


pomorski
őstag

A videó kapcsán: A légzsákok nem csak akkor működnek, ha az autó mozgásban van és x km/h sebességnél többel halad? (Vagy az csak régen volt?)

(#15) borg25 válasza pomorski (#12) üzenetére


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Hmm, már látom a 2.0 verzió előnyeit:
Egyrészt a karosszéria érzékeli ha asszony vezet, közeleg a fal, és elhúzza magát a faltól.
Ugyanez érvényesül parkolásnál, a kocsi majd összehúzza magát, hogy beférj a helyre :D

(#16) Béééla válasza pomorski (#10) üzenetére


Béééla
őstag

Én rajongok a ladáért mert egy kalapács és egy 17-es villáskulcs elég a motorcseréhez is, ha egy modern autóval ütközik akkor nem benne hanem a másikban van a gyűrődési zóna és egy karambol javításához már a villáskulcs se kell, ellenben az oszloppal még mindig szar ütközni és a gyalogos sem köszönné meg a kockalámpa vesébe integrálását. Jók ezek a fejlesztések.
Azt felejtjük el hogy az autó nem alapjog és nem kell mindenkinek alanyi jogon. Ha autód van akkor bele kell kalkulálni hogy egy origami drága mulatság, cserébe nem ülsz át állandó négy kerékre.

Bélabá

(#17) pomorski válasza Béééla (#16) üzenetére


pomorski
őstag

A lada már csak ilyen. Nekünk is volt, szerettem.

(#18) nbg


nbg
senior tag

Nemtom volt e mar, de: kasztni, nem kaszni...

I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.