Hirdetés

2019. október 18., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Hopkins95


Hopkins95
(őstag)

The human cost of Red Dead Redemption 2

Csak hogy tudjuk, hogy milyen áron. :U

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#2) Raysen623


Raysen623
(addikt)

(#3) Gery9112 válasza Raysen623 (#2) üzenetére


Gery9112
(őstag)

clickbait much? :U

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#4) Raysen623 válasza Gery9112 (#3) üzenetére


Raysen623
(addikt)

Így is fel lehet fogni, de nekem a videót látván kezdett el tetszeni a játék...

(#5) 30z.Samu


30z.Samu
(nagyúr)

Magasra tette a mércét ezzel a R* az biztos, olyan értelemben hogy minőségi munkát adtak ki a kezükből. A GTA 6-tal kapcsolatban így lesz elvárás, az biztos.

Sic Parvis Magna

(#7) bear_ válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


bear_
(aktív tag)

Szörnyű. Senki nem tartott pisztolyt a fejükhöz, bármikor felmondhattak volna.

[ Szerkesztve ]

(#8) D013 válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


D013
(aktív tag)

Meddig fenttartható ez a fajta "AAA+" kategóriás cím fejlesztés? Mikor jutnak el odáig hogy nem lehet tovább megoldani a fejlesztést ennyi emberrel ennyi idő alatt ennyiért? Mi lesz a következménye? Drágább játékok, vagy amit most látunk, nyitás az olcsóbb mobilpiac felé? Szolgáltatásként árult játékok? A mérce egyre feljebb van, viszont ahogy egyre aprólékosabbak lesznek a játékok egyre több befektetett idő kell a fejlesztésükhöz. Érdekes tnulmányt lehet erről írni (már tuti írtak).

(#9) piRate_nEx válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


piRate_nEx
(aktív tag)

Ez teljesen átlagos szoftverfejlesztőként.

Először is ahogy itt már elhangzott, senki sem tart pisztolyt az ember fejéhez. Másodszor ez egy olyan munka, ahol a legjobbak elsődleges hobbiként tekintenek rá, és ugye a Rockstar az egyik legjobb.

Van hogy naponta 4 órát tesz csak bele az ember, de van hogy 16-ot. Amikor elkap a flow, akkor élvezed, aztán persze vissza tekinthetsz a dologra, és ha kiégetted magad, akkor majmolhatod a céget, de végső esetben te voltál a hülye, hogy ennyi extrát toltál bele.

The glass is already broken.

(#10) cyberkind válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Engem a R*-nál vagy a hasonlóan kivételes fejlesztőknél még korbácsolhatnának is, persze ez rossz dolog részben, de akkor menjenek melózni az EA-hez vagy a többi szarhoz, valamiért mégis itt vannak meg a másik brigádnál is, pedig nem most indultak ezek a dolgok.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#11) Hopkins95 válasza Cobra652 (#6) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Szerinted ez normális? Mármint hogy emberek szociális élete megy tönkre az végett, hogy ez nyamvadt videójáték elkészüljön időre? S reggeltől estig dolgoztatják meg túlóráztatják őket, amit talán nem is fizetnek, ami már olyan szintre jut, hogy az asztal alatt alszanak. Meg hétvégenként is túlórázniuk kell esetleg ahelyett, hogy a családjukkal lehessenek. Most valóban megéri? A Rockstarnak biztos, mert rengeteg pénzt csinál, de azért már megálljt kéne parancsolni ennek az eszméletlen profithajhászásnak.

Félre ne érts, ettől függetlenül szerintem én is meg fogok majd venni a játékot, csak szeretném ezt az oldalát is megvilágítani az egésznek, amiről szinte sehol nem hallani.

(#7) bear_
Hát pedig az ott dolgozók ezt nem úgy élik meg:

Former Rockstar and Telltale employee Job Stauffer tweeted last week that on GTA4 working in the New York office was like "working with a gun to your head seven days a week", and that staff would feel pressured to be in the office at all hours in case Rockstar's founders Sam and Dan Houser came in.

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#12) .LnB válasza Raysen623 (#2) üzenetére


.LnB
(félisten)

Értem én, hogy híres ez a Pisti, de valami egészen elképesztően balfasz a játékhoz. :( Mármint én is mentem fának nem egyszer, és számít a ló, mert a jobbak kikerülik valamennyire alapból. De az, hogy nem esik le neki, hogy a városban lassan ügetünk.. az ciki.

Homo Ludens

(#13) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

A lényeg, hogy jó lett a játék, főleg ebben a mostani rókabőr fos felhozatalban.

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#14) Silenzio


Silenzio
(addikt)

"A Red Dead Redemption 2 jelenleg Xbox One-ra és PlayStation 4-re érhető el, egyelőre nincs szó arról, hogy PC-re megjelenne, de nyilvánvaló csak idő kérdése, hogy utóbbira is bejelentsék, ahogy azt tették anno a GTA V esetében is."

Meg a Red Dead Redemption első része esetében. Vagy, várjunk... Ja, nem. :W

A privát üzenetet preferálom, végső esetben hívj telefonon.

(#15) cyberkind válasza Silenzio (#14) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Csakhogy a RDR első része egy sokkal összetettebb probléma volt amiért eszükbe se jutott elkezdeni a portolást, itt a 2. résznél van reális esély meg pár logikus érv.

(#16) .LnB
Igaz nem toltam mert ráérek illetve inkább PC-n akarnám de az eddig gameplay-ek alapján sok helyen elég fakó meg homályos a játék, de ezenkívül gyönyörű. A Gta 5 után nem aggódom, ugyanaz a motor van alatta, szépen megoldják ahogy kell, bár ha beindul a multi... :D

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#16) .LnB válasza cyberkind (#15) üzenetére


.LnB
(félisten)

Kíváncsi vagyok, hogy ha megjelenik majd PC-re, milyen gép fogja kihajtani. Mert egyszerűen, nevetséges, hogy milyen brutálisan néz ki konzolon.

[ Szerkesztve ]

Homo Ludens

(#17) keldorpapa88 válasza .LnB (#16) üzenetére


keldorpapa88
(félisten)

A GTA V is remekül optimalizált volt, pont akkor mikor sok írás jött arról mennyire rossz a DX11, Rockstar mégis megcsinálta.
Én sem gondoltam volna, a rossz GTA IV PC portja után.

(#18) cyberkind válasza keldorpapa88 (#17) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

A Gta 4 portját egy külsős csapat csinálta, emellett még az a grafmotor se volt az igazi. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#19) .LnB válasza cyberkind (#15) üzenetére


.LnB
(félisten)

fakóság az PS4-es HDR-nél van. Kikapcsolható, akkor színesebb. (De nekem fakón eskü jobban tetszik, filmesebb sztem)

(#17) Keldor papa Megkérte az azért a csúcs VGA-kat. Úgy emlékszem. 1070-nel sem lehetett kimaxolni.

Homo Ludens

(#20) keldorpapa88 válasza .LnB (#19) üzenetére


keldorpapa88
(félisten)

Én GTX-980-al maxoltam azt, 1440p mellett.:) Akkor még az volt a csúcskártya, igaz az erdős területeken volt 40fps is olykor.

(#21) oriic válasza Silenzio (#14) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Más idők voltak azok, a GTA V sikeressége után nem engedhetik meg maguknak hogy ne jöjjön PC-s port.

Live-Die-Respawn

(#22) .LnB válasza keldorpapa88 (#20) üzenetére


.LnB
(félisten)

Mondjuk lehet akkor én kicsit túltoltam a resolution scale-t. :D Nem emlékszem már tisztán.
1080-nal emlékszem, de azzal már Redux moddal nyomtam végig.

Homo Ludens

(#23) 30z.Samu válasza .LnB (#22) üzenetére


30z.Samu
(nagyúr)

Na majd ha jön a RDR 2-höz is Redux mod az hogy fog kinézni... :Y :DDD

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#24) keldorpapa88 válasza .LnB (#22) üzenetére


keldorpapa88
(félisten)

Én hagytam 100%-on, megjelenésnél nekem mondjuk nem is rémlik még ez az opció.
2015-ben még annyira nem volt elterjedt.

(#25) Carlos Padre válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


Carlos Padre
(addikt)

Haters gonna hate :U

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#26) - = Zk = - válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


- = Zk = -
(félisten)

melyben hozzátették a dolgozók, hogy nem voltak erre kötelezve...a cég feldobta, ők vállalták...
régi hír, talán még a megjelenés előtt röppent fel a hír...

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! "

(#27) RudY válasza Hopkins95 (#11) üzenetére


RudY
(őstag)

Lehet napokig, sőt évekig is filozofálni egy-egy termék elkészítésének a hátterén. Pl. mennyire volt jókedvű ma a pék, aki kenyeremet sütötte, a polcfeltöltő, aki az ücsimet pakolászta, a szalag melett görnyedő, aki a csokim csomagolását felügyeli, az indiai munkás, aki az autóm kartámaszát csiszolta, vagy mennyire volt boldog életű az a csirke, akinek a combjait most jóízűen betoltam... és a sor végtelen, a világ mindig ilyen volt és ilyen is marad.
Nem kell ezzel egyet érteni, de azon változtass a környezetedben amin tudsz, és sokkal jobban jársz, ha nem mélyülsz el olyan dolgokban, amikre szemernyi ráhatásod sincs. Élvezd amit és ameddig lehet, ettől függetlenül még lehet persze agyalni. ;)

[ Szerkesztve ]

(#28) PuMbA válasza - = Zk = - (#26) üzenetére


PuMbA
(félisten)

A cikkben "kötelezőnek" írták a túlórát: "Everyone I spoke to at Rockstar Lincoln said these hours were "mandatory"." Kérdés, hogy mit jelent ez :)

[ Szerkesztve ]

(#29) Fitzgerald


Fitzgerald
(addikt)

Szerintem is jön majd pécére, a GTA V sikere is bizonyítja, hogy igazán igényes játékot még mindig el lehet adni pécén is.

(#30) - = Zk = - válasza PuMbA (#28) üzenetére


- = Zk = -
(félisten)

igen, olvastam...
de hónapokkal ezelőtt a cikket úgy hozták le, hogy a dolgozók hozzátették azt is, hogy nem tartottak fegyvert a fejükhöz. önszántukból vállalták...
passz :)

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! "

(#31) hogabesz válasza Hopkins95 (#11) üzenetére


hogabesz
(tag)

Azt tudtad, hogy a telefonod/tableted/pc-d - amiről ezt megírtad - gyártása közben 4-9 év közötti kínai gyerekek haltak éhen a gyárakban? Gondolom ez nem zavar. Persze, tudom, ez nagyon sarkított, de ha ez zavarta volna a készítőket akkor felálltak és felmondtak volna. Nem hiszem, hogy - csak a stílszerűség kedvéért - colt-ot tartottak a tarkójukhoz. :R

(#32) Hopkins95 válasza Raysen623 (#2) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Szerintem hatalmas! :DD :C

(#12) .LnB Amúgy én épp ezt szeretem Pistiben, hogy lehet rajta egy rakást röhögni. Amúgy az a durva, hogy én jobban szórakozok egy ilyen streamet nézve, mint ha magam játszom a játékkal. Ezért imádom a streamjeiket. :D

(#31) hogabesz Ezt kérem valamivel alátámasztani, mert ez így csak lóg a levegőben.

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#33) hajbel válasza Hopkins95 (#11) üzenetére


hajbel
(őstag)

+1 Gondolom nem tájékoztatták őket a munkaórákról. Akit kirúgtak vagy kilépett idő közben, az nem került fel a credits listára, amivel részben vagy egészben bukta a refernciát is + az eladásokból származó bónuszokat, ami sokkal nagyobb volt a munkabérnél. Tehát igenis zsarolva voltak a fejlesztők.

[ Szerkesztve ]

The Verge professional PC building guide: "You'll need a Swiss Army knife that hopefully has a phillips head screwdriver."

(#34) Raysen623 válasza .LnB (#12) üzenetére


Raysen623
(addikt)

Szerintem meg direkt feszegeti a határokat a játékban, mert így izgalmasabb-nevetségesebb a videó, ami növeli a nézettséget. Ez egy ilyen műfaj...

(#35) .LnB válasza Raysen623 (#34) üzenetére


.LnB
(félisten)

Erre mondjuk nem gondoltam. :)

Homo Ludens

(#36) Scholes9 válasza hajbel (#33) üzenetére


Scholes9
(nagyúr)

Azért “talán” képben voltak, hogy milyen játékon dolgoznak. Meg biztos nem éhbérért tettėk. Valamit valamiért. Vagy megszoksz vagy megszöksz, hogy a Mátrix egyik híres mondatát idézzem :)
Vannak ettől sokkal durvább dolgok, munkahelyek is a világban, érdekes, azokkal nincs tele az internet. Én őszinte leszek: egy percig sem tudom sajnálni őket.

[ Szerkesztve ]

(#37) Jhonny06 válasza Hopkins95 (#1) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

Ez brutális (pláne fejlesztőként olvasni), főleg, hogy milyen pénzeket kerestek a GTA 5-tel és valószínűleg ezzel se lesz másképp. Jó játékokat csinálnak, de undorító egy cég.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#38) Kenpao válasza Jhonny06 (#37) üzenetére


Kenpao
(csendes tag)

Lehet, hogy külső szemmel undorító, de manapság nem lehet máshogy "jó játékot" csinálni.
A jó játék definíciójának megfelelő játék létrehozásához irdatlan mennyiségű pénz és idő szükséges.

(#39) hajbel válasza Scholes9 (#36) üzenetére


hajbel
(őstag)

Nem, mivel gondolom nem volt ekkora késés pl. a GTA V-nél, azt szerintem normálisabb keretek között be lehetet fejezni, nem volt 2x halasztva. Legalábbis ott nem voltak ilyen panaszok. Ha nem túlórázol, kirúghatnak, ha felmondasz ugyanaz, bukod a bónuszokat és nem kerül fel a neved a credits menübe. Persze utólag pereskedhetsz a rockstar ügyvédeivel az elmaradt bónuszért, de gondolom ki van találva a szerződés, az ügyvédek pedig nem kispályások. Modernkori rabszolgaság.

The Verge professional PC building guide: "You'll need a Swiss Army knife that hopefully has a phillips head screwdriver."

(#40) Scholes9 válasza hajbel (#39) üzenetére


Scholes9
(nagyúr)

Ez az valóban, bár sajnos ez sok helyen jellemző :(

[ Szerkesztve ]

(#41) Jhonny06 válasza Kenpao (#38) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

De lehet: mondjuk úgy, hogy nem spórolnak, hanem felvesznek még X fejlesztőt. Azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy ilyen nyereség mellett bőven beleférne a cégnek.

[ Szerkesztve ]

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#42) Carlos Padre válasza hajbel (#39) üzenetére


Carlos Padre
(addikt)

Lepergett a credit lista, landoltak a zsebekben a bónuszok, ott a kitűnő referencia mégsem látom a hírekben, hogy tömegesen hagynák ott a dolgozók azt a borzalmas helyet.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#43) Hopkins95 válasza Kenpao (#38) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

De lehet. Több embert kell alkalmazni, jobban szétosztani a munkát. Csak ugye az plusz pénzbe kerül, a cégek meg mindenhol spórolni akarnának. Pedig egy ilyen bevételből vastagon futná rá, még a túlórákat is kétszeres szorzóval simán ki tudnák fizetni.
Főleg egy ekkora és a játékostársadalmon belül ilyen jó hírnévnek örvendő cégtől meg igazán elvárná az ember, hogy emberi munkakörülményeket biztosítson az ott dolgozóknak.

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#44) Jhonny06 válasza Carlos Padre (#42) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

Ha elolvastad volna a cikket, akkor említi, hogy sokan leléptek, szóval "benne volt a hírekben". Másrészt azt is említi, hogy nem mindenki teheti meg, hogy csak úgy lelép meg alapvetően szeretnének ott dolgozni az emberek, ha nem lennének ilyen szarok a körülmények. A játékiparban amúgy sokkal kevesebb lehetőség van fejlesztőként, nem is ugrálhatsz csak úgy.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#45) - = Zk = - válasza Jhonny06 (#44) üzenetére


- = Zk = -
(félisten)

érdekes, máshol, hetekkel ezelőtt meg azt olvastam, hogy nem lépett le senki. sőt...
tudták mit vállaltak.
a cég kérdezte, mehet a túlóra, mehet, vállalták...
akkor most melyik cikknek kellene hinnem?!...

konkrétan megy a szájtépés, hogy ej ez a cég, ej milyenek stb... de az persze fel sem merül szinte senkiben, hogy kamu cikk lenne, vagy ha nem is kamu, picit ferdítettek rajta publikálás előtt...
mert bennem felmerül, mi van ha igaz... de nekem ez a második verzió erről. szal én várok, hátha reagálnak rá fentről.. de úgy emlékszem, már az is megvolt hetekkel ezelőtt

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! "

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.