Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Retro11

    senior tag

    Köszi srácok, királyok vagytok! :R

    Viszont az, hogy így néz ki az autó, nem az én érdemem. Belgiumból hoztuk, egy ford kereskedőtől, aki egy barátjától vette át (szintén ford kereskedő) pár éve.. Az autó eredetileg németországban lett forgalomba hozva, majd később importálták belgiumba. Aztán állt egy laza 10 évet egy szalonban, mint trófea, majd jött az előző tulaj, aki átvette, majd kirakta a saját szalonjában, viszont ő már használta is. Ez a sztori legalábbis, amire azért van jópár bizonyíték szerencsére.. (Összes létező dokumentum, számlák, brosúra és katalógus megvan az autóhoz, a kezdetektől vezetett szervízkönyvével együtt. Az alig kopott belsőtérről nem is beszélve..) Vannak hibái az autónak, de semmi vészes. Szépen restoráljuk majd, ahogy az idő engedi.. Az viszont látszik, hogy törődtek az autóval.. Mondjuk nem is hoztuk volna el, ha ez nem így van.. Levedlett, szedett-vetett, kókányolt példányokból van jópár a piacon most is..

    távcsőves: Jövőhét végén megyek szabadságra, akkor lesznek képek is. Az alkatrész témára reagálva pedig, igen, többnyire van még hozzá szerencsére. Természetesen van, amit csak csillió birodalmi egységért kapsz meg, ha kapsz egyáltalán, de legalább van. (belsőtér, kasztni origi elemei pl).

    8th: Igen, meg is kell tanulni ezt vezetni majd.. ;] Egyébként pedig gratulálok a srácoknak, szépen lenullázták a gépet.. Ja és nem, nem az enyém volt szerencsére, biztos sírhatnékom lenne.. Az FRST marad boltbajárósnak.. Egyébként biztos betegség, de nem látok esélyt arra, hogy megváljak akármelyik géptől is.. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés