Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ribizly


ribizly
veterán

Ez valahogy nem annyira egységes. :Y

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#2) cyberkind válasza ribizly (#1) üzenetére


cyberkind
félisten

Talán mert azt a tökéletes aranyközéputat, amit a 2-vel eltaláltak, itt nem sikerült, és túlerőltették az egyik oldalt? :F Én ezt olvasom a legtöbb tesztben, gyakorlatilag valami olyasmi van, mint a 4. rész után jött, túl sok akció egymás után.

Paranormal Cocktivity

(#3) Silenzio válasza cyberkind (#2) üzenetére


Silenzio
addikt

Vagy csak az a gond, mint eleve a 3-mal is volt, hogy rókabőr? A bezártság, a backtracking, a kiszolgáltatottság slow-paced érzése a relative kevés fegyverrel, ez hiányzott a rajongóknak jórészt utcán játszódó RE3-ban. Végigtoltam a demót, ahogy kijött, de nem ragadott meg a hangulata, úgyhogy újra neki se álltam. Viszont nemsokára feltöltöm a RE-sorozat története második részét logoutra, szóval stay tuned!

[ Szerkesztve ]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#4) Aslan


Aslan
aktív tag

Az első tesztekben nem az látszik, hogy egyöntetű csalódás a játék - véleményem szerint erről nem beszélhetünk - hanem, hogy megosztóbb lett, mint tavaly a RE2 Remake! Ez anno 1999-ben is így volt. Alig 1 évvel a 2. rész után jöttek ki a Nemesis-el. Jó volt, jó volt - én is szerettem - de semmilyen értelemben nem ért fel az elődhöz! Szinte biztos volt, hogy a tavalyi nagy robbanás után nem fogja ugyan azt (vagy jobbat) hozni, mint 2019-ben a RE2 Remake. Ahhoz képest IGENIS sok olyan teszt is van, ami erősen méltatja és igenis jó játéknak tartja a RE3 Remake-et! Azért, mert nem annyira egyöntetűen pozitív a visszhang, mint a RE2 Remake esetében volt, hanem egy picit megosztóbb, még nem kell csüggedni sem temetni a dolgot!!! Nem érdemes ennyire örökösen a végletekben gondolkodni... vagy nagyon jó valami vagy nagyon szar. Ez MÁRPEDIG nincs így!

[ Szerkesztve ]

SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

(#5) keIdor válasza Aslan (#4) üzenetére


keIdor
titán

Több YouTube review van már (helyszíneket is mutatnak) ahol azért többségében jókat mondanak a játékról.
Amit felhoznak, hogy már kevésbé túlélőhorror, sokkal több az akció benne. Ez szerintem az RE2 Remake végére is igaz volt egyébként.
5-6 óra, de ez az előzőre is igaz volt. Ott sem sokban különbözött az A és a B story, 95%-ban ugyanaz volt. Nemezist mondogatják még, hogy szkriptelt, de az RE2 Remakeben Mr. X is az volt sokszor, meg a régi RE3-ban is szkriptelt volt a Nemezis.
Nincs a játékkal semmi baj szerintem, csak értelemszerűen a folytatás már nem lesz akkora durranás, a motor és az animációk már ismertek és nem újdonság.
Code Veronika X Remake-et még így is kérnék jövőre!

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#6) GodGamer5 válasza Silenzio (#3) üzenetére


GodGamer5
addikt

Állítólag alig hasonlít a 3-ra és a logikai részeket is kivették/megnyirbálták, sőt nem is parás a játék és egy sima rövid akciójátékká degradálták, kb a második rész assetjeiből ősszedobálva... Ha tényleg így van, akkor nagy kár érte.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#7) gejala válasza GodGamer5 (#6) üzenetére


gejala
őstag

Ezek nekem mind pozitívumok. Az eredeti már megjelenésekor is gagyi volt, ma meg már vállalhatatlan az egész. A park például az egyik legcikibb helyszín az egész szériában, hála égnek, hogy ezt kidobták.
Ráadásul az eredetit az is kettétörte, hogy már nem survival horror, mint a 2, de még nem is akció, mint a 4. Két szék között a pad alá tipikus esete. A 2 és a 4 is örökre megváltoztatta az utánuk jövő játékokat, a 3 meg egy nagy semmi lett, ami csak Nemesis néhány jelenete miatt emlékezetes.
A Remake viszont egy non-stop bombasztikus akciójáték lett néhány egészen őrült jelenettel. Teljesen fölöslegesek lennének ide a hülye puzzle-k, miközben világvége van, egy 3 m-es rakétavetős biofegyver üldöz és mindjárt jön az atom is. :D

[ Szerkesztve ]

(#8) cyberkind válasza gejala (#7) üzenetére


cyberkind
félisten

Én előrendeltem, illetve biztos, hogy tetszeni fog, (nem is játszottam az eredetit), de ha már ennyire belenyúltak a 2-3-ba, nyugodtan átírhatták volna olyanra, mint az újkori 2 lett, az sokaknak, vagy szinte mindenkinek tetszett.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#9) gejala válasza cyberkind (#8) üzenetére


gejala
őstag

Én is előrendeltem és 80-100 órát tuti beleteszek majd. A 2-be is belement egy százas.
A 3 nem működne olyan játékként, mint a 2, már csak a helyszín miatt sem. Szerintem ez volt a legjobb megoldás, hogy lineáris akciójátékot csináltak belőle, ahol jelenetről jelenetre futsz. Így ez lehet az a játék, amilyennek a 6-t is akarták, csak ott ugye csúnyán kisiklott az egész.

Aki meg rövidnek tartja, annak szintén ajánlom figyelmébe a 25-30 órás 6-t. ;] A kevesebb néha több.

[ Szerkesztve ]

(#10) Montanaxy


Montanaxy
aktív tag

Nem tudom mivel játszottak, de nekem a demó nagyon para volt és tetszett. Lehet előrendelem a classic skinek miatt. :K

(#11) Silenzio válasza gejala (#7) üzenetére


Silenzio
addikt

Ennél kevésbé nem is érthetnék egyet veled. Furcsa. A parkkal nem tudom, mi bajod, érvelni nemigen lehet ezzel kapcsolatban, talán ízlés dolga. Szerintem kurva jól néz ki, főleg HD resoultion pakkal, helye van a szériában, le van kötve a narratívában, hogy az Umbrella annyira sok pénzt pumpált a városba, hogy ilyen cuki kis helyekre is tellett városrendezés ütemezésekor.

A játékmenettel kapcsolatban még kevésbé értek egyet. Inkább idézek a tavalyi cikkemből a Logoutról. Survival az, de még mennyire. Az 1-2-REMake-ben, de még a Code Veronicában sem volt olyan az elmúlt években, hogy kételkedtem benne, elérek-e épségben a következő ládáig\növényig. A 3-ban legalább 5x volt ilyen érzésem tavaly. Még a RE 0-t érzem hasonlóan nehéznek. Eleve az, hogy véletlen generált a tárgyak jó része, mekkora bizonytalansági faktort ad. Szerintem ez egy kutyaközönséges és felszíneskedő tévhit, hogy a RE 3 nem survival, csak mert túl sok benne az akció. Valóban sok, de jócskán meg is van nehezítve. Vö. RE 4, ami már második végigjátszásra is sétagalopp.

"A RE korábbi részei betanulhatók voltak. Az optimális útvonalat meg lehetett tervezni, kellő helyismerettel az erőforrás menedzsment ütemezése is gyerekjáték volt, itt azonban még a legrutinosabb kitérőkkel sem garantált a legközelebbi ládához jutás, a bizonytalansági tényezőt ugyanis a véletlenszerűen generált lőszerek, gyógyító cuccok és ellenfelek által biztosított folyamatos frusztráció és kiszolgáltatottság tovább erősíti. A bossfight-ok ráadásul pokoli nehezek. Nemesis újra és újra regenerálódik, mutálódik és visszatér, kiszámíthatatlan, a repertoárja változatos, és jóval mozgékonyabb, mint Carlos vagy Jill. A kitérő manőverek arra szolgálnak, hogy ellensúlyozzák a játék fatalizmusát, ám az esetek többségében a kontroller kétségbeesett rángatására véletlenszerűen jönnek elő. A tank irányítás egyszerűen alkalmatlan erre az intenzitásra, a RE 3 így nem csak pokoli nehéz, de még csak nem is fair, ráadásul az elődjéhez képest komoly átgondolatlanságokról is árulkodik, és mivel olykor kifejezetten lutri, sokan messze ívben kerülik, évekig így voltam vele én is, mert úgy éreztem, a szándékos szívatásra van kihegyezve."

Az évekig kb. 16 évet jelent, 2003-ban toltam végig, utána meg még egyszer tavaly a cikkhez.

A puzzle-k kapcsán meg azt tudom mondani, hogy el kéne dönteni, mit akar a Capcom. A 3-ban a fejtörők is le voltak kötve a narratívában, a város alatt húzódó komplexumrendszer miatt kellettek. Értem, hogy életszerűbb, ha nincsenek, de ez a sorozat az emberi misztikumról szólt mindig is a gonosz cég toposza alatt. Miután kikúrták az Umbrellát, onnantól kezdve is az volt a tét az univerzumépítés mellett, hogy megtudd, mi történt a múltban. A 4 és az 5 is pl. hozzátett a T-vírus legendájához.

[ Szerkesztve ]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#12) gejala válasza Silenzio (#11) üzenetére


gejala
őstag

A park egy backtrackelős hülyeség, a boss (Gravedigger) meg totál felesleges és nem is jó.
Az nem lenne baj, hogy van ott egy park, csak nem ilyen formában kellett volna.

Survival nem attól lesz egy játék, hogy nehéz, hanem a játékmenet miatt. RE2 assisteden rendkívül könnyű, mégis a survival horror definíciója. Technikailag a 3 survival horror, de már nem tisztán, mert elkezdtek akciójáték elemeket belepakolni (dodge, nagyobb tűzerő). Csak akkoriban ez még nem volt kiforrott.

A puzzle-k létével sincs baj, csak nem a hülye 90-es évekbeliek kellenek, mint a 3-ban is a music box baromság. Na meg egyébként is inkább zárt hubszerű játékokban jók, mint a mansion vagy az RPD. Városi utcákon jó eséllyel csak zavaróak lesznek.

[ Szerkesztve ]

(#13) Silenzio válasza gejala (#12) üzenetére


Silenzio
addikt

Szokatlanok. Engem nem zavartak. Úgy voltam vele, varietas delectat. Szerintem eleve furcsa az egész RE 3 jelenség, mert végig utcán játszódik. Tudom, mitől Survival egy játék. Már 2009-ben elkezdtem róla a sorozatot Gamepodon. A dodge-os érvedet adom, de Nemesis ellen az inkább volt zavaró, nagyon bele kellett tanulni, hogy ne szimpla szenvedés-bénázás legyen.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.