Kérdésed dőlt, válaszom félkövér:
Mi számít valósidejűnek?
Mert a renderelés nekem nem tűnik annak.
Valós idejűnek az számít, ami valós időben történik, és nem pedig 60 óra renderelés után látod a végeredményt, hanem munka közben.
És ezt a rettentő különbséget alá tudnád támasztani valami konkrét cikkel? Érdekelne.
Ugyan cikkel nem, mert ilyenekről nem írnak cikkeket, ezekről a mindennapi emberek nem tudnak, mert fogalmuk nincs, hogy létezik. Uránbányászatról sem nagyon lehet olvasni csak úgy cikkeket, pedig az is egy iparág, és minden nap megy... Viszont megmagyaráztam.
És amikor a memóriában van 40GB anyag tárolva, amit nagyon gyorsan kell elérni, ott számít, főleg gyorsabb mozgásoknál, és még így is gondban vagyunk 48FPS felett, mert túl sokat kell számolni, általában 50%-ra van állítva a kirenderelt képek száma, és ki van kapcsolva az élsimítás...
/Kis kiegészítés: Lassú memóriával nem lehet real time dolgozni, mert lassú, nem készülnek el a képek időben -> úgy lenne 800 óra, amit csak példának írtam, mivel ha minden egyes alkalommal lerenderelném, mert a lassú memória miatt valós időben nem tudnám lejátszani a jelenetet, akkor az nem lenne 2 perces dolog, nem is vállalnám el/
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------