Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) BlackSoft válasza Phvhun (#50) üzenetére


BlackSoft
addikt

:DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD

Jah, nem ezzel foglalkozok, lovakat tenyésztettem az elmúlt években :DDD

Megkérdezed mire jó, hol venni észre - ezek szerint nem tudod - válaszolok, majd azt mondod fogalmam nincs miről beszélek XDDDDDDDDDD GGWP

[ Szerkesztve ]

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#52) Phvhun válasza BlackSoft (#51) üzenetére


Phvhun
őstag

Az előző hsz-ed lényegi része röviden összefoglalva:
Pár ns ram késés különbség egy videó elkészítési idejét 800 óráról 4 órára redukálja.

Az általad linkelt animációknak minden egyes képkockáján órákig dolgozik akármilyen bika gép is szóval itt sem igazán értem hogy miről akarsz beszélni.

(#53) #16939776 válasza BlackSoft (#51) üzenetére


#16939776
törölt tag

A válaszod nemigazán tartalmazott érdemi infót, a kérdésére :N

Q:Mégis hogy a szent tehénbe veszel észre pár nanomásodpercnyi késést?

A:Valós idejű számításoknál rettentő nagy a különbség...

Q:És ezt a rettentő különbséget alá tudnád támasztani valami konkrét cikkel? Érdekelne.

A:amikor a memóriában van 40GB anyag tárolva, amit nagyon gyorsan kell elérni, ott számít, főleg gyorsabb mozgásoknál... Itt nagyon számít az, hogy milyen gyorsan éri el az elemeket a ram-ból...

[ Szerkesztve ]

(#54) BlackSoft válasza Phvhun (#52) üzenetére


BlackSoft
addikt

Kérdésed dőlt, válaszom félkövér:

Mi számít valósidejűnek?
Mert a renderelés nekem nem tűnik annak.

Valós idejűnek az számít, ami valós időben történik, és nem pedig 60 óra renderelés után látod a végeredményt, hanem munka közben.

És ezt a rettentő különbséget alá tudnád támasztani valami konkrét cikkel? Érdekelne.

Ugyan cikkel nem, mert ilyenekről nem írnak cikkeket, ezekről a mindennapi emberek nem tudnak, mert fogalmuk nincs, hogy létezik. Uránbányászatról sem nagyon lehet olvasni csak úgy cikkeket, pedig az is egy iparág, és minden nap megy... Viszont megmagyaráztam.

És amikor a memóriában van 40GB anyag tárolva, amit nagyon gyorsan kell elérni, ott számít, főleg gyorsabb mozgásoknál, és még így is gondban vagyunk 48FPS felett, mert túl sokat kell számolni, általában 50%-ra van állítva a kirenderelt képek száma, és ki van kapcsolva az élsimítás...

/Kis kiegészítés: Lassú memóriával nem lehet real time dolgozni, mert lassú, nem készülnek el a képek időben -> úgy lenne 800 óra, amit csak példának írtam, mivel ha minden egyes alkalommal lerenderelném, mert a lassú memória miatt valós időben nem tudnám lejátszani a jelenetet, akkor az nem lenne 2 perces dolog, nem is vállalnám el/

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.