Találtam pár videótesztet, kérdés mennyire hitelesek. Videó.
Érdekes hogy a játékon belüli fps limit más mint a külső programból kényszerített. Nem akarok önigazolósat játszani, de ezzel már találkoztam. Az RTSS limitet használom leginkább, de volt játék ahol az in-game limit jobban bevált.
Most nincs időm alaposan átolvasni az irományt, szóval csak átfutottam, de több kérdés is megfogalmazódott bennem:
Ennél a tesztnél nem értem hogy miért G-sync + V-sync beállításon tesztelnek? Ennek mi értelme?
Az ábrákon jól szereplő Fast Syncet sem tudom hova tenni. Nekem sem vált be, és többen panaszkodtak rá.
Redditen is találtam érdekes hozzászólásokat a témával kapcsolatban.
Holnap beleásom magam a témába, ha van valami fejlemény megírom, illetve a keddi tesztelés tapasztalatairól is születik egy bejegyzés. Nem vagyok saját magam ellensége, hülyeségre nem adok ki pénzt!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.