Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) janos666 válasza pucz (#12) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Vak tipp, de ha tudod, esetleg próbáld azonos és nem feleslegesen magas felbontású formátumra állítani a ki- és bemeneteket a Windows mixerben, pl. 48KHz 16-bit mindkettőre (vagy ha a nagyon kevés opciót ad egy digitális mikrofon, akkor tesztképp arra az "akármire" a kimenetet), mert lehet hogy ezt konvertálja rosszul, mikor egymásra keveri.

Ja és persze próbálj bármi mással csak hangot rögzíteni (valami egyszerű "diktafon" szerű programmal, semmi komoly), hogy olyankor milyen visszajátszva, mert lehet hogy vacak minőségű (vagy selejt) a mikrofon, na meg mindenki másképp hallja a saját hangját a fejében, mint visszajátszva (akár studio minőségű rögzítés/visszajátszás esetén is).

Még egy, hogy nem minden program tolerálja, ha Vsync mellett rögzítesz, még akkor sem, ha azonos a frekvencia és FPS, ilyenkor próbáld kikapcsolni a Vsync-et és mondjuk 60fps limitet beállítani (játékmenüből, vagy RTSS-el, de ne VGA driver-ből, mert a GPU oldali limit a gond a Vsync-nél is, a trükk hogy CPU oldalon legyen a limit).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.