Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) schawo


schawo
titán

Ez érdekes :)

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#2) quailstorm


quailstorm
nagyúr

Még 2nd gen Intelnél is megéri ezt csinálni. Asphalt 8 "királya" az 50k követős Gameloft szerződéses Hector Munoz így csinálja évek óta. Így megengedheti azt a luxust, hogy mai napig egy fostos laposon tolja, GT520+QuickSync kombóval.

Pusztán az, hogy külön "dedikált" hardver van, már sokat segít.
Részemről én OBS+nvenc-et használok, mert ezt röhögve bírja (750Ti), komolyabb meg most nem kell, szóval IGP letiltva. Szerintem én az nVidia cuccosba 1-2 driver erejéig léptem be csak, azóta nem érdekel, totál felesleges számomra, a shadowplay miatt regeltem anno, de mint a teszted mutatja abszolút van alternatíva.

***tessék figyelembe venni, hogy 2nd gen Intel mellé max asztali gépben tehető modern nVidia, ott lehet már jobb lenne az nvenc, de korai nvenc ellen, vagy főleg CPU h264 ellen, mert Fermiben nincs is nvenc, ott abszolút nyertes még a korai QuickSync is.

[ Szerkesztve ]

(#3) ReFleXx


ReFleXx
addikt

valahol lathato minta VOD ? kivancsi lennek a QSV-s kepminosegre.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#4) RECSKA válasza quailstorm (#2) üzenetére


RECSKA
veterán

Na, akkor regebbieknel is jobb lehet a qsv hasznalata.

Igazabol azon a gepen nem jatszunk, amin streamelunk elvet a legjobb kovetni, de teny, hogy nem sokan engedhetik meg maguknak a dedikalt streamer pct, nekunk jo megoldas a qsv hasznalata.

Ha pl a jatek 50-60fpsel megy, akkor meg jonnek az nvenc melletti dropped frameek, mivel a gpunak annyi ereje nincs, hogy streameljen. Qsv-vel meg sosem dobtam el kepet.

ReFleXx : az a baj, hogy ez nagyon szerverfuggo. Streamelesnel en azt vettem eszre, hogy kb 10-15%-al nagyobb bitrate kell a qsvnek, es maris nem megkulonboztetheto.

Felvetelre pedig nagyjabol mind jo, mert ott ugyis 50-70Mbpsel rogzit nagyjabol mindenki...

Nem mentettem kepeket, de a neten sok kering, amin bevallom oszinten en sokszor eszre se veszem a kulonbseget. Annyi, hogy nalam a qsv picit kasasabb, emiatt kell neki egy pici tobblet bitrate es onnan kezdve mar nem eszreveheto. De inkabb netet adok neki, mint fpst :)

[ Szerkesztve ]

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#5) quailstorm válasza RECSKA (#4) üzenetére


quailstorm
nagyúr

Szerintem csak azért jobb, mert IGP-nek csak ez a dolga, ahogy mondod a framedroppok sincenek.

Képminőséget mi nem nagyon nézzük, mert a YT tönkreteszi úgyis.

(#6) Tamás88


Tamás88
őstag
LOGOUT blog

Shadowplay (illetve korábban az AMD-nél Relay) = Facebook
OBS = Twitch.

Bár az utóbbi videó rögzítésnél valami miatt a kép elcsúszott (a hang kb. 2 másodperccel előbb volt mint a kép).

(#7) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Kösz, most kíváncsiságból nekem is ki kell ezt próbálnom. :DD
Mondjuk 1000+1 dolog felboríthatja az elméletet az NVFBC/NVIFR megoldás (az extra hardware "képlopó" képesség an nVidia GPU-kban, amihez ma csak a ShadowPlay fér hozzá, semmi third-party cucc) eredendő előnyéről, és hogy maga a hardware encode már nem is számít ahhoz képest, de azért fura látni, hogy gyakorlatilag nem érvényesül a dolog.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#8) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ez tényleg meglepő eredmény, köszi a bejegyzést!

Én még nagyon régen próbáltam a 3. generációnál a QuickSync motort, de az botrányosan rosszul működött, itt konkrétan a Core i5 3470-ről beszélek, a mai napig azt használom, de természetesen nem QV motort. Amikor néhány éve kipróbáltam (VGA nélkül voltam), még a Half-Life 1-ben is (a GoldSource Engine eredeti) felvétel indításakor összeomlott a sebesség. Azóta kerülöm a használatát. Úgy tűnik tényleg rengeteget fejlődött, de ez el is várható 5 generációval később. :D

#3 ReFleXx: Teljesen lényegtele, mert akár Twitch-en, akár YT-on nézed, a nagy mértékű tömörítés és a H.264 miatt nincs különbség, mindegy milyen motorral stream-el az ember, a nézők úgysem veszik észre a különbséget.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#9) quailstorm válasza huskydog17 (#8) üzenetére


quailstorm
nagyúr

Hát nem is csodálom, hogy bebuktad. Ahhoz nincs elég sávszél meg teljesítmény, hogy azon játssz és kódolj is.
Azért egy mai OBS-sel és dedikált VGA mellett is kipróbálhatnád, hogy IGP-t csak felvételre, teljesen jól kéne működnie.

Azt az esetet, amiről beszélsz a logout poszt egyáltalán nem is tárgyalja.

[ Szerkesztve ]

(#10) huskydog17 válasza quailstorm (#9) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Nekem tökéletes a VCE motor is, amúgy meg nem használok OBS-t, sose használtam. Csak úgy tudnám használni enkódolásra a QS-et, hogy az IGP-re kötöm a monitort, de mivel van dVGA-n, így eszem ágában sincs ezt megtenni. :D

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#11) janos666 válasza huskydog17 (#10) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem Win10-en megy a coffeelake QS monitor nélkül is.
Elsőre annyi tűnt fel, hogy 4k-ban kb 85 fps a max QS, NVENC alapbeállításon kb.140.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#12) pucz


pucz
senior tag

Üdv.

Valaki tudna segíteni?

Ez a rögzítés sehogy sem akar összejönni...

Ha elkezdek rögzíteni, a játékban olyan a hangom mikrofonba, mintha gyorsítva lenne (többiek bevallása szerint), a felvételen meg jó a sebesség, de szétesik a hang. Olyan mintha ki-ki hagyna egy-egy framet, vagy nem tudom.

Shadowplay brutálul tolja, meg az a játékhangot is hülyén veszi fel. OBS a játékhangot jól veszi fel, viszont ott csak a mikrofon hangja buziskodik.

OBS-t JackFrags videója alapján lőttem be, a SP-t meg csak úgy gyorsba.

Mikrofon csak az van ami a headseten van (Cloud 2). Nem streamelni akarok, nem is YT karriert folytatni. Csak összedobni pár játék után egy videót, és hogy ezalatt ne csak a többieket hallják.

(#13) janos666 válasza pucz (#12) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Vak tipp, de ha tudod, esetleg próbáld azonos és nem feleslegesen magas felbontású formátumra állítani a ki- és bemeneteket a Windows mixerben, pl. 48KHz 16-bit mindkettőre (vagy ha a nagyon kevés opciót ad egy digitális mikrofon, akkor tesztképp arra az "akármire" a kimenetet), mert lehet hogy ezt konvertálja rosszul, mikor egymásra keveri.

Ja és persze próbálj bármi mással csak hangot rögzíteni (valami egyszerű "diktafon" szerű programmal, semmi komoly), hogy olyankor milyen visszajátszva, mert lehet hogy vacak minőségű (vagy selejt) a mikrofon, na meg mindenki másképp hallja a saját hangját a fejében, mint visszajátszva (akár studio minőségű rögzítés/visszajátszás esetén is).

Még egy, hogy nem minden program tolerálja, ha Vsync mellett rögzítesz, még akkor sem, ha azonos a frekvencia és FPS, ilyenkor próbáld kikapcsolni a Vsync-et és mondjuk 60fps limitet beállítani (játékmenüből, vagy RTSS-el, de ne VGA driver-ből, mert a GPU oldali limit a gond a Vsync-nél is, a trükk hogy CPU oldalon legyen a limit).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#14) pucz válasza janos666 (#13) üzenetére


pucz
senior tag

Meg próbáltam mindent amit mondtál, de semmi. Végül a fejesnek a "hangkártya" kivétele oldotta meg a dolgot. Így jobban is szól, és a mikrofon is rendeltetésszerűen működik, minden helyzetben.

Nem tudom mi lehet abba a kütyübe, de most a hangzás is ég és föld különbség. :DDD

(#15) #34576640


#34576640
törölt tag

Sziasztok,

Néztem már több videót az OBS beállításáról de nem működtek.
Valamiért rossz minőséget présel ki magából a gép.
Tud nekem valaki segíteni?

Köszi!

(#16) bobalazs


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Lehet újra mérni.
Az OBS a 23as verziótól kezdődően új nvenc kódolót kapott, egészen a geforce 600as szériától kezdődő videokártya családoknál használható, és akár 66%al kevesebb fps esés is elérhető vele.
obs optimized

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.