Aki meg azt akarja elmagyarázni, hogy mert éveket dolgozott egy autóért, hat tegye, csak azt nem értem minek -> Erre könnyen válaszolhatok neked a saját példámmal. 3 évig spórolgattunk a kocsira, h mire asszony terhes lesz és meg is jön a baba, biztonságos autóban tegyük meg a kilométeret. Légzsákok, abs, ami csak kellhet. A nyeszlett r19 rönyótól éppen ezért határozottan eltiltottam az asszonyt, h beüljön utasként (nincs jogsija), az a kocsi nem egy életbiztosítás. 3 év alatt két keresetből, de kis fizuból így vettük a millás (nem ér annyit egyébként) 2005-ös focus kombit. Ennyi.
Engem azért bosszantana ha összetörnék és nem is tudnék hirtelen másikat venni.
Ha egyedülálló lennék kutya-macska nélkül, akkor esetleg én is úgy állnék hozzá, mint te. De mivel nekem nincs 9 életem, mint egy cicának ezért fő a biztonság. Egy-két légzsáknál alább már nem adnám. 2019-et írunk azért most már.
Mindig elborzaszt, h pölö (ruszki karambolos videókat nézve) 50-es tempónál szembe sávba átcsúszó Lada és mondjuk ott szemből is 50km/h-val érkező modernebb kocsi karamboljánál a fapad autósnak mennyi esélye van bennmaradni a gépben holtan. Elmondom: sok. Ez egy százzal a betonfalnak tipikus esete. Kösz, én ebből nem kérek.
Remélem lejött mit akarok ezzel mondani. Kis pénz, normál autó, sok évig gyűjtögetés. Ez van.
Az autó egy tárgy, nem életcél, vagy befektetés, használva van kopik törik -> Ez így van. De ha már használom, akkor legyen jó, szolgáljon, juttasson el a-ból b-be uram bocsá hosszú utakon kényelmesen, ergó azért igenis törődést igényel. Nem kell minden hétvégén polírozni, az a ló másik oldala, de ha már megvettem (számomra) drága pénzért, akkor vigyázok rá.
A befektetés rész pedig épp lehet igaz is, egy régi ritka ferrari értéke minden évben egyre csak nő. Van akinek az a defektje, h ezeket a vasakat gyűjti és ápolgatja, istenem. Tegye ha megteheti, neked mit fáj?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///