Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) AxBattler


AxBattler
félisten

Grats hozzá, jó kis modell mind a kettő! Jöhetnek a képek! :C

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#2) rdt89 válasza AxBattler (#1) üzenetére


rdt89
addikt

Köszönöm szépen! :R

Este akkor töltök fel róluk 1-2 fotót :)

(#3) haris válasza rdt89 (#2) üzenetére


haris
őstag

Nálunk már este van... :B
Na jöhetnek a képek! ;)

Grat az újhoz! Az én első kocsim is itt áll a ház előtt (Ford Mondeo MK1).
Pont így voltam vele mint te, eladni nem éri meg ára nincs, a kötelezője szinte nulla (B10 nagyon rég óta), de amikor a családbann kell valakinek egy vas, mert a sajátja (a megfelelő aláhúzandó):
- összetört
- szervízben van
- elvitte az asszzony
- stb

...akkor csak kulc elfordít és megy.

Szóval a régit megtartani nem ördögtől való, vagy legalábbis én megértem.

(#4) Chaser


Chaser
titán

nem eszik az kicsit sokat? nekem 1,9 vmelyik verziója volt, tdi v hdi már passz, 90le-s, városban volt 5-6 liter nyáron klímával, pályán alatta
kb ugyanez csak 5 ajtós kivitelben, gyárilag sportos légterelővel mint ezek is

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#5) rdt89 válasza haris (#3) üzenetére


rdt89
addikt

Köszönöm szépen én is így látom, hogy elfér nem kér olyan sokat enni.

+(#1) AxBattler:
Képek pótolva

(#4) Chaser
9.5 liter egy 2.0 benzines motortól dinamikus vezetéssel ennyi. Óvatosba 7.8-ra le tudnám verni, de akkor meg elvesztené a varázsát. :) A 306 volt, hogy 5.7-re is kijött vegyesbe. :)

(#6) Chaser válasza rdt89 (#5) üzenetére


Chaser
titán

jah hogy ő benzines, de tömege alig van, sztem sok amit eszik, de passz

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#7) rdt89 válasza Chaser (#6) üzenetére


rdt89
addikt

Ebbe dinamikus és sokszor 6-7 ezerig forgatás is van, itt a teljesítménynek ára van. :D

(#8) orion1025


orion1025
őstag

Mit vadásztam tavaly a Zasszonynak egy 306-oscsodát, de brutálisan lelakott példányok voltak akkoriban eladó sorban. Így maradt a másik opció, a hármas Golfi.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#9) rdt89 válasza orion1025 (#8) üzenetére


rdt89
addikt

Én is tavaly voltam megnézni egy tökéletes állapotú 306 Roland Garos 1.6 110le-s példányt, nagyon kevés km-rel. Helyben volt 2002-es és szinte full extra (hasznaltaut-on).Elmentem megnézni, de az az autó törve volt, a motorháztető nem volt lezárható, elemenként más színű volt a kasztni, és a motor se az volt amivel hirdették és az extrák fele se volt megtalálható, cserébe 590-et kértek el érte. Ahogy odaértünk a kocsihoz, fordultunk is vissza, hogy a 9 évvel öregebb autóm ehhez képest most jött ki a szalonból... Szóval igen ebbe igazat tudok adni neked. Én lehet, hogy nem kíméltem a kocsit, de ha szerelni kellett akkor mindenből a legjobb minőségűt kapta és csak is újat és ezt meg is hálálja a mai napig is!

[ Szerkesztve ]

(#10) orion1025 válasza rdt89 (#9) üzenetére


orion1025
őstag

Sosem értettem miért kell terelni egy hirdetésben. Attól még nem veszem meg, mert elmentem megnézni, de közben a fele nem igaz a leírtakból, meg még lehet egy keveset alkudni is... A Golfot úgy vettem meg, hogy az eladóval konzultáltam, ő mondta mi lesz cserés rajta, és nagy meglepetés nem ért igazából egy jobbos féltengely cserét leszámítva. Az már egy másik kérdés, hogy az autó árának háromszorosát ráköltöttem, hogy egy normális kocsi legyen belőle, de én így is terveztem, hogy ne évente kelljen mindig bohóckodni vele. Verseny szűrők, Bilstein gátlók, Eibach ültető rugók, Audi TT szilentek, verseny légszűrő, normális bizonylatos sportdob, nyitott kati, új gyári füstös index és ködlámpa szett, stb kismillió karosszéria elem és a komplett beltér ülésekkel, tetőkárpittal, miegymással. Tőlünk már csak a temetőbe megy, de saját magamnak kókányolást és szart nem rakok/rakatok bele, ezt helyesen teszed te is. Sokan mondják, hogy ilyen régi autóra ennyi pénzt költeni egy vétek, de a szerelem az szerelem, én a legutolsó gagyi kis holmim is szeretem a lehetőségekhez képest patika állapotban látni, még ha nem kevés anyagiakat is emészt fel.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#11) rdt89 válasza orion1025 (#10) üzenetére


rdt89
addikt

Tökéletesen megfogalmaztad. Én is így vagyok vele, hogy tőlem csak a temető lesz a kocsi sorsa, pedig apa mindig mondja, hogy nem éri meg ennyit költeni a kocsira, reálisan gondolkodj, ez az autó már nem ér annyit, hogy újat vegyél bele és társai. Igaz ő autószerelő, de pont ezért érthetné meg, hogy ami bevált és megbízható azt már nem az értéke fogja meghatározni, hanem a megbízhatósága és ha egyszer szépen helyre van téve akkor a kötelezőn kívül szinte sose kell hozzányúlni. Mikor valamit cserélni kell a bontó szóba se jöhet. Jó váltót sajnos csak onnan lehet venni, mert abból már nem árulnak újat, de ami beszerezhető újonnan abból csak az és a 206-os hiába lesz drágább alkatrészileg akkor se fog sose használtat kapni semmiből vagy olcsóbbat. Csak az életem bízom rá a kocsira nap mint nap, ha elvárom tőle, hogy tökéletesen működjön, akkor ő is elvárhatja cserébe, hogy mindenből a legjobb minőséget kapja. Ez a szerelem bizony. :)

(#12) orion1025 válasza rdt89 (#11) üzenetére


orion1025
őstag

Akkor helyzeti előnyben vagy, nekem még vajúdnom kell a szerelőkkel is, ki hol és miért akar lerántani. Két karosszériásnál járt már szegény autó, de keresnem kell majd egy újat, mert képtelenek egy küszöb cserét megcsinálni normálisa. A szélvédő csere is másodikra sikerült mert beázott, és kezdődött az ujjal mutogatás mindkét fél részéről, mert egy helyen történt az A oszlop javítás + a szélvédőzés is, mert nem akartam két embert keríteni, de hiba volt... Vicc ami megy mostanság szerelésnek "becézve", mert a magas fogyasztást nem sikerült megtalálnia több szerelőnek sem, én meg a parkolóban megoldottam röpke egy óra alatt, azóta ha ki van nyomva a szeme, akkor is 6,7-nél megáll vegyesbe, előtte meg a 12 littyót is beverte országúton...

;]

[ Szerkesztve ]

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#13) Chaser válasza rdt89 (#9) üzenetére


Chaser
titán

ha nincs tanú úgy vertem volna pofán a kedves gazdit, h passzoljon az autóhoz ( : a nénikéje idejével játszadozzon
sztem akkor is sokat eszik a verdád ( : egy barátomnak talán 2,5-es benzinese van, de 2-es biztos, 1,5-2 tonnás kasztnival, mégis sokkal kevesebbet eszik, vmelyik opel ha jól rémlik - továbbra sem értek hozzá ( : de ilyen tömegű autónál nekem ez irreális, hiába a dinamikus vezetés, nem indokolja, ő autójának ennyi erővel 12 litert kellene ennie, ezzel szemben városban is max 6-7l

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#14) rdt89 válasza orion1025 (#12) üzenetére


rdt89
addikt

Nekem a küszöb azért lesz necces ha egyszer odakerül, mert ívelt és azt nagyon kevés karosszériás vállalja el. Nagyon jól néz ki a járgány azt kell mondjam. :)

(#13) Chaser :
Viszonteladó volt :(

[ Szerkesztve ]

(#15) orion1025 válasza rdt89 (#14) üzenetére


orion1025
őstag

Köszönöm, már alakult azóta, illetve új lökkös is bevetésre vár, zsír új gyári koptatóval, mert a képen lévő kicsit leszakadt, annyira alacsony volt az autó az Eibach rugó előtt. Az olajteknőt meg lassan cserélnem kell, mert a brutális ültetés miatt szénné van karistolva, így még azt le akarom dobni róla idővel.

Egyébként jut eszembe, lehet hamarosan összerittyentek egy logout bejegyzést egy 206-os játék autóról :DDD

[ Szerkesztve ]

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#16) rdt89 válasza orion1025 (#15) üzenetére


rdt89
addikt

Nekem minimális ültetés van az is csak elől, így olyan mint egy dragster a 206 16"-os felnivel, meg olyan mint egy crossover. :D

Az RC teszt kifejezetten érdekelne :)

Chaser:
A fogyasztásra visszatérve, nekem ennyit bőven megér, plusz a 406-ban dolgozó ugyan ilyen motor 11l-t eszik ilyen körülmények között, sajnos ez ilyen, ezzel kalkuláltam mikor vettem. Persze én a régi vasba is csak szigorúan Shell V-Power 100-as benzint tankolok. :D

[ Szerkesztve ]

(#17) AxBattler válasza rdt89 (#5) üzenetére


AxBattler
félisten

Köszi!
Szép példány, bár 3 ajtósat én csak nagyon indokolt esetben vennék... ha csak 1-2 személy használja az autót az esetek 90%-ában.
Azokkal a világos dísztárcsákkal a 306-os is mutatós, jópofa a régi csapatos kép!

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#18) rdt89 válasza AxBattler (#17) üzenetére


rdt89
addikt

Köszönöm szépen. :)

(#19) updog válasza rdt89 (#11) üzenetére


updog
senior tag

"Csak az életem bízom rá a kocsira nap mint nap"

Abszolút egyetértek :K Nekem a (most lesz 12 éves) C-Max-ba ment bele már az ára még egyszer, mióta megvan (idén május), hallgatom is bőszen családtól, kollégáktól, hogy minek a drágábbik gumi rá, minek vettem felnit a téliguminak külön, miért nem az olcsóbb (bontott!) alkatrészt vettem bele, miért márkaszervizbe hordom, minek tankolok minden 3-4. tankolásra prémiumot, miért viszem ilyen gyakran külső-belső ápolásra stb.

Azért öcsi, mert nem csak az én, hanem az asszony és a gyerek s*ggét is kényelemben és biztonságban akarom tudni. Beletettem lassan 8000 km-t fél év alatt, most hétvégén 2 fokban indultunk el Borsodban, pöcröff (jó, ez még nem nagy szám, de ismerek olyat, aki megszólt engem a fentiek miatt, és a Puntóját nyáron is fél percig kell köhögtetni mire beindul :D). Még nem hagyott cserben, kényelmes, fürge, hiába dízel, nem füstöl, nem kormol, 5 lityóból elmegy 100-on klímával, belül csak a műanyagokon lévő karcolások (meg az az ósdi, fapados design ;] ) miatt nem mondaná az ember, hogy ha nem is új, de mondjuk max. 4-5 éves.

BTW Gratula az autó(k)hoz! :)

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#20) rdt89 válasza updog (#19) üzenetére


rdt89
addikt

Nagyon helyes én is így gondolom, nem hiába él még a 306-os 26 éves korában is mindenféle probléma nélkül. Ha az autó megkapja a kellő törődést, márkától függetlenül meghálálja és hűséges társa lesz az embernek. Én sose az autó értékét nézem mikor költeni kell rá, hanem, hogy meddig akarom még használni a gépkocsit. A 206-osnak is gazdája volt, látszik a kocsin, hogy 17 éve Ő hozta ki újonnan a szalonból és óvta, vigyázott rá. A 129ezer km is amennyivel vettem és az autó műszaki állapota is ezt igazolja, hogy ő is sokáig egy ember szeme fénye volt és megadta neki mindig amit kellett, még jóval többet is. :) Én úgy tartom nincs szar autó (FIat, Francia amiket köpköd a köznép speciel) csak rossz tulaj. Nekünk egyik Peugeot se csinálta a fesztivált sose, jó az elektronika néha tudott érdekességet produkálni, de leállni vagy cserben hagyni egyik se sose.

Köszönöm, sajnos a 406-ostól már megvállt a család, egy újabb autóért, de ő 18 évig volt a fronton és idén volt 21 éves.

[ Szerkesztve ]

(#21) Chaser válasza rdt89 (#16) üzenetére


Chaser
titán

Lehet csak en sokallom, az nem baj ha sok, csak ne valami hiba miatt legyen
A 206-ost 15 evesen vettem, azt is szervizeltek mindig, 5 evesnek se nezett ki, sztem meg most is el lehetne adni annyiert amennyiert vettem par eve, motorter speciel olyan volt mint az uj, aki nem szervizel.idoben nem ertem.mert csodalkozik h " sz@r az auto"

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#22) rdt89 válasza Chaser (#21) üzenetére


rdt89
addikt

Már a teljeskörű átvizsgálás megtörtént, az autónak semmi hibája nincs szerencsére. Igen ezt én se értem. Ismerek 1-2 embert akik mindig panaszkodik, "majd én elvégzem a nagyszervízt hisz google a barátom" és csodálkozik, hogy a kocsi mindig kínlódik és a halál küszöbén áll. Meg a jajj egy kis rozsda elfér ott, kiecsetelem nem látszik, aztán 2-3 tél és "jajj ezt a szar konstrukció nézd tetőig felrohadt ettől a gyártótól többet autót nem veszek..." szitkok, pedig ha ecsetelés helyett kijavította volna a hibát a nagyobb bajt is elkerüli. Szóval igen vannak akik a semmit tevéstől várják a csodát.

(#23) orion1025 válasza updog (#19) üzenetére


orion1025
őstag

Most eszembe jutott erről is helyi cikk idén (vagy tavaly télről). Ha jól rémlik egy Fabia volt, amin 2004-es gyártású téli gumik voltak, és úgy érte baleset. Sajnos itthon ez van, hogy csak ahhoz nyúlunk hozzá, amihez feltétlenül muszáj, és ez érződik az autószerelőkön is, hogy félve kérdezik meg, hogy mi legyen egy olyan alkatrésszel, amit párban illik cserélni. Én úgy vagyok vele, akinek nincs pénze egy fapados, alap, tucat autó fenntartására, az inkább ne is vegyen magának, mert adott esetben másokat veszélyeztet.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.