Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) rudi válasza Teasüti (#43) üzenetére


rudi
nagyúr

Nem hiába mondják, hogy a kereskedők országa a miénk. Konkrétan az én modellemhez dupla áron lehet megkapni itthon a tuning alkatrészeket, és 99%, hogy az is úgy zajlik, hogy a hazai bolt ugyanattól a kínaitól rendeli meg, mint én, lehet, hogy raktáron sincs nekik belőle, de ennek majd utánajárok. Itt egy példa, lengéscsillapítók. Itthon 4640 forint, ebay-en rendelve 2150 forint környéke. Ha ebből veszek 2 párat, mert a gyári műanyag úgyis ereszt és úgyis cserélem majd, veszek mellé 4300 helyett 2100-ért alu rugóstornyot, mert az a másik gyenge pontja a gépnek, és rendelek még egy szakajtónyi fogaskereket, esetleg mindenből tartalákot is, akkor már lényeges összegeket lehet spórolni a külföldieknél. Garancia elvileg minden eladott termékre kell, hogy legyen, de persze benne van a rendeltetésszerű használa kérdésköre. Ha egy össze-vissza vert kocsiból kiveszik a hibás alkatrészt, akkor elég bajos bizonyítani, hogy nem volt gyilkolva és hasonlók.

Írok majd erről is egyet, mert eléggé érdekes szerintem a kispénzű magyarokank a téma. Alapvetően az a gyökere a témának, hogy mindent kínában gyártanak (még azok is, akik azt állítják, hogy nem), így felmerül a kérdés, hogy a kínai koppintás van-e annyival silányabb, mint amennyivel olcsóbb, illetve mennyivel kell túlméretezni egy adott alkatrészt, ha azt akarom, hogy olcsó kínaiból is tudja azt amit a drága "nem kínai". Más területről egy példa. Itthon 27k volt az a notebookakksi, amivel a gépem 6 órát megy. Kínából rendeltem egyet 15k-ért, ami 5 órát megy - úgy érzem, megérte.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.