Motort igen nehezen lehet kinyírni. Mit nem csinál, milyen környezetben? Előtte mit csinált? Ment és megállt? Azt ugye tudod, hogy a szabályzókban van hővédelem, hogy ne süljön meg. Olyankor x időre lekapcsolnak. Ha egyáltalán nem javul meg, akkor sem lepődök meg. Kb ennyi idő tönkretenni egy olcsó elektronikát. Számtalan járt már nálam, néha javításra is. A régi kefés szabályzókat még lehetett könnyen javítani, vagy tuningolni fet cserével. Az újak és a BL szabályzók már smd FET-eket használnak, amik kb beszerezhetetlenek és így javíthatatlanok is.
Egyébként ez biztos?
Alapvetően az összetartó kerekek stabilitást adnak (egyenesben jó) a széttartók pedig instabillá teszik a járgányt (ez kanyarban jöhet jól).
Én inkább pont fordítva tapasztaltam. Kanyargós pályára elöl összetartást, inkább hosszú egyeneses pályára elöl széttartást állítunk. Hátul mindkét esetben összetartást, hogy jobb legyen az egyenes futása az autónak.