Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Xirtam


Xirtam
veterán

Jó leírás. Csak egy valamit nem értek, mért pont elektromos és nem belső égésűt választottál?

(#2) rudi válasza Xirtam (#1) üzenetére


rudi
nagyúr

Mert lusta disznó vagyok :) A belső égésűt állítani kell, tankolni kell, célszerű hajtás után lekezelni, ha felborul lefullad, ha nem húzod neki a gázt akkor is lefullad, zajos, büdös. Kétségtelen, hogy magas szinten sokkal igazi autósabban viselkedik, de kezdéskor szerintem sokakat eltántoríthat a pepecselés, ezért érdemes elektromossal kezdeni, ahol csak a töltéssel kell szívni. Aztán, ha az ember tényleg komolyan gondolja, akkor úgyis elmegy találkozókra, versenyekre, és akkor vagy elkapja a benzingőz vagy nem. Engem asszem nem fog.

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#3) L4mie


L4mie
veterán

Hobbyking
Szintén honkong, szintén olcsó
és tele van RC-s cuccokkal, mi Airsofthoz szoktunk vásárolni ott akkukat, töltőket, eddig minden megjött 3 hét alatt.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#4) Csomag01


Csomag01
tag

üdv. Jó írás.
Én is modellautoztam kb 4 évig.
Volt elektormos,belsőégésű,és benzines.
az elektormos mindegyiket vitte.
Volt egy egyedileg tuningolt,átépített tamiya DF-03 dark impact buggy-m
1:10,4wd.
Egyedileg összeválogattott elektronikával, hidd el kevés belsőégésű volt aki egyáltalán melletem tudott jönni(természetesen kategoriába,a több 100e ft-os gépek otthagytak végsebességre,bár gyorsulásba nagyot néztek)
Csak így tovább, én ajánlom egy brushless szett és valami jobb li-po akkut szerezz be!
Vagy ha jobban beleakarsz merülni a modellezésbe,vegyél valami komolyabb autót,akár használtan,mert ezek nemsokáig birják a terhelést.

[MOBILSZÁM VÁLTOZÁS] Üdv. Csomag01

(#5) LW válasza rudi (#2) üzenetére


LW
őstag

A robbanómotoros nem fullad le. Ha felborul, akk húzni kell egy kis gázt.
Pár éve vettem egy robbanós Ofna Ravagert (Hong Nor Violator ua.). [LINK] Nagyon jó és drága szórakozás. :) Viszont elég keveset gurultam vele, max 10 lityó üzemanyagot.

Így néz ki egy verseny, egyik budapesti pályán voltam boxutcában, akik ott indulnak, azok már elég komolyan veszik. Tartalékban egy komplett autónyi alkatrészt hoznak. :)

(#6) hackeeeee válasza Xirtam (#1) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

"Tanulni" valahol jobb az elektromos.. Szerintem. Bár kinek mi. :)

Véleményem szubjektív...

(#7) beefjeez


beefjeez
senior tag

jo iras, regebben en is sokat szorakoztam ienekkel, bar en csak egy jikkot hajtottam szet tuningolva, sulycsokkentve :DDD

(#8) Ayg0 válasza LW (#5) üzenetére


Ayg0
senior tag

de idegesítő, ahogy a tizenéves pondrók beugrálnak minden hülyeségért a pályára. a vidi háromnegyedénél az egyik konkrétan majdnem rátapos a vezető autóra. ha így történt volna, gyanítom, hogy a peches tulaj sok tízezres veszteséget könyvelhet el, mert a futóműtől kezdve sokminden elhalálozik a járgányon... :N

[ Szerkesztve ]

"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

(#9) rudi válasza LW (#5) üzenetére


rudi
nagyúr

Készül egy versenyes élénybeszámoló is, hát ott tényleg fejenként százezres nagyságrendű felszereléssel vonultak ki az emberek.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#10) LW válasza Ayg0 (#8) üzenetére


LW
őstag

Szerintem ha egy ilyen autó eltrafálja, a gyereknek jobban fájna. :)

Am úgy vagyok vele, hogy anno még tojáshéjjal a hátsómon ruháztam be egy ilyen gépre (most vok 18), éés tetemes összeget fektettem bele, amit megspórolgattam. Eladni kár lenne, komolyabban foglalkozni vele meg pénzem nincs. :B

[ Szerkesztve ]

(#11) hackeeeee válasza rudi (#9) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Volt nemrég pesten a TemoFest modellkiállítás, oda RC Drfit-es csapat jött ki.. Egészen pontosan Ők..

Hát náluk is volt motyó, nemkevés.. :)

Véleményem szubjektív...

(#12) rudi válasza Ayg0 (#8) üzenetére


rudi
nagyúr

Szerintem nem egy szerencsés pálya van a videón. Ahol én voltam, ott sokkal nagyobb mozgástere volt az állogató emberkéknek és maga a pálya is messze jobban biztosítva volt. Ha egy 1:8-as arányú 3-4 kilós autót valakit eltalál 50-60 km/h-val annak szinte biztos törni fog valamije, de az autón karcolás sem nagyon esik. Ezekkel 10 métereset lehet ugorni és még ha tízes bukfenccel érkezik le, akkor sem feltétlenül törik rajta bármi.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#13) #56573440


#56573440
törölt tag

tényleg elég nagy móka ez a kocsikázás :K

balcsin hétvégén láttam srácokat hajókkal, nem hittem a szememnek olyan sebességgel mentek, követhetetlen volt amit csináltak:)

(#14) Angel1981 válasza Xirtam (#1) üzenetére


Angel1981
veterán

Ez kicsit olyan, mintha egy Opelestől megkérdeznéd, hogy miért nem Porschét vett...

[ Szerkesztve ]

(#15) wolruf válasza rudi (#9) üzenetére


wolruf
őstag

A fejenként százezer még nem sokat mond, nem is olyan nagy pénz :)

Nekem van egy (vételkor) 0 km-es Tamiya FF01-es VR6-os 3-as Golfom, ami mire összeállt, 100 körülre jött ki mindennel együtt.
Persze azóta már van egy DF-02-esem (Plasma Edge), mert a Golf folyamatosan összetört. Na ez a dög kijött 40 valamennyiből teljesen RTR-re (én raktam össze, nekem az a mániám :D ).
Nomeg még egy FF01 (Golf 4 V5).
Jó dolog ez az RC-zés, jó pénz és időigényes :D
Fontos, hogy tényleg kitakarítsa az ember a dögöket egy-egy komolyabb szórakozás után, mert sok pénzt takaríthat meg :D Nomeg jó móka atomjaira szedni :)

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#16) rudi válasza wolruf (#15) üzenetére


rudi
nagyúr

Persze, nem is azt mondom, hogy százezer volt egy felszerelés, hanem hogy százezrekkel jött ki egyetlen "garázs". Én csak mosolyogtam, hogy egy-egy jobb távirányító vagy motor kontroller kétszer annyiba kerül, mint az én egész autóm :D Azt viszont érdekes volt látni, hogy az iszonyatos esések ellenére alig törött valami. Gondolom, ez nem csak a masszív felépítésnek, hanem a pálya korrekt kivitelének is köszönhető volt. Nyilván a százzal parkolóban rongyolásnak előbb-utóbb törés a vége, de nekem nem igazán az a célom, ezek a menjünk ezerrel egyenesen videók nem hatnak meg, inkább a fűnyírás, porkavarás meg ugrálás érdekel.

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#17) beefjeez


beefjeez
senior tag

én inkább makettezek már. :B

(#18) wolruf válasza rudi (#16) üzenetére


wolruf
őstag

Eeegen :) Pont azután kezdtek terjedni a 2,4-es távok az olcsóbb szegmensben, amikor összeraktam a Golfom... Nekem még jó drága volt a sima táv is, de így is jó móka.

Hja, igen. Arra is figyelj, hogy a csavarok a nagy-esés-de-nem-törik-semmi esetében is lazulhatnak nem kicsit :) Érdemes NAGYON megnézni :) Nekem a buggym kb. egy évnyi nyúzás után egyszer csak elhagyta a hátsó lengőkar rögzítőcsavarját, vele a kutyacsontot és a kivezetést a diffiből. Persze erdőben, avarban :) Na azóta a buggy csak pihen a polcon :)

[ Szerkesztve ]

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#19) rudi válasza wolruf (#18) üzenetére


rudi
nagyúr

Naigen, csavarhuzigálás, zsírozás, csapágyak ellenőrizgetése az lesz bőven, de már az 1:10-es autón.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#20) HummeRC válasza wolruf (#18) üzenetére


HummeRC
senior tag

Na pont emiatt lehet kapni csavarrögzítőt. Kb mint a pillanatragasztó, csak nem olyan oldhatatlan, utólag bontható szándékosan. A lényeg annyi, hogy ne csak a menet fogja a műanyag elemben, mert abból kilazulhat / kiszakadhat a csavar.

Egyébként mint az életben mindenhol, itt is igaz az, hogy egyben mindig olcsóbb, mint alkatrészenként tuningolgatni. Egyben megveszel egy gyári tuningos rtr autót mondjuk 100-130k körül és abban minden benne van. Csak plusz akkukat és töltőt lehet venni hozzá, hogy növelhesd a folyamatos játékidődet. És sosem volt ilyen olcsó (relative) az akkumulátoros üzem. Ráadásul egy jobb elektromos simán jobb teljesítményű, mint a nitrós vackok. :)

(#21) Ayg0 válasza rudi (#12) üzenetére


Ayg0
senior tag

nem tudom mennyire erős az rc-k kasztnija, de gyanítom nem esne jól egyiknek sem, ha egy 30 kilós gyerek telitappal ráugrana, mert balf...ék. az pedig a jobbik eset, ha a fordítva történik az ütközés: a zúzódás elmúlik. ingyen...

az élménybeszámolóhoz lesz videó is?

"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

(#22) wolruf válasza HummeRC (#20) üzenetére


wolruf
őstag

"Ráadásul egy jobb elektromos simán jobb teljesítményű, mint a nitrós vackok."

Nadehát nem brummog, nem recseg és nem büdös a szobában. Élete ez?! :D Én most építek egy robbanós repülőt, már eleve félek a szagától (panelben nincs máshol tárolni, csak szobában) :D

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#23) rudi válasza HummeRC (#20) üzenetére


rudi
nagyúr

Szerintem ott lehet jobb a benzines/nitrós aztó, hogy annál jobban lehet gázfröccsel és elvétellel korrigálni, mint az elektromosnál. Persze, ez már csak csúcsszinten jön ki, gyorsulásban meg nem igazán lehet megfogni egy csúcs BL szettet.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#24) amdphenomX4


amdphenomX4
csendes tag

Gratula a cikkhez, tetszett! :)

Valamikor még én is szemeztem egy robbanómotoros RC autóval, csak aztán mégsem vettem meg, helikopter lett belőle. Azóta már van egy másik, mert a harmadik reptetésnél, pont amikor a legmagasabban repültem vele lemerült a távirányító és gyönyörűen lezuhant, majd azonosíthatatlanná tört. Jó kis hobby ez egyébként, de ebbe is - mint majdnem minden másban - a végletekig lehet fejleszteni egy repülőt, autót, helikoptert esetleg hajót. :)

(#25) wolruf válasza rudi (#23) üzenetére


wolruf
őstag

Szerintem még ott lehet egyébként jobb a robbanós (ha már keresni kell okokat), hogy tovább megy ,,egy töltéssel'', mint egy elektronyos.

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#26) HummeRC válasza rudi (#23) üzenetére


HummeRC
senior tag

A BL szett + Lipo páros nem csak gyorsulásban jobb, hanem fordulatszámban, erőben, rugalmasságban, pörgősségben és nem mellékesen fogyasztásban. Kipróbáltuk nem egyszer. Simán lehet egy elektromossal gáz+fékkel irányítani, korrigálni, kanyarodni és röptében a levegőben gáz + fék + kormánnyal irányítani a repülést. Persze ehhez gyakorlás kell. Még nekünk sem megy mindig tökéletesen, ahogy látszik is a videóinkon. :P

wolruf: Tovább megy? A kis 2 decis tankjuk max 10 perc alatt üres, míg én a 4000mah lipoval 35-40 percet autózok verseny körülmények között és kb 1 órát a haverokkal az erdőben. Nem véletlenül mondák a rutinosabbak, hogy gazdaságosabb az elektromos. Mennyi is egy kanna nitro? És mennyi idő alatt fogy el? Ha sokat játszol, akkor 1 nap alatt ki lehet autózni.

[ Szerkesztve ]

(#27) rudi válasza Ayg0 (#21) üzenetére


rudi
nagyúr

Videó nem lesz sajna.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#28) rudi válasza HummeRC (#26) üzenetére


rudi
nagyúr

Akkor ez a robbanó vs elektromos egy Intel-AMD jellegű vita lesz :)
Mindjárt felpakolom a cuccot és kimegyek kicsit szlalomozni.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#29) banhammer válasza Xirtam (#1) üzenetére


banhammer
veterán

Azért nem választott robbanó motorost, mert most az elektromos autó a divat.

És a korral is haladni kell ugye.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#30) wolruf válasza HummeRC (#26) üzenetére


wolruf
őstag

"wolruf: Tovább megy? A kis 2 decis tankjuk max 10 perc alatt üres, míg én a 4000mah lipoval 35-40 percet autózok verseny körülmények között és kb 1 órát a haverokkal az erdőben. Nem véletlenül mondák a rutinosabbak, hogy gazdaságosabb az elektromos. Mennyi is egy kanna nitro? És mennyi idő alatt fogy el? Ha sokat játszol, akkor 1 nap alatt ki lehet autózni."

Nem kizárt, lipoval még nem operáltam :) Nekem sincs nitros autóm (nem is lesz, mint az okokat írtam :D ), csak próbáltam védeni őket valami okán. De úgy látszik ez sem állja meg a helyét :)

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#31) HummeRC válasza rudi (#28) üzenetére


HummeRC
senior tag

Vita nem lesz. Legalábbis részemről biztos. Nincs min vitázni, mikor ez egy hobby, kvázi egy játék, amivel szórakozunk. Többnyire tét nélkül. Ha mindenáron hasonlítgatni kell, akkor gyerünk ki a versenypályára és ott lehet alátámasztani az érveket. :DDD Egyébként mostanában terjednek a tét nélküli Kóla-csoki rendezvények, hogy a versenyzés öröme meglegyen, de ne harc legyen belőle. ;)

Egyébként alapjában elmondható, hogy akik mechanikai műszaki képzettséggel rendelkeznek (autószerelő, gépész, stb...), azok a robbanós autókat preferálják, mivel többnyire nem is értik, hogy honnan van ilyen erő egy elektromosban. Aki pedig inkább elektro képzettséggel rendelkezik, az ugye egyértelműen az elektromos modelleket favorizálja. Mind a kettővel lehet jókat játszani, de ma már az elektromos fejlettebb. Régen a robbanós volt komolyabb, mert nem állt ilyen szinten az elektrotechnika.

(#32) D1Rect


D1Rect
félisten

Kell neked egy brushless motor, látom én. ;)

(#29) banhammer: Ha ingyen lenne az üzemanyag a belsőégésűbe nekem akkor is elektromos kéne... :)

[ Szerkesztve ]

(#33) jerry311


jerry311
nagyúr

"Az új töltővel úgy 20 perc alatt fel lehet tölteni az akkut, így már nagyobb móka lett a dolog."

Egyrészt óvatosan, mert az ilyen gyorstöltés erősen élettartam csökkentő.
Másrészt, a lassú töltés plusz perceket ad.
Legalábbis én a fentieket tapasztaltam. Az állandó gyorstöltés miatt kb. 300 ciklus után kukázhattam az akkut. Ha lassú töltőt használtam, akkor +4-5 perccel nőtt a menetidő.

(#34) HummeRC válasza jerry311 (#33) üzenetére


HummeRC
senior tag

Teljesen igazad van. Az akkukat a normál kapacitásuknál nagyobb töltőárammal nem illik tölteni. Pont az általad is mondott élettartam csökkenés és kapacitás vesztés miatt. Egy 4000mah akkut 4A-rel töltve kényelmesen fel lehet tölteni 1 óra - 1 óra 15 perc alatt, ami simán vállalható és nem káros.

(#35) rudi válasza jerry311 (#33) üzenetére


rudi
nagyúr

Való igaz! Az Atom, kicsi 1100-as akkujait nem kíméltem, az 1:10-es gép (ma este tán írok arról is, és akkor a napokban olvasható lesz) 1800-asát már szépen 1C-vel töltöm.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#36) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Érdekes írás, köszönöm! Érdekelt voltam a témában de mostanra sajnos el kellett hanyagolnom.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#37) Saccco


Saccco
nagyúr

Az a baj ezekkel, hogy eléggé hely és pénzigényesek...

Nekem ilyen van:

Ezzel beférek a klubba? :DD

[ Szerkesztve ]

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#38) hoffman_


hoffman_
nagyúr

RC-zni pöpec dolog, egy időben ennek éltem only :) Itt az én kis drágám, kicsit már eljárt felette az idő sajnos. Már kéne rá költeni eleget, ki is van belezve, csak egy kis törődésre vár :) Nagyon rég tudtam elővenni...

#1, Xirtam:

Én minden körülmények között elektromosra szavaznék :) Ahogy írták is, egyszerűbb. Belepattint az ember egy durva, kis körös motort, jó áttétel, és repeszt. Nekem 60-70km/h feletti igényeim mondjuk nem voltak/lesznek, és azt se terepen :D És nem büdös, nem eszik benzint, nem kell 800ezer órát szöszölni vele, mielőtt kigurulsz, ésatöbbi. A lustaság nagy úr, ráadásul zöldebb :DDD

Saccco:

Bááz, mindig beleszaladok. Egy perc és jó lesz, köszi :)

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#39) Saccco válasza hoffman_ (#38) üzenetére


Saccco
nagyúr

Le vannak védve a képeid.

szerk: Ok :DD

[ Szerkesztve ]

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#40) Feruendios válasza rudi (#2) üzenetére


Feruendios
aktív tag

Ez azért így nem igaz, például a Tamiya verseny sorozata elektromos autóknak szól. Na meg ahogy halad a közlekedés technológia lassan a közutakon is az elektromos/hybrid autókat tolják alád. Rengeteg előnye van egy elektromos motornak például a nyomatéka, "csöndes", a teljesítménye nagyon pontosan szabályozható.
Ellenben a belső égésű motor, zajos hangos és mindenki felfigyel rá, szóval ha el akarjuk a környezetet kápráztatni akkor csak az jöhet szóba.

Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(

(#41) mrhitoshi válasza LW (#10) üzenetére


mrhitoshi
veterán

"Eladni kár lenne, komolyabban foglalkozni vele meg pénzem nincs."

Valahogy én is így vagyok ezzel a témával. Van egy pár kocsi meg egy jobb repcsi itthon, de valahogy nincs szívem őket eladni, de tényleg komolyabb összegeket meg nem akarok beleölni. :(

PS4

(#42) kmisi99


kmisi99
addikt

Én a kis 3-4 centis mini rc autókkal is jól elvagyok és nem is nagy összeg :DDD Bár van egy komolyabb EZTEC vízálló terepjáróm duplamotoros csak hát az egyik hátsó kerék fogaskerekei közül valamelyik eltört így nem forog pedig nagyon jól elvoltam vele.

(#43) rudi válasza Saccco (#37) üzenetére


rudi
nagyúr

Höhö, "egér" :D Sógoréknál sokat nyomtuk ilyenekkel. Kezdetben 3 volt belőlük, de fokozatosan eltapostál őket.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#44) rudi válasza Saccco (#39) üzenetére


rudi
nagyúr

Azért a Megan Foxos galériát megnéztem :DDD

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#45) hoffman_ válasza rudi (#44) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Hát mert az már nincs, soha nem is volt :DDD PH-kombatibilis, ide csináltam :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#46) rudi


rudi
nagyúr

Na, voltam kinn szlalomozni, olyan 3 mérette raktam egymástól a bójákat kezdésnek, 8-9 darabot. Párszor azért sikerült hibátlanul és szép tempóban végigmenni rajtuk, bár ahogy gyorsul a járgány, úgy lesz egyre alulkormányozottabb, tolja magát kifelé. Tán a szervó is túl lassú/gyenge, amikor kezd merülni az akku, akkor már határozottan. Meg a pilóta sem százas még, különösen akkor nem ment a dolog, amikor a bójasorra merőlegesen álltam. Gyakorolni kell még a távolságérzetet, de alakul ez! Egyelőre még így csiszolom magam, és amikor már megy rendesen a szlalom, akkor elkezdek állítgatni a futóművön, aztán úgy 2-3 hét múlva jön az anti-roll bar. Addigra kb. befutnak a komolyabb akkuk is.

Apropo anti-roll ba. Nincs valakinek ismerőse, akinem van LRP S10 Blastja? Annak a roll barja elvileg jó az én autómra is, csak ki kellene derítenem, hogy milyen hosszú, és kb. mekkora szögben hajlik, mert lehet éppen pár milliméter hiányzik majd a rögzítéshez. Meg a Maverick Strada inkább HPI semmint LRP koppintás, bár ez a két hárombetűs cég is lehet, hogy ugyanazon forrásból dolgozik.

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#47) Joker94


Joker94
aktív tag

Anno énis RC-tem de nekem csak belső égésüs autóim voltak.
Egy Kyosoho Alpha3 jó autó volt de sok volt vele a gondom,utána vettem egy Tamiya XBG-t és 8liter nitrót autóztam el vele,de összesen egy fél tengelyt kellet bele vennem,nagyon jó kis autó volt :K

(#48) djsilas válasza D1Rect (#32) üzenetére


djsilas
tag

Szerintem pedig sokkal jobb a belső égésű

(#49) HummeRC válasza rudi (#46) üzenetére


HummeRC
senior tag

Nekem nincs közvetlen ismeretségben LRP tulaj, de (ha még nem ismerted volna) ajánlom [a hazai modellező fórumot] ahol több ezer ilyen beállítottságúval találkozhatsz. Ott bekérdezel egy ilyet, szerintem hamarabb választ kapsz. Nem mellékesen, jó az adok-veszek része is. Többnyire a bolti ár töredéke. ;)

djsilas: legyen úgy. :K

[ Szerkesztve ]

(#50) liksoft válasza Xirtam (#1) üzenetére


liksoft
nagyúr

Másfél méteres helikopter modellje is elektromos. Könnyebben kezelhető, és iszonyat erő van benne. Hirtelen amit találtam. A robbanómotorok már gyengébbek. Igaz, időben tovább bírják mint az akkuk.

Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.