Sziasztok!
Én a sztorimat már leírtam itt, azóta annyival tudom kiegészíteni, hogy pénteken írt a GearBest, hogy a csomag visszaküldésre került hozzájuk, úgyhogy levonva a visszaküldés költségét, visszaadnák a pénzemet.
Most hétvégén készülök visszaírni neki, a Magyar Postának és a PayPal-nak, is, hogy mi a bánatért fizessek egy olyan csomag visszaküldéséért, aminek a trackingje szerint be se jött Magyarországra, vagy a Magyar Post a tracking rendszer hibája miatt nem látja csak?
2x érdeklődtem az illetékes postahivatalnál, ebből a 2. alkalommal személyesen, de semmit nem tudnak a csomagról, nem csak a publikus posta.hu-s tracking oldalon, de a belső nyomkövető rendszerükben sem.
Szóval miért én fizessek azért mert a GearBest nem is küldött csomagot, vagy a Német / Magyar Posta lenyúlta?
Ebbe nem fogok beletörődni.
Bőven elég veszteség nekem, hogy a Karácsonyi ajándéknak szánt telefonok nem érkeznek meg.
Van bármi egyéb szerintetek amit tudunk tenni a felháborodott levél írásán kívül?