Ja, hogy már újabban nem nekünk kell irányítani a karaktert, csak biztosítani neki a szabad utat...istenem, mi lett a játékokból???
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Hozzászólások
Ocarina
aktív tag
A videó megtévesztő. Mi irányítjuk a karaktert, és még szabad utat is csinálunk neki.
De ha nem is irányítanánk a karaktert akkor sem értem a problémád. Remek logikai játék lehetne úgy is, hogy csak a környezetet kell variálni, hogy előrébb jusson a gép által vezérelt karakter.
[ Szerkesztve ]
Keelah se'lai | SEN: ZsomleHUN
Chp
őstag
Akkor így ignorálni szíveskedjék mindenki az első hozzászólást! Nagyon megijedtem, elvégre a videón egy fikarcnyi irányítás sem volt, csak a "pálya alakítás"! Rendben, akkor így tárgytalan amit először írtam.
Szerk.: Nem is tudom, nagyon tetszett mondjuk a Portal, és a régi logikai játékokat is szeretem, csak azért lenne furcsa ez az egész, mert tudjuk, hogy a Rayman egy vérbeli platform játék és ha az lenne átdolgozva logikai játékká melyet leírtál, az kicsit furcsa lenne és már nem Rayman lenne, remélem értesz.
[ Szerkesztve ]
Ocarina
aktív tag
Persze értelek.
Rayman-t nagyon szeretem, a 2. részével rengeteget játszottam, de a Rayman Origins is tetszik. Biztos, hogy jó platformer lesz, egy kis extrával.
Keelah se'lai | SEN: ZsomleHUN
Chp
őstag
Utólag belegondolva, most, hogy így kifejtetted a dolgot, nem lesz rossz, de tényleg megijedtem először a videó láttán. Mert amúgy a koncepció tetszik...!
sz.balazs.95
veterán
En arra vagyok nagyon kivancsi, hogy pontosan hogy oldottak meg az iranyitast.
Szoval ugy van, hogy minden karakterrel kulon-kulon vegig lehet vinni (a tobbit meg a gep iranyitja), vagy az adott palyaszakasz hatarozza meg, hogy kit iranyitunk, vagy egyszerre tobbet is lehet iranyitani, vagy hogy? Nekem a legelso variacio tetszene a leginkabb.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.