Hirdetés

2019. november 21., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kNG


kNG
(aktív tag)

Egyelőre még nem olvastam el a cikket, de hamarosan megteszem, látva milyen részletesen belemerültél a témába (fejezetekből és azok hosszából ítélek erre), megakadt a szemem a százalékon is, sok helyen lehúzták ezt a gamet, és erre most látok egy ilyen értékelést...elolvasom, aztán lehet kipróbálom ezt a gamet...amúgy is gondolkodtam rajta, hogy érdemes lenne neki adni 1 esélyt, elvégre iD game :R

Quake Champions nickname: DiCE6 | Audio-Technica AD700X, Sennheiser GSP 300, FiiO e10k Olympus 2

(#2) embe


embe
(nagyúr)

Driver/Ati problémák megszűntek már? Javítva lettek? Amikor megjelent akkor próbáltam, de az új ATI driverral sz istennek nem akart menni. Egy régebbivel ment csak. A kártya HD5830 volt.

".... a Kádár-rendszerben születtem, de nem akarok annak primitív paródiájába beleöregedni.."

(#3) Lenry


Lenry
(nagyúr)
LOGOUT blog

megérte elolvasni :R
a sok negatív vélemény, és a saját, nem túl meggyőző tapasztalataim ellenére tőlem mindenképp kap még egy esély, méghozzá túlnyomó részt azért az egyetlen dologért, mert az id Software csinálta. de most ez a cikked is adott egy kicsit hozzá.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#4) XCube válasza embe (#2) üzenetére


XCube
(tag)

A jelenleg ajánlott driver AMD oldalon a 12.1a Preview verzió. Ez ad egy kis sebesség löketet a játéknak és tovább javítja a textúra hibákat és az indokolatlan szaggatásokat.

Én a 12.1 -es verzióval játszottam legutoljára és tökéletesen ment a profilomban leírt konfigon. A textúra betöltődési hiba még előfordul néha, de sajnos ez minden PC rendszeren meg van, nvidia kártyákkal is CUDA stream ide vagy oda. Akkor fordul elő, ha negyon hirtelen mozdulatot teszel. Ha esetleg valamilyen perverz gondolattól vezérelve kontrollerrel tolja valaki, akkor nem fogja tapasztalni :D .

Lenry: Örülök, hogy tetszett, annak meg pláne, hogy sikerült vele újra kedvet adnom a játékhoz :) . Többek között azért is írtam, mert nagyon lelombozott, hogy sokan a sarokba hajították a játékot a kezdeti PC -s problémák miatt és esélyt sem adtak neki, hogy bizonyítson.

[ Szerkesztve ]

"A lótrágya jól tüzelt, ám a ló népének még volt mit tanulnia a szellőztetésről, kezdve a szó jelentésével."

(#5) akaido


akaido
(őstag)

Remélem nem lesz "szentségtörés", hogy a Borderlands játékot is a Fallout3-hoz mint posztapokaliptikus játékokhoz ide sorolom.
Azonban, hogy "ontotyik" is írjak: A MadMax filmsorozat óta mindig is bejött ez a típusú "fíling". Aztán itt van az Eli könyve vagy a The Road című filmek, amelyek szintén kedvenceim. Sajna a Rage játékkal még nem volt alkalmam játszani, de elolvasva ezt a cikket, igen is fogok vele (még 49 évesen is belekezdek). Köszönöm a korrekt leírást!

[ Szerkesztve ]

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.🚗

(#6) cucka


cucka
(addikt)

Nekem alapvetően tetszett a Rage, működött is hiba nélkül a gépemen (ez nagy szó ám :D), viszont amint elérsz a végére, hatalmas csalódás az egész. A Half-Life sorohathoz hasonlóan várod, hogy na, most fog történni valami, aztán véget ér a játék és nem történt semmi, egyszerűen az első pár perc után elfogy a játék története, küldözgetnek ide-oda, mindenhol lelősz mindent, ami mozog, oszt ennyi. Komolyan, nagyon kiábrándító az egész játék emiatt. (Bezzeg lehet társasjátékozni meg autóversenyezni a gép ellen, mert ilyen fasságok fejlesztésére azért volt idő..)

[ Szerkesztve ]

(#7) XCube válasza cucka (#6) üzenetére


XCube
(tag)

Ez gyakorlatilag így van, viszont ez nálam ugyanúgy elég volt, mint a Doom III -nál. Ott is rengetegen kritizálták a játékot a történet miatt én viszont mégis elhittem (és még most is elhiszem), hogy egy marsi kutatóbázison bolyongok. Ugyanígy érzek a RAGE -el kapcsolatban is. Semmi eget rengető nem történik, de ami történik az egyértelmű, koherens és hihető. A nagy bumm a végéről valóban hiányzik, de őszintén szólva én nem csalódtam, mert pontosan azt értük el, amiért küzdöttünk :) .

akaido: Nem szentségtörés, akár meg is említhettem volna az értékelésben. Mindkét játék hasonló világban játszódik, hasonló a rendszere és a nézőpontja, játékmenet szempontjából viszont teljesen különbözők :) .
Annak pedig megint csak örülök, hogy egy újabb embertnek sikerült meghoznom a kedvét a játékhoz. A kor itt nem számít, a játék a lényeg :) .

[ Szerkesztve ]

"A lótrágya jól tüzelt, ám a ló népének még volt mit tanulnia a szellőztetésről, kezdve a szó jelentésével."

(#8) cucka válasza XCube (#7) üzenetére


cucka
(addikt)

Persze, csak a Doom soha nem is próbálta elhitetni, hogy komoly története van, a Rage viszont igen - van egy csomó ember, akivel beszélni lehet, van háttérsztori, szóval szerintem hatalmas kihagyott ziccer, hogy pont ezt a részét hanyagolták a dolognak, mert amúgy varázslatos lenne a játék. A sok hülye minigame, autóvezetés és a kamu nyitott világ helyett én mindenképp erre gyúrtam volna rá.
(A kamu nyitott világot meg úgy értsd, hogy fasza, hogy bármikor szabadon mehetsz bárhova, de a bejárható területet jó lett volna valami tartalommal is megtölteni, mert itt a Rage-ben az egész tök üres, lényegében csak arra jó, hogy húzzák a játékidőt)

Egyékbént nekem tetszett a játék, de tény, hogy ennél sokkal, sokkal többet ki tudtak volna hozni belőle.

(#9) Löncsi válasza embe (#2) üzenetére


Löncsi
(őstag)

Úgy tudom mai napig nem.

Viszont.. lehet fel kellene raknom a Doom3/Quake 4-et, hiányzik egy kis retro-id hangulat. :DDD
Ez hiányzott a RAGE-ből.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#10) dy_nmq


dy_nmq
(aktív tag)

én totál elégedett voltam a játékkal és végig is játszottam. nekem nem volt egy fia technikai problémám sem, művészileg/stilusra iszonyatosan bejött, egyszeruen jo volt vele játszani.

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#11) AteXIleR válasza cucka (#6) üzenetére


AteXIleR
(tag)

Ez a játék 7.0-nál nem ér többet, pont ahogy gamespoton értékelték.
-Nevetségesen könnyű
-Pc-re pofátlan engine stabilizálás. egy 7-es grafikailag, mellette a gépigénye meg Metrot idéz (ami szintén minimális szinten optimalizált,csak hogy a különbség a sokkal jobb grafika)
-Agyonszkriptelt a tág tér árnyékában, ami szintén csak átverés.(korlátozott lehetőségek)
-A MI bugyuta.
-Történet fegyver, egyebek unalmasak. Az egész játék legjobb pontja a kezdő animáció, az is csak kidolgozása miatt.
gg

Am megmondaná valaki miért fair az hogy a kicsit is használható játékok többség már 90% körül kap? Azért több kritikát érdemelnének jóval.

[ Szerkesztve ]

(#12) Janus27


Janus27
(tag)

Ezzel a játékkal szerintem a legnagyobb baj az hogy Carmack is elkövette azt a HIBÁT hogy konzolra fejlesztette. A mai napig nem értem hogy miért úgy csinálják meg a játékokat hogy a több éves technikát felmutató gagyi konzolra írja meg medium grafikával és utána abból összedob ímmel-ámmal egy még gagyibb pc-s portot. Nemhogy fordítva tennék, kifejlesztenék pc-re a csúcsverziót és azt butítanák vissza konzolra. Mindenki jobban járna.

(#13) Löncsi válasza Janus27 (#12) üzenetére


Löncsi
(őstag)

Konzolra könnyebben adják el a terméket, ennyi az egész. A megatexture is ha megnézitek, gyakorlatilag a konzol low-memory hiányosságát próbálja kiküszöbölni a CPU intenzív transzkódolással. PC-n ilyenre nincs szükség, lévén arra ott a VRAM.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#14) Lenry válasza AteXIleR (#11) üzenetére


Lenry
(nagyúr)
LOGOUT blog

Am megmondaná valaki miért fair az hogy a kicsit is használható játékok többség már 90% körül kap? Azért több kritikát érdemelnének jóval.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#15) LK


LK
(őstag)

Sziasztok ! Nem tudjátok véletlenül,hogy magyar nyelv is van e benne? thx

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#16) sakeee82 válasza AteXIleR (#11) üzenetére


sakeee82
(aktív tag)

A gepigenye a Metro-t idezi? Laptopon jatszottam vele max grafikan(1366x768).
A Metrobol csak low beallitason tudtam elvezheto sebbesseget kicsiholni.

(#17) FoxiestFox


FoxiestFox
(nagyúr)

Nekem működött rendesen, asszem egy paraméterrel kellett indítani, de onnantól nem volt gondja.
De meglehetősen átlagos cucc, nagyon lineáris sajnos, és a hangulat sem az igazi.
Egyszer végig lehet játszani, én is megtettem.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/ - https://www.instagram.com/alxreedxx/

(#18) Plazmacucci válasza sakeee82 (#16) üzenetére


Plazmacucci
(nagyúr)

Ja csak a metro ezerszer szebb játék.

Jó írás csak túlértékelted, mester!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#19) Kroni1


Kroni1
(veterán)

reszletes remekul sikerult iras.. gratulalok, meg is hoztad a kedvem hozza..

[ Szerkesztve ]

(#20) sakeee82 válasza Plazmacucci (#18) üzenetére


sakeee82
(aktív tag)

Igy van, a Metro nagyon karaj, en azzal nem ertettem egyet, hogy a Rage-nek is fel millios gep kell. hogy ultra grafon jatszhato legyen. Mert valjuk be, a Metronak egy atlagos jatek pc keves.

(#21) morgyi


morgyi
(veterán)

A játék valamelyik fájljában be lehet fixelni a textúra felbontást, be lehet állítani maximálisra, viszont akkor úgy zabálja a vramot ahogy nem szégyenli :D

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#22) LÁZ


LÁZ
(őstag)

Én úgy voltam vele, hogy behúzom a ce-t preorderbe, de aztán olvastam, hogy ez is parás, az is parás a motorral, és úgy voltam vele, hogy 12k-t nem fogok kiadni egy hibás cuccért, viszont a 3 képregényt behúztam, azok jók voltak.

fészbuk BOOTS4YOU, insta @laz_papa - PIXEL XL 128 ELADÓ - DEATH STRANDING PS4 PRO FOR SZÉL - LEGO MUSTANG FOR SZÉL 30K -

(#23) MCBASSTION


MCBASSTION
(aktív tag)

azért az a 3 pass az igazából 1 vagy 2 pass a modern játékokban, és általában a 2. pass inkább csak világítás. Pl. a cryengine 3-ban (deferred lighting, deferred decals) ez így néz ki:
1. megrajzolják a geometriát és a normal textúrákat
2. újra geometriát + anyagtulajdonságok és diffuse textúra, világítás, és valszeg még ebben a passban megy a deferred decals eljárás.
Szóval a "graffitti" és a "repedés" renderelése szerves részei a pipelinenak nem kell hozzá külön pass. Ja az meg a másik hogy driver problémák sem voltak, jól nézett ki és gyors volt xD

windows7sins.org

(#24) Rabbitf_24


Rabbitf_24
(őstag)

Én imádtam ezt a játékot. Egy kicsit tényleg rövid, de a szépsége kárpótolt. Jó írás. :R

No life below 144Hz...

(#25) AnginaP


AnginaP
(aktív tag)

Nagyon élvezetes volt olvasni ezt a cikket, tetszett a stílusa nagyon, és kb egyet is értek vele.
Igazi iD játék, megéri végigtolni, remek hangultatot tud teremteni a hibái ellenére is. :C

Indítok egy Skyrim szervert.

(#26) JanFe


JanFe
(aktív tag)

Erdekes cikk, koszi :)

"There is nothing permanent except change"

(#27) Silenzio


Silenzio
(addikt)

"Persze ez a hozzáállás nem különleges manapság, egyre több ember használ internetet és játszik több platformon, természetes, hogy egyre több hozzászólás jelenik meg, hisz mindenki szereti megosztani a véleményét kedvelt játékstílusának felhozatalával kapcsolatban és sokan érzik magukat szakértőnek bizonyos témákban"

Minek spekulálni? Ki mondja meg, ki a szakértő ebben a témában? Ez nem érv. Létezhet ugyan valamiféle csordaszellem, de a leghangosabbak által megfogalmazottakban mindig van valami jogosság. Optimista vagyok a net világával kapcsolatban. Az embernek lehetősége van tájékozódni, okosodik, kiműveli magát. Azok pedig, akik valóban értelmesek és jótollúak, mégsem arra tették fel a szabadidejüket és tehetségüket, hogy valami menő magazinban publikáljanak, szintén hallathatják a hangjukat. Tudsz olyat mondani, aki a honi játék-újságírásban ér bármit is? Én nem ismerek ilyet. A két legnagyobb magyar magazin videotesztjei üres fecsegésbe torkollanak egy rahedli, de tényleg rengeteg tárgyi tévedéssel. Az egyetlen igényes orgánum idehaza a Konzolmagazin.

Kb. 10 éve valóban értelmes és tanult emberek egyetemeken elkezdtek játékokkal foglalkozni, tanulmányozták az esztétikát, a videojátékok hatásmechanizmusait. Ők viszont garantáltan nem írnak magazinokba. Még.

A privát üzenetet preferálom, végső esetben hívj telefonon.

(#28) stargazerhu válasza kNG (#1) üzenetére


stargazerhu
(aktív tag)

Szerintem végig játszható...én 2x megtettem...kicsit rövid...de jópofa hangulata van...jobban bejött, mint a COD vagy a Battlefield tavaly...

(#29) stargazerhu válasza cucka (#6) üzenetére


stargazerhu
(aktív tag)

Az biztos, hogy sokkal több lehetőség lett volna még benne...magamat ismételve, mert az alap, a hanglat jó...;)

(#30) Hunork


Hunork
(veterán)

Na, végre!
Gondoltam, hogy én is készítek egy ilyen cikket, a TRON Univerum, de nem volt elég időm. :(
De most látom, teljesen felesleges lett volna, mert te megírtad, és jól. :K
Szívemből beszéltél, korrekt fogalmazás, remek írás!
Mindig is azt hajtogattam, hogy első a játékélmény! Ahogyan Romero mondta még mikor az ID-nél volt: - Mi csak jó játékokat akarunk készíteni!
Igen. Mert nekem hiába csillog a napfény a szétrepedt ablaküvegen, ha nincs mögötte semmi. (nem az ablak mögött... :D )
Szóval: jó kis bemutató/teszt lett! :C :R

"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

(#31) Plazmacucci válasza Silenzio (#27) üzenetére


Plazmacucci
(nagyúr)

+1
Az Öthetvenhat ért még valamit úgy '90-'98 között. Szerettem azt a magazint, csak azt is elhagyták az őstagok és szar, felszínes, butaság lett belőle. :U Talán még a WC guruban voltak jó szakma cikkek az ezredforduló környékén.
És ha valamiről meg akar győződni az ember, tényleg az internet maradt, a magazinok gyakorlatilag színes képekkel megtűzdelt fizetett hirdetések. Sajnos.

És ha a rage-re a többség azt mondja, hogy szar, akkor ott valami lehet, hogy tényleg nem jó, és nem biztos, hogy csak azért mert id, az égbe kell magasztalni. Aki 10 éve fps-ekkel játszik, és nem csak kodozik az tudja, hogy ez így egy rakás szép semmi. Szerintem.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#32) AteXIleR válasza Plazmacucci (#31) üzenetére


AteXIleR
(tag)

+

(#33) ghostmat


ghostmat
(tag)

Örülök azért, hogy rajtam kívül is vannak olyan emberek akinek tetszett. Mikor megrendeltem, és jöttek a kritikák kicsit féltem, hogy megérte e azt a 9k-t.
De a válaszom nekem is igen.
A cikk nagyon jó lett grat hozzá (!!), valahogy én is ezeket gondoltam játék közben.

Ami nekem negatívabban csapódott le az az autós rész... túl gyorsan kapja meg az ember a különböző kocsikat, kevés a fejlesztés rá - pedig amikor bejelentették még 50-50% volt az FPS és autós rész, már vártam végre valami hard truck apocalypse-szerű játék - jók a versenyek is de az nem az igazi. Több mindent kihozhattak volna ebből a részéből.

Az FPS rész az tényleg klafa, nekem szerencsére semmi grafikai problémám nem volt és azért volt pár áll-leejtős rész benne.

Végigolvasva lehet én is felteszem azt' végigküldöm még 1x!!! :K

Valaki használta a potion-oket?? /méreg, meg gyógyító stb nevére sem emlékszem/
nekem teljesen kimaradt, ha valami extrát dob az élményen kipróbálom

(#34) Hunork válasza ghostmat (#33) üzenetére


Hunork
(veterán)

Én már kétszer kivittem... :D :K
És most jön a harmadik...
Amit sajnálok, hogy nagyon gyéren lehet kifogni egy jó kis multit... :((

"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

(#35) Plazmacucci válasza ghostmat (#33) üzenetére


Plazmacucci
(nagyúr)

Ha már beletuszkoltak járműves részeket (de minek, azért, hogy mondhassák, hogy ez is van?), akkor legalább egy hangyányi fizikát pakoltak volna bele. Ilyen szempontból a Terep 2 is köröket ver rá....

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#36) Findzs


Findzs
(addikt)

mostanában kezdtem el mert vártam valamilyen grafikai patch -re (nem mintha a graf miatt játszanék csak hát tényleg nagyon elcseszett lett közelről pár dolog)

eddig az eslő küldetés van meg de nekem nem tetszik, sablonos és az autós játékokat sosem szerettem és nekem ez negatívum egy fps -ben
de azért még adok neki pár óra esélyt hátha elkap a gépszíj :K

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#37) Lazsnak


Lazsnak
(tag)

Nocsak, en ki se probaltam mert lehuztak mindenhol, pedig eleg nagy Fallout 3 es New Vegas fan vagyok, de ha ennyire jo akkor lehet nekiesek majd, csak szabadido kene, egyenlore orulok ha a skyrimre jut hebe hoba egy ket ora

(#38) byZsolt


byZsolt
(tag)

Üdv
Nem értek egyet, de izlések és pofonok.

Ez Itt a .....

(#39) FoxiestFox válasza byZsolt (#38) üzenetére


FoxiestFox
(nagyúr)

Az egész fórummal nem értesz egyet, vagy csak a cikkel, esetleg a világgal? ;]

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/ - https://www.instagram.com/alxreedxx/

(#40) byZsolt válasza FoxiestFox (#39) üzenetére


byZsolt
(tag)

:D
A tesztel, ami végén 95% -os értéket kap.
Szerintem kb jóindulattal 80%.
Monoton, bugos, néhol gagyi, de nem sorolom, ez a saját véleményem.

Ez Itt a .....

(#41) FoxiestFox válasza byZsolt (#40) üzenetére


FoxiestFox
(nagyúr)

Én olyan 60-70 közé tenném, szóval még jóindulatú vagy.
Marha jó kis játékot lehetett volna kihozni belőle, de sajnos csúnyán elcseszték.
Remélem a Doom 4 nem jut erre a sorsra.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/ - https://www.instagram.com/alxreedxx/

(#42) Silenzio


Silenzio
(addikt)

A fenti 5-10 kommentre: nem az a lényeg, a fő probléma hogy valakinek tetszik-e vagy sem. Az szubjektív és nem vitatéma. A gond ott van, hogy egy autós játék demója lett keverve egy fps shareware-rel (mint a régi szép időkben). Egy "város" összvissz 8-10 házból áll, és összesen 6-7 helyszín van a játékban - ráadásul ezeket is 2-3-szor kell bejárni. Ez nem csak a Fallout 3, de a Borderlands után is szánalmasan kevés. Aki már ennyiszer végigvitte, az is (sőt az igazán) rájöhetett volna már, hogy ez így van és ez ebben a formában irtó nagy pofátlanság. A Quake 1-ben több tartalom volt mint a Rage-ben...

A privát üzenetet preferálom, végső esetben hívj telefonon.

(#43) Hunork válasza Silenzio (#42) üzenetére


Hunork
(veterán)

Khm...mi ez, ha nem szubjektivitás??? :U
A Quake 1? Ne viccelj! Pedig én nagy ID fan vagyok, de nem lehet egy napon említeni...ez inkább már butaság, nem is szubjektivitás. De nem vitatkozni szeretnék, csak ha tárgyilagos szeretnél lenni, akkor legyél is az...kérlek, szépen.

"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

(#44) Silenzio válasza Hunork (#43) üzenetére


Silenzio
(addikt)

Te meg ne a hasonlatba köss bele, hanem amit tényszerűen leírtam. Azt miért nem kommenteled, hogy a bázisok kb. 30 méteres sugarú körben helyezkednek el, és hogy minden helyszín ismétlődik? A mellékküldetések kidolgozására sem vették a fáradtságot: falról akasztod le őket...
Ha nem érted a lényeget, a te bajod. De íme a magyarázat, hogy is jön ide a Quake? A Quake 1, a Doom 3 integráns egész volt. Úgy érezte a játékos, hogy egy kompakt, egészleges szoftverrel van dolga: amit vállal, tökéletesen teljesíti, príma az illúzió. Itt csak a hiánnyal szembesülünk unos untalan. Gigantikus romokat látok mindenütt, de sem bemenni, sem felmászni nem lehet rájuk. Ezt már az 1995-ös Terminator: Future Shock is meghaladta.
Elegem van abból, hogy ezekben a fórumokban észérvek híján mindenki apróságokba köt bele, és ha ellenkező véleménnyel van a másik, minden egyes gondolatot szájbarágósan kell megfogalmazni, máskülönben a népek játsszák az ördög ügyvédjét... :W

[ Szerkesztve ]

A privát üzenetet preferálom, végső esetben hívj telefonon.

(#45) Hunork válasza Silenzio (#44) üzenetére


Hunork
(veterán)

Sajnálom, hogy így látod...és azt meg főleg, hogy nem veszed észre, te vagy, aki idegesen és dühösen irkálsz, miközben te is a saját szubjektív véleményedet közlöd ezáltal. Te ezt gondolod, én azt, más meg amazt. Így kerek a világ. A 30 méteres sugarú kör meg legalább ugyanolyan túlzás, mintha azt állítanám, hogy ez az év játéka. Enyhe túlzás.

Ha visszaolvasnál, vagy a másik, kifejezetten Rage topikban elolvastad volna, mit írtam, sokkal egyszerűbb lenne az egész. Nem ismétlem magam, de a lényeg, hogy én is csalódtam, többet vártam, a grafikától meg főleg, de ettől egy egészen jó kis játék lett, bár nem fog díjat kapni, egyértelmű.

Ugyanakkor nem átallom megjegyezni, hogy egyes más játékoknál, ahol a franchise játszik erős szerepet, ott meg egészen hasra esik mindenki, pedig egy az egyben ugyanazt kapják az emberek már vagy 5 - 10 éve. (COD...)
Ami szintén túlzás.

"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

(#47) Hunork válasza Kalandor (#46) üzenetére


Hunork
(veterán)

Én az vagyok... :K :K
Peace!

"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

(#48) FoxiestFox válasza Kalandor (#46) üzenetére


FoxiestFox
(nagyúr)

De rossz! ;] :P

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/ - https://www.instagram.com/alxreedxx/

(#49) pilóta válasza Findzs (#36) üzenetére


pilóta
(veterán)

Ha pár óra esélyt adsz neki, akkor végig is toltad :D

Szerintem ez a legnagyobb hibája a játéknak: elképesztően rövid (és persze sablonos) történet. Szánalmas, hogy 10 óra alatt ki lehet játszani több mellékküldetéssel együtt, ha csak a fő szálat viszed, akkor valami 7 óra.
De most komolyan, a tetrisben hosszabb a sztori... :D

Aki él és nem boldog, az téved!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.