Lehet ebben valami, bár azért így is tartogatott némi kihívást a joy miatt. A Space Commander-ben, amit 2 gépen is lepróbáltam, mert régen nagyon jó voltam, most azoknál teljesítettem a leggyalázatosabbul.
Egy játékot hiányoltam, de lehet nem vettem észre.. A Breakout-ot. Kicsit hasonló szisztéma (talán programozásilag is) mint a Starship, de a design miatt a joy ott inkább segíthetett volna a csúszkálásban. Mivel ott nem lett volna alapból akadály, vagyis védősánc.
Amúgy gondolkodtam, lehet az Észkerék is azért lett "defektes", esett "verembe", mert esetleg kevés volt neki a kraft. 486-osomon volt anno talán telepítve, ott nem produkált ilyet. Szóval lehet már menet közben elszállt valahogy, vagy a memória, vagy más miatt a "megfejtés", de a végéig húzta, hősies küzdelmek után fagyott ki. Mindenesetre kicsit tényleg olyan paradox hangulata volt, mintha azt üzente volna a "memóriája": "Nincs benne mássalhangzó, se magánhangzó, ezerszer mondtam, milyen szenilisek vagytok! De mi is a megfejtés? Nem emlékszem..."
Bizony, akarja úgy, aztán viszlát, legkésőbb jövőre!
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////