Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mirrmur


mirrmur
aktív tag

a jövő szele

Az értetlenek is meghallgatásra találnak, csak a választ nem értik, mert azok amik. A cél lebega szemük előtt amit önmaguknak állítottak, füleik süketek, szemeik vakok a végigvitt út melett álló figyelmeztetésekre...

(#2) #95904256


#95904256
törölt tag

Jól sejtem, hogy 1 darab kártya kevés lett volna a mókához?
Vagy csak a ködösítés miatt használtak négyet? :U

(#3) #16939776 válasza #95904256 (#2) üzenetére


#16939776
törölt tag

A kártya csak a feladatmegosztásért felet, azért kell négy mert négy szerver van beélve a feladatra. a szerverek processzorereje adja a teljesítményt...

A kártyát 2012-ben haza lehet vinni csak a procierő nem lesz benne a vételárban. :U

(#4) lujó55 válasza #95904256 (#2) üzenetére


lujó55
őstag

Majd én is beszerzek 4 szervert a játékhoz, meg egy erőművet is. Mindenesetre a ray tracing tényleg számításigényes, a bemutatott grfika tényleg simán ment...

(#5) TESCO-Zsömle válasza #16939776 (#3) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Annak semmi értelme nem volna... :U

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#6) tzsolesz


tzsolesz
nagyúr

Én még ilyen szép tükröződést soha nem láttam. :Y

(#7) Flash86


Flash86
tag

Ez mind szép és jó, de ha jól értem egyetlen egy gépet tudott kiszolgálni 4 szerver 1280x720-ban. Szerintem ez egy kicsit karcsú, mind a felbontás, mind a teljesítmény, de szép látni, hogy erre is fejlődhetünk. Éljen a felhő!!! :C :C

"Kezdetben vala a sötétség, és ahogy nézem, az is maradt"

(#8) #16939776


#16939776
törölt tag

Milyen régen is volt amikor: mx200-hoz demo járt, ahol lehetett egy gömbben tükröződő teraszt piszkálni ;)

(#9) superecneB válasza lujó55 (#4) üzenetére


superecneB
őstag

És ha egy "szolgáltató" biztosítja a servereket a játékhoz te pedig bármilyen gépről akár egy netbookrol el tudsz játszani vele, már nem is hangzik olyan rosszul szerintem.
Én látok jövőt ebben, főleg hogy kezdenek divatba jönni a quakelive-hez, battlefieldheroes-hez hasonló játékok!

[ Szerkesztve ]

(#10) mirrmur válasza superecneB (#9) üzenetére


mirrmur
aktív tag

a battlefieldheroes mekkora egy sz@r

Az értetlenek is meghallgatásra találnak, csak a választ nem értik, mert azok amik. A cél lebega szemük előtt amit önmaguknak állítottak, füleik süketek, szemeik vakok a végigvitt út melett álló figyelmeztetésekre...

(#11) Vico87


Vico87
tag

Azért nem kevés csúsztatás van a fickó dumájában. Aprópó, nem ő mutogatott Fermis Nvidia cuccokat korábban? Ezek szerint az Intel jobban fizet, biztos azért vették fel, mert nagy reklámarc lett. :D

(#12) Male válasza superecneB (#9) üzenetére


Male
nagyúr

Ez várható sajnos... aztán fizethetünk perc alapon a játékért. (nomeg lehet majd a drágább előfizetésnél szebb grafika, és hasonlók) Kizártnak tartom, hogy ezzel mi járnánk jól.

Tényleg szép a tükröződés... de most komolyan, ez megér ennyit? Mert ezen kívül én semmit nem látok benne, ami jobb lenne, mint egy mai játék grafikája... cserébe többszörösére nő a számításigény.

(#13) zazahoho válasza Male (#12) üzenetére


zazahoho
őstag

veled értek egyet :K ,sajna ez nem nekünk lesz jó,ill. csak akkor ha jelképes áron lehetne hozzáférni(max havi 2-3 ezr ft),de ezt kizártnak tartom ;]

Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.

(#14) LordX


LordX
veterán

A bemutató kettő dolgot mutat meg: Egyrészt azt, hogy 4 db lovagkomppal telerakott szerver teljesítménye eléri egy (vagy kettő) Fermis Tesla teljesítményét (mondjuk mivel ez még csak egy "demó" termék, elnézhető). Másrészt azt is, hogy tökéletesen értelmetlen raytrace-ben gondolkodni, mert ennél jóval gyengébb VGA kártyák hasonló képminőséget tudnak kihozni nagyobb felbontásban a "hagyományos" inkrementális képszintézissel (vagy legalább is tudnának, csak meg kellene írni hozzá a kódot - és raytrace esetében is ugyanúgy meg kell írni, szal nem értem mire verik)... Meg hogy az Intelnél nem mostanában láttak számítógépes játékot (hogy ilyen effektek nincsenek benne)..

(#15) DMG


DMG
senior tag

Nem hiszem, hogy ennek lehet létjogosultsága, mert mire ez elérhető sebességre és árra fejlődik, addigra a jelenleg elterjed technológia sem áll meg a fejlődésben. Lehetne itt ecsetelni, hogy mennyi év kellene még ehhez, meg milyen erőművek lesznek addigra egy otthoni gépben, de jelenelg ez inkább mókusvakítás.

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#16) Sanyix válasza tzsolesz (#6) üzenetére


Sanyix
őstag

pedig simán lehet csinálni, szebbet is 3d programokkal, és ott bizony jópár másodpercig eltart 1 kép renderelése is, úh pár évtizedig még ne álmodj arról hogy a akár ennek a gyengébb minőségnek a közelébe érsz játékban, ha csak nem találják fel a csoda natív raytrace gpu-t :)

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#17) Sanyix válasza Flash86 (#7) üzenetére


Sanyix
őstag

nem a kiszolgálás lesz probléma, hanem az, hogy mi van ha 1080p-ben akar így játszani mondjuk magyarországon 200000 ember egyszerre... azt a 3 tbit/sec sávszélt ki biztosítja? :D netszolgáltatókra bonta is többszáz gigabit :)

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#18) Egzee


Egzee
őstag

Csak nekem tűnik fel, hogy laggol mint a pics@ és 40fps-t ír a gép? Meg itt hazudozik össze vissza a forma, hogy nem megy 80fps alá és mikor elváltják a képet már 78fps... Tetves Intelben nem tudok csalódni...

(#19) Vico87 válasza Egzee (#18) üzenetére


Vico87
tag

Nekem is több helyen úgy tűnik, mintha szaggatna. A csillár jelenetnél pedig kb 20 fps-t sikerül elérni a közeli résznél, és azt mondja, szép folytonos minden.

(#20) PH-User


PH-User
addikt

Én nem nevezném folyamatosnak. :U
Persze ez szigorúan magán vélemény...

''Amíg szól a zene muszáj felkelni és táncolni.''

(#21) vanhalen


vanhalen
senior tag

Folyamatosan lagolás az smafu :DDD ?

(#22) Vitus válasza tzsolesz (#6) üzenetére


Vitus
őstag

Én majdnem minden borotválkozásnál amikor a saját szemembe nézek! :DDD

[ Szerkesztve ]

Jobb ma egy túzok, mint holnap!

(#23) tzsolesz válasza Vitus (#22) üzenetére


tzsolesz
nagyúr

:P

(#24) mephi666


mephi666
nagyúr

szépnek szép, de én sem érzem egyelőre a létjogosultságát... mondjuk egy wolfensteinben nem a kocsin tükröződő katonákat akarom nézni, hanem le akarom őket mielőbb aprítani :) mellesleg az "előbb" is felvetődött problémát elég komolynak tartom: bazinagy sávszél kell majd ehhez a felhőhöz, nem is számítva a lagról... azért szvsz. lassabb a reakcióidő, ha távoli gépen fut az egész és neten jön át minden, mintha saját gépen futna... főleg, ha az adott szerver egy másik kontinensen van... :K szvsz. ha kipróbálnánk élőben, nem lennénk meggyőzve...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#25) lujó55 válasza superecneB (#9) üzenetére


lujó55
őstag

Bocs, értelek én, de ezt te sem mondtad komolyan :Y
1.) Nem tudjuk, hogy azok a szerverek a számításokkal mennyire voltak leterhelve, ha 4 is kellett belőle. Ha n játékos akar egy időben játszani, akkor 4n szerver kell.
2.) Ha a szolgáltató biztosítja a szervert akkor a szűk keresztmetszet a hálózat lesz.

(#26) Angel1981


Angel1981
veterán

Így van!
Még gyerekcipőben a jár a technika - de a jövő ígéretes! ;)

(#27) DMG válasza Sanyix (#17) üzenetére


DMG
senior tag

Én is akartam írni, csak nem akartam filozófiai mélységekbe belemenni, hog ymi lesz itt 30 év múlva, talán akkorra lenne táptalaja, de hol fog addigra tartani a jelenleg használ technológia. MInimum shader modell 10.0 ami majd simán tudja ezt amit most ez villogtat.

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#28) noisia


noisia
aktív tag

Szerintem összefonódás ez az egész.
Napjainkban egyre nagyobb teret nyer az APU-k és és egybetokozott "vackok" szegmense. Ha az összeesküvés-elméleti oldalát nézzük :) akkor elvileg ezzel a diszkrét GPU-k kiszorítását erőltetik.
Ha eltünnek a belépő (és rosszabb esetben közepes) szintű GPU-k, akkor valamivel pótolni kell ezt a rést, mert nem mindenki akar HPU-s vagy EPG-s rendszert magának. A csúcskategóriás videókártyákhoz pedig az emberek 95 %-a nem fér hozzá érthető anyagi okokból.
Hogyan pótolják az űrt? ... Ha hardverért nem akarsz fizetni? Fizess a számítási teljesítményért!!! Mindenképpen behúznak.
A másik oldala meg, ha esetleg egyáltalán nem játszom, akkor is rá leszek kényszerítve valamilyen variáció megvásárlására, mert már a felhasználói programok egy része is megköveteli egy alap-közép szintű grafika meglétét (fapados a win7, 100082320p-s videó már akad, flash-re épül egy csomó weboldal) ....

Hundred words have one end: Behúznak ... és ez undorító!

" ..a p3'n1szem benne volt a Rekordok könyvében..aztán a könyvtáros mondta, hogy azonnal vegyem ki.."

(#29) DMG válasza noisia (#28) üzenetére


DMG
senior tag

Ha nincs pénzed úgysem tudnak lehúzni, csak annak tudják eladni ezt, akinek amúgy is van pénze, akár arra is, hog yegy otthoni erőművet éppítsen. Szóval teljesen mindegy, hogy a VGA a drága, vagy a számítási teljesítményt kell megfizetni, az a 95% akkor sem tudja majd megengedni magának. Itt borul is a logika.

Esetlegesen az lett volna a videóban az érdekes, ha ugyan ezt megcsinálják teszem azt DX11 alatt, hogy melyik jobb. Szerintem nagy különbség nem lett volna.

Annál a tűzefektnél kikapcsoltam, volt annál gyomorforgatóbb jelenet is a videóban? :DDD

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#30) scuynat válasza zazahoho (#13) üzenetére


scuynat
csendes tag

külön mindenkihez dedikált kábel kell a szerverekhez. vagy: ha játszani akarsz, menj el a szerverfarmra és ott toljad :U

(#31) ollie válasza Flash86 (#7) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Egyáltalán nem karcsú, lásd ray tracing. Csodálom, hogy már itt tartanak.

(#27) DMG: ray tracinghez speciel nem kell semmi shader, sőt még vga sem (kéne), ugyanis szoftveresen számolják.

[ Szerkesztve ]

***

(#32) DMG válasza ollie (#31) üzenetére


DMG
senior tag

Én arról beszélek, hogy a két technológiát kéne összevetni, ray tracing kontra Shader technológia. Szerintem e shader technológia már most is tart ott mint amivel ki akarják szúrni a szemünket a videóban, és nem kell hozzá 4 szerver.

[ Szerkesztve ]

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#33) JanR válasza DMG (#32) üzenetére


JanR
addikt

Lehet, hogy osszevetnenk es tenyleg ez jonne ki, de ugysem mi dontjuk el, hogy mi jo nekunk ;]

(#34) Yany


Yany
addikt

Ha jól tévedek, ezt sem sikerült hibamentesen futtatni: tessék a 35-től 40. másodpercig megnézni az eget. Szép "kis" visual glitches láthatók. :U Máskor is előjönnek, de talán ez a legfeltűnőbb...

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#35) waithEard válasza Vico87 (#19) üzenetére


waithEard
őstag

Bizony! Csillárnál szaggatott rendesen... csak a szövegelés volt folyamatos! ;]

"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

(#36) Hiftu


Hiftu
senior tag

Szép-szép a ray-tracing, csak számításigényes.
Az, hogy egy laptop mögött 4 szerver izzad egy scene kiszámításához, az nem igazán magasröptű.
Be lehet mutatni, mint kisérleti technikát, de ne vegyük már fel az istencsászárság kategóriába.
Kiváncsi lennek azért a szerverek energiafelvételére a számítás közben.

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#37) Egzee válasza waithEard (#35) üzenetére


Egzee
őstag

Akkor jól van, nem csak én látom, hogy csak a duma folyamatos...

(#38) superecneB válasza Male (#12) üzenetére


superecneB
őstag

Sok ilyen online játék a reklámokból él és ingyenes, szerintem ez a jövőben is járható út, viszont havi/perc/egyéb díjat nem fizetnék játékért. 1x megveszem akkor tudjam játszani "ingyen" örökre.

(#39) DMG válasza Hiftu (#36) üzenetére


DMG
senior tag

Igen a szerverekről lehetne többet is tudni, mert alá lehet tenni 4 db. 16 procis six core-os gépet géptermikörnyezetben klímával és minden egyébbel, azt máris mehet a ray trace?

Amúgy az alapokat nem értem igazán, miért is kéne leváltani a jól bevált technikát raytrace-re? Max ipari szimulációs környezetben látom értelmét.

Apropó nem a PS3-ról volt valami hasonló videó, ahol három PS3-at bütyköltek egymásba párhuzamosan, és ment a raytrace, még az is olcsóbb ennél.

Meg is van:

[link]

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#40) Márton


Márton
nagyúr

interlace-es videót youtube-ra? :W

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#41) M.T.


M.T.
senior tag

Lehet én vagyok maradi, meg nem látom a lehetőséget a jövőben, de sztem ez így egy kalap ****.
Még ha über brutál sebességgel futna akkor sem kellene, mert miért akarják elvenni a juzertől a birtoklás lehetőségét, hogy akkor is tudja játszani ha nincs net.
Meg miért a szolgáltató határozza meg a dolgokat, hogy most nincs akkora erő a szerverekben kicsit visszaveszek a juzer grafjából (ha reklamál visszakapja, aztán mástól veszek el mert ez olcsóbb mint fejleszteni) biztos nem veszi észre, meg most több lové kell megemelem a havidíjat, ilyesmi.
Szóval ha elterjednek a 4+ magos gépek és a progik kihasználják, valamint a videokártyák is fejlődnek sztem tök felesleges.
Mondjuk nekem semmi felhős vacak nemkéne :)
Nem akarok asszimilálódni :D

(#42) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

F-fel kezdőik és S-re végződik a véleményem. És nem FantasztikuS...

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#43) M.T. válasza lezso6 (#42) üzenetére


M.T.
senior tag

FenségeS ? :DDD

(#44) superecneB válasza M.T. (#43) üzenetére


superecneB
őstag

Nekem egy másik, vulgárisabb jutott az eszembe :D

(#45) DMG


DMG
senior tag

FeleslegeS
FörtelmeS

:DD

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#46) bteebi válasza lezso6 (#42) üzenetére


bteebi
veterán

FergetegeS? :U

Nem tudom, ki hogy van vele, de nem voltam különösképpen lenyűgöződve a videotól. Szép volt ugyan, de nem volt látványosan szebb, mint egy normálisabb grafikájú játék. A számítási teljesítmény (és nyilván az ehhez szükséges energia is) pedig a sokszorosa egy átlag PC-jének, szóval még legalább 10-15 évig értelmetlen a dolog, nem is tudom egyelőre miért erőltetik még a gondolatát is. Ez a video egy átlagos PC-n 1 fps-sel se futna...

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#47) superecneB válasza bteebi (#46) üzenetére


superecneB
őstag

Akkor szerinted milyen irányban kutassanak? Nyilván való, hogy nem a ma, vagy a holnap gépeire tervezik ezt, de az is lehet, hogy tudják optimalizálni a dolgot... Én is gondolkoztam azon, hogy miért pont ezt az effektet választották, de hirtelen nem tudnék mondani olyan dolgot ami még nem néz ki normálisan.

[ Szerkesztve ]

(#48) DMG válasza superecneB (#47) üzenetére


DMG
senior tag

Miután nem kevés enegria kell neki a jövőben sem, ezért úgy gondolom, ha erről az oldalról közelítjük meg, akkor a jövő inkább az alacsony fogyasztásé mint sem egy egész szerverparkké lesz.

Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.

(#49) lezso6 válasza superecneB (#47) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nem a ray-tracinggel van a baj, hanem az x86 architektúra alatti megvalósítással. Nem erre találták ki, ezért kell 4 szerver. Egy gépben 2 csúcskategóriás VGA sokkal jobb erre minden szempontból: fogyasztás, ár, méret, teljesítmény, stb.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#50) M.T. válasza DMG (#48) üzenetére


M.T.
senior tag

Igen pontosan erről van szó ahhoz, hogy egy felhasználónál legyen ilyen graf a szolgáltatónál kell sok energiaigényes gép (nesze neked környezetvédelem).
persze ha arról az oldalról nézzük hogy lehet ha nem egyszerre játszik sok ember, akkor nem kell nekik otthonra nagyfogyasztású gép és beosztva a gépidőt, összeségében kevesebb energia kell de akkor még mindig ottvan, hogy a felhasználók fizetnek a serverek fenntartásáért fejlesztéséért, mert ugye nem a két szép szemükért vesznek ilyen gépeket.
Ebben meg az is rossz, hogy ha sokat játszol kifizeted ugyanazt a pénzt mintha vettél volna erősebb gépet csak a pénzed ment a levesükbe.
Ha sáját géped van még eladod ha már nem kell, és visszajön belőle valamennyi, itt viszont ha kifizetted akkor szeva élvezted ennyi.
Esetleges előny a kevesebb elektronikai hulladék keletkezése.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.