a jövő szele
Az értetlenek is meghallgatásra találnak, csak a választ nem értik, mert azok amik. A cél lebega szemük előtt amit önmaguknak állítottak, füleik süketek, szemeik vakok a végigvitt út melett álló figyelmeztetésekre...
a jövő szele
Az értetlenek is meghallgatásra találnak, csak a választ nem értik, mert azok amik. A cél lebega szemük előtt amit önmaguknak állítottak, füleik süketek, szemeik vakok a végigvitt út melett álló figyelmeztetésekre...
Jól sejtem, hogy 1 darab kártya kevés lett volna a mókához?
Vagy csak a ködösítés miatt használtak négyet?
A kártya csak a feladatmegosztásért felet, azért kell négy mert négy szerver van beélve a feladatra. a szerverek processzorereje adja a teljesítményt...
A kártyát 2012-ben haza lehet vinni csak a procierő nem lesz benne a vételárban.
Majd én is beszerzek 4 szervert a játékhoz, meg egy erőművet is. Mindenesetre a ray tracing tényleg számításigényes, a bemutatott grfika tényleg simán ment...
Annak semmi értelme nem volna...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Én még ilyen szép tükröződést soha nem láttam.
Ez mind szép és jó, de ha jól értem egyetlen egy gépet tudott kiszolgálni 4 szerver 1280x720-ban. Szerintem ez egy kicsit karcsú, mind a felbontás, mind a teljesítmény, de szép látni, hogy erre is fejlődhetünk. Éljen a felhő!!!
"Kezdetben vala a sötétség, és ahogy nézem, az is maradt"
Milyen régen is volt amikor: mx200-hoz demo járt, ahol lehetett egy gömbben tükröződő teraszt piszkálni
És ha egy "szolgáltató" biztosítja a servereket a játékhoz te pedig bármilyen gépről akár egy netbookrol el tudsz játszani vele, már nem is hangzik olyan rosszul szerintem.
Én látok jövőt ebben, főleg hogy kezdenek divatba jönni a quakelive-hez, battlefieldheroes-hez hasonló játékok!
[ Szerkesztve ]
a battlefieldheroes mekkora egy sz@r
Az értetlenek is meghallgatásra találnak, csak a választ nem értik, mert azok amik. A cél lebega szemük előtt amit önmaguknak állítottak, füleik süketek, szemeik vakok a végigvitt út melett álló figyelmeztetésekre...
Azért nem kevés csúsztatás van a fickó dumájában. Aprópó, nem ő mutogatott Fermis Nvidia cuccokat korábban? Ezek szerint az Intel jobban fizet, biztos azért vették fel, mert nagy reklámarc lett.
Ez várható sajnos... aztán fizethetünk perc alapon a játékért. (nomeg lehet majd a drágább előfizetésnél szebb grafika, és hasonlók) Kizártnak tartom, hogy ezzel mi járnánk jól.
Tényleg szép a tükröződés... de most komolyan, ez megér ennyit? Mert ezen kívül én semmit nem látok benne, ami jobb lenne, mint egy mai játék grafikája... cserébe többszörösére nő a számításigény.
veled értek egyet ,sajna ez nem nekünk lesz jó,ill. csak akkor ha jelképes áron lehetne hozzáférni(max havi 2-3 ezr ft),de ezt kizártnak tartom
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
A bemutató kettő dolgot mutat meg: Egyrészt azt, hogy 4 db lovagkomppal telerakott szerver teljesítménye eléri egy (vagy kettő) Fermis Tesla teljesítményét (mondjuk mivel ez még csak egy "demó" termék, elnézhető). Másrészt azt is, hogy tökéletesen értelmetlen raytrace-ben gondolkodni, mert ennél jóval gyengébb VGA kártyák hasonló képminőséget tudnak kihozni nagyobb felbontásban a "hagyományos" inkrementális képszintézissel (vagy legalább is tudnának, csak meg kellene írni hozzá a kódot - és raytrace esetében is ugyanúgy meg kell írni, szal nem értem mire verik)... Meg hogy az Intelnél nem mostanában láttak számítógépes játékot (hogy ilyen effektek nincsenek benne)..
Nem hiszem, hogy ennek lehet létjogosultsága, mert mire ez elérhető sebességre és árra fejlődik, addigra a jelenleg elterjed technológia sem áll meg a fejlődésben. Lehetne itt ecsetelni, hogy mennyi év kellene még ehhez, meg milyen erőművek lesznek addigra egy otthoni gépben, de jelenelg ez inkább mókusvakítás.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
pedig simán lehet csinálni, szebbet is 3d programokkal, és ott bizony jópár másodpercig eltart 1 kép renderelése is, úh pár évtizedig még ne álmodj arról hogy a akár ennek a gyengébb minőségnek a közelébe érsz játékban, ha csak nem találják fel a csoda natív raytrace gpu-t
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
nem a kiszolgálás lesz probléma, hanem az, hogy mi van ha 1080p-ben akar így játszani mondjuk magyarországon 200000 ember egyszerre... azt a 3 tbit/sec sávszélt ki biztosítja? netszolgáltatókra bonta is többszáz gigabit
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
Csak nekem tűnik fel, hogy laggol mint a pics@ és 40fps-t ír a gép? Meg itt hazudozik össze vissza a forma, hogy nem megy 80fps alá és mikor elváltják a képet már 78fps... Tetves Intelben nem tudok csalódni...
Nekem is több helyen úgy tűnik, mintha szaggatna. A csillár jelenetnél pedig kb 20 fps-t sikerül elérni a közeli résznél, és azt mondja, szép folytonos minden.
Én nem nevezném folyamatosnak.
Persze ez szigorúan magán vélemény...
''Amíg szól a zene muszáj felkelni és táncolni.''
Folyamatosan lagolás az smafu ?
Én majdnem minden borotválkozásnál amikor a saját szemembe nézek!
[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy túzok, mint holnap!
szépnek szép, de én sem érzem egyelőre a létjogosultságát... mondjuk egy wolfensteinben nem a kocsin tükröződő katonákat akarom nézni, hanem le akarom őket mielőbb aprítani mellesleg az "előbb" is felvetődött problémát elég komolynak tartom: bazinagy sávszél kell majd ehhez a felhőhöz, nem is számítva a lagról... azért szvsz. lassabb a reakcióidő, ha távoli gépen fut az egész és neten jön át minden, mintha saját gépen futna... főleg, ha az adott szerver egy másik kontinensen van... szvsz. ha kipróbálnánk élőben, nem lennénk meggyőzve...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Bocs, értelek én, de ezt te sem mondtad komolyan
1.) Nem tudjuk, hogy azok a szerverek a számításokkal mennyire voltak leterhelve, ha 4 is kellett belőle. Ha n játékos akar egy időben játszani, akkor 4n szerver kell.
2.) Ha a szolgáltató biztosítja a szervert akkor a szűk keresztmetszet a hálózat lesz.
Így van!
Még gyerekcipőben a jár a technika - de a jövő ígéretes!
Én is akartam írni, csak nem akartam filozófiai mélységekbe belemenni, hog ymi lesz itt 30 év múlva, talán akkorra lenne táptalaja, de hol fog addigra tartani a jelenleg használ technológia. MInimum shader modell 10.0 ami majd simán tudja ezt amit most ez villogtat.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
Szerintem összefonódás ez az egész.
Napjainkban egyre nagyobb teret nyer az APU-k és és egybetokozott "vackok" szegmense. Ha az összeesküvés-elméleti oldalát nézzük akkor elvileg ezzel a diszkrét GPU-k kiszorítását erőltetik.
Ha eltünnek a belépő (és rosszabb esetben közepes) szintű GPU-k, akkor valamivel pótolni kell ezt a rést, mert nem mindenki akar HPU-s vagy EPG-s rendszert magának. A csúcskategóriás videókártyákhoz pedig az emberek 95 %-a nem fér hozzá érthető anyagi okokból.
Hogyan pótolják az űrt? ... Ha hardverért nem akarsz fizetni? Fizess a számítási teljesítményért!!! Mindenképpen behúznak.
A másik oldala meg, ha esetleg egyáltalán nem játszom, akkor is rá leszek kényszerítve valamilyen variáció megvásárlására, mert már a felhasználói programok egy része is megköveteli egy alap-közép szintű grafika meglétét (fapados a win7, 100082320p-s videó már akad, flash-re épül egy csomó weboldal) ....
Hundred words have one end: Behúznak ... és ez undorító!
" ..a p3'n1szem benne volt a Rekordok könyvében..aztán a könyvtáros mondta, hogy azonnal vegyem ki.."
Ha nincs pénzed úgysem tudnak lehúzni, csak annak tudják eladni ezt, akinek amúgy is van pénze, akár arra is, hog yegy otthoni erőművet éppítsen. Szóval teljesen mindegy, hogy a VGA a drága, vagy a számítási teljesítményt kell megfizetni, az a 95% akkor sem tudja majd megengedni magának. Itt borul is a logika.
Esetlegesen az lett volna a videóban az érdekes, ha ugyan ezt megcsinálják teszem azt DX11 alatt, hogy melyik jobb. Szerintem nagy különbség nem lett volna.
Annál a tűzefektnél kikapcsoltam, volt annál gyomorforgatóbb jelenet is a videóban?
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
külön mindenkihez dedikált kábel kell a szerverekhez. vagy: ha játszani akarsz, menj el a szerverfarmra és ott toljad
Egyáltalán nem karcsú, lásd ray tracing. Csodálom, hogy már itt tartanak.
(#27) DMG: ray tracinghez speciel nem kell semmi shader, sőt még vga sem (kéne), ugyanis szoftveresen számolják.
[ Szerkesztve ]
***
Én arról beszélek, hogy a két technológiát kéne összevetni, ray tracing kontra Shader technológia. Szerintem e shader technológia már most is tart ott mint amivel ki akarják szúrni a szemünket a videóban, és nem kell hozzá 4 szerver.
[ Szerkesztve ]
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
Lehet, hogy osszevetnenk es tenyleg ez jonne ki, de ugysem mi dontjuk el, hogy mi jo nekunk
Ha jól tévedek, ezt sem sikerült hibamentesen futtatni: tessék a 35-től 40. másodpercig megnézni az eget. Szép "kis" visual glitches láthatók. Máskor is előjönnek, de talán ez a legfeltűnőbb...
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Bizony! Csillárnál szaggatott rendesen... csak a szövegelés volt folyamatos!
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
Szép-szép a ray-tracing, csak számításigényes.
Az, hogy egy laptop mögött 4 szerver izzad egy scene kiszámításához, az nem igazán magasröptű.
Be lehet mutatni, mint kisérleti technikát, de ne vegyük már fel az istencsászárság kategóriába.
Kiváncsi lennek azért a szerverek energiafelvételére a számítás közben.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
Akkor jól van, nem csak én látom, hogy csak a duma folyamatos...
Sok ilyen online játék a reklámokból él és ingyenes, szerintem ez a jövőben is járható út, viszont havi/perc/egyéb díjat nem fizetnék játékért. 1x megveszem akkor tudjam játszani "ingyen" örökre.
Igen a szerverekről lehetne többet is tudni, mert alá lehet tenni 4 db. 16 procis six core-os gépet géptermikörnyezetben klímával és minden egyébbel, azt máris mehet a ray trace?
Amúgy az alapokat nem értem igazán, miért is kéne leváltani a jól bevált technikát raytrace-re? Max ipari szimulációs környezetben látom értelmét.
Apropó nem a PS3-ról volt valami hasonló videó, ahol három PS3-at bütyköltek egymásba párhuzamosan, és ment a raytrace, még az is olcsóbb ennél.
Meg is van:
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
interlace-es videót youtube-ra?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Lehet én vagyok maradi, meg nem látom a lehetőséget a jövőben, de sztem ez így egy kalap ****.
Még ha über brutál sebességgel futna akkor sem kellene, mert miért akarják elvenni a juzertől a birtoklás lehetőségét, hogy akkor is tudja játszani ha nincs net.
Meg miért a szolgáltató határozza meg a dolgokat, hogy most nincs akkora erő a szerverekben kicsit visszaveszek a juzer grafjából (ha reklamál visszakapja, aztán mástól veszek el mert ez olcsóbb mint fejleszteni) biztos nem veszi észre, meg most több lové kell megemelem a havidíjat, ilyesmi.
Szóval ha elterjednek a 4+ magos gépek és a progik kihasználják, valamint a videokártyák is fejlődnek sztem tök felesleges.
Mondjuk nekem semmi felhős vacak nemkéne
Nem akarok asszimilálódni
F-fel kezdőik és S-re végződik a véleményem. És nem FantasztikuS...
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
FenségeS ?
Nekem egy másik, vulgárisabb jutott az eszembe
FeleslegeS
FörtelmeS
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
FergetegeS?
Nem tudom, ki hogy van vele, de nem voltam különösképpen lenyűgöződve a videotól. Szép volt ugyan, de nem volt látványosan szebb, mint egy normálisabb grafikájú játék. A számítási teljesítmény (és nyilván az ehhez szükséges energia is) pedig a sokszorosa egy átlag PC-jének, szóval még legalább 10-15 évig értelmetlen a dolog, nem is tudom egyelőre miért erőltetik még a gondolatát is. Ez a video egy átlagos PC-n 1 fps-sel se futna...
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Akkor szerinted milyen irányban kutassanak? Nyilván való, hogy nem a ma, vagy a holnap gépeire tervezik ezt, de az is lehet, hogy tudják optimalizálni a dolgot... Én is gondolkoztam azon, hogy miért pont ezt az effektet választották, de hirtelen nem tudnék mondani olyan dolgot ami még nem néz ki normálisan.
[ Szerkesztve ]
Miután nem kevés enegria kell neki a jövőben sem, ezért úgy gondolom, ha erről az oldalról közelítjük meg, akkor a jövő inkább az alacsony fogyasztásé mint sem egy egész szerverparkké lesz.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
Nem a ray-tracinggel van a baj, hanem az x86 architektúra alatti megvalósítással. Nem erre találták ki, ezért kell 4 szerver. Egy gépben 2 csúcskategóriás VGA sokkal jobb erre minden szempontból: fogyasztás, ár, méret, teljesítmény, stb.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Igen pontosan erről van szó ahhoz, hogy egy felhasználónál legyen ilyen graf a szolgáltatónál kell sok energiaigényes gép (nesze neked környezetvédelem).
persze ha arról az oldalról nézzük hogy lehet ha nem egyszerre játszik sok ember, akkor nem kell nekik otthonra nagyfogyasztású gép és beosztva a gépidőt, összeségében kevesebb energia kell de akkor még mindig ottvan, hogy a felhasználók fizetnek a serverek fenntartásáért fejlesztéséért, mert ugye nem a két szép szemükért vesznek ilyen gépeket.
Ebben meg az is rossz, hogy ha sokat játszol kifizeted ugyanazt a pénzt mintha vettél volna erősebb gépet csak a pénzed ment a levesükbe.
Ha sáját géped van még eladod ha már nem kell, és visszajön belőle valamennyi, itt viszont ha kifizetted akkor szeva élvezted ennyi.
Esetleges előny a kevesebb elektronikai hulladék keletkezése.