jó írás volt nagyon és tényleg csomó helyen ilyenek... nálunk ilyenre soha nem volt még példa, hogy szívózzunk a vevővel... ha vesz mondjuk 20x20-as zártszelvényt és 2hét múlva kitalálja, hogy neki 30-as szögvas kellett volna, akkor "árut visszavesz-sztornó-új árut kiír", mindezt szó nélkül...
...kolléganőmet cipőboltban próbálták így szívatni... fia vett valami cipőt, ami szétment-javították-szétment-stb... (focizik a srác, na... de normális/márkás cipő aktív használat mellett sem megy szét napok alatt) mondtam neki, hogy menjen be vele és követelje a cserét, vagy hogy másikat vehessenek az árából... szegény eladó csaj szintén nem tudott döntést hozni... hívta a főnökét... ő sem akart először belemenni, mire kolléganőm megemlítette a(z általam is tanácsolt) panaszkönyvet és azonnal megenyhült a csaj, aztán levásárolhatták a cipő árát... érdemes utánanézni a jogoknak, mert a vásárló a szent (elvileg)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris