Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mephi666


mephi666
nagyúr

jó írás volt nagyon :K és tényleg csomó helyen ilyenek... nálunk ilyenre soha nem volt még példa, hogy szívózzunk a vevővel... ha vesz mondjuk 20x20-as zártszelvényt és 2hét múlva kitalálja, hogy neki 30-as szögvas kellett volna, akkor "árut visszavesz-sztornó-új árut kiír", mindezt szó nélkül...

...kolléganőmet cipőboltban próbálták így szívatni... fia vett valami cipőt, ami szétment-javították-szétment-stb... (focizik a srác, na... de normális/márkás cipő aktív használat mellett sem megy szét napok alatt) mondtam neki, hogy menjen be vele és követelje a cserét, vagy hogy másikat vehessenek az árából... szegény eladó csaj szintén nem tudott döntést hozni... hívta a főnökét... ő sem akart először belemenni, mire kolléganőm megemlítette a(z általam is tanácsolt) panaszkönyvet és azonnal megenyhült a csaj, aztán levásárolhatták a cipő árát... érdemes utánanézni a jogoknak, mert a vásárló a szent (elvileg)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#2) Sh4rKy


Sh4rKy
senior tag

én a kocsim szervízelésével jártam hasonlóan vicces helyzetben...
szokásos vízpumpa, vezérműszíj, feszítő csere volt, elvittem, szerszám híján ilyet nem csinálok meg gondoltam... meg időm se volt akkor...
jó, kivittem, leadtam, elkészült, eltelt egy nap, mehetek érte. kicsengettem majd 50 darab ezrest, aztán este elmentem haverokkal egyet a városba, haza indultam, majd csörög a telefon, hogy bazzeg folyik az olajad :Y
na mondom mi a 'nyád!? másnap vissza faszihoz, mondom öcsisajt, nem ma jöttem le a falról, hogy az istenbe folyik az olajam, ha ti semmi olyat nem cserélhetettek, ahol olaj van?!
habogás nagy erőkkel, majd mint ott helybe kiderítettem (nem ők, én...), a vezérműtengely szíj felőli oldalánál a szimeringnél nyomja ki az olajat... hát mondtam hogy azért álljon meg a menet apám, itt eddig nem jött...
mint kiderült ott kicseréltek egy szimeringet, amit kúrvára nem kellett volna, de ők kicserélték... közöltem velük, hogy ez a számlán hol van és ezt ki kérte?fenyegetőztem egy kicsit vele, hogy van pár jóbarátom itt-ott, és hidje el szarabbul járnak, mert azt a párszáz forintos szimeringet nem írták fel a számlára... meg én se kértem...
igazából én csak jól jártam mert az egész pénzt legomboltam róluk, így nem volt gond a tankolással pár hétig :C

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#3) ronson


ronson
őstag

Ez annyira szar szöveg, hogy nem tudott döntést hozni.
Fogalmazzunk úgy nem hozott pozitív döntést.

Én viszonylag kurva jó arc vagyok mindenkivel, de egyszer egy faszinak, sajnos jogosan nemet kellett mondanom, erre ő is jött a hülye dumával, hogy beszélni akar a feletesemmel aki döntésképes. Hiába mondtam, hogy én dönthetek és azt döntöttem, NEM.
Mikor már kurvára felbaszott és ha saját bizniszem, akkor már lebasztam volna neki egyett, inkább elküldtem a faxba és ha továbbra is méltánytalannak érzi a helyzetet, akkor forduljon a fogyasztó védelemhez.

(#5) rumkola


rumkola
veterán

"elállunk a vásárlás szándékától, a készülék nem felel meg az elvárásainknak, függetlenül attól, hogy hibás, vagy nem. Ezt még akkor is megtehetnénk, ha teljesen hibátlan lenne, de jelen esetben nem azért vagyunk itt."

A jelenlegi magyar törvények ill. jogszabályok szerint nincs olyan kötelezettsége az eladónak, hogy 72 órán belül a HIBÁTLAN terméket visszavegye. Kb. 15 éve nem él már ez a törvény. Ez esetben azonban mivel hibás volt a cucc, minden másban igaza volt a cikkírónak.

Másik kommentre reagálva, utcai cipő focizásra használva (nem rendeltetés szerű használat, amitől ugyebár MINDEN azonnal elveszti a garanciáját, persze gyakorlatilag bizonyíthatatlan) aztán reklamáció... hát fura hozzáállás.

[ Szerkesztve ]

(#6) ronson válasza rumkola (#5) üzenetére


ronson
őstag

Így van, ahogy írod, akinek ez nem megfelelő az vásároljon webáruházban, ott 8 napos visszavételi kötelezettség van, hibátlan termék esetén is, és akkor is, ha webáruházban veszed meg, de személyesen veszed át, ahol lehetőség van rá.
pl. Ipon, Edigital.

A cipős eset is ha nem kimondottan foci cipő akkor én se vettem volna vissza.

Tapasztalatból írom, hogy Magyarországon, azért eléggé ki van nyalva a vásárlók segge.

Aki meg méltatlankodik, annak kívánom, hogy adjon neki a sors egyszer (persze nem itthon), azt ami romániába volt a rendszerváltásuk előtt, hogy hiába van pénze venni nem tud semmit, így a hajára kenheti. :D

[ Szerkesztve ]

(#7) rumkola válasza ronson (#6) üzenetére


rumkola
veterán

személyes átvételnél tudtommal nincs ilyen, de igen, tessék webáruházban vásárolni, és a csomagolást sértetlenül, szépen megőrizni (ugyanis ott az fontos)
:)

(#8) lesaux válasza ronson (#6) üzenetére


lesaux
veterán

8 munkanapos

(#9) ronson válasza lesaux (#8) üzenetére


ronson
őstag

Így van. :K

Egyébként tapasztalat, hogy ha valakinek minnél több pénze van, annál nagyobb benne a tudat, hogy ki kell azért nyalni a seggét.

rumkola: személyes átvételnél is él a 8 munkanap, hiszen a szerződés ugyanúgy online köttetik meg.

Ja szeretem guga írásait. :R

[ Szerkesztve ]

(#10) luw2win


luw2win
őstag

Köszönöm hogy feldobtad ezt az esős, depis, prüszkölős,orrfújós napomat :R :C

.“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.”

(#11) JoolsNOS


JoolsNOS
veterán

Nálunk alapból az xp nem ment rá, mert kékhalálozott, úgyhogy win7 lett rajta. De a wifivel kb én is 3 órát küzdöttem (a második napon) mire sikerült drivert kavarni a világhálón.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#12) mephi666 válasza rumkola (#5) üzenetére


mephi666
nagyúr

jajj, nem emeltem ki eléggé: focizik a srác és kimondottan focira való cipőt vettek, az ment szét... megjavíttatták és pár nap múlva megint szétment több helyen a varrásnál :K ...mármost vettem én is hasonló árban anno más márkájú cipőt és elég gyakran használtam is, semmi baja... még most is úgy néz ki, mintha totál új lenne...

másik üzletbe viszont vittem már vissza rendes utcai cipőt, ami pár hónap után szétszakadt totál a varrásnál... felküldték a központba, majd pár nap múlva hívtak, hogy mehetek és levásárolhatom az árát, mert minőségileg hibás volt a cipő és nincs másik készleten... :K

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#13) rumkola válasza ronson (#9) üzenetére


rumkola
veterán

lehetséges, hogy igazad van, de nem tartom logikusnak, mivel pont azért van a 8 munkanap, mert a vevő nem találkozik fizikailag a termékkel vásárláskor csak amikor kézhezkapja...
Szerintem csak akkor él ez, ha előre fizet neten keresztül majd személyesen veszi át.

(#14) rumkola válasza JoolsNOS (#11) üzenetére


rumkola
veterán

hüpp, akkor lehet mégsem gyári hiba? :D
XP kékhalálozás szerintem bekapcsolt AHCI miatt volt :)

[ Szerkesztve ]

(#15) ronson válasza rumkola (#13) üzenetére


ronson
őstag

Most nagy hülyeséget nem akarok, írni, de szerintem, mondhatni ez egy egy kiskapu, mert ha jól emlékszem akkor a törvény a szállítás módjára nem tér ki, csak a szerződés kötés mikéntjére így, azért él minden esetben.

(#16) rumkola válasza ronson (#15) üzenetére


rumkola
veterán

maradjunk a kiskapunál, nem keresgélek utána :D :R

(#17) capulet75


capulet75
addikt

Miért fáj a gariztatás egy csomó cégnek?A pénzed kell nekik de a support már büdös?Visszavittem egy 250 es vinyót ami horror áron lett véve de adtak rá 3(!) év garit.7 hónap használat után tönkrement.A pult mögött álló "úriember" átvette,majd elviharzott vele, visszajött és közölte hogy a gariztatás nem lehetséges mert a sata csatlakozó kis L pöcke le van törve.AQrvny@dat.Egyszer lett beletéve és kivéve a gépből,tutira tudom hogy nem volt semmi baja.Emberük arcán ragadozóvigyor,kb:most mit tudsz tenni?
Egy barátomnak volt ugyanattól a cégtől vinyója,hát megkértem hogy vigye már be,csak próbaképp hogy mit reagálnak.A vinyó mellé tettük egy napi sajtót 2 telefonnal lefotóztuk.Haver be,ugyanaz a szitu,neki is le lett törve a kis pöcök.Felhívott,bementem és akkora balhét csináltunk, zengett az egész épület.A végén kaptunk 2 vadi új 500 gigás vinyót ( a régit sem kellett otthagyni ).És szerintem olcsón megúszták.Bár van ilyen is,de ez a ritkább.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#18) ronson válasza capulet75 (#17) üzenetére


ronson
őstag

Hát igen tipikusan ez a ciki, amikor egy cég szürke import árut árul, ilyenkor szokott ez lenni.

Ez a kapitalizmus.

(#19) mephi666 válasza capulet75 (#17) üzenetére


mephi666
nagyúr

ilyen esetben én nem álltam volna meg ennyinél... :( az egy dolog, hogy ti ketten épp jól járhattatok, de hány embert megszívathattak így, akik lenyelték a békát? :U

itt 1-2 helyről szoktam vásárolni és csomó olyat is megcsináltak garanciába, ami nem is lett volna kötelességük... normális helyen ez szvsz. így megy... történt olyan is, hogy náluk vásárolt 3hónapos ramot aktuális eladási árban (ami magasabb volt, mint a vételár) beszámították szó nélkül egy kit-be :K ...értelmes helyen a vevő mindig az első

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#20) ollie


ollie
MODERÁTOR

Érdekes amit az eMachines-ről írsz. Nálunk a családban már lassan 2 éve van egy ilyen gép, és tökéletesen működik. Gondolom ti kifogtatok egy hibás szériát.

***

(#21) xKacsax


xKacsax
aktív tag

Hát ha megkapja a vevő az éppen szükséges tételt, jó áron, jó minőségben és kevés utána járással akkor az visszatérő vásárló lesz és ez jót tesz az üzletnek. Hát a Tescorol én nem nyilatkozom csak annyit hogy: Ami ott megy az nagyon nagy mértékben siralmas.

Amúgy jó írás gratulálok hozzá. :C

[ Szerkesztve ]

Verba volant, scripta manent.

(#22) ollie válasza capulet75 (#17) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

A gyártók általában kedvezményt adnak azoknak a cégeknek (akár a nagykeren keresztül), mely elvállalja, hogy nem küldd nekik vissza gariztatásra terméket, vagyis a garis eseteket saját pénzből megoldja. Ez nagyon népszerű itt Magyarországon, ezért nem akarnak garizásra visszavenni termékeket, mert gyakorlatilag nem a gyártó, hanem a forgalmazó állja a költségeket.

***

(#23) rumkola válasza ollie (#22) üzenetére


rumkola
veterán

Hát ilyenről én még nem hallottam. Notebooknál meg egyenesen elképzelhetetlennek tartom.
Általában pont fordítva szokott lenni, csak úgy árulják bizonyos cég termékeit, ha a gyártó ill. az importőr korlátlan cseregaranciát ad a cuccaira. Így pl. egy 2006-ban a nagykertől vett 8600GT-t 2010-ben is kicserél a beszállító a kiskernek (mert ugye elképzelhető hogy a vevő a kiskertől csak 2009-ben vitte el).
Gipsz Jakab a kis számtech boltjában biztosan nem fog javítgatni semmit.

Ami viszont tuti, hogy a szürke importos cuccoknál van szívózás.

[ Szerkesztve ]

(#24) hocico


hocico
tag

príma :)

47 db DVD-nyi xxx képgyűjtemény eladó **** keresek: Dishonored tarot kártya, Quake 3 a Steamen **** virtual-analog szintetizátorok, lego készletek

(#25) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Mintha ezt más notiknál nem lennének hasonló hibák. Egyébként nekem egy Emachines 17 es notim volt. Aminek a ventije volt brutális másodpercenként ki meg bekapcsolgatott. Aztán egyszerűen tojtak rá. hihetetlen a magyar gar intézés....

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#26) Zoz


Zoz
őstag

"Ebben az esetben ismeretlen eszközként funkcionált, és bekapcsolni sem lehetett."

Szerintem 99.99% hogy Win7-el egyből működött volna. Legalábbis jó pár ilyen emasinával találkoztam. Hiába lett meg több órás guglizással az elvileg pont hozzá való driver, akkor se megy...
Win7 fel, telepítés végén már egyből örül, hogy jaj de jó lát egy csomó wifi hálót.

Ezekre a mai vacak note/netbookokra én már nem vagyok hajlandó XP-t rakni, szopjon a driverezéssel órákat az aki akar, én kihagyom :-)

Eleve fejbe kéne lőni a legtöbb nb gyártót, amilyen fos a támogatási oldaluk, nekik sincs gőzük se arról mit pakolnak bele az egyes gépekbe. Kikeresed pontos típusszám szerint, azt fel kínál kétféle VGA-t , három BT, és öt WIFI drivert, próbálgasd, hátha valamelyik működik...

(#27) ollie válasza Zoz (#26) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Eleve fejbe kéne lőni a legtöbb nb gyártót, amilyen fos a támogatási oldaluk, nekik sincs gőzük se arról mit pakolnak bele az egyes gépekbe. Kikeresed pontos típusszám szerint, azt fel kínál kétféle VGA-t , három BT, és öt WIFI drivert, próbálgasd, hátha valamelyik működik...

Ez speciel azért van, mert ugyanazt a modellt többféle felszereltséggel is gyártják.

***

(#28) Rival


Rival
aktív tag

...amúgy miért kell nyíltan reklámozni, hogy warezolt Windows XP-t rakosgatsz fel? Tudom, nem rám tartozik, BSA ügynök sem vagyok. Ha ügyfélnek nincs pénze XP-re, használjon warezt, rosszabb esetben kibelezett XP "Extended Edition" és hasonló dágványokat, vagy Linuxot. De nem kéne reklámozni az efféle tevékenységet... ...ok, pofám lapos...

(#29) guga válasza Rival (#28) üzenetére


guga
Közösségépítő

Jogos :DDD de azt hiszem ez nyílt titok.

A tesco előtelepített windows-al reklámozta az emachinest, a számlán is rajta volt, de a gépen free dos volt. Ez lett volna az egyik bökkenő, a másik a wifi, ami nem működött.

Lefutott meccs, HP615 lett belőle.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#30) guga válasza Zoz (#26) üzenetére


guga
Közösségépítő

Naponta telepítek origi laptopokat, a wifi probléma nem operációs rendszertől függött, fizikailag kampó volt. Azóta már telepítettem emachines-t win7-el is, meg xp-vel is, megy a wifi minden oprendszer alatt is.

Az emachines tipikus problémái szokott lenni, hogy gyárilag lemarad a cpu paszta, s azonnal lekapcsol, túlmelegszik. Vagy a billentyűzet fóliája nincs rádugva az alaplapra, az lcd kijelző csatija nincs rádugva az alaplapra, stb. Szívás, mert azonnal ki kell, hogy cseréljék.

Ez a wifi probléma meg különösen szívás, mert ha 3 napon berül nem derül ki, nem foglalkoznak vele, mert éppen kábelről használják, akkor később, mikor szeretnék vezeték nélkül használni, mehet egy hónapra gariba. Szinte mindegyik problémát tudnám orvosolni pár perc alatt, de ha megbontom a hátlapot, ugrik a garancia.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#31) ollie válasza guga (#29) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Akkor még pluszban követelhettétek volna a windows-t is.

***

(#32) Nordic


Nordic
Közösségépítő

"A hölgy kifulladt az „eddig még nem volt semmi probléma” érvelésnél, és rám ijesztett, hogy most azonnal hívja az osztályvezetőt. Bánja a faszom, tőlem anyádat is hívhatod, adhat szülői igazolást." - Ezen sírtam :DDD , jó írás!

Hihetetlen, hogy mit végig kell hallgatni, amikor garanciára kerül a sor. És Sajnos aki nincs tisztában az alapvető jogaival(pl, mint az vásárlástól való elállás), Esetleg nem millijomos vagy szervizes, annak esélye sincs ezt ilyen könnyen elintézni. Az ilyen emberbe ott kötnek bele, ahol tudnak, és még a végén azt hozzák ki, hogy te basztad el, menj a búsba a hulladékoddal.

(#33) JanFe


JanFe
aktív tag

Tetszett az iras :)

"There is nothing permanent except change"

(#34) guga válasza Lalikiraly (#25) üzenetére


guga
Közösségépítő

Mindegyik gyártónak más a rákfenéje. Szinte minden márka megfordul a kezem alatt.
Az Asus laptopok pl. rendszeresen 1 év után elkezdenek kékhalálozni, kikapcsolni. A cpu hűtőpasztája kicserepesedik, és nem átadja a hőt, hanem meggátolja.
A másik leggyakoribb (régebben) ECS laptopok, az inverter (lcd panel működéséért felel) végleg elköszönt. S borítékolni lehetett, hogy a garanciális időn túl.

De majd jön killhates més kapok a pofámra, hogy mit osztom itt az észt, miért veszem el a kenyerét :DDD ő sokkal többet tudna mesélni, csak laptopokat szervizel ;] :DDD

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#35) Rival válasza guga (#29) üzenetére


Rival
aktív tag

Hát az viszont elég gáz, hogy a reklámban Windows included, de közben nem is... fogyasztóvédelem, vásárló durva megtévesztése. Azért nem mindegy +-30 ezer pénz egy jogtiszta XP-ért. Packard Bell notebook csodáknál találkoztam hasonló gyártási hibákkal, pl. egyikben a CMOS elem kábelét simán elnyírták a ház egyik csavarjával.

(#36) guga válasza ollie (#31) üzenetére


guga
Közösségépítő

Necces, mert a tesco-ban nem volt olyan ember, aki tudott volna rá telepíteni, ott szinte mindenki műszakis kollégának van kikiáltva, aki fogott már a kezében vasalót. Ha tudtak volna adni olyan emachines-t, amin a wifi ledje bekapcsol, ergo hibátlanul működni fog, akkor még a számlát is módosítaniuk kellett volna. Mert szoftvert azt nem tudtak volna mellékelni. Esetleg felajánlhatták volna, hogy vegyünk egy oem vistát.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#37) guga válasza Rival (#35) üzenetére


guga
Közösségépítő

Nem xp volt a számlán, hanem vista. XP-t már nem forgalmaznak sehol.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#38) guga válasza ronson (#3) üzenetére


guga
Közösségépítő

A kész tények ismeretében, amikor szó sincs hisztériakeltésről, stb. S látva, hogy tehetetlenül rohangálnak, mint pók a falon, idegesen telefonálnak, meg egymásnak passzolják át a problémát, szerintem nagyon is találó megfogalmazás a: nem tudott döntést hozni :D

Ebben az esetben arról volt szó, hogy egy gyárilag hibás készüléket adtak el, ők maguk nem értettek hozzá, ezért féltek visszavenni, visszafizetni a pénzt, vagy kicserélni egy hibátlan készülékre. Ezért telefonálgattak a nagykerhez. Ott meg gondolom úgy voltak vele, hogy a vevő páros lábbal le van szarva, hagyja ott gariba, s majd megvizsgálják.

Igen, ez nagyon szépen hangzik, de 3 napon belül voltunk. Nehogy már a vevő várakozzon otthon tétlenül, amíg lejátssza egymással a tesco, a nagyker, a szerviz a bürokratikus meccset. A vevőnek ehhez semmi köze. Pénzt vissza, s utána már csinálhatnak egymással, amit akarnak. De egyébként is ultrabrutál helyzet volt. Nulla lojalitás a vevő irányába, s maximális felkészületlenség.
+ a végén megtoldották azzal, hogy 80 rugót adtak a kezébe ezresekből.
Meddig tartott volna az egyik pénztárban felváltani a pénzt, ha a vevőszolgálatnál nincs elég nagy címlet.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#39) ollie válasza guga (#36) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Miért kellett volna venni, ha egyszer rajta volt a számlán a windows, de mégsem adtak? A számla szerint kifizették, akkor prezentálják is.

***

(#40) guga válasza rumkola (#5) üzenetére


guga
Közösségépítő

OK, ebben igazad van, nem kétlem. Hosszú évekig volt webáruházam, s rengeteg számítástechnikai cuccot forgalmaztunk. Ez a 8 nap megmaradt a fejemben.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#41) guga válasza ollie (#39) üzenetére


guga
Közösségépítő

Ezért írtam, hogy necces.
Mert a számlán előtelepített vista szerepelt.
Na ezt hogy adják oda a vevőnek? Tesco-ban nincs szerviz, nem fognak telepíteni.
Vagy módosítja a számlát win nélkülire, vagy felajánlja, hogy az összeg fejében ad egy oem vistát, de az drágább, és rá kell fizetni :DDD
gordiuszi helyzet volt.
Hab a tortán, hogy +20 küvecsért megvetettek velük egy 5 éves garanciát, de a számlán már csak 3 év szerepelt. Elismerték a helyszínen az összes hibát, a számla módosítása win nélkülire és 5 év garira sima ügy lett volna a részükről, de a hibás wifivel már nem tudtak mit kezdeni. Külön jó volt, hogy kihozták a raktárból az utolsó darabot, kibontottuk, s ugyanaz volt a hibája.

Kalap szar a teszkó, csak a profit termelése van szem előtt, a legkisebb problémától is hanyatt esnek.

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#42) guga válasza ronson (#9) üzenetére


guga
Közösségépítő

Én 12 éve vagyok műszaki vonalon, egyedül, néha alkalmazottakkal. Bátran elmondhatom neked, hogy bizony nem csak sok pénzért, de kevésért is fehérre nyalom a hozzám betérő vásárlók fenekét :D mert, ha én nem teszem meg, megteszi más. Ez a tulajdonosi szemlélet.
Hosszútávon nagyon gyümölcsöző befektetés, mert ha elégedett velem valaki, az egy dolog, hogy nem megy el, marad nálam, de hozza magával az összes ismerősét is.
Jobb, mint bármelyik multilevel marketing.
Tudod hány nagy céghez kerültem be így, mint infós, és support, stb?

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#43) Zanik


Zanik
addikt

Jó írás. Nekem sokszor már attól felmegy a vérnyomásom, ha rokon/ismerős hív, hogy épp ott van a Tesco/Spar/Auchan/stb. valamelyikében, és lát egy ilyen és ilyen notebook-ot, jó-e, megvegye-e? Nem, és nem, és nem. Notebook-ot nem veszünk ilyen helyeken. Ahogy külső vinyót se veszünk az Aldiban/Lidlben. Igyekszem leszoktatni őket arról, hogy akár csak eszükbe is jusson ilyesmi. Ha kell valami, akkor szólnak, hogy pontosan mire van szükségük, mire használnák, aztán majd én nézek nekik valamit jó áron. Mondom nekik, hogy el lehet járni ilyen helyekre szemrevételezni meg tapogatni a dolgokat, de megvenni nem ott kell.

Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

(#44) guga válasza ollie (#20) üzenetére


guga
Közösségépítő

Az emachines tipikus hibája, hogy a wifi panel vezetéke nincs rádugva az alaplapra.
lcd panel előtt van középen a power gomb, mellette két másik. Egyikkel a tapi padot lehet letiltani, a másikkal meg a wifit kikapcsolni. A wifi ledje kék, a tapipadé sárga. Ha a wifi kék ledje nem világít sehogy, akkor nem kell megvásárolni, lehet szólni, hogy küldhetik vissza gariba :D

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#45) guga válasza Zanik (#43) üzenetére


guga
Közösségépítő

Te már tudsz valamit ezek alapján :DDD

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#46) JoolsNOS válasza rumkola (#14) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Nem is baj, hogy win7 lett, mert asszonynak jobban tetszett a csilli-villi win7 felület.
Azt meg majd megnézem melyik driver keltette életre a wifit, asszem elraktam neki egy install könyvtárba.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#47) guga válasza JoolsNOS (#11) üzenetére


guga
Közösségépítő

Ha a bios-ban a sata vezérlőt átállítod ide módra, már nem kékhalálozik :D
De vannak még furmányok, hogy miként lehet xp-t húzni aktuális laptopokra.
Pl. boot cd-be integrált enlight, stb.

Szerencsére ha a gyártó oldalán nincs is xp-s driver, akkor egy másik laptop telepítőjén megtalálom, mivel általában ugyanazt a wifi kártyát használják. Kb. 4-5 féle standard van forgalomban, a legnépszerűbb az atheros. De ugyanez a helyzet a sound driverrel is, meg a többivel.

Sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy a vásárlók mereven elzárkóznak a vistától, és a win7-től is. Még a cégeknél is ez van. Hiába van az origi laptopon eredeti win7. Rajta a certifikációs matrica, azzal kezdik, hogy öregem ezt azonnal tüntesd el a gépről, a régi jólmegszokott xp-met akarom :D

Nekem mindegy, a vevő kívánsága parancs.

[ Szerkesztve ]

Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

(#48) rumkola válasza guga (#40) üzenetére


rumkola
veterán

emlékszem, még voltam is nálad vagy 7 éve

(#49) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Tanulságos írás, két szempontból is:

1.) Olyan helyről nem veszünk műszaki cikket, ahol ételt, vegyiárut meg mit tudom én még mit árulnak. Cipőt a cipőboltból, ugye.

2.) eMachines... Ebbe inkább nem is megyek bele.

(#50) JetiRulez


JetiRulez
őstag

Sajnos meg kell szorongatni lejjebb, hogy csináljanak valami. És akkor csupán "valamit" csinálnak, de azt nem nagyon lehet értékelni. :(

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.