Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) v.attis válasza junior11 (#349) üzenetére


v.attis
őstag

https://youtu.be/vIMbV-LXebk

(#352) v.attis válasza oba (#350) üzenetére


v.attis
őstag

Banggood és nem eu-ból jött. Még akkor vettem amikor az adózás és vám nem jött be.
Eddig ez a harmadik telefon amit így vásároltam, soha nem volt semmi baj velük. Megjegyzem ez a leg drágább is...

Garihoz kéne videó felvétel tudtommal, az meg eddig nincs, reggel kezdte a hülyeséget, akkor csinálta párszor, azóta nem.
Meg ki a franc tudja hogy érvényesírhetem a garit a föld túlsó végére...

[ Szerkesztve ]

(#353) junior11 válasza v.attis (#351) üzenetére


junior11
veterán

Köszi.

The Truth Is Out There - Az igazság odaát van

(#354) oba válasza v.attis (#352) üzenetére


oba
addikt

Nekem is Tianma van...

Nem tudom Banggood-on hogyan működik a garancia, próbálj meg utánaérdeklődni, nem tudom van itt ph-n topikja vagy magán az oldalon olvasd el a feltételeket vagy írj az eladónak. Ezek szerint tényleg van valami ebben a Tianma dologban...

Kétlem, hogy szoftverfrissítéssel ezt a Poco meg tudja oldani bármikor is. Onnan gondolom, hogy ezer féle firmwaret és romot próbáltam ki, még custom kernelt is amiben más kijelző driver volt, de egyik sem segített.

Azt hiszem erre mondják azt, hogy megszívtuk, és kifizettük a tanulópénzt... :W :U

szerk.: Nálam aliexpressen úgy volt a dolog, hogy írtam az eladónak (mint kiderült az Aliexpress-nek kellett volna). Ő kért videófelvételt, amit küldtem is neki. Majd azt mondta, hogy itthon nincs szervizpartnerük, így valamennyi refundot tud fizetni. Ekkor jött az alkudozás mint a piacon... Végül 20e Ft-nyi eurót küldött vissza. Sokra nem megyek vele...

[ Szerkesztve ]

(#355) v.attis válasza oba (#354) üzenetére


v.attis
őstag

Reggel csinálta kb negyed óra alatt többször, azóta nem. Így videót sem tudtam még készíteni, ergó bejelentést sem tudom leadni. Gondolom lesz még párja a mai jelenségnek.

(#356) oba válasza v.attis (#355) üzenetére


oba
addikt

Random helyen és időben jön elő. Amikor elkezdi akkor nem hagyja abba amíg power gombbal le nem zárod, így le fogod tudni videózni.

(#357) Daelion válasza Prowler (#344) üzenetére


Daelion
őstag

Köszönöm a válaszokat mindenkinek! :R

Csodát én sem várok de nem is vagyok annyira komoly felhasználó.
Kb csak média 'youtube/sorozatok' nézése, átlag netezés meg időnkénti játszásra használom a telefont.
Nagy néha lövök 1-1 képet de arra igazából már a mostani is elég volt, videót meg annyit se csinálok.
Appok is inkább nagyrészt Messenger meg Discord megy de azokat is kb csak akkor ha eleve kéznél van a teló szal ha nem is mindig jelez vissza nem olyan nagy gond.

Attól a ghost touch problémától tartok csak igazából, nézegettem más telefonokat is de ennyi pénzért nem igazán kapok sehol máshol SD 860-at vagy hasonló teljesítményt.
Nem szoktam gyakran telefont cserélni és azért is akartam most egy kicsit komolyabb teljesítményűt venni, hogy jó sokáig elég legyen. 'vigyázni szoktam telefonra, M6 Noten is alig van pár karc/kis kopás a töltő csatinál 3+ év után'

Na még alszok rá párat meg nézelődök azt eldöntöm mi lesz, max elhalasztom későbbre a vásárlást. :)

(#358) v.attis válasza oba (#356) üzenetére


v.attis
őstag

Nem kizárólag neked akarom szegezni a kérdést, de az tudható, hogy melyik webshopban árúsítanak Huaxing paneles X3 Pro-t? Legyen az akár belföldi, vagy EU piactér. Vagy ez teljesen össze van kavarva, minden került mindenhova?
Mondjuk ez csak és kizárólag akkor érdekel, ha valamit vissza fizetnek. Ha nem jutok velük egyezségre akkor ezzel kínlódok még egy ideig, hátha valamit kitalálnak szoftveresen.

(#359) Futyu


Futyu
csendes tag

Üdv! honnan tudom hogy az X3 próban milyen kijelző panel van?

[ Szerkesztve ]

(#360) oba válasza v.attis (#358) üzenetére


oba
addikt

Fogalmam sincs. Én még magát kijelzőt sem találok ami biztosan jó lenne. Aliexpressen árulnak páran x3 pro kijelzőt de az értékeléseknél többen írják, hogy ghostingos... Van pofájuk még ezek után a fos kijelzőt árulni...

(#361) Viktor0610 válasza v.attis (#345) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Azért én kipróbálnám a szerviz, egyebek előtt levenni a fóliát, hátha segít. :K

Samsung Galaxy A54

(#362) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Romániában a 6GB/128GB-os változat 220volt-nál 77484.78 forintba átszámolva. Szerintetek ebben az árban találok jobbat? Illetve jön vele gyári kijelzővédő fólia? Ha nem akkor milyen fóliát és tokot ajánlotok hozzá? Köszi!

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#363) finest válasza Csaby25 (#362) üzenetére


finest
őstag

Jön vele, szerintem ennyiért nincs jobb.

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#364) szkaroly válasza Csaby25 (#362) üzenetére


szkaroly
senior tag

Egész jó a gyári tok, bár nagyon nehéz volt fölrakni rá. De én azért rendeltem egy ilyen [link] Nilkin tokot is hozzá, megérte. Egyébként én is a 220volt-nál vettem, csak itt Magyarisztánban, 85 ezerért.

[ Szerkesztve ]

Poco X3 Pro

(#365) Csaby25 válasza Csaby25 (#362) üzenetére


Csaby25
senior tag

Most, hogy olvasok a "ghost touch"-ról, picit kezdek parázni :F

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#366) Csaby25 válasza szkaroly (#364) üzenetére


Csaby25
senior tag

És milyen a kijelzője, Tianma vagy Huaxing :D ?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#367) v.attis válasza Viktor0610 (#361) üzenetére


v.attis
őstag

Ha besűrűsödik a jelenség, akkor mindenképp!

(#368) Spec


Spec
őstag

Akinél jelentkezett ez a screen ghosting, a vásárlás után mennyi idővel jött elő? Előtte is tapasztaltátok esetenként, csak ritkábban, vagy előtte egyáltalán nem volt, és egyszercsak elkezdte csinálni?

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#369) oba válasza Spec (#368) üzenetére


oba
addikt

4 hónap után jött elő nálam. Előtte nem volt semmi.

(#370) v.attis válasza Spec (#368) üzenetére


v.attis
őstag

Júniusban vettem, tegnap jött elő.

(#371) v.attis


v.attis
őstag

Ez mi lehet? Nem tudok semmit megnyitni ezen a lapon, csak a visszalépés van.

(#372) v.attis válasza oba (#369) üzenetére


v.attis
őstag

60 és 120 Hz-en is "szellemeskedik"?

(#373) Viktor0610 válasza v.attis (#371) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ez milyen teszt?

Samsung Galaxy A54

(#374) v.attis válasza Viktor0610 (#373) üzenetére


v.attis
őstag

Biztonság->Segédprogramok->Hardware teszt

(#375) Viktor0610 válasza v.attis (#374) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Köszi! Nálam nincs ilyen lehetőség. 🤔
Más készülékem van, de korábbi Xiaomi telókon emlékszem erre az opcióra. No mindegy, akkor én nem tesztelem a kis Poco X3 NFC-t. :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#376) Spec


Spec
őstag

El nem tudom képzelni, hogy milyen hardver hiba lehet az, ami eredendően nincs, majd 3-4 hónap használat után egyszercsak megjelenik.

Egy kijelző panelban nincs mozgó alkatrész, ami kilazul, megtörik, stb. Ha az ember normál módon használja (értsd, nem dobja le, nem nyomja erősen, nem üti meg, stb.), akkor mi tud benne tönkremenni?

A szalagkábel csatlakozója se tud elvileg lelazulni, ha mégis akkor az nem panel specifikus, elvileg nem függ attól, hogy ki a gyártó, hanem összeszerelési és/vagy konstrukciós hiba.

Egyébként megnéztem, az én telómban is Tianma gyártmányú a panel. 8/256-os global modell. Idén július közepén vettem belföldi webshopból. Kezdjek el én is parázni? Eddig hiba mentes a telo (kopp-kopp).

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#377) oba válasza v.attis (#372) üzenetére


oba
addikt

Nem próbáltam még ki 60hz-en de külföldi fórumok alapján nincs köze a dolognak hozzá és ott is elő tud jönni.

(#378) Viktor0610 válasza Spec (#376) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ne kezdj el parázni, ártalmas lehet az egészségre. ;]
Max. akkor, ha a hibát tapasztalod.

Amúgy általánosságban az a baj ezekkel a hibajelzésekkel, hogy aki tapasztalja, sokszor indokolatlan magas számban hivatkozik rá, holott jó eséllyel másnak ez nem fog megjelenni, de elviszi a topikot egy olyan irányba, ami miatt az idelátogatónak az jön le, hogy a készülék egy hulladék. Holott csak egy hangos kisebbség mantrázza a számára érthető módon zavaró hibát a kelleténél többször.

Samsung Galaxy A54

(#379) oba válasza Spec (#376) üzenetére


oba
addikt

Panelek, alaplapok, egyéb nem mozgó alkatrészes alkatrészek is tönkre tudnak menni csak úgy "maguktól". Nyilván nagyon sok múlik a tervezésen, anyaghasználaton, minőségellenőrzésen. Ide a bökőt hogy a kínaiak magasról tojnak mindegyikre. Mármint ez a Tianma nevezetű gyártó egészen biztosan. Akármelyik Poco vagy Xiaomi telefon neve mellé odaírod a gugliban hogy "ghost touch" és lesz rá találat. Tudnak a hibáról, ez egészen biztos, mégis beszerelik a telefonba, mégis árulják magát a kijelzőt is az aliexpressen. Kerestem kijelzőt a telefonhoz, és az ali-n értékeléseknél látszik, hogy sok embernek ghost touchos lett a telefon tőle. Látják ők is az értékeléseket, tudnak a dologról, csak hát magasról tesznek rá. Az emberek 99 százaléka úgy sem fogja visszaküldeni Kínába a cuccot, egy minimális refund meg belefér, még így is marad nekik bőven haszon rajta.

(#380) oba válasza Viktor0610 (#378) üzenetére


oba
addikt

Ez nem csak levegőbe beszélés. Nyilván nem minden példánynál jön elő, de a fórum ezért fórum, hogy mindenféle valós és hasznos információ megjelenjen.

A Poco is tud a dologról ha megnézed ezt a "hivatalos" bugreportot.

[link]

(#381) Viktor0610 válasza oba (#380) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Tudom, hogy nem az. :K
De attól nem változik semmi, ha x alkalommal leírjátok. Attól igen, ha szoftveresen (nem tudom, így lehet-e javítani, nem értek hozzá) vagy hardveresen (szerviz -> csere) javításra kerül. ;)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#382) oba válasza Viktor0610 (#381) üzenetére


oba
addikt

Persze, igazad van. De ide magamtól csak egyszer írtam le, a többi már csak válasz a kérdésekre. Remélem nem lesz tömeges a jelenség, de elég sok külföldi fórumon/platformon követem nyomon a dolgokat és egyáltalán nem egyedi a dolog. Szubjektív vélemény de én nyugodt szívvel nem tudnám ajánlani ezt a készüléket, maximum tényleg hivatalos itthoni forrásból, normális érvényesíthető garanciával.

(#383) Viktor0610 válasza oba (#382) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Bocs, csak sokszor olvastam erről a ghost touch hibáról.
Ha nem te írtad, akkor elnézést kérek, mindjárt javítom a hozzászólásom.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#384) v.attis válasza Spec (#376) üzenetére


v.attis
őstag

Az elektronikához konyítok, mondjuk a kijelzőkhöz nem igazán... de a környezeti hatásokat tudom elképzelni befolyásoló tényezőként.
Valószínűleg a kijelző is "elektormos árammal" működik, vezető kábelek, vezető rétegek alkotják. Ezeknek meg van a kellő ellenállásuk, karakterisztikájuk a tökéletes működéshez. Elkezded a telót zsebben hordani, a kocsiban melegszik, párát kap, ami valamely alkatrészen keresztül (hangszóró, portok) bejut a készülékbe, a napfény károsítja a láthatatlan rétegeket és egyszercsak elkezd megváltozni egy karakterisztika.
Magyarul, valami elkezd "rozsdásodni".
Például öregebb autóknál előfordul, hogy egy szenzor hibát jelez. Kicserélik és a hiba még mindig fenn áll. Ilyenkor többnyire a vezetékek elöregednek, megváltozik az ellenállásuk és a computer úgy érzékeli, hogy a szenzor ellenállása változott meg, vagyis éppen jelez.
Mivel a telefonnál olyan vékony rétegekről és vezetőkről beszélünk ami nem is látható, el tudom képzelni, hogy egy olcsóbb és nem kellően tiszta anyag használata esetén, akár a napfény hatására is el kezd lebomlani valami. "Megeszi az idő"...

(#385) v.attis válasza oba (#379) üzenetére


v.attis
őstag

Sőt, tovább megyek: összességében el adnak mondjuk 20 millió példányt, értelem szerűen haszonnal, tehát a bekerülési költsége biztos alacsonyabb az eladási árnál.
Ha a 20 millióból, mondjuk 10 ezret vissza kell fizetniük, akkor az tulajdonképpen azt jelenti, hogy 10 ezer darabnál elbukták a bekerülési költséget. A többi veszteség tulajdonképpen csak nem megvalósult nyereség, tehát az árrés elvesztése nem is valós veszteség! És ehhez még hozzá jön az is, hogy a visszaküldött készülékeket újrahasznosítják vagy újra összeszerelik és értékesítik.
Ezek a "veszteségek" olyan alacsonyak, hogy bőven beleférnek, ekkora eladási mutatók mellett.
Sőt, a legtöbb gyártó eleve számol hibaszázalékkal, bele van kalkulálva az árba, tehát már eleve be van tervezve a 10 ezer hibás darab és úgy van megszabva az eladási ár, hogy azt is fedezze.

Több gyártó területen dolgoztam, ahol minden fázisra be volt tervezve 4% veszteség. Persze szinte sosem volt meg a 4%, a legtöbbször 0-1% volt a reális. Így a tervezett haszonkulcsnál mindig magasabb haszon volt a megvalósult.

(#386) Spec


Spec
őstag

Igen, tisztában vagyok azzal, hogy nem csak mozgó alkatrészek tudnak elhasználódni, hanem elektronikai eszközök is, no de nem 3-4 hónap alatt. Azért még a mai világban (a tervezett elévülések világában) is illene egy fő alkatrész egységnek legalább 3-4 évet hibamentesen átvészelni rendeltetésszerű használat mellett.

Egy okostelefon kijelző, ha átmegy a gyártói meo teszten, és ugyebár egy kijelző panel nem is csak egy ilyen teszten kell átmenjen, hanem legalább kettőn (a kijelző gyártója is teszteli és az összeállítás után is tesztelik) , akkor annak nem szabadna csak 3-4 hónapot hiba nélkül működnie.

Könyörgöm, ez egy fő elem a telefonban, ez igazából olyan, mintha egy autót úgy kiadna a gyár, hogy 3 hónap után kompletten cserélni kell a futóművet rajta. Ez nonszensz. És a garancia/jótállás se lehet rá megoldás. Mivel fő elem, és a telefon konstrukciójából, felépítéséből fakadóan még szakszerviz se tudja teljesen roncsolás, nyom, és minden menetesen cserélni, így a garanciális időn belüli javítás szóba se jöhetne megítélésem szerint ilyen esetben, csakis a csere.

Mivel a panel ragasztott, eleve úgy kell lefeszegetni a keretről. A ragasztót úgy kell lemelegíteni róla. Ahhoz hogy ezt megtedd gyakorlatilag előtte még ki is kell belezni a telót, akksit ki kell szedni, fő elemeket le kell szedni, alaplapról mindent le kell szedni, a kameráktól kezdve mindent, majd ugyanez vissza. Aki már szedett szét okostelót, az tudja ez mivel jár. Érintetlen, gyári, újszerű állapotára lehetetlen újra összeállítani. Aki ezt állítja az hazudik.

Egyébként most én is rákeresgéltem erre a Ghost Touch problémára a neten, és Redittől kezdve, csomó hardver fórumon valóban sok helyen emlegetik, de nem kizárólagosan a POCO X3 Pro esetében, hanem ugyanúgy a POCO X3 NFC-nél is, meg szinte az összes Xiaomi telónál kezdve mondjuk a Redmi 8 szériától.

Na most ha ezeket a telókat is beleveszem a sorba, vajon hány millió eladott példányról beszélhetünk globálisan a világon? Mennyi telót értékesített a Xiaomi az elmúlt kb. 4 évben, mióta ezek a telók vannak a piacon? Ha lehet hinni a statisztikáknak akkor a világpiacon 5,5 milliárd db okostelefon cserélt gazdát 2017-2020 években. Ebből a Xiaomi részesedése átlagosan 9-10%, vagyis kb. 500.000.000 eladott példányról beszélünk. Ebből mennyi lehet az a db szám, ami ténylegesen hibás kijelzővel jön ki? 10.000, 100.000, max. 1 millió? Még az is csak a legyártott példányok kevesebb, mint 0,2%-a. Vagyis 1000 db eladott telóból 2 db. Persze értem én, ha pont a tied/enyém abból a 2-ből az egyik, az nem vigasztal, mert az a full szopás kategória.

Emiatt jó lenne tudni, milyen gyakran fordul ez elő, és hogy valóban melyik típusszámú, és milyen gyártmányú panellel szerelt készülékeket érinti a hiba. Amíg ez nincs tisztázva, addig a többi csak találgatás, és szerintem addig felesleges is a Tianma-t keresztre feszíteni, mert egyáltalán nem biztos, hogy ők a ludasak ebben.

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#387) oba válasza Spec (#386) üzenetére


oba
addikt

Abszolút jogos amit írsz. Valószínűleg soha nem fogjuk megtudni mi az oka pontosan, mert a Xiaomi/Poco soha nem adott még ki hivatalos közleményt a dologról, pedig mint te is írod nem új dologról van szó. Nyilván nem egy Apple gazdagságú cég, de almáéknál olyan is volt hogy jóval garancián túl ingyen cseréltek akkut valamelyik iPhone-ban amikor kiderült, hogy van olyan gyártási széria belőlük aminél bizonyos külső hőfok alatt (pl télen) kikapcsol a telefon. Egy akkor már legalább 2 éve nem forgalmazott készülékről volt szó. Persze, tudom hogy nem egy kategória a két cég, meg az árszint sem amin árulják a cuccokat, de én ilyen hozzáállást nem tudok kinézni a Xiaomi-ból.

Egy indiai srác a youtubeon említette először ezt a Tianma/Huaxing dolgot, nála 2-3 hónapja tünetmentes a készülék, amióta kicserélték neki a Tianma panelt a hivatalos szervizben a másikra.

[ Szerkesztve ]

(#388) v.attis


v.attis
őstag

Majd mi ki kísérletezzük a megoldást! Fólia levesz, tok eldob és akkor nagy esélye van annak, hogy a telefon összetörik mire a Tianma elkezdene szellemeskedni... :DD

(#389) fudi2002 válasza Viktor0610 (#378) üzenetére


fudi2002
veterán

Telegramon rákeresve a ghost szóra 885 találat a poco x3 pro csatornán. Valóban ritka és egyedi eset amit felnagyítunk... :)

Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

(#390) fudi2002 válasza oba (#387) üzenetére


fudi2002
veterán

Feladtad már vagy van idegrendszered újabb próbára?

Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

(#391) Spec válasza oba (#387) üzenetére


Spec
őstag

"Egy indiai srác a youtubeon említette először ezt a Tianma/Huaxing dolgot, nála 2-3 hónapja tünetmentes a készülék, amióta kicserélték neki a Tianma panelt a hivatalos szervizben a másikra."


Ezzel a dologgal egyébként alapvetően két gondom van. Egyrészt mi a biztosíték rá, hogy a szerviz nem Tianma gyártmányú panelre cseréli, mint hivatalos gyári csere alkatrészre. Ha ez így van, akkor ugyanúgy előjöhet a hiba később. Lehet a srácnak 2-3 hónapja hiba mentes, de a 4. hónaptól megint előjöhet a hiba. Akkor mi a helyzet, megint csere, és akkor megint megy 3 hónapig? Utána mi lesz, addigra lejár a garancia, és ha megint cserélni kell, akkor az már saját zsebre megy, vagy inkább vágod ki a kukába a francba.

A másik gondom, hogy ha cserélni kell a panelt, akkor az a korábbi hozzászólásomban már említett okokból nem lesz soha olyan, mintha új, gyári lenne a teló. Egyszerűen egy kijelző panel cserét ezeknél a ragasztott kivitelű telefonoknál lehetetlen úgy elvégezni, hogy az nyom mentes, alkalmasint sérülés mentes legyen. Ezt a legprecízebb szakszerviz se tudja végrehajtani. Lehet kívülről úgy néz ki, és jó esetben nem látsz rajta semmit (ha szerencséd van), de belül akkor is fel lesz bolygatva az egész teló. Egyszer minimum szét kell kapni elemeire, majd újra összerakni, ami már nem lesz soha olyan mint a gyári összeszerelés. Ez a gondom.

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#392) oba válasza fudi2002 (#390) üzenetére


oba
addikt

Mit találtál? :) Amúgy már teljesen elegem van az egészből, de azért meghallgatom a tippet.

(#393) oba válasza Spec (#391) üzenetére


oba
addikt

Nincs garancia semmire, persze. Én is néztem szétszerelős videót. Durva, hogy egy kijelző csere miatt tényleg atomjaira kell szétszedni a telefont. És utána még a visszaragasztás kérdése is ott van. Házilag ezt már semmiképp sem vállalnám be, pedig alapvetően nem rettenek el attól ha valamit szét kell szedni.

(#394) Spec válasza oba (#392) üzenetére


Spec
őstag

Egyébként azt had' kérdezzem még meg, hogy nálatok mi a jellemző használati mód? Sima átlagos napi használat, zömmel facebook, youtube, stb., vagy azért időnként megizzasszátok a telót valami komolyabb gaminggel, főleg FPS játékokkal, mondjuk egy kis mobile Pubg-vel, Codozással, ami azért nagyságrendileg jobban igénybe veszi a telót, és ezen belül a kijelzőt is.

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#395) v.attis válasza Spec (#394) üzenetére


v.attis
őstag

Sosem játszom, azon kívül minden: irodai alkalmazások, rengeteg multimédia, rengeteg Chrome, rengeteg bluetooth. Nekem csak a Chrome-ban csinálta és csak tegnap reggel. Kiléptem a böngészőből és abbahagyta, visszaléptem és újra kezdte.

(#396) oba válasza Spec (#394) üzenetére


oba
addikt

Alap felhasználás és egy kis puzzle játék ami egy számológépen is elfutna. Nem vagyok nagy gamer ha mobilról van szó.

(#397) Viktor0610 válasza fudi2002 (#389) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem elbagatelizálni szeretném a problémát, csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy ha nálunk, Magyarországon annyira jellemző lenne ez a gond, akkor sokkal többször kerülne elő.
Mármint több, különböző ember jelezné. ;)

Mint a Redmi Note 9 Pro kameraporosodás. A net attól is "hangos volt", az általam követett topikokban alig volt ilyen visszajelzés.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#398) Spec válasza v.attis (#395) üzenetére


Spec
őstag

Ez fura, mert ha alkalmazás specifikusan fordult elő a probléma, az nem hardveres hibára utal. Ha csak Chrome-ban produkálta, és mikor kiléptél abbahagyta, majd mikor visszaléptél megint elkezdte, az gyanúsan szoftveres bugra utal. A Chrome nem frissült le az elmúlt napokban? Megnéznéd mikori a legutolsó frissítése az appnak?

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#399) oba válasza Spec (#398) üzenetére


oba
addikt

Nálam teljesen random helyen és időben jön elő. Most pl. majdnem 24 órája semmi, de előtte 2x is volt. Egyszer messengerben, egyszer meg youtube közben.

(#400) Spec válasza oba (#399) üzenetére


Spec
őstag

Igen, nálad más a helyzet ez esetben. Egyébként lehet hülyeség, de megpróbáltad már úgy használni, hogy nem teszel rá se tokot, se kijelző védő fóliát? Csak kíváncsiságból érdekelne, hogy úgy is fennáll-e a hiba. Olvastam olyat is, hogy egy szorosabb tok is okozhat ilyet, mert feszíti a panelt a szélei, vagy a nem gyári fólia, vagy esetleg az az alá került szennyeződés is okozhatja.
Szépen kiszedném a tokjából, leszedném róla a fóliát (ha van rajta), és még szépen meg is tisztogatnám valami képernyő tisztítóval a kijelzőt, hogy semmi szennyeződés, zsír nyom, stb. ne lehessen sehol. Aztán próba szerencse... Tudom, hogy így kissé necces a használata, nem is hosszabb távra gondoltam, csak mondjuk pár napig érdekes lenne így kipróbálni teszt gyanánt.

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.