Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: Blekk Frájdéj
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Nem a realizmus a kérdés.Játékoknak nem dolguk realisztikusnak lenni, szórakzotatónak kell lenni.Lövöldözős játéknál ehhez hozzátartoznak az effektek, és a régi particle fizika nagyságrendekkel látványosabb volt(2 videó alapján amit az újból találtam).Nekem Nvidia PhysX-el sem jön be ez a játék, többi részét kidolgozatlannak tartom.Erre nem térek ki bővebben, felesleges.
Visszatérve a valósághűségre GTA5 szegényebb játék lenne ha nem lehetne versenypályákon 25-200 méteresek ugratni.Fizikai motort így is be lehet állítani.
Komment többi részét nem konkrétan erre a játékra értettem.Viszont tartom hogy minden lövöldözős játékhoz hozzáadna ha nem tűnnének el még tűzharc közbe a lövés nyomok(akit zavar, beállitásokba be lehet tenni egy ON-OFF kapcsolót, am kétlem hogy sok ilyen embert találsz).Az hogy Shotgun lövéstől 1 vagy 5 métert repül a delikvens, játékfüggő hol melyik előnyösebb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


