Várom a véleményeket, kritikákat.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Várom a véleményeket, kritikákat.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
(#2) predator00
sok értelmét ennek nem látom, akik a piros autónak szurkolnak azok úgyis Alonsóra szavaztak csinálhat bármit... az meg hogy Vettelen kívül nyár óta nem nyert senki nem neki szégyen hanem a másik 21 versenyzőnek, én sem lassítanék le ha a helyében lennék
egyébként jól összeraktad a cikket
[ Szerkesztve ]
Még ha azonos kocsiban űlnek sem megmondható ki a jobb. Ugyanis lehet, hogy ép az az autó épp az egyik pilóta vezetési stilusának kedvez. Szerintem persze. Azért kíváncsi lennék a mostani mezőnyben nagyon arra, hogy Hulkenberg mire lenne képes egy normális autóval. Nagyon remélem ha jövőre nem is de aztán végre igazi lehetőséghez jut.
Raikkönen.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
5 éve Vettel fan vagyok. A jelenlegi mezőnyben szerintem egyértelműen Vettel és Alonso a legjobb. Alonso mellett szól a tapasztalat és érettség, fejben előrébb van Vettelnél. Roppant sportszerűen vezet és tényleg profi. Öröm nézni, ahogy versenyzik. Viszont sokszor a síránkozása az idegeimre megy. Vettel még mindig nagyon fiatal, de szerintem azt mindenki elismeri, hogy rengeteget fejlődött az utóbbi 3-4 évben. Sokkal okosabban vezet. Évek óta várom, hogy hasonlóan erős technikát kapjanak ugyanolyan feltételekkel és csapjanak össze, ha csak pár kör erejéig is.
Hajrá Vettel!
[ Szerkesztve ]
cserélnének autót
RTX ON
Köszönöm, igyekeztem!
"akik a piros autónak szurkolnak azok úgyis Alonsóra szavaztak"
Ez egész egyszerűen nem igaz. A felmérés másik fele a kedvencekkel foglalkozott és így rengeteg infóm van azzal kapcsolatban, hogy az egyes versenyzők szurkolói milyen arányban szavaztak a saját kedvenceikre illetve másokra. A kedvencek toplistája mellett ezeket az átszavazási prioritásokat is részletesen elemezni fogom a következő cikkemben (várhatóan a jövő héten)! Mindenesetre az eddigi "ránézéses" tapasztalataim alapján szimplán nem igaz, hogy az emberek többsége a saját kedvenceit véli a legjobbaknak.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
(#8) Balint1986
Nevetséges Alonso első helye. Senki sem emlékszik arra az évre amikor Hamilton újonc ként oktatta a nagy képű spanyolt. Úgy be fosott tőle, hogy 1 év után elmenekült a Renaulthoz.
Én pl nem rá raktam a legjobb pilóta szavazatot, hol ott 10 éve piros fan vagyok, és leszek is örökre .
Végre, már erre vártam, jó cikk lett, köszi a fáradozást .
(#8) Balint1986
Ez ennél bonyolultabb .
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
lényegesen bonyolultabb, amit a két versenyző fejlődési iránya is jól tükröz
[ Szerkesztve ]
RTX ON
Van.
"Azt se felejtsük, hogy a mezőnyt erősíti további két világbajnok, a rendkívül népszerű Raikkönen, valamint Button is,"
Khm.. én azért elszámolok Alonsoig... két címe van, és emlitésre se kerül.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Itt a lényeg. Pont az a két gyengébb autóban eltöltött év tette őt azzá amilyen most.
Nagyon jó döntés volt, legalábbis szurkolói részről.
Én sem kedveltem (finoman fogalmaztam), viszont amióta "eltűnt az arca", azóta abszolút kedvenc.
Ahogz a cikkben is le van írva, ezt várják nagyon sokan Vettel részéről is (gyengébb autó, több szopás, kisebb arc, bizonyítás, esetleges megkedvelés).
Csinálni kell. Kész. Pont.
Aha, persze... neked menekülés,... te ennyit látsz az F1-ből ezt is megtudtuk
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
A ..."11 szavazó szerint Alonso a jobb és Vettel nincs a legjobb háromban"... szerintem eleg sokat elarul a szavazok objektivitasarol szerintem
Atok
Michael Schumacher
Szerintem több kérdés fel sem merül. Topic zárható.
Ki ez a hamilton? Valami jegyszedő a parkolóban? Vagy WC-s fiú? Már azokat is számon tartják?
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Nem lett elfelejtve Alonso és az általad nem említett Hamilton sem, de az idézett mondat előtti bekezdés épp arról szól, hogy ellenük hogy mérettetik meg Vettel, így őket nem emeltem külön ki ismét. Remélem érthető mire célzok.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Értelmes hozzászólás..
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Remek cikk lett,várom a folytatást.
Ahogy nézem a legtöbben külön tudták választani a kedvencüket az általuk legjobbnak tartott versenyzőtől.
Ahogy nézem a legtöbben külön tudták választani a kedvencüket az általuk legjobbnak tartott versenyzőtől.
Ez mibol jott le?
Atok
Mint nemkülönben maga a topic is. Haverok által felállított szubjektív rangsor...ugyan már... Hol tükrözi ez a valóságot?
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
gondolkoztam hogy szavazzak-e, aztán nem történt meg, lévén én amúgy is csak néha olvasom a topicot...
Annyi ott a flame hogy inkább nem szállok be egy hordó etanollal. A lényeg az hogy Webberre ment volna a kedvenc pilóta. Őszinte, nyílt, nem tenyésztett, nem gép, de gyors. Amióta nincs Irvine azóta kb miatta kapcsolom be a TV-t, de Alonso, Raikonnen, vagy Schumacher stílusa is sokszor tetszett. No persze MSC-nél nem az agyonnyeri magát kategória, hanem amikor küzd. Mostanában ritkán látni 40 körön keresztüli kergetőzést hiba nélkül, mert a Pirelli az köll..
Aztán lehetne egy összehasonlítást csinálni, hogyan változott az F1. 20 év alatt a szinte üres kormányből 4 Playstation kontroller is kijönne, annyira bonyolult lett, az autók teljesen megváltoztak, le vannak gyengítve, gumi szintén. A hozzáállás meg hihetetlen. Safety car mindenért, tötymörgés, várakozás, hibák.
Megnézel egy régi versenyt, volt olyan hogy a sikánban bója volt. Na nem olyan, mint mostanában, ezek a gumibábuk, amik elhajlanak, hanem szabvány bója, amit mindenki ismer. És nem mentek neki...
Aztán ha történt egy baleset 10 éve, nem az volt, hogy megvárták míg kimegy a sofőr a falon túl és bejön a safety car, hanem esetenként hiába volt egy egyenes végén a roncs, rohantak oda, lesz ami lesz alapon.
A versenyt meg engedték menni, nem szarták magukat össze egy kis esőtől...
Mostanában kevés a hiba, a kicsúszás, az elrontott kanyar. Még 10 éve is sokkal több volt. Schuminál az is számított sokat, hogy ő pl nem csúszott ki ha eleredt az eső, mondjuk '96 '97-ben, a béna Ferrarival. De úgy alapból is rengeteg hiba volt a körökben, mert az autó sokkal erősebb volt mint amit a pálya vagy a gumi engedett.
Mondjam azt hogy jobban tetszett? Bár a mostani F1-gyel se lenne sok bajom, csak Vettelt küldjék el a fenébe vagy adjanak neki egy Mclarent azt mutassa mit tud.
Ha a fórumban tapasztaltak alapján szavazott volna mindeni,akkor nem ez lett volna a végeredmény.
(Vettel az első 10-ben sem lett volna)
kivétel ha kukinyo szavazhat többször is
Vettelnek a személyiségével is van egy "kis" probléma. Ha nem lenne elég baj hogy túl erős és folyton Webberen verik le a bétatesztet meg a marhaságot, még ő is csinálja a hisztit. A szőkítést meg inkább hagyjuk.
(#24) LamerGyuri válasza quailstorm (#21) üzenetére
Ott a pont! Erről beszéltem...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
A legjobb az egészben, hogy láthatóan fel sem merül benned, hogy másoknak lehet más a véleménye mint a tiéd. Gáz."
Csinálni kell. Kész. Pont.
Rosberg több pontot szerzett az adatok szerint, mint Button és Grosjean, mégis holtversenyben szerepel velük. Melyik a valós eredmény?
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
Na nézd csak; de hamar megtaláltak. Kicsi fiú elment nyafogni, hogy merek nem egyet érteni a topik fő sodrával?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Üldözési mániád van?
Mint a topic rendszeres olvasója, alap volt, hogy elolvasom az írást. Urambocsá', kommentelek is.
A kutyát nem érdekli a véleményed, amíg normális hangnemben kommentelsz, nem leszel szankcionálva.
Csak magadat járatod le, de ha neked ez kell...
Csinálni kell. Kész. Pont.
Hoppá, Rosbergnél el lett írva a második helyek száma (először elszámoltam, aztán korrigáltam, de csak az összpontszámot). Köszönöm, hogy szóltál, javítottam! Mindhárman egyetlen harmadik helyet gyűjtöttek, így teljesen egyforma a statisztikájuk, holtversenyben állnak a 7.-9. helyeken.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
"Haverok által felállított szubjektív rangsor"
Nem szubjektív és nem haverok, a többi stimmel. Bárki szavazhatott, aki aktív (vagy félaktív) tagja a topiknak.
A felmérés nyilván nem teljesen reprezentatív (sőt), de mégis sokkal objektívebb és reprezentatívabb, mint a te önálló véleményed. Remélem ezt belátod.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Eltűnt Alonso Arca? Mikor? Tavaly akkora arca volt hogy 4 számmal nagyobb sisak kellett neki, idén amikor esélye nincs beleszólni a küzdelembe vett csak vissza.
Vettel esetén rendesen működik a szurkolói kettős mérce. Sumi mindig a legjobb technikával nyert VB, mert nehéz az állítani hogy 5 év zsinórban egy nem OP Ferrarival össze jött volna. Összehasonlítva Vettel és Sumi pályafutását. Benetton. 1. VB trükkös auto, nem OP de ügyesen használták a kiskapukat. 2. Benetton VB., OP autó. 3év gyenge ferrari + egy lábtörés. 3-7. Ferrari VB OP autó. Többieknek közük nem volt azokban években a VB címhez. A zseni Newey autói sorra estek ki a futamokon, a Williams BMW jó vot de nem elég. A RB meg még csak egy kezdő kis csapat volt. Vettel első futamán pontot szerez a BMWvel. 2 szezonjában futamgyőzelem a TRel amikor Alonso uralta a VBt. Első RB év. Brawn az év elején verhetetlen, RB beleerősít, de nincs KERSe, míg a nagy csapatoknak igen. 2. RB év: gyors de megbízhatatlan RB. Motorhibák, fékhibák, váltóhibák folyamatosan sújtják a csapatot. Év végén Alonso elveszti VB mert képtelen volt megelőzni a "fizetős" Petrovot. 3. RB év, OP autó. 4. RB év, gyors de műszakilag nem megbízható autó, fűszerezve az időmérőre belőtt végáttétellel, Austinban láttuk is ennek eredményét, holott Vettel jó volt Abu Dhabiban hosszúra áttételezett autóval, alacsony leszorító erővel is. Tavalyi év leggyorsabb autója McLaren volt,mind időmérőn mind végsebességben képes volt a topra, ha nincsenek a sorozatos műszaki hibák Csoki behúzza a 2 VBjét. Idén év elején szenvedett a RB a szar gumik miatt, Merci a privát tesztje miatt hirtelen elkezdett feljönni, RB kezdett átállni alacsony leszorító erőre az angol nagydíjat simán nyerhette volna ha nincs a váltóhiba, de volt. Németország, még mindig a régi acélköpenyes gumik, Vettel megnyeri. Hungaroring. Új gumik, a merci utolérhetetlen. 4 hét szünet SPA: a RB a Force Indiákkal megegyező végsebességere áttételezi az autóit, amit több mint a Ferrarié. Ez csak alacsony leszorítóerővel lehetséges. Azóta gyakorlatilag a RB a Ferrari vagy annál nagyobb végsebességgel megy a versenyeken. Kiküszöbölték a legnagyobb hátrányukat. Mi történ a 4 hét alatt? Newey átdolgozta kasznit alacsony leszorító erőre, ami nem volt rá jellemző. A KERS bevetése a mechanikai tapadás növelésére szintén egy zseniális ötlet ami ráadásul teljesen szabályos. Igen ám de ezt autót nem lehetett tesztelni. Vettel sok szimulátor gyakorlás alatt vitte tökélyre az autó által megkívánt vezetési stílust ami gyökeresen eltért az eddigitől. Webber kevésbé szívleli a szimulátort, Kimi pedig nem hajlandó szimulátorban tesztelni. Vettel teherbírása és a szimulátorban nyújtott tesztelő képessége az ami Sumihoz hasonlatossá teszi a pályafutását. Visszatérve Neweyra. Nem mindenható, volt jó pár félresikerült kasznija a Williamsnél, McLarennél és a RB-nál is. Tavaly év eleje is eléggé problémás volt és év 3. harmadára sikerült domináns autót faragni a RBból. Sokan az idén a gumikra, pontosabban a gumiváltásra fogják a RB sikerét, de már az acélköpenyes gumikon is képes volt nyerni, illetve a ha Ferrarihoz hasonló leszorító erővel ment akkor kb ugyanaddig tartott a gumi mint a Ferrarin. A nagy változást a nyári szünetben történ átalakítások hozták meg. Ha nincs gumiváltás a RB szintén ott van ahol most csak akkor Lotushoz hasonlóan egy kerékcserével kevesebbel is tudják teljesíteni a távot. A nagy vesztese gumiváltásnak a Force India és Lotus volt, nekik nem volt elég erőforrásuk a kasznit jelentősen átdolgozni. Kellett e gumiváltás. Silverstoneban életveszélyessé vált a gumihelyzet, ha egy szétrobbanó köpeny beköszön valaki arcába, mint ahogy Alonsoval is majdnem megtörtént, abból nagyon súlyos baleset lett volna. Érdekes összevetni Vettel vs Webber és Alonso vs Massa defektarányát. Mindkét első számú pilóta jóval kevesebb defektet szenvedett mint a 2, számúak. Persze ha vki összeesküvés elméletet gyárt akkor biztos Massa és Webber eleve szarabb gumi kapott, ami a FIA szabályzata miatt is nevetséges feltételezés. Egyszerűen a top pilóták jobban bántak a gumival mint 2. számúak.
Schumacher, Vettel, Alonso az első három. A sorrendet nem tudom. Számomra az első név a király. Csak hát sok a különbség az autók és a korszakok közt.
Ami még eszembe jutott, hogy volt egy lengyel srác (Kubica) is nemrég köztük, akit én úgy láttam nagyon sokra viheti. De sajnos már ezt sem tudjuk meg. Mint ahogy azt sem, hogy mi lenne ha autót cserélnének egyesek.
Nehéz ezt így megállapítani ki a jobb.
Ettől még a lista jó. Lehet csámcsogni.
Tiszteljétek a fáradozását az alkotónak.
Senna halálával meghalt az F1-is ..irányitott droidautók,tenyészbikákkal...Boxból távvezérelt,egyenfutamok....
Nagyon sokáig néztem,és bíztam...igen kell a technikai fejlődés de az F1 átesett a paci másik felére.....
Váltót vissza,mindenféle menetstabilizáló szuperszart ki,aztán meglátjuk ezek a fiúk mire mennek egy AUTÓ-val!
De a jelenből:
Hamilton-ra jár a voksom.....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Jó poén...
Leülhetsz
[ Szerkesztve ]
Az eredmény reális
A cikk jó
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Végre egy ember aki normálisan látja a dolgokat
Zolee5016. Nem akarlak elkeseríteni de menetstabilizáló szarok nincsenek a jelenlegi F1ben. Senna idején volt aktív felfüggesztés és kipörgésgátló is, sőt még turbó is.
Raikkönen
Remélem még egy ideig mézhetem! Mióta nincs nem is nézem az F1-et!
[ Szerkesztve ]
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
Értettem....
Nem vitatkozni jöttem ide,így nem folytatom,bár tennék rá még 1-2 lapáttal
Szavazat leadva...
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Na csak kikerült , jó lett grat! Azért volt számomra meglepetés , de ez csak meggyőzött abban ,hogy próbált mindenki úgy ahogy korrekt lenni
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Nézz utána kicsit... kipörgésgátló mióta nincs.... évek óta... traction control sincs...
Még a rajtautomatika is kikerült...
Általánosságban:
Olyanok írjanak már a topicba, akik képben vannak a jelenkori F1-gyel és nem csak messziről prüszkölnek rá...
Ne csak azok, akik nézik, hogy x mennyiségű autó x kört mennyi idő alatt tesz meg..
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Szépen fogalmazott, kivitelezett cikk.
Azt külön kiemelném hogy szinte alig érződik szurkolói hovatartozásod, és ez jó.
Gratulálok hozzá és köszönöm a fáradozásod.
Így tovább
A holtverseny kezelésével viszont nem értek egyet. (ha jól értettem a koncepciót)
Ha pl én beteszek két versenyzőt a második helyre, akkor mindkettő kap három pontot. Míg a harmadik helyezett 4 pontot, tehát többet, mind az általam erősebbnek értékelt pilóták.
Valakit nem azért rangsorolok előkelőbb helyre, hogy kevesebb pontot kapjon.
Persze jó megoldásom nincs a dologra, szerintem a legtisztább az lenne, ha a legközelebbi szavazáson nem lenne megengedett a holtverseny, minden szavazó válasszon sorrendet és kész. Én is ebben a szellemben szavaztam amúgy, még ha nehéz is volt.
A másik észrevétel, hogy esetleg lehetne pontot adni a 4-6 helyezettnek is. Sokkal árnyaltabb lenne a kép a második vonalban. Most a pontozás sajátosságai miatt alakult ki az a helyzet, hogy az első 4 utcahosszal vezet, mögöttük meg hármas holtversenyek vannak.
(egybként ha 3 helyett 6 pilótát is meg lehet nevezni, az talán segít abban is, hogy ne legyen annyi holtverseny, hiszen lehet valakik azért hoztak holtversenre pozikat, mert kevés volt a 3 hely, amire lehetett szavazni)
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Ha megnézed az arányokat, akkor látszik, hogy valószínűleg 2 másik világbajnok túrta ki Vettelt a TOP3-ból ennél a 11 szavazatnál. Egyébként sincs rá semmi magyarázat, hogy miért kellene mindenképpen benne lennie az első 3-ban.
Ha TOP10-es vagy 20-at kell jelölni, és beteszik az egyiket elsőnek a másikat utolsónak, vagy be sem teszik, akkor akkor azt mondom ok, de 5 vagy 6 világbajnoknál 3-at jelölve...
MSC-vel én nem számoltam egyébként, a 2013-as aktív mezőnyből választottam.
Vettel storyhoz némi kiegészítés: A RB nagyon komolyan veszi a PR munkát, versenyzőknek nagyon komoly kötelezettségük van ez irányba az istálló felé. A Tulajdonos élet és halál ura. Vettel kölyökként kerül be a RB pilótaneveldéjébe volt BMW neveltként és így eleve nagyobb volt a lojalitási kényszer a cég felé. Szvsz a RB PR csapata találta ki Vettel imagét, az aranyos, csendes de rendkívül tehetséges kölyköt. A tehetsége kétségtelenül megvan, a felhajtást se szereti maga körül, családja tabu, letudja kötelező PR rendezvényeket és elvonul az ismeretlenbe. Na ez amit nem lehet eladni szurkolóknak. Egyszerűen unalmas és valójában nem is fedi a valóságot. A versenypályán átváltozik vérszomjas ragadozóvá és hajlamos az önfejűsködésre is. Ennek jó példája volt Szingapúr. A csendes, szófogadó jófiú, beállt volna Webber mögé és bejön másodiknak, csak ez nem jellemző Vettelre, illetve joggal gondolhatta hogy a csapatvezetés már megint a bolondját járatja vele. Máig nem értem hogy képzelték a RBnál hogy a 3x VB pilótát sorolják a 2. számú pilóta mögé. Alonso esetén meg se fordult volna senki fejében az a gondolat hogy Massa mögé sorolják. Most hogy megnyerték VBt és hagyják Vettelt vagánykodni érezhetően nő az elfogadottsága.
Nem jól értetted, vagy én fejeztem ki magam rosszul. Ha pl kettőt jelölt valaki a 2. helyre (és egyértelmű első volt nála), akkor a két 2. 5-5 pontot kapott és a harmadiknak jelölt semmit.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Jah, ok, így jó.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Alonso a piros is számít.
Viszont a másik tehetség Hülkenberg és Kimi.
Valahol igazad van, de ne felejtsüök el, hogy azóta rengeteg idő eltelt, meg fejlődött a technika. Annó csak bele-bele nézegettem a futamokba, inkább rally párti vagyok. De az tény, hogy Senna tudott és hogy nem automata váltóval nyomta, hanem manuálissal. És úgy ért el dolgokat.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."