Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5) Hieronymus válasza Geller72 (#2) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Valami nagyon félre ment "opeléknál", ezt néhány régi szerelő ismerősöm is mondta."

Nagyjából minden félre ment.
2009 előtt gyártott Opelt nem szabad vásárolni. Az egész jármű egy minőségi probléma.
Az eladások visszaesése kezelésére a GM lépett be a képbe. Alig kettő éves együttműködés után jelentős veszteséggel vált újra önállóvá az Opel.
2017-ben került a francia PSA csoport tulajdonába az Opel.

Tulajdonképpen a Ford is hasonló pályán mozgott. Viszont a Ford esetében jelentős minőségi javulást értek el az utóbbi években. Mostanra kizárólag Ford járművekből áll nálunk a járműpark. A Fiesztákat sokan használják. Kíméletlenül alakítják át a külsőt. Az utolsó esetVan három Transit. Egyet vissza hívott a Ford fékproblémák okán. Mind a három üzemanyag rendszerében problémát okozott a kondenzvíz megfagyása a leghidegebb időkben. Csak csillaggarázs van. A többi csak tervezett karbantartás az összes jármű esetében.

Más probléma viszont még mindig van a Forddal. Az automatikusan induló klíma gyakorlatilag folyamatos üzemben van. Télen is mivel a szélvédőre tekerik a levegőt. A klíma megy a fűtést is maximumon.
Első körben azt gondoltam bennem van a hiba. De nem. Minden felhasználó után üzemben maradó hűtést találok.
Van Transit, aminek a hátsó ablaktörlője a kapcsolókar végére telepített 3 állású mini kapcsolóval vezérelhető. Leginkább a véletlen hozzáérésre billen. A későbbi transitokban ez már nem gond, csak az ablakfűtés maradt. A koszt le is lehet égetni a törlés helyett. Viszont bekerült ez a "szolgáltatás" az új Fiesztákba. Egy másik fejlesztést is kaptak. Az ablakot leengedni előre tolással lehet. Felemelni viszont lefele irányú nyomással kell. Logikus, nem?

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.